Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+2
Koltrast
Fridas_djurhem
6 posters

    Djur.nu's effekter på livet m.m.

    avatar
    Fridas_djurhem
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 63
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 19-10-19

    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  Fridas_djurhem mån 21 okt 2019, 01:39


    • Hur har djur.nu präglat era liv direkt eller indirekt?
    • Har ni några skojiga IRL-anekdoter att berätta som kan kopplas till er djur.nu-tid?


    I mellanstadiet när jag just blivit frälst av djur.nu och konceptet virtuella djur så bestämde jag mig för att lansera idén offline. Tänkte att jag kunde rita i ritboken i skolan och uppfinna något slags regelsystem som skulle vara wannabe-djur.nu och förgylla mina dagar. Jag ritade blobbar, typ cirklar, och för varje dag som gick skulle jag rita en till ring runt den gamla och på det viset skulle mina blobbar åldras i realtid vilket skulle vara så verklighetstroget.

    Mitt fenomenala ritkoncept spred sig snart som en löpeld bland klasskamrater MEN till min fasa började folk snart ändra reglerna hux flux och de fick för sig att rita både katter och hundar och hästar. Dessutom fuskade de med tidsaspekten så djuren kunde para sig och föda ungar samma dag! Detta störde mig massor. Jag förblev en rigid förespråkare för just blobbuppfödning, antagligen eftersom jag inte kunde rita djur (för avancerat). Men det var också för att jag älskade det där med cirklar runt andra cirklar och att kunna åldra mina bebisar varje morgon utan att förlora tid på ritande (som jag hatade).

    På mellanstadiet tvingades vi att spela in en egen låt i smågrupper. Min grupp sjöng om datorspel och djur.nu var med som en del i refrängen. Inspelningen är borta sen länge från nätet, men så här gick delen om djur.nu:

    Men på djur.nu där kan man mata sina djur,
    man kan läsa sina mezz om man har fåååått nåt.


    Ah. Bara det. Ja det var allt.
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Sv: Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  Koltrast mån 28 okt 2019, 22:43

    I en tråd där det diskuterades om hur folk åt kiwi fick jag veta att vissa (typ mitchan) åt kiwi med skal. Och att det kunde mildra effekterna av att det sticks och kliar i munnen. Tack vare den tråden kan jag nu äta kiwi (med skal då givetvis) utan att det kliar så pass mycket att det inte är värt det (vilket det gör om jag äter utan skal).

    I en tråd diskuterade folk huruvida de tänkte (eller om det var mindes) främst i bilder eller i ord, vilket var första gången jag ens kom över tanken att folk kanske tänker olika rent "mekaniskt". Det var början till att jag en dag skulle komma över begreppet "aphantasia", vilket är oförmågan att visualisera, något som jag själv skulle säga att jag har. Vilket också lett till en förståelse för varför jag haft så svårt för vissa "självklara" grejer under min uppväxt (och även idag).

    Det är de grejer jag kan komma på som påverkat mitt liv. Men kan säkert finnas en hel del indirekta grejer också.
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Sv: Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  mitchan tis 29 okt 2019, 01:07

    hhahahaha alltså det är ärligt talat helt galet hur mycket djur.nu har påverkat mitt liv?? in every way?? 

    typ ALL musik jag någonsin har lyssnat på.... innan jag började hänga på djur.nu hade jag gått hela mitt liv utan att vara intresserad av musik..... sure, lyssnade på lite wrock (musik om harry potter hehe) innan dess men det var bara för att i liked the fandom aspect av genren, gillade fanart och fanfiction och musik är ju liksom en blandning mellan the two.... MEN så började jag hänga med ~det coola popgänget~ på djur.nu och blev influenced till att lyssna på, först och främst håkan hellström, och sen also typ... folkrock/indiepop som bright eyes och belle & sebastian...... och i'm sure most people kan recall hur GALET into belle & sebastian jag var ett tag hahahaha... 
    så typ alla konserter och festivaler jag var på back then? 1) hade aldrig gillat den musiken utan djur.nu, och 2) gick på konserterna och festivalerna MED djur.nuare 

