+28
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
32 posters
Flumtråd
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 29
- Inlägg 351
Sv: Flumtråd
tog just studenten buhu????? =( rip min klass den var rätt bra (om än lite dysfunktionell) medan den varade
- Status :
Online Offline
- Inlägg 352
alltså wtf hände med djurpunktnu
TIGR- något coolt specialgrejs
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 166
Tuffingpoäng : 29
Registreringsdatum : 16-05-28
Ålder : 27
- Inlägg 353
mitchan skrev:alltså wtf hände med djurpunktnu
eller hur, alla bara försvann
- Status :
Online Offline
- Inlägg 354
jaaaa varför ens :--/ alla var astaggade och en halv dag senare ba "ah eller nä förresten" hahahaTIGR skrev:mitchan skrev:alltså wtf hände med djurpunktnu
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 764
Tuffingpoäng : 91
Registreringsdatum : 16-05-29
Ålder : 32
- Inlägg 355
JAG är fortfarande astaggad!mitchan skrev:jaaaa varför ens :--/ alla var astaggade och en halv dag senare ba "ah eller nä förresten" hahahaTIGR skrev:mitchan skrev:alltså wtf hände med djurpunktnu
- Status :
Online Offline
- Inlägg 356
åh bra jag också!!!Smurvel skrev:JAG är fortfarande astaggad!mitchan skrev:jaaaa varför ens :--/ alla var astaggade och en halv dag senare ba "ah eller nä förresten" hahahaTIGR skrev:mitchan skrev:alltså wtf hände med djurpunktnu
Donk- Kung över DNR
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 257
Tuffingpoäng : 49
Registreringsdatum : 11-08-14
- Inlägg 357
mitchan skrev:åh bra jag också!!!Smurvel skrev:JAG är fortfarande astaggad!mitchan skrev:jaaaa varför ens :--/ alla var astaggade och en halv dag senare ba "ah eller nä förresten" hahahaTIGR skrev:mitchan skrev:alltså wtf hände med djurpunktnu
Jag vill göra djurspelet när jag hinner haha. Bryr mig inte om någon vill spela det verkar kul att göra bara
- Status :
Online Offline
- Inlägg 358
jaaa gör det, kanske blir mer poppis då assoDonk skrev:mitchan skrev:åh bra jag också!!!Smurvel skrev:JAG är fortfarande astaggad!mitchan skrev:jaaaa varför ens :--/ alla var astaggade och en halv dag senare ba "ah eller nä förresten" hahahaTIGR skrev:mitchan skrev:alltså wtf hände med djurpunktnu
Jag vill göra djurspelet när jag hinner haha. Bryr mig inte om någon vill spela det verkar kul att göra bara
Sweet_Horse- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 268
Tuffingpoäng : 9
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 359
Jobbar så mycket så orkar inte med något riktigt. :c
Hund- Ladordedurr of Dogs
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 254
Tuffingpoäng : 10
- Inlägg 360
För tillfället NEET! Så jag har massa tid, ingen ork och mycket fritid!
Tekniskt sett är jag anställd, men jobbar inte för tillfället! Jag hoppas på mycket jobb i JULI, då det är "högsäsong", men vi får se!
Jag har alltså massa tid på internet, men ingen är online här så jag vet inte vad jag ska göra...
Tekniskt sett är jag anställd, men jobbar inte för tillfället! Jag hoppas på mycket jobb i JULI, då det är "högsäsong", men vi får se!
Jag har alltså massa tid på internet, men ingen är online här så jag vet inte vad jag ska göra...
- Status :
Online Offline
- Inlägg 361
lade just 250kr på böcker trots att jag egentligen, innerst inne, inte har några pengar alls hahahah
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 362
Äsch man har alltid råd med böcker!! (förutom kurslitteratur, men det är så galet dyrt. Under mitt senaste läsår kostade min kurslitteratur över 3500 kr ;_; )mitchan skrev:lade just 250kr på böcker trots att jag egentligen, innerst inne, inte har några pengar alls hahahah
- Status :
Online Offline
- Inlägg 363
Folk sover...men jag är inte folk?
Varför sover alla för?!
Varför sover alla för?!
- Status :
Online Offline
- Inlägg 364
alltså jag vill verkligen typ klippa av mig mitt hår..... men vill also ha långtish hår på medeltidsveckan i augusti hahaha
kanske kan kompensera och färga håret istället
men
öh
vem orkar
....
men
öh
vem orkar
....
- Status :
Online Offline
- Inlägg 365
mitchan skrev:alltså jag vill verkligen typ klippa av mig mitt hår..... men vill also ha långtish hår på medeltidsveckan i augusti hahaha
men
öh
vem orkar
....
