Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+23
Aayla
KallaMigJoanna
Varg_Tass
Funky
Hund
TNT
Matilda_Eli
Success
Sweet_Horse
TIGR
Phantomrider
KiMlOvEr
TheHate
Dessi
Feah
Woah
soffana
pitchfork
Muppen_96
Donk
mitchan
Smurvel
GrönaSpindeln
27 posters

    Vem är du?

    Hund
    Hund
    Ladordedurr of Dogs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 254
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ort : Finspång

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Hund mån 06 jun 2016, 19:54

    Smurvel skrev:
    Hund skrev:
    GrönaSpindeln skrev:De flesta heter som vi hette på gamla djur.nu men det finns en del som verkar ha bytt namn??? (PS jag tittar på dig Hund! Tror jag)

    Så jag tänkte att vi kanske alla kan säga vilka vi var på djur.nu för oss som är nyfikna så slipper jag fråga smurvel hela tiden om "va vem är xxxx".

    Jag var GrönaSpindeln på djur.nu också.

    Oj...känner mig inte ett dugg utpekad GrönaSpindeln!

    Jag är Hope iallafall :)
    Innan Hope var jag många olika...tror inte någon kommer ihåg mig sen innan men Hope är under min "storhetstid" eller vad man ska kalla det?
    Åh är du Hope! Men det användarnamnet känner jag ju faktiskt igen (även om vi aldrig pratade på sidan tror jag, haha).  Men nice att veta vem du är. :D

    Haha nej jag tror inte att vi pratade :) Jag höll mig oftast på sidan av :)
    avatar
    Funky
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 2
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-02-27

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Funky mån 27 feb 2017, 15:03

    Funky aka djurtokan
    Varg_Tass
    Varg_Tass
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 43
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 17-02-17
    Ålder : 27
    Ort : Sundsvall

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Varg_Tass tis 28 feb 2017, 00:46

    Haha, jag visste inte att du var Hope. Trodde du hette Hund på dn elr nåt sånt.
    Då minns jag dig helt klart!
    Jag hade flera medlemmar på dn, men valde det jag har nu för det var lixom min huvudsida och de flesta känner nog igen mig som Varg_Tass.
    Varg_Tass
    Varg_Tass
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 43
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 17-02-17
    Ålder : 27
    Ort : Sundsvall

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Varg_Tass tis 28 feb 2017, 00:48

    Funky skrev:Funky aka djurtokan
    Har ett svagt minne av Funky, tror jag minns dig! ;3
    avatar
    KallaMigJoanna
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 1
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 17-02-28

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  KallaMigJoanna tis 28 feb 2017, 07:55

    Hallåå :D
    Jag hade typ hundra olika namn men J_ojo och KallaMigJoanna var nog de jag använde mest. Så kul att se alla igen!!!!!!
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  mitchan tis 28 feb 2017, 13:47

    KallaMigJoanna skrev:Hallåå :D
    Jag hade typ hundra olika namn men J_ojo och KallaMigJoanna var nog de jag använde mest. Så kul att se alla igen!!!!!!
    vad i hela världen hur hittar alla gamla forumare hit plötsligt hahaha <3 välkommen!!
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Donk tis 28 feb 2017, 13:50

    mitchan skrev:
    KallaMigJoanna skrev:Hallåå :D
    Jag hade typ hundra olika namn men J_ojo och KallaMigJoanna var nog de jag använde mest. Så kul att se alla igen!!!!!!
    vad i hela världen hur hittar alla gamla forumare hit plötsligt hahaha <3 välkommen!!

    Alltså vad händer trodde det var du som tvingade hit folk
    Aayla
    Aayla
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 4
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-04-01

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Aayla lör 01 apr 2017, 17:38

    Åååh, varför har jag inte hittat den här sidan tidigare??

    2008 var jag Wolf_Girl, men den tog jag bort i ett vredesutbrott när det visade sig att mitt husdjurs död inte var världens undergång för alla andra klottrare också?? Blev djupt kränkt, skrev ett långt farväl till sidans ägare och sen raderade jag min användare. 5 minuter senare blev jag medlem igen som Aayla smile1
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  mitchan lör 01 apr 2017, 18:25

    Aayla skrev:Åååh, varför har jag inte hittat den här sidan tidigare??

