Heej!
Är det någon som vet hur man kan radera bort ens konto? Är inte så speciellt aktiv som jag trodde jag skulle vara!
Är det någon som vet hur man kan radera bort ens konto? Är inte så speciellt aktiv som jag trodde jag skulle vara!
Online |
Offline |
TIGR skrev:här ska det inte raderas några konton
Online |
Offline |
mitchan skrev:så.... är det något som aktivt stör dig, att ha ett konto du inte använder på en sida som ingen bryr sig om längre? :D det känns som om det vore lättare att bara skita i att logga in om du inte vill hänga här hehe ;--)
men öh vet inte tror säkert vi admins kan ta bort konton ifall det inte går göra det själv
(men klart du ska hänga här så om det är jobbigt att ha ett inaktivt konto nånstans så tycker jag en bättre lösning på problemet är att bli aktiv istället hehehh <3)
Online |
Offline |
Kiwi skrev:mitchan skrev:så.... är det något som aktivt stör dig, att ha ett konto du inte använder på en sida som ingen bryr sig om längre? :D det känns som om det vore lättare att bara skita i att logga in om du inte vill hänga här hehe ;--)
men öh vet inte tror säkert vi admins kan ta bort konton ifall det inte går göra det själv
(men klart du ska hänga här så om det är jobbigt att ha ett inaktivt konto nånstans så tycker jag en bättre lösning på problemet är att bli aktiv istället hehehh <3)
Väldigt sent svar nu, ber om ursäkt för det men ska jag vara ärlig har jag de senaste åren varit någon som aktivt stör på det. Jag raderar konton när de inte används och det känns sååå skönt efteråt. Kanske är bara jag som känner så? Samma sak gäller när jag städar mitt rum, i efterhand är det superskönt och avslappnade att befinna sig i ett städat rum.
No user |