Jag ska klippa mig...så fort jag vågar ringa till frisörsalongen...ska ha axellångt hår förutom luggen som ska vara så pass långt att jag kan ha det bakom öronen :p
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 366
Jag hatar att gå till frisören (kanske för att jag inte riktigt tycker om när andra rör vid mitt hår överhuvudtaget), var där senast innan studenten 2011. Nu är min frisyr iofs ganska... Ordinär, så den är tämligen lättfixad, haha.Hund skrev:mitchan skrev:alltså jag vill verkligen typ klippa av mig mitt hår..... men vill also ha långtish hår på medeltidsveckan i augusti hahaha
men
öh
vem orkar
....
Jag ska klippa mig...så fort jag vågar ringa till frisörsalongen...ska ha axellångt hår förutom luggen som ska vara så pass långt att jag kan ha det bakom öronen :p
- Status :
Online Offline
- Inlägg 367
jag rakade av mig halva håret inatt för övrigt
om nån undrade
!!!
om nån undrade
!!!
- Status :
Online Offline
- Inlägg 368
mitchan skrev:jag rakade av mig halva håret inatt för övrigt
om nån undrade
!!!
vi undrar jättemycket, får vi se hur det blev?
- Status :
Online Offline
- Inlägg 369
inte förrän jag har tvättat håretTIGR skrev:mitchan skrev:jag rakade av mig halva håret inatt för övrigt
om nån undrade
!!!
vi undrar jättemycket, får vi se hur det blev?
vilket kan ta ett tag
- Status :
Online Offline
- Inlägg 370
okej titta mitt hår ser inte lika ofräscht ut om det är fotat på håll och i ett mörkt rum och med hjälp av en jätteskitig spegel
(det ser likadant ut på andra sidan också)
(funderar på att kanske ta bort fulpolisongerna också för att inte se ut som myspace 2007... men... då måste jag göra nåt annat med luggen och det orkar jag ju inte)
(det ser likadant ut på andra sidan också)
(funderar på att kanske ta bort fulpolisongerna också för att inte se ut som myspace 2007... men... då måste jag göra nåt annat med luggen och det orkar jag ju inte)
GrönaSpindeln- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 143
Tuffingpoäng : 13
Registreringsdatum : 16-05-30
- Inlägg 371
Smurvel skrev:Jag hatar att gå till frisören (kanske för att jag inte riktigt tycker om när andra rör vid mitt hår överhuvudtaget), var där senast innan studenten 2011. Nu är min frisyr iofs ganska... Ordinär, så den är tämligen lättfixad, haha.Hund skrev:mitchan skrev:alltså jag vill verkligen typ klippa av mig mitt hår..... men vill also ha långtish hår på medeltidsveckan i augusti hahaha
men
öh
vem orkar
....
Jag har aldrig varit hos en frisör :D Och vid det här laget börjar det bli en Grej, jag ska lätt låta bli att gå hos en tills jag är vid dödens dörr och då ska jag knata in som en gammal gumma på en frisörsalong och få mitt hår omskött och helt casually nämna att "det är första gången jag är hos en frisör förresten". Jag ser fram emot det.
(men allvarligt, att gå hos en frisör är väl bara för att få sällskap medans håret blir fixat och känna sig lite ompysslad? det finns ju typ ingenting som man kan behöva göra och som man inte kan göra hemma?)
- Status :
Online Offline
- Inlägg 372
GrönaSpindeln skrev:Smurvel skrev:Jag hatar att gå till frisören (kanske för att jag inte riktigt tycker om när andra rör vid mitt hår överhuvudtaget), var där senast innan studenten 2011. Nu är min frisyr iofs ganska... Ordinär, så den är tämligen lättfixad, haha.Hund skrev:mitchan skrev:alltså jag vill verkligen typ klippa av mig mitt hår..... men vill also ha långtish hår på medeltidsveckan i augusti hahaha
men
öh
vem orkar
....
Jag har aldrig varit hos en frisör :D Och vid det här laget börjar det bli en Grej, jag ska lätt låta bli att gå hos en tills jag är vid dödens dörr och då ska jag knata in som en gammal gumma på en frisörsalong och få mitt hår omskött och helt casually nämna att "det är första gången jag är hos en frisör förresten". Jag ser fram emot det.
(men allvarligt, att gå hos en frisör är väl bara för att få sällskap medans håret blir fixat och känna sig lite ompysslad? det finns ju typ ingenting som man kan behöva göra och som man inte kan göra hemma?)
Asså den enda egentliga skillnaden (för mig) är att det ser skapligt ut. Jag har klippt hund i tre år, tror bannemej att jag kan klippa mig själv också men jag vågar inte, allt jag ska klippa är 'bakom' mig så jag är praktiskt taget blind...
- Status :
Online Offline
- Inlägg 373
förresten titta här är bilder på min buffytatuering (den är svullen och röd just nu såklart .. och bilderna är rätt dåliga rent färg- och vinkelmässigt.... men ändå)
visst är den cute
visst är den cute
- Status :
Online Offline
- Inlägg 374
jaa vad fint mitchan