    2008 var jag Wolf_Girl, men den tog jag bort i ett vredesutbrott när det visade sig att mitt husdjurs död inte var världens undergång för alla andra klottrare också?? Blev djupt kränkt, skrev ett långt farväl till sidans ägare och sen raderade jag min användare. 5 minuter senare blev jag medlem igen som Aayla smile1
    hahahaha vilken fin historia <3
    jag rage-slutade på djur.nu typ tusen gånger..... and look where i am today...
    whoco5
    hahaha
    Varg_Tass
    Varg_Tass
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 43
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 17-02-17
    Ålder : 27
    Ort : Sundsvall

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Varg_Tass fre 07 apr 2017, 23:15

    Aayla skrev:Åååh, varför har jag inte hittat den här sidan tidigare??

    2008 var jag Wolf_Girl, men den tog jag bort i ett vredesutbrott när det visade sig att mitt husdjurs död inte var världens undergång för alla andra klottrare också?? Blev djupt kränkt, skrev ett långt farväl till sidans ägare och sen raderade jag min användare. 5 minuter senare blev jag medlem igen som Aayla smile1

    Jag tycker absolut jag känner igen dit användarnamn. Aayla alltså, men du försvann väl från sidan för ett tag sedan?
    Jag är inte säker men vi kan ha rollat med varandra. Tror vi pratade en hel del också, men vet inte om det var med dig. Känner igen ditt användarnamn starkt trots det.
    Aayla
    Aayla
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 4
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-04-01

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Aayla fre 30 jun 2017, 03:49

    Varg_Tass skrev:
    Aayla skrev:Åååh, varför har jag inte hittat den här sidan tidigare??

    2008 var jag Wolf_Girl, men den tog jag bort i ett vredesutbrott när det visade sig att mitt husdjurs död inte var världens undergång för alla andra klottrare också?? Blev djupt kränkt, skrev ett långt farväl till sidans ägare och sen raderade jag min användare. 5 minuter senare blev jag medlem igen som Aayla smile1

    Jag tycker absolut jag känner igen dit användarnamn. Aayla alltså, men du försvann väl från sidan för ett tag sedan?
    Jag är inte säker men vi kan ha rollat med varandra. Tror vi pratade en hel del också, men vet inte om det var med dig. Känner igen ditt användarnamn starkt trots det.

    Ååååh vad glad jag blev nu! Vi rollade ganska mycket tillsammans (om jag minns rätt) och prata gjorde vi säkert också, men om vad förblir nog ett mysterium, haha

    Jag försvann nog helt några år innan jag började gymnasiet, så kanske för 4-5 år sedan (shit vad länge sedan nu när jag tänker efter)?? Gjorde iaf riktigt ont i hjärtat när jag upptäckte att djur.nu lagts ner, trodde först det bara var min dator som spökade sad
    Aayla
    Aayla
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 4
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-04-01

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Aayla fre 30 jun 2017, 04:32

    mitchan skrev:
    Aayla skrev:Åååh, varför har jag inte hittat den här sidan tidigare??

    2008 var jag Wolf_Girl, men den tog jag bort i ett vredesutbrott när det visade sig att mitt husdjurs död inte var världens undergång för alla andra klottrare också?? Blev djupt kränkt, skrev ett långt farväl till sidans ägare och sen raderade jag min användare. 5 minuter senare blev jag medlem igen som Aayla smile1
    hahahaha vilken fin historia <3
    jag rage-slutade på djur.nu typ tusen gånger..... and look where i am today...
    whoco5
    hahaha

    Hahahah < 3
    För övrigt minns jag väldigt tydligt hur hemliscool och läskig jag tyckte du var runt 2011. Tyckte det var så häftigt att du faktiskt *pratade* med crews i klotterplanket och att du hade en livs flaxande fågel som flög runt i ditt hus?? Och att fågeln hade någon slags avancerad diy-hinderbana??? Var så obeskrivligt fascinerad
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Smurvel fre 30 jun 2017, 09:30

    Var också fascinerad över att alla som pratade med crews!! Crews var så läskiga.

    Mvh,
    Fortfarande rädd för d.n crews
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  mitchan fre 30 jun 2017, 19:44

    Aayla skrev:
    mitchan skrev:
    Aayla skrev:Åååh, varför har jag inte hittat den här sidan tidigare??

