Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

3 posters

    Hitta rollspelspartner

    J_J
    J_J
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 47
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-09-15
    Ålder : 26
    Ort : SKÅNE

    Hitta rollspelspartner Empty Hitta rollspelspartner

    Inlägg  J_J tor 01 jun 2017, 12:24

    Alltså tänkte det, vissa verkar gilla rolla så varför inte fixa en tråd som gör att man lättare kan hitta en rollspelare som man vill rola med. Har fått denna iden av 2 hemsidor jag rollar på och tänkte det kan vara kul här med.

    Annosen är: Öppen eller stängd? (Öppen = Söker än. Stängd = Jag söker inte) OBS! MAKERA DETTA TYDLIGT SÅ MAN SER!

    Jag söker: (vad söker du för rollspel, tex vardagsliv eller någon som rollar kille eller tjej)

    Jag vill rolla om: (vad vill du rolla om? människor? djur?)

    Inlägg jag föredrar: (längd på inläggen)

    Vart rollar du: (meddlande eller forumet, finns även visa som rollar på mail. )

    Aktiv: (hur aktiv e du?)


    Vill rolla med så här många: (hur många vill du rolla med)

    Kontakt: (privat meddelande, om du väljer det


    Hoppas denna tråden kan vara bra hehe :)


    Senast ändrad av J_J den tor 08 jun 2017, 08:39, ändrad totalt 1 gång
    TNT
    TNT
    regnbågspojke


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 117
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 25

    Hitta rollspelspartner Empty Sv: Hitta rollspelspartner

    Inlägg  TNT ons 07 jun 2017, 20:17

    Annosen är: Öppen for now

    Jag söker: p much vem som helst är inte sugen på ngt jätteinvolverat, gärna något som är lite 0 effort för är redan med i så många krävande. något chill med lite drama kanske

    Jag vill rolla om: ??

    Inlägg jag föredrar: asså jag brukar ju skriva minst typ 5 meningar, och det är under it/låg motivation så med ett lite chillare roll föredrar jag att inläggen ligger på minst 10 meningar osv

    Vart rollar du: wherever whenever nejmen här funkar väl bra, picknick funkar också när den sidan nu bestämmer sig för att finnas igen

    Aktiv: öööööö beror på tbh men brukar kunna rolla varje dag. uppskattar folk som säger till om dom inte kan rolla på ett flertal dagar, men är ju rätt van vid hög frekvens i mina rollspel.


    Vill rolla med så här många: ge mig en gigantisk hög med folk vi kör ett 5v5 rollspel lets goooooo

    Kontakt: idek svara här i tråden eller nåt försåt mig int på pm
    JeromeXxJohn
    JeromeXxJohn
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 13
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-01-22
    Ålder : 26
    Ort : Det du

    Hitta rollspelspartner Empty Sv: Hitta rollspelspartner

    Inlägg  JeromeXxJohn ons 14 jun 2017, 16:00

    En fantastisk idé, måste jag säga! Blir mycket lättare också än att man skapar 50 olika trådar med samma ämne ^^



    Annonsen är: Öppen atm


    Jag söker: Allt mellan himmel och jord. Rollspel som rollspel :33

    Jag vill rolla om: Allt förutom sci-fi, då det är det enda jag verkar lite "meh" om. Annars går det väl med det mesta. Kom gärna med förslag ^^

    Inlägg jag föredrar: Jag tar inte emot one-liners. Det är ett stort "no no" för mig, då det oftast blir svårt att svara på ett rollspel när det blir en mening man ska försöka utgå ifrån. Skriv gärna så långt som möjligt och så detaljerat du kan. Annars spelar längden ingen större roll.

    Vart rollar du: Kan rolla i forumet och i priv. meddelande. Samt om personen vill rollspela på sociala medier så fungerar det också. Skicka bara ett priv. meddelande och fråga isåfall. Planerar dock rollet i priv. meddelande för att inte klottra ner rollspelet etc.

    Aktiv: Har inte varit aktiv här sådär jättemycket. Men är aktiv varje dag på sociala medier, och kan försöka vara mer aktiv på denna sidan.


    Vill rolla med så här många: Brukar rolla minst 1v1, och det fungerar med flera rollspelare, men helst inte för många. Det blir kladdigt för mig om man rollspelar jättemånga, speciellt i forum och klubbar, som vi hade på original sidan. Dock lättare i forum då man kan skriva längre där och slipper skrolla hur långt som helst för att hitta. Så kanske max 10 pers?

    Kontakt: Kontakta mig i priv. meddelande om du vill rollspela. Vill gärna inte smutsa ner den här tråden mer än nödvändigt ^^


    Tillägg: Har mest rollat vargar, hästar och fantasy förr. Rollar en del Disney och Anime baserade franchises också. Är rätt van med nybörjare och har ett rätt bra tålamod med nya rollspelare. Dömmer sällan folk, och kan ofta påpeka små detaljer som kan vara hjälpsamma för motspelaren. Jag vill gärna ha längre mallar än att man bara beskriver t.ex. "Personlighet: Varierar". Skriv gärna långa meningar. Det uppskattas! Dock vill jag inte att ni skriver bakgrunden/biografin som en typ bok, utan bara en lång beskrivning på vad som hänt i det förflutna etc. Tack, tack!

    Sponsored content


    Hitta rollspelspartner Empty Sv: Hitta rollspelspartner

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: fre 19 apr 2024, 16:24