Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

4 posters

    Radera konto?

    avatar
    Kiwi
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 20
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-01-25

    Radera konto? Empty Radera konto?

    Inlägg  Kiwi fre 03 nov 2017, 21:47

    Heej!

    Är det någon som vet hur man kan radera bort ens konto? Är inte så speciellt aktiv som jag trodde jag skulle vara!
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Radera konto? Empty Sv: Radera konto?

    Inlägg  TIGR fre 03 nov 2017, 23:03

    här ska det inte raderas några konton rant
    avatar
    Kiwi
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 20
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-01-25

    Radera konto? Empty Sv: Radera konto?

    Inlägg  Kiwi fre 03 nov 2017, 23:09

    TIGR skrev:här ska det inte raderas några konton rant

    Haha, jag misstänkte att responsen skulle bli så med tanken på att jag frågade om detta för jättemånga månader sedan och då skrevs det något liknade. xD
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Radera konto? Empty Sv: Radera konto?

    Inlägg  mitchan lör 04 nov 2017, 01:43

    så.... är det något som aktivt stör dig, att ha ett konto du inte använder på en sida som ingen bryr sig om längre? :D det känns som om det vore lättare att bara skita i att logga in om du inte vill hänga här hehe ;--)

    men öh vet inte tror säkert vi admins kan ta bort konton ifall det inte går göra det själv
    (men klart du ska hänga här så om det är jobbigt att ha ett inaktivt konto nånstans så tycker jag en bättre lösning på problemet är att bli aktiv istället hehehh <3)
    avatar
    Kiwi
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 20
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-01-25

    Radera konto? Empty Sv: Radera konto?

    Inlägg  Kiwi sön 11 feb 2018, 18:51

    mitchan skrev:så.... är det något som aktivt stör dig, att ha ett konto du inte använder på en sida som ingen bryr sig om längre? :D det känns som om det vore lättare att bara skita i att logga in om du inte vill hänga här hehe ;--)

    men öh vet inte tror säkert vi admins kan ta bort konton ifall det inte går göra det själv
    (men klart du ska hänga här så om det är jobbigt att ha ett inaktivt konto nånstans så tycker jag en bättre lösning på problemet är att bli aktiv istället hehehh <3)

    Väldigt sent svar nu, ber om ursäkt för det men ska jag vara ärlig har jag de senaste åren varit någon som aktivt stör på det. Jag raderar konton när de inte används och det känns sååå skönt efteråt. Kanske är bara jag som känner så? Samma sak gäller när jag städar mitt rum, i efterhand är det superskönt och avslappnade att befinna sig i ett städat rum.
    avatar
    Fridas_djurhem
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 63
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 19-10-19

    Radera konto? Empty Sv: Radera konto?

    Inlägg  Fridas_djurhem sön 20 okt 2019, 15:36

    Kiwi skrev:
    mitchan skrev:så.... är det något som aktivt stör dig, att ha ett konto du inte använder på en sida som ingen bryr sig om längre? :D det känns som om det vore lättare att bara skita i att logga in om du inte vill hänga här hehe ;--)

    men öh vet inte tror säkert vi admins kan ta bort konton ifall det inte går göra det själv
    (men klart du ska hänga här så om det är jobbigt att ha ett inaktivt konto nånstans så tycker jag en bättre lösning på problemet är att bli aktiv istället hehehh <3)

    Väldigt sent svar nu, ber om ursäkt för det men ska jag vara ärlig har jag de senaste åren varit någon som aktivt stör på det. Jag raderar konton när de inte används och det känns sååå skönt efteråt. Kanske är bara jag som känner så? Samma sak gäller när jag städar mitt rum, i efterhand är det superskönt och avslappnade att befinna sig i ett städat rum.

    Hallååå vad hände med detta?? Ni måste hjälpa stackarn att komma ifrån detta ställe.

    Sponsored content


    Radera konto? Empty Sv: Radera konto?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: ons 08 maj 2024, 20:52