Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+26
Aayla
Curryburry
Fridas_djurhem
Celine
Wolfy
iza
Wolfloverloverlover
TessyTheWolf
JustinDrewBieber
Tititina
Elon
J_J
Varg_Tass
skitunge
lince
TNT
Koltrast
Phantomrider
IntoFoxyFoxes
Sweet_Horse
TIGR
Donk
mitchan
pitchfork
Hund
Smurvel
30 posters

    Flumtråd

    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan lör 04 nov 2017, 01:50

    jag har nog inte ens uppdaterat djurpunktnu om mitt liv på flera månader
    det är dags nu

    heeej jag kom in på utbildningen jag ville gå så nu har jag vart taxidermilärling i över två månader
    är officiellt typ en bättre version av norman bates dvs
    ok näe men det var den enda seriemördaren med taxidermiintresse jag kom på just nu
    men alltså
    jag:
    -bor i en husvagn på en gård på landet
    -...där jag bor specifically för att stoppa upp djur varje dag
    -har bland annat en actual riktig människoskalle på display i husvagnen..
    -är så sjukt reclusive att jag undviker folk till en GALEN extent och literally gömmer mig om jag hör nån utanför husvagnen på helgerna
    -går alltid runt med kniv, engångshandskar och lock picking kit i ryggsäcken

    har kommit well on my way till att bli en stereotypisk fiktiv serial killer sen jag senast uppdaterade er om mitt liv alltså
    feels gr8
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan lör 04 nov 2017, 01:54

    mitchan skrev:jag har nog inte ens uppdaterat djurpunktnu om mitt liv på flera månader
    det är dags nu

    heeej jag kom in på utbildningen jag ville gå så nu har jag vart taxidermilärling i över två månader
    är officiellt typ en bättre version av norman bates dvs
    ok näe men det var den enda seriemördaren med taxidermiintresse jag kom på just nu
    men alltså
    jag:
    -bor i en husvagn på en gård på landet
    -...där jag bor specifically för att stoppa upp djur varje dag
    -har bland annat en actual riktig människoskalle på display i husvagnen..
    -är så sjukt reclusive att jag undviker folk till en GALEN extent och literally gömmer mig om jag hör nån utanför husvagnen på helgerna
    -går alltid runt med kniv, engångshandskar och lock picking kit i ryggsäcken

    har kommit well on my way till att bli en stereotypisk fiktiv serial killer sen jag senast uppdaterade er om mitt liv alltså
    feels gr8
    also, further proof att om jag någonsin blir misstänkt för seriemord så kommer jag aldrig någonsin kunna övertala någon om att det inte var jag:
    idag beställde jag 10 nonfiction böcker som lät spännande
    och däribland finns det
    -en bok om konspirationsteorier om att amerikansk historia och politik styrs av häxor med en satanistisk/dark magic agenda
    -en bok om grave robbing/body snatching på 1800talet
    -en bok full av historiska medicinska foton på typ coola anomalies och krigsskador och stuff
    -en bok om hur man fejkar sin egen död..
    avatar
    Tititina
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 4
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-08-15

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Tititina sön 05 nov 2017, 20:14

    alltså hörni, det är 5 november och vi har redan fått massor med snö två gånger? det har dock regnat bort men att det ens kommer så otroligt med snö redan förvånar mig
    avatar
    Tititina
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 4
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-08-15

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Tititina sön 05 nov 2017, 20:18

    lmao jag känner också för att uppdatera lite om mitt liv nu (mest för ingen e online att döma mig)

    Slapp in på min drömskola, IB. Otroligt tungt men så värt det. Har aldrig sett fram emot skolan så som jag gjort dom här tre månaderna det är helt fantastiskt.
    Har också börjat blanda på engelska och svenska eftersom att jag studerar helt på engelska men mitt modersmål e svenska, så det är ju ganska så roligt ändå.
    Jag har färgat håret, bor nästan heltid i en annan stad, har massvis med läxor och breakdowns. Vilket jag nog egentligen förväntade mig.

