Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

5 posters

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    avatar
    lexxie
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 5
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-06-25

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  lexxie mån 25 jun 2018, 03:48

    HEJJ MINA VACKRA VÄÄNNER OMG HAR SAKNAT ER SÅ MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    VILL BARA SÄGA ATT JAG LEXXIE OCH HANUM LEVER, VI HAR BLIVIT BÄSTA VÄNNER SOM DROGAR OCH HÅLLER PÅ MED ALLA KILLAR IRL NU<333333333333333333333333333333



    KOMMER NI IHÅG OSS, HANUM OCH LEXXIE?!?!?!!?!1

    FÖR VI SAKNAR ER OMG<3333333333333333333333
    VI MÅSTE ALLA HA EN RE-UNION SÅ SNART SOM MÖJLIGT BÄBISARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    avatar
    lexxie
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 5
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-06-25

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  lexxie mån 25 jun 2018, 03:57

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Image_10

    SÅ HÄR SER VI UT NU<3333 BAKOM OSS SER NI MITT EX SOM JA DUMPADE FÖR HANS BÄSTA VÄN<333333333333333

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Image_12
    HÄR HAR HANUM FÄRGAT HÅRET ROSA<333 O NÄRA HENNE SITTER LEXXIE Å BA FÖRSÖKER SE NORMAL UT TROTS ATT HON PRECIS TAGIT TRAM

    HANUM MÅR DÅLIGT HON DROGAR VARJE DAG LITE HASCH O TRAM FÖR HON MÅR DÅLIGT FÖR NI MOBBA HENNE ALLTIDNSA HON ÄR DUM SÅ HON TROR HON ÄR DUM NU <//3333

    JAG GÅR SOCIONOM LINJEN I UNIVERSITET O NI SA ATT JAG ALDRIG SKULLE BLI NÅTT BICHEZZZZZZZZZZZZZZZZZZ GISSA VAD HAR BA ETT ÅR KVAR INNAN EXAAMENNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!

    JAG TAR OXÅ HASCH O TRAM FÖR JA MÅR OXÅ DÅLIGT AV ER MOBBNING DET VAR EJ KUL Att bli kallad hjärnDÖD :(((((

    MEN VI LETAR EFER MAGIC MUSHROOMS NU, NÅN SOM VET BECKNARE? ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


    SAKNAR ER SÅ MKT OMG TACK VARE
    DJUR.NU
    SÅ BLEV HANUM OCH LEXXXIE BÄSTISAR IRL<333333333333333333333333333333333333333333333


    Senast ändrad av lexxie den mån 25 jun 2018, 07:47, ändrad totalt 2 gånger
    avatar
    lexxie
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 5
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-06-25

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  lexxie mån 25 jun 2018, 04:10

    vill ba säga att jag och hanum är ärrade av mitchan donk och matilda!!!!!!!!!!!!!!1

    ni mobbade SÖNDER oss och fick oss att ta IQ TEST där vi ba fick 63 i IQ OCH NI SA ATT VI VAR DUMMA OCH OINTELLIGENTA HEELA TIDEN DET VAR SÅ JÄVLA ELAKT ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!

    OCH ALLA NI ANDRA SOM HAKADE PÅ OCH MOBBADE OSS!!!


    VI ÄR Ä R R A D E FÖR LIVET BA SÅ NI VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(((((
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 26

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  TIGR mån 25 jun 2018, 10:39

    oj hjälp vad många caps-lock bokstäver

    men ja hejhej, kommer ihåg er
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 26

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  TIGR mån 25 jun 2018, 10:42

    minns att jag alltid hade miljoner olika konton på dn, och under en tid så var lexxie skitsur på min ena användare men hon gillade min andra användare och jag vågade aldrig säga att båda var jag hahahah
    avatar
    lexxie
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 5
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-06-25

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  lexxie mån 25 jun 2018, 12:41

    HAHAHA VAD HETTE DU PÅ BÅDE!! :((((
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 26

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  TIGR mån 25 jun 2018, 16:02

    lexxie skrev:HAHAHA VAD HETTE DU PÅ BÅDE!! :((((

    hahah ingen aning, det var länge sen. troligtvis innan jag var tigr.
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  mitchan mån 25 jun 2018, 21:33

    hmm.... hette ni något annat på djur.nu? minns ingen av era namn faktiskt...... confused
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  mitchan mån 25 jun 2018, 21:39

    skoja <3 heeeej sötisar har saknat er kul å se er minns när jag fick ett handskrivet fanbrev av hanum....

    är fortfarande osäker på om ni ens är två separata personer dessa bilder bevisar ingenting!!!!


    10/10 tkr reunion-idén är bra vilka är up for att åka till småland jag har ett tomt hus vi kan ha reunion i
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  Donk tis 26 jun 2018, 18:47

    Oh god
    avatar
    hanum
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 13
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 26
    Ort : Stockholm

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  hanum tis 26 jun 2018, 22:34

    ÅH HEJ, JAG TÄNKER PÅ ER NÄSTAN VARJE DAG, TACK VARE MARC OCH MITCHAN SOM FICK OSS ATT TA IQ TESTET SÅ BLEV VI BÄSTA VÄNNER FÖR VI VA LIKA DUMMA OCH MOBBADE <333

    HAHAHAHAHAH FÖRLÅT MITCHAN, MINNS DU VAD JAG SKREV??? MINNS BARA JAG PANTADE BURKAR FÖR ATT FIXA FRIMÄRKE OCH SKICKA FANBREV TILL DIG FÖR JAG TYCKTE DU VA SÅ COOL OCH VERKADE KUNNA ALLTING, DU LÄT SMART :(

    https://i.servimg.com/u/f20/19/93/40/52/img_1811.jpg

    Fattar inte hur man lägger in bilder för jag har fortfarande 65 i IQ, men vi gick till gymmet och tog en bild sen gick ut. Hoppas ni kan se den för vi är fina där!
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  Donk tis 26 jun 2018, 23:33

    Ok det e fezt hos mitchan 14 juli vilka kommer?
    For real alltså
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  mitchan tor 28 jun 2018, 02:33

    hahaha minns dessvärre inte vad som stod i brevet rip... kanske har kvar det nånstans??? måste leta.... <333


    men ja 100% alla som vill får (måste) komma till mig på reunionpartaj 14 juli (datum up for debate jag är fri whenever) no joke lets make it happen
    avatar
    lexxie
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 5
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-06-25

    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  lexxie tor 28 jun 2018, 22:02

    Fan kmr va bortrest då :( men en re union borde hända i Gbg de typ här de flesta bor :(

    Sponsored content


    HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM  Empty Sv: HEJJJJJJJJJJJJJJ DE LEXXIE O HANUM

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tis 19 mar 2024, 09:59