    MEN ALSO musiken jag lyssnar på än idag?? 
    om det inte vore för djur.nu så hade jag aldrig blivit kompis med nadine och om det inte vore för nadine så hade jag aldrig reagerat på george watskys existens under vidcon-livestreamen 2011 (när han var live så hade jag min attention elsewhere men hennes kommentar var typ "whoooaaa" och jag ba vaaaa nu måste ju jag look him up!!) ....TURNS OUT att jag nu har lyssnat på watsky typ varje dag i snart 9 år, har lots of watsky-merch, har lots of kompisar jag lärt känna pga watsky, och har sett honom live (tillsammans med nadine såklart) flera gånger. 
    inget djur.nu? ingen watsky 
    och det var dessutom watskys influence som fick mig att lyssna på typ EXAKT allt annat jag lyssnar på idag as well 



    also majoriteten av mina roligaste ~äventyr~ irl har gjorts tillsammans med folk jag lärde känna via djur.nu! 

    -aforementioned festivaler och konserter? literally varenda festival och konsert jag någonsin har varit på har gjorts med djur.nuare 
    -honorable mention: that time jag såg belle & sebastian live och fick komma upp och dansa med dom på scen.. tillsammans med djur.nuare.... och ett halvår senare såg vi dom live igen och fick komma backstage på soundcheck och sedan also komma upp och dansa med dom på scen igen... tillsammans med vem? djur.nuare!!!
    -galenskaper hemma hos complete strangers i vetlanda för typ 9 år sen? med djur.nuare!
    -en vecka i en random stuga djupt inne i skogen låångt från civilisationen? djur.nuare!
    -träffade billy boyd och osric chau? djur.nu 
    -spenderade tusentals kronor på att åka 40 mil för att se twilightmaraton på bio endast för att skratta åt hur dåligt det var? djur.nu såklart
    -var i uppsala och hade askul väldigt regelbundet 2011-2012? djuuur.nu 
    -....fick, år 2009, tag i portkoden till innergården utanför håkan hellströms lägenhet, och gick dit för att vara obehagliga och supercreepy? tillsammans med 1,5 djur.nuare 

    liksom 
    även så sent som iår så fann jag mig i hilarious konstig situation pga djur.nu: ???? spenderade nyår i donks lägenhet tillsammans med donk och hanum........ så konstig kombination, så roligt koncept


    MEN ALSO NOT TO MENTION mer indirekta grejer
    som typ 
    faktumet att utan djur.nu hade jag aldrig tyckt att DJUR var särskilt spännande, så jag hade aldrig övertalat min mamma att ta emot en papegoja från hennes kompis back in 2011, vilket ledde mig till.... min entire identitet idag? jag är the #1 fågelnörd och det är liksom HELA min personlighet....
    utan mitt plötsliga papegojintresse hade jag also inte gått djurvård på gymnasiet och om jag inte hade gjort det så hade jag ju såklart heller inte haft världens roligaste jobb nu iår!! 

    OCH faktumet att jag brukade hänga med mina djur.nukompisar på lite animekonvent back in the day, vilket har både lett till att jag lärt känna ännu fler kompisar, MEN ALSO 
    när jag började gymnasiet andra gången (andra av tre hehe) så verkade alla i min klass galet tråkiga och inte at all min typ av personer, FÖRUTOM the fact att jag kände igen en tjej eftersom jag hade sett henne på konvent..... så i told her about that och vi blev kompisar 
    och det var på grund av henne och hennes dåvarande bästis (both of whom also blev mina bästisar at the time) som jag lyckades get over min social anxiety, och actually började lära mig hur man är en fungerande människa irl. kunde faktiskt KOMMUNICERA med FRÄMLINGAR i VERKLIGHETEN efter ett tag av att hänga med dom!!!! who woulda thunk :0 

    och bara typ sånt som att sara aka harinisa spenderade många år på att prata om buffy the vampire slayer och subtilt försöka få mig att se på det och sen typ 8 år senare så hade jag inget att göra och bläddrade netflix och där var buffy och jag ba "well... kanske är dags nu då...." 
    och
    det är min favoritserie i världen och jag har en buffytatuering hahahahha 