    Aja men hur går det för er då ??
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 26

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR tis 07 nov 2017, 21:50

    Tititina skrev:lmao jag känner också för att uppdatera lite om mitt liv nu (mest för ingen e online att döma mig)

    Slapp in på min drömskola, IB. Otroligt tungt men så värt det. Har aldrig sett fram emot skolan så som jag gjort dom här tre månaderna det är helt fantastiskt.
    Har också börjat blanda på engelska och svenska eftersom att jag studerar helt på engelska men mitt modersmål e svenska, så det är ju ganska så roligt ändå.
    Jag har färgat håret, bor nästan heltid i en annan stad, har massvis med läxor och breakdowns. Vilket jag nog egentligen förväntade mig.

    Aja men hur går det för er då ??


    kul! varför är det din drömskola, vad pluggar du för något?

    det går helt okej för mig, hade två tentor förra veckan. ska bli spännande att se om jag överlevde dem eller inte.
    TessyTheWolf
    TessyTheWolf
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 1
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 16-11-26
    Ålder : 26

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TessyTheWolf ons 08 nov 2017, 13:38

    Hejsan! Jag har i princip hållit tyst hela tiden som jag varit här (och läst andras inlägg emellanåt...), men tänkte att det är lika bra att återintroducera mig, nu när alla andra redogör för sina liv.

    Jag har också börjat plugga på universitet (veterinär whooho!). Är väldigt glad över det. Drömjobbet. ^^ Det är en hel massa pluggande, ingen shock precis. Massa engelska, och en hel del latinska termer också. Har tenta nästa vecka som jag stressar inför.
    lince
    lince
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 73
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ort : Västra Hälsingegötaland?

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  lince sön 19 nov 2017, 17:25

    Jag köpte (bokade en bil som kommer köras hit från trollhättan) en bil igår. En elhybrid. Från 2016. Den kostar 200k. YOLO.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tis 21 nov 2017, 20:22

    mitchan skrev:jag har nog inte ens uppdaterat djurpunktnu om mitt liv på flera månader
    det är dags nu

    heeej jag kom in på utbildningen jag ville gå så nu har jag vart taxidermilärling i över två månader
    är officiellt typ en bättre version av norman bates dvs
    ok näe men det var den enda seriemördaren med taxidermiintresse jag kom på just nu
    men alltså
    jag:
    -bor i en husvagn på en gård på landet
    -...där jag bor specifically för att stoppa upp djur varje dag
    -har bland annat en actual riktig människoskalle på display i husvagnen..
    -är så sjukt reclusive att jag undviker folk till en GALEN extent och literally gömmer mig om jag hör nån utanför husvagnen på helgerna
    -går alltid runt med kniv, engångshandskar och lock picking kit i ryggsäcken

    har kommit well on my way till att bli en stereotypisk fiktiv serial killer sen jag senast uppdaterade er om mitt liv alltså
    feels gr8

    Jag uppskattar dina bilder på instagram med uppstoppade djur! Trivs du bra med utbildningen osv? Var i landet befinner du dig nu för tiden egentligen??

    Själv har jag faktiskt fått jobb (!!) och började igår. Ska nu ägna mig åt att identifiera olika typer av mögel och bakterier som folk vill ha svar på om de finns i deras hus, typ. Jag har blivit intervjuad för en doktorandtjänst med min förre handledare också, och jag var väl lite kluven kring hur jag skulle göra med allt. Men det blir nog bra såhär. Om jag skulle bli erbjuden doktorandtjänsten får jag se vad jag gör i så fall. Men det lutar väl nästan åt att jag fortsätter jobba på företaget (vet inte riktigt om jag verkligen orkar doktorera i dagsläget, att jobba på ett företag känns skönare på så sätt att det innebär typ.. mindre jobb och mer pengar, haha). Vi får se.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tis 21 nov 2017, 20:23

    TessyTheWolf skrev:Hejsan! Jag har i princip hållit tyst hela tiden som jag varit här (och läst andras inlägg emellanåt...), men tänkte att det är lika bra att återintroducera mig, nu när alla andra redogör för sina liv.

    Jag har också börjat plugga på universitet (veterinär whooho!). Är väldigt glad över det. Drömjobbet. ^^ Det är en hel massa pluggande, ingen shock precis. Massa engelska, och en hel del latinska termer också. Har tenta nästa vecka som jag stressar inför.

