Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

• Skapa nytt ämne
  • Svara på ämnet

djur.nuare vi minns!!

Dela

Pocca
regnbågsbarn

Status :

Antal inlägg : 1
Tuffingpoäng : 0
Registreringsdatum : 18-02-28

Sv: djur.nuare vi minns!!

Inlägg  Pocca i ons 28 feb 2018, 22:59

ASSÅ OMG!! Saknar djur.nu.. känns helt sjukt att se alla användarnamn man kommer ihåg från den gamla goda tiden...
Garry!
regnbågsbarn

Status :

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 18-03-12
Ålder : 20

Inlägg  Garry! i mån 12 mar 2018, 23:30

J_J skrev:hehe kom nyss på jag minns en som var från finland jag rollade med mycket där :) Garry tror jag han/hon stavade sitt medlemsnamn med, vi hade bra roll vi ^^ Sen blev han/hon oaktiv och puff försvann.
Puff, här är jag igen :) najs att se dig igen, det var en stund sen haha
saknar nog våra roll :))

I'm a vampire again and I'm coming for you, open up your window, cause I'm about to sail in
You can call for Mama, but she won't know what to do
I'm a vampire again

Garzion
regnbågsbarn

Status :

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 18-03-14

Inlägg  Garzion i ons 14 mar 2018, 11:23

omg var tvungen att bli medlem här alltså nostalgiiiiii!!!!

vet inte om någon minns mig men jag minns er iaf <333
TIGR
något coolt specialgrejs

Status :

Antal inlägg : 157
Tuffingpoäng : 28
Registreringsdatum : 16-05-28
Ålder : 21

Inlägg  TIGR i ons 14 mar 2018, 20:23

Garzion skrev:omg var tvungen att bli medlem här alltså nostalgiiiiii!!!!

vet inte om någon minns mig men jag minns er iaf <333

minns inte direkt, men känner absolut igen ditt användarnamn! välkommen hit <3

Wolfy
kattvalp

Status :

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 18-04-12

Inlägg  Wolfy i tor 12 apr 2018, 23:36

I HAVE RETURNED

Wolfy
kattvalp

Status :

Inlägg  Wolfy i fre 13 apr 2018, 08:59

Inte för att jag tror många känner igen mig. Men gick som wolfy_98, men hade även Edmill innan det. Sen hade jag andra som jag inte kmr ihår riktigt (growly??felstavat dragon???tessan_***???) För att få det se ut som att jag hade vänner.

Men kommer ihåg grålle118(rebecca?? Eller blandar jag ihop med nån annan? Nån som hade typ 4 siffror), toveTuff(samma som tovesanatomy? michelle?) Wolvesloverlover?, datäpicpinkiwaeg (eller hurfann de stavade det, eeh), tanlöse som nämndes förut, sen nån som hette typ Nils å stavade som en 7åring. Störde mig skitmycket på honom.

Sen käbbla jag med nån på klotterplanket mot slutet, typ -14?-15? Kommer tyvärr inte ihåg vad de hette. Alice? Alizia?