    OCH moonmantis brukade posta bilder på typ djurskallar och grejer och jag tyckte alltid det var creepy men intriguing
    sen några år senare så startades youtubekanalen brain scoop (med hjälp av hank green of whom i was a fan of, så jag följde det redan från början hehe) där emilys main trait typ var att hon var SUPEREXCITED över dead stuff för att det är coolt och spännande och intressant på en typ biologinivå 
    och det fick mig att inse att.. JA det är det ju hallå!!! 
    och med all that excitement över döda grejer så kunde jag inte sluta tänka på moonmantis och hennes ACTUAL SAMLING av skelett!!! 
    så när jag väl hittade skelett i skogen själv... så tog jag hem dom...
    hade ALDRIG NÅGONSIN tänkt på att det var en grej man kunde syssla med själv hemma om det inte vore för moonmantis och djur.nu hahaha <3
    och nu........... är hela mitt rum fullt av skelett och uppstoppade djur och grejer.... och jag har till och med faktiskt pluggat taxidermi och är pretty good på att stoppa upp djur....... 
    tack vare djur.nu från början!!! 

    och also att eftersom jag essentially började plugga djurvård pga djur.nu så är det also indirekt tack vare djur.nu som jag lärde känna mina två bästa kompisar, som jag OCKSÅ haft tusentals asroliga äventyr med och som det typ inte gått en dag utan att jag pratat med sen jag lärde känna dom för 6 år sen OCH OM VI SKA TA INDIREKTHETEN ÄNNU LÄNGRE så är det även pga dom som jag hänger på vikingamarknader och medeltidsveckan osv.. 


    så liksom!!!! 
    hela min personlighet, everything i am, består liksom av: 
    *papegojor 
    *djurnördighet
    *skelett och taxidermi 
    *medeltidsveckan
    *watsky och annan alternativ hiphop
    ........utan djur.nu???? hade INGET av det där hänt.... jag hade vart en ENTIRELY annan person med en HELT OCH HÅLLET annan vänskapskrets och COMPLETELY andra intressen.... 


    och såklart allra most importantly:
    en del av mina allra closest friends är fortfarande to this day folk jag lärde känna på djur.nu <333
    .....och typ hälften av mina instagramföljare HAHAHA
    avatar
    Fridas_djurhem
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 63
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 19-10-19

    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Sv: Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  Fridas_djurhem tis 29 okt 2019, 11:06

    Koltrast skrev:I en tråd diskuterade folk huruvida de tänkte (eller om det var mindes) främst i bilder eller i ord, vilket var första gången jag ens kom över tanken att folk kanske tänker olika rent "mekaniskt". Det var början till att jag en dag skulle komma över begreppet "aphantasia", vilket är oförmågan  att visualisera, något som jag själv skulle säga att jag har. Vilket också lett till en förståelse för varför jag haft så svårt för vissa "självklara" grejer under min uppväxt (och även idag).

    Whaaat?? Jag har också läst om aphantasia och tycker att jag har någon lindrig variant av det. High five. :D
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Sv: Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  Donk ons 30 okt 2019, 17:52

    mitchan skrev:spenderade nyår i donks lägenhet tillsammans med donk och hanum........ så konstig kombination, så roligt koncept

    hanum jävla partypooper
    Snowiie
    Snowiie
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 10
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-08-07

    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Sv: Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  Snowiie tor 19 nov 2020, 19:49

    Väcker liv i forumet för andra halvåret 2020.

    Har haft lite av en nostalgisession och alla minnen och känslor sköljer fram :---) Såklart så genomgick vi alla en awkward tid i livet under vår djur.nu-period men jag var väldigt självmedveten på ett mkt obehagligt sätt och ville inte att någon IRL skulle känna till mitt djur.nu-liv. Ville inte heller träffa någon härifrån pga kändes för konstigt... Träffade bara två personer från djur.nu (kan ha glömt nått ...dock) för att de råkade bo nära mig. Vi hade tydligen en gemensam kompis fick vi lära oss och jag ville inte förklara för denne hur jag kände djur.nu-personen. VF KAN MAN INTE BARA VARA ÄRLIG WTF.