    Åh, vad är det för utbildning? :)
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tis 21 nov 2017, 20:24

    (Kan vi inte alla bara bli aktiva här igen, det vore nice)
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 22 nov 2017, 18:53

    Smurvel skrev:(Kan vi inte alla bara bli aktiva här igen, det vore nice)
    Agreed!

    Grattis till jobbet förresten! :)
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 22 nov 2017, 19:01

    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:(Kan vi inte alla bara bli aktiva här igen, det vore nice)
    Agreed!

    Grattis till jobbet förresten! :)
    Tack! Det känns verkligen superkul att få labba igen!

    Hur går livet för dig?
    TNT
    TNT
    regnbågspojke


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 117
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 25

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TNT tor 23 nov 2017, 12:06

    wow skäms lite över att jag glömt att denna sidan existerade
    hejhej allihopa jag är legit emotionellt glad över att se att ni lever och verkar ha det åtminstonde helt ok

    mitt liv är en raging dumpster fire just nu men att läsa lite om era inger ett hopp om framtiden så det var nice :^D

    du skulle inte vilja dela några foton, mitchan? är väldigt fascinerad av döda saker, så skulle väldigt gärna vilja se! vi skulle kanske kunna starta en tråd, om det inte finns någon redan
    brb ska gräva genom trådarkivet
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tor 23 nov 2017, 15:43

    TNT skrev:wow skäms lite över att jag glömt att denna sidan existerade
    hejhej allihopa jag är legit emotionellt glad över att se att ni lever och verkar ha det åtminstonde helt ok

    mitt liv är en raging dumpster fire just nu men att läsa lite om era inger ett hopp om framtiden så det var nice :^D

    du skulle inte vilja dela några foton, mitchan? är väldigt fascinerad av döda saker, så skulle väldigt gärna vilja se! vi skulle kanske kunna starta en tråd, om det inte finns någon redan
    brb ska gräva genom trådarkivet

    Åh hej!!! Kul att se dig igen!! Bli aktiv!!
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast tor 23 nov 2017, 17:54

    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:(Kan vi inte alla bara bli aktiva här igen, det vore nice)
    Agreed!

    Grattis till jobbet förresten! :)
    Tack! Det känns verkligen superkul att få labba igen!

    Hur går livet för dig?
    Vad härligt! :)

    Jag typ halvkrascha efter min examen i somras och nu har jag inte gjort något alls sen dess... men idag var jag ialf på möte på komvux och i januari ska jag börja läsa matematik, biologi och kemi så jag kan söka till biologiprogrammet till hösten, så jag svävar inte helt i det blå längre :)

    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel fre 24 nov 2017, 19:37

    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:(Kan vi inte alla bara bli aktiva här igen, det vore nice)
    Agreed!

    Grattis till jobbet förresten! :)
    Tack! Det känns verkligen superkul att få labba igen!

    Hur går livet för dig?
    Vad härligt! :)

    Jag typ halvkrascha efter min examen i somras och nu har jag inte gjort något alls sen dess... men idag var jag ialf på möte på komvux och i januari ska jag börja läsa matematik, biologi och kemi så jag kan söka till biologiprogrammet till hösten, så jag svävar inte helt i det blå längre :)


    Jag förstår, tråkigt att höra att du kraschade :( men bra jobbat att du örn på väg uppåt!! Vilket universitet vill du plugga biologi på? :)
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast lör 25 nov 2017, 12:49

    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:(Kan vi inte alla bara bli aktiva här igen, det vore nice)
    Agreed!

    Grattis till jobbet förresten! :)
    Tack! Det känns verkligen superkul att få labba igen!

    Hur går livet för dig?
    Vad härligt! :)

    Jag typ halvkrascha efter min examen i somras och nu har jag inte gjort något alls sen dess... men idag var jag ialf på möte på komvux och i januari ska jag börja läsa matematik, biologi och kemi så jag kan söka till biologiprogrammet till hösten, så jag svävar inte helt i det blå längre :)


    Jag förstår, tråkigt att höra att du kraschade :( men bra jobbat att du örn på väg uppåt!! Vilket universitet vill du plugga biologi på? :)
    Jag har en tendens att krascha varje gång jag studerat, så den här gången får jag nog försöka hitta ett bättre sätt att studera så jag kan undvika att krascha när jag är klar.. hur det nu ska gå till hah!