    2008 var jag Wolf_Girl, men den tog jag bort i ett vredesutbrott när det visade sig att mitt husdjurs död inte var världens undergång för alla andra klottrare också?? Blev djupt kränkt, skrev ett långt farväl till sidans ägare och sen raderade jag min användare. 5 minuter senare blev jag medlem igen som Aayla smile1
    hahahaha vilken fin historia <3
    jag rage-slutade på djur.nu typ tusen gånger..... and look where i am today...
    whoco5
    hahaha
    Hahahah < 3
    För övrigt minns jag väldigt tydligt hur hemliscool och läskig jag tyckte du var runt 2011. Tyckte det var så häftigt att du faktiskt *pratade* med crews i klotterplanket och att du hade en livs flaxande fågel som flög runt i ditt hus?? Och att fågeln hade någon slags avancerad diy-hinderbana??? Var så obeskrivligt fascinerad
    hahahha jag har faktiskt till och med vart hemma hos minst tre dn-crews, och en av dom har vart hemma hos mig, och en fjärde har vart hemma hos min mormor..... cool
    förstår att du tyckte det var fascinerande att jag hade crewkompisar!! like... jag var väl typ djur.nus största fiende ett tag... crews borde inte ha gillat mig :--/

    p.s. nu har jag faktiskt 6 livs flaxande fåglar
    which is even better
    <333

    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Smurvel fre 30 jun 2017, 21:48

    Vem har varit hemma hos din mormor????
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  mitchan fre 30 jun 2017, 23:57

    Smurvel skrev:Vem har varit hemma hos din mormor????
    du...... minns du inte?? confused


    hahaha nä men det var emma <333 innan vi skulle hyra stuga i en vecka tillsammans för några år sen... (so you know, en till grej till min crewlista: var utan internet, tv, bussförbindelser eller särskilt praktisk mat långt ute i skogen i en hel vecka med en dn-crew once!!!)


    fun fact: emma är inte den enda från dn som har vart hos min mormor..... några år innan dESS var.. alina och andrea där... (((ggroen/waterproof/paraply och andola)))) hahahahaha
    det är det allra konstigaste faktiskt
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Smurvel lör 01 jul 2017, 10:43

    Hahaha, vad fint mitchan!!

    Har du då träffat fler crews än vad jag gjort? Jag har träffat 4; jissa, rödklint, Harinisa och så GS då (onekligen). Och mig själv! Räknas det?? Fem i så fall!

    Åh räknas det om man träffat crews som aldrig direkt var aktiva förresten? I så fall har jag ju träffat hamsterrosen (rödklints äldsta dotter) också.

    Tror jag och Livia planerade att träffas någon gång för hundra år sen men det blev aldrig av.


    (Vilka har ens varit crews förresten? Tompa, rose, jag, gs, rödklint, harinisa, livia, miiih, arsenallover, hamsterrosen, Jissa, fler?!)
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  mitchan lör 01 jul 2017, 11:12

    haha jag har bara träffat fyra crews!! emma sara smurvel gs
    ...nadine har träffat emma sara smurvel gs och TOMPA faktiskt
    så tror nästan nadine vinner. tompa var ju trots allt den crewigaste crewen. <33

    däremot har jag träffat JÄTTEMÅNGA inte-crews...

    åh vänta jag har "träffat" (sett snarare) connys döttrar också...... flera gånger faktiskt.
    däremot aldrig pratat med dom pga är vän med ena på facebook och det vore jättepinsamt om hon fick reda på att jag har spenderat hela mitt liv på djur.nu och semiförstört ganska många av hennes pappas dagar under åren HAHAHA ............. like.. blev facebookvän med henne pga hennes gäng hängde med mitt gäng på ett konvent en gång...... och jag upptäckte i efterhand att hon var hon... hahaha =(



    och jag minns typ inga crews förutom... the obvious ones.. hahah :--/
    har inte ens något minne av en tid då arsenallover existerade mer än som ett övergivet crewkonto hahah. liksom, minns juicy som juicy.... och sen fick veronica kontot men använde det aldrig .. which was fun whistle
    men typ
    visste inte ens att miiih var crew?? och känner knappt igen varken livia eller hamsterrosen hahaha

    so much för en self proclaimed dn-expert :'(
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Smurvel lör 01 jul 2017, 16:36

    Haha, ja Nad vinner lätt!!