    Visade sig också att en av mina närmaste djur.nu-vänner gick i en skola nära min och tillslut började vi i samma, men vi sa aldrig något till varandra där. Vi hälsade inte. Jag tyckte det var superjobbigt och ville bara ignorera detta faktum, sen pratade vi inte mer. Så när jag tänker på djur.nu så tänker jag på hur kul det var på sidan men att linjen mellan det och IRL var ångestfylld. Är även rätt säker på att en mkt känd forumare gick på mitt högstadium... och typ var kompis med min kompis brorsa...? Blä. Jobbigt var också det faktum att Connys son gick i min klass. Så när vissa (Mitchan ;-))) skrev saker rörande honom (Conny då, inte hans son...) så kändes det så nära. Och det var det också, för han bodde två hus ifrån mig. Ridå!!

    Djur.nu's effekter på livet m.m. 3068912945
    avatar
    Fridas_djurhem
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 63
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 19-10-19

    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Sv: Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  Fridas_djurhem fre 20 nov 2020, 16:50

    Snowiie skrev:Väcker liv i forumet för andra halvåret 2020.

    Har haft lite av en nostalgisession och alla minnen och känslor sköljer fram :---) Såklart så genomgick vi alla en awkward tid i livet under vår djur.nu-period men jag var väldigt självmedveten på ett mkt obehagligt sätt och ville inte att någon IRL skulle känna till mitt djur.nu-liv. Ville inte heller träffa någon härifrån pga kändes för konstigt... Träffade bara två personer från djur.nu (kan ha glömt nått ...dock) för att de råkade bo nära mig. Vi hade tydligen en gemensam kompis fick vi lära oss och jag ville inte förklara för denne hur jag kände djur.nu-personen. VF KAN MAN INTE BARA VARA ÄRLIG WTF.

    Visade sig också att en av mina närmaste djur.nu-vänner gick i en skola nära min och tillslut började vi i samma, men vi sa aldrig något till varandra där. Vi hälsade inte. Jag tyckte det var superjobbigt och ville bara ignorera detta faktum, sen pratade vi inte mer. Så när jag tänker på djur.nu så tänker jag på hur kul det var på sidan men att linjen mellan det och IRL var ångestfylld. Är även rätt säker på att en mkt känd forumare gick på mitt högstadium... och typ var kompis med min kompis brorsa...? Blä. Jobbigt var också det faktum att Connys son gick i min klass. Så när vissa (Mitchan ;-))) skrev saker rörande honom (Conny då, inte hans son...) så kändes det så nära. Och det var det också, för han bodde två hus ifrån mig. Ridå!!

    Djur.nu's effekter på livet m.m. 3068912945

    AWWWWW.

    Det var någon halvkänd medlem på djur.nu som visade sig vara min tremänning har jag för mig (en person jag hade träffat), vilket var extremt obehagligt att inse även om jag aldrig outade till personen att jag tyckte den/det var otäck(t). Kommer inte ens ihåg vem det var, men någon som skrev i forumet ibland.

    Försökte också att separera min verkliga identitet från den på djur.nu, fast skämdes nog åt båda hållen, så ville inte under några omständigheter att folket på djur.nu skulle komma att inse vem som satt på mitt konto. Kunde valt ett mer anonymt namn för det men neh, sånt tänker man inte på som liten och sen var jag för sentimentalt fäst vid det kontot.

    men jag minns också en del ångest, fast samtidigt en slags stolthet (?) över att vara en del av forumgrejen bland alla coola enligt mig människor. haha
    Kimono
    Kimono
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 22
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 20-08-06

    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Sv: Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  Kimono lör 27 maj 2023, 11:52

    mitchan skrev:hhahahaha alltså det är ärligt talat helt galet hur mycket djur.nu har påverkat mitt liv?? in every way?? 