    Tack! Karlstad är det jag tänkt mig, dels för att det inte ligger hemskt långt bort från där jag bor och för att jag vill studera på distans :) Och så vill jag läsa mot ekologi och naturvård :)
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 25 nov 2017, 19:36

    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:(Kan vi inte alla bara bli aktiva här igen, det vore nice)
    Agreed!

    Grattis till jobbet förresten! :)
    Tack! Det känns verkligen superkul att få labba igen!

    Hur går livet för dig?
    Vad härligt! :)

    Jag typ halvkrascha efter min examen i somras och nu har jag inte gjort något alls sen dess... men idag var jag ialf på möte på komvux och i januari ska jag börja läsa matematik, biologi och kemi så jag kan söka till biologiprogrammet till hösten, så jag svävar inte helt i det blå längre :)


    Jag förstår, tråkigt att höra att du kraschade :( men bra jobbat att du örn på väg uppåt!! Vilket universitet vill du plugga biologi på? :)
    Jag har en tendens att krascha varje gång jag studerat, så den här gången får jag nog försöka hitta ett bättre sätt att studera så jag kan undvika att krascha när jag är klar.. hur det nu ska gå till hah!

    Tack! Karlstad är det jag tänkt mig, dels för att det inte ligger hemskt långt bort från där jag bor och för att jag vill studera på distans :) Och så vill jag läsa mot ekologi och naturvård :)

    Skulle det kunna vara ett alternativ att inte studera heltid till en början? Tänker att det kanske inte blir riktigt lika stressigt då och mindre risk att du kraschar?
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan lör 25 nov 2017, 21:59

    hjälp vad aktivt <3 <3
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 25 nov 2017, 21:59

    mitchan skrev:hjälp vad aktivt <3 <3
    Haha ja jag blev aktiv och resten av världen hakade på. Haka på du också!!!!! <3
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan lör 25 nov 2017, 22:20

    Smurvel skrev:
    mitchan skrev:hjälp vad aktivt <3 <3
    Haha ja jag blev aktiv och resten av världen hakade på. Haka på du också!!!!! <3
    hahah asså det är literally alltid så??? whenever du är inaktiv så är alla inaktiva...... hela djurpunktnu depends on smurvel <3
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 25 nov 2017, 23:06

    mitchan skrev:
    Smurvel skrev:
    mitchan skrev:hjälp vad aktivt <3 <3
    Haha ja jag blev aktiv och resten av världen hakade på. Haka på du också!!!!! <3
    hahah asså det är literally alltid så??? whenever du är inaktiv så är alla inaktiva...... hela djurpunktnu depends on smurvel <3

    Haha ja jag förstår inte hur ni inte kan hålla igång sidan alls när jag är borta. Hahahaha???
    TNT
    TNT
    regnbågspojke


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 117
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 25

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TNT lör 25 nov 2017, 23:07

    insåg just att biblioteket är stängt imorgon :^(
    jag som tänkte ner och låna böcker
    oH WELL FÅR VÄL LÄSA DOM JAG HAR INNAN DÅ
    (och åka dit på måndag hhhh)

    på tal om böcker jag har,
    köpte två böcker på antikvariatet i stan av Matts Bergmark, en om läkeörter och en om frukt
    ska bli intressant att se vad som står i
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Donk sön 26 nov 2017, 01:51

    Oj hej på er allihopa. Jag lever än och har flyttat till Uppsala och utbildar mig till officer. Kanske inte det mest väntade för alla, men ja.
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan sön 26 nov 2017, 02:48

    Donk skrev:Oj hej på er allihopa. Jag lever än och har flyttat till Uppsala och utbildar mig till officer. Kanske inte det mest väntade för alla, men ja.
    nämen!!!! har du finally slutat jobba på ica alltså
    galet

    Sponsored content


    Flumtråd - Sida 22 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: tor 28 mar 2024, 21:25