Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

2 posters

    Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns?

    avatar
    matilda2z
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 3
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 17-02-13

    Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns? Empty Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns?

    Inlägg  matilda2z mån 13 feb 2017, 13:41

    (hade ingen aning om att djur.nu överhuvudtaget fanns kvar till 2016, eller att forumet klarar att leva vidare lol. Tack för nostalgitrippen)

    Hängde en del i rollspelsforumet typ 2006-2007, innan alla emigrerade till MSN Groups (på tal om sidor som togs bort mot användarbasens vilja lmfao). WildConclusion 4-ever.

    Aja, hur som helst. Det verkar som att det ändå finns ett par användare här som var med på den tiden, ville ba kolla om några av er minns Groups?

    Själv hette jag först matilda2z och sen storkis51. Vore kul om några av er fanns kvar, eftersom djur.nu ändå blev min introduktion till rollspelsvärlden liksom B)
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns? Empty Sv: Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns?

    Inlägg  mitchan mån 13 feb 2017, 13:49

    oj hur i hela världen hittade du hit, folk som faktiskt hängde på djur.nu until the very end har till och med svårt att hitta hit.... noexpression

    jag har aldrig ever hängt i rollspelsforumet men hängde på msn groups (som jag hittade via djur.nu) typ 2005, eventuellt 2006 också <33 det var bäst.
    avatar
    matilda2z
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 3
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 17-02-13

    Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns? Empty Sv: Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns?

    Inlägg  matilda2z mån 13 feb 2017, 14:13

    Blev nyfiken på vad som blev av djur.nu, googlade, hittade en facebooksida som länkade hit haha.

    no shit?? Gud, det var verkligen hela mitt liv när jag var 10... Minns att jag låg hemma och grät och försökte förklara för mamma och pappa att jag var ledsen för att en hemsida hade försvunnit hahaha.

    Minns du vilka grupper du hängde på? Jag rollspelade mest med hästar (pga cool) men minns typ bara WC och Obliterate, tror jag den hette. Fanns ju 1000. Du verkar ha varit lite för tidig för att vi skulle ha rollspelat ihop (hittade groups sommaren 2006 kanske?) men man vet ju aldrig om vi var på samma sidor.

    Ändå kul att detta forum finns ju!
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns? Empty Sv: Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns?

    Inlägg  mitchan mån 13 feb 2017, 14:20

    haha minns också att jag blev jätteupprörd när msn groups lades ner, så vi kanske kan ha rollat tillsammans ändå? who knows. tror jag hette Michan3 och •Michan• på groups.... if that helps.... which it probably doesn't...

    har typ förträngt allt med msn groups dock, minns typ bara hur det såg ut och att jag var biträdande värd på en rävrollspelssida som hette A Fox Life eller nåt och var dödsrivaler med en vargrollspelssida som var typ bland dom största svenska grupperna på groups, som hette typ... vargklubben? eller nåt sånt töntigt? :') hängde på flera andra djurrollspelsgrejer också men minns inget specifikt.
    var obliterate hästrelaterat? pga namnet rings a bell för mig, visst var det typ en av dom populäraste grupperna ett tag? kan ha rollat hästgrejs där ett tag isåfall
    avatar
    matilda2z
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 3
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 17-02-13

    Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns? Empty Sv: Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns?

    Inlägg  matilda2z mån 13 feb 2017, 21:50

    vem vet! Minns typ ingen, vet att nån tjej som hette Elina drev Obliterate (och ja, det var en hästsida! Tror den var rätt stor ett tag, var väl därför jag drogs dit. Som mest var vi väl ett antal tiotal som var inne varje dag, tror det var mycket iallafall) och att lotus_rulle hade WC.

    Vargrollarna var ju betydligt coolare än vi iallafall haha. Hur hamnade ni ens i krig med en annan sida?? Minns typ inte ens om vi pratade om andr sidor (om man inte spammade reklam för att få poäng till sin häst hahaha)

    Sponsored content


    Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns? Empty Sv: Yo. Några av er här som var med när MSN Groups fortfarande fanns?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: fre 29 mar 2024, 00:39