    typ ALL musik jag någonsin har lyssnat på.... innan jag började hänga på djur.nu hade jag gått hela mitt liv utan att vara intresserad av musik..... sure, lyssnade på lite wrock (musik om harry potter hehe) innan dess men det var bara för att i liked the fandom aspect av genren, gillade fanart och fanfiction och musik är ju liksom en blandning mellan the two.... MEN så började jag hänga med ~det coola popgänget~ på djur.nu och blev influenced till att lyssna på, först och främst håkan hellström, och sen also typ... folkrock/indiepop som bright eyes och belle & sebastian...... och i'm sure most people kan recall hur GALET into belle & sebastian jag var ett tag hahahaha... 
    så typ alla konserter och festivaler jag var på back then? 1) hade aldrig gillat den musiken utan djur.nu, och 2) gick på konserterna och festivalerna MED djur.nuare 

    MEN ALSO musiken jag lyssnar på än idag?? 
    om det inte vore för djur.nu så hade jag aldrig blivit kompis med nadine och om det inte vore för nadine så hade jag aldrig reagerat på george watskys existens under vidcon-livestreamen 2011 (när han var live så hade jag min attention elsewhere men hennes kommentar var typ "whoooaaa" och jag ba vaaaa nu måste ju jag look him up!!) ....TURNS OUT att jag nu har lyssnat på watsky typ varje dag i snart 9 år, har lots of watsky-merch, har lots of kompisar jag lärt känna pga watsky, och har sett honom live (tillsammans med nadine såklart) flera gånger. 
    inget djur.nu? ingen watsky 
    och det var dessutom watskys influence som fick mig att lyssna på typ EXAKT allt annat jag lyssnar på idag as well 



    also majoriteten av mina roligaste ~äventyr~ irl har gjorts tillsammans med folk jag lärde känna via djur.nu! 

    -aforementioned festivaler och konserter? literally varenda festival och konsert jag någonsin har varit på har gjorts med djur.nuare 
    -honorable mention: that time jag såg belle & sebastian live och fick komma upp och dansa med dom på scen.. tillsammans med djur.nuare.... och ett halvår senare såg vi dom live igen och fick komma backstage på soundcheck och sedan also komma upp och dansa med dom på scen igen... tillsammans med vem? djur.nuare!!!
    -galenskaper hemma hos complete strangers i vetlanda för typ 9 år sen? med djur.nuare!
    -en vecka i en random stuga djupt inne i skogen låångt från civilisationen? djur.nuare!
    -träffade billy boyd och osric chau? djur.nu 
    -spenderade tusentals kronor på att åka 40 mil för att se twilightmaraton på bio endast för att skratta åt hur dåligt det var? djur.nu såklart
    -var i uppsala och hade askul väldigt regelbundet 2011-2012? djuuur.nu 
    -....fick, år 2009, tag i portkoden till innergården utanför håkan hellströms lägenhet, och gick dit för att vara obehagliga och supercreepy? tillsammans med 1,5 djur.nuare 

    liksom 
    även så sent som iår så fann jag mig i hilarious konstig situation pga djur.nu: ???? spenderade nyår i donks lägenhet tillsammans med donk och hanum........ så konstig kombination, så roligt koncept


    MEN ALSO NOT TO MENTION mer indirekta grejer
    som typ 
    faktumet att utan djur.nu hade jag aldrig tyckt att DJUR var särskilt spännande, så jag hade aldrig övertalat min mamma att ta emot en papegoja från hennes kompis back in 2011, vilket ledde mig till.... min entire identitet idag? jag är the #1 fågelnörd och det är liksom HELA min personlighet....
    utan mitt plötsliga papegojintresse hade jag also inte gått djurvård på gymnasiet och om jag inte hade gjort det så hade jag ju såklart heller inte haft världens roligaste jobb nu iår!! 