    Minns mest miiih för att hon blev crew samtidigt som mig (tompa tipsade om miiih, rödklint om mig och livia höll med om mig typ). Och sen typ hatade alla forumare att jag blev crew för att ingen visste vem jag var. <3 Gillar fortfarande att Conny mailade mig och var helt "Folk vill ha dig som crew VEM ÄR DU!?!??!?" Ungefär.

    Haha jag tror majoriteten av alla djur.nuare jag träffat varit crews (i övrigt har jag träffat dig, nad och evve/success)
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  mitchan lör 01 jul 2017, 17:15

    tror du blev crew under det typ året-halvåret jag inte hängde på djur.nu så när jag kom tillbaka och blev ~poppis~ på dn var du redan en etablished crew så jag hann aldrig bli upprörd cool ...

    ....det var kul när sara blev crew bara typ två månader efter hon postade en MKT INAPPROPRIATE BILD i forum hahaha ....


    jag har SOM SAGT träffat harinisa, roseragdoll, smurvel, gs, och pitchfork, men also.... miniatyrer, chellasweet, andola, ggroen, muppen_96, iza, evilduck, donk, batteri, ellenhund, puffy, punk_kitty,  molly200, ammiammi.... och manduss om folk man lärde känna genom skolan/irl och inte genom dn räknas hehe..

    och säkert fler jag inte minns för att jag bara träffat dom lite snabbt hehe ... (vet tex att jag sa hej till bland annat typ... eldmyran kanske hon hette... på uppcon 2011??)
    men det här är typ såna jag faktiskt ~hängt~ irl med litegrann iaf
    oftast med flit
    men inte alltid.... hahah


    EDIT: kom just ihåg stt jag inte alls har träffat batteri??? varför trodde jag att jag har träffat henne...
    ok antagligen för vi röst-skypade konstant ett tag för några år sen och jag har irl-träffat alla andra från dom skypesamtalen
    men wtf
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Smurvel lör 01 jul 2017, 18:53

    Du anar inte vilka övertalningar som krävdes för att få in Sara <3
    Snowiie
    Snowiie
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 10
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-08-07

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Snowiie mån 07 aug 2017, 19:06

    Allllltså kuuuuuul
    Hittade denna sida efter lite nostalgigooglande och.. ja.. Wow.
    Jag var Snowiie på djur.nu... Alltså lol.. Man satt ju klistrad 24/7.... Halva min barndom mer eller mindre. Och nu är sidan borta då.


    sad44


    skamsen
    avatar
    Tititina
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 4
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-08-15

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Tititina tis 15 aug 2017, 18:59

    hej! hette samma sak på dn som här, bara för att jag inte använt tititina alls efter dn. jag hade dock en hel massa olika användare hela tiden när jag blev utan pengar hahha
    jag var aldrig aktiv i forumen för jag tyckte alla var skrämmande men nu är jag i alla fall här :)
    avatar
    Fridas_djurhem
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 63
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 19-10-19

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Fridas_djurhem sön 20 okt 2019, 13:23

    mitchan skrev:
    Smurvel skrev:Vem har varit hemma hos din mormor????
    du...... minns du inte?? confused


    hahaha nä men det var emma <333 innan vi skulle hyra stuga i en vecka tillsammans för några år sen... (so you know, en till grej till min crewlista: var utan internet, tv, bussförbindelser eller särskilt praktisk mat långt ute i skogen i en hel vecka med en dn-crew once!!!)


    fun fact: emma är inte den enda från dn som har vart hos min mormor..... några år innan dESS var.. alina och andrea där... (((ggroen/waterproof/paraply och andola)))) hahahahaha
    det är det allra konstigaste faktiskt

    Är det där samma person under olika namn alltså??? Jag behöver veta för min lista över gamla medlemmar.
    Kimono
    Kimono
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 22
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 20-08-06

    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Kimono lör 27 maj 2023, 11:43

    Jag är care men användarnamnet care var upptagen här

    Men jag har också försökt skapa konton här tusen gånger men aldrig kommit in och sedan glömt bort det... för att två år senare komma ihåg detta forumet och kika in här igen. Men aa jag kanske redan skapade kontot care och bara glömde bort det jfyi

    Av någon anledning kom jag ihåg detta nu år 2023, såhär 5 år efter alla var som mest aktiva <///3

    Sponsored content


    Vem är du? - Sida 2 Empty Sv: Vem är du?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: fre 19 apr 2024, 10:55