    OCH faktumet att jag brukade hänga med mina djur.nukompisar på lite animekonvent back in the day, vilket har både lett till att jag lärt känna ännu fler kompisar, MEN ALSO 
    när jag började gymnasiet andra gången (andra av tre hehe) så verkade alla i min klass galet tråkiga och inte at all min typ av personer, FÖRUTOM the fact att jag kände igen en tjej eftersom jag hade sett henne på konvent..... så i told her about that och vi blev kompisar 
    och det var på grund av henne och hennes dåvarande bästis (both of whom also blev mina bästisar at the time) som jag lyckades get over min social anxiety, och actually började lära mig hur man är en fungerande människa irl. kunde faktiskt KOMMUNICERA med FRÄMLINGAR i VERKLIGHETEN efter ett tag av att hänga med dom!!!! who woulda thunk :0 

    och bara typ sånt som att sara aka harinisa spenderade många år på att prata om buffy the vampire slayer och subtilt försöka få mig att se på det och sen typ 8 år senare så hade jag inget att göra och bläddrade netflix och där var buffy och jag ba "well... kanske är dags nu då...." 
    och
    det är min favoritserie i världen och jag har en buffytatuering hahahahha 

    OCH moonmantis brukade posta bilder på typ djurskallar och grejer och jag tyckte alltid det var creepy men intriguing
    sen några år senare så startades youtubekanalen brain scoop (med hjälp av hank green of whom i was a fan of, så jag följde det redan från början hehe) där emilys main trait typ var att hon var SUPEREXCITED över dead stuff för att det är coolt och spännande och intressant på en typ biologinivå 
    och det fick mig att inse att.. JA det är det ju hallå!!! 
    och med all that excitement över döda grejer så kunde jag inte sluta tänka på moonmantis och hennes ACTUAL SAMLING av skelett!!! 
    så när jag väl hittade skelett i skogen själv... så tog jag hem dom...
    hade ALDRIG NÅGONSIN tänkt på att det var en grej man kunde syssla med själv hemma om det inte vore för moonmantis och djur.nu hahaha <3
    och nu........... är hela mitt rum fullt av skelett och uppstoppade djur och grejer.... och jag har till och med faktiskt pluggat taxidermi och är pretty good på att stoppa upp djur....... 
    tack vare djur.nu från början!!! 

    och also att eftersom jag essentially började plugga djurvård pga djur.nu så är det also indirekt tack vare djur.nu som jag lärde känna mina två bästa kompisar, som jag OCKSÅ haft tusentals asroliga äventyr med och som det typ inte gått en dag utan att jag pratat med sen jag lärde känna dom för 6 år sen OCH OM VI SKA TA INDIREKTHETEN ÄNNU LÄNGRE så är det även pga dom som jag hänger på vikingamarknader och medeltidsveckan osv.. 


    så liksom!!!! 
    hela min personlighet, everything i am, består liksom av: 
    *papegojor 
    *djurnördighet
    *skelett och taxidermi 
    *medeltidsveckan
    *watsky och annan alternativ hiphop
    ........utan djur.nu???? hade INGET av det där hänt.... jag hade vart en ENTIRELY annan person med en HELT OCH HÅLLET annan vänskapskrets och COMPLETELY andra intressen.... 


    och såklart allra most importantly:
    en del av mina allra closest friends är fortfarande to this day folk jag lärde känna på djur.nu <333
    .....och typ hälften av mina instagramföljare HAHAHA

    Jag har ett vagt minne av att du hade en Beatles fas eller var det någon annan kanske????

    Minns också att någon typ tecknade jätteralistiska bilder på människor med typ kaninhuvuden och jag osäker på om det var mitchan eller nån av mitchans vänner????
    Kimono
    Kimono
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 22
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 20-08-06

    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Sv: Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  Kimono lör 27 maj 2023, 11:54

    Själv så har min personlighet alltid varit djur och särskilt hundar så djur.nu påverkade inte det direkt men snarare lät mig få utlopp för det eftersom jag inte fick lov att ha en egen hund :(((

    Det djur.nu däremot påverkade var mitt intresse för rollspel

    Sponsored content


    Djur.nu's effekter på livet m.m. Empty Sv: Djur.nu's effekter på livet m.m.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: lör 27 apr 2024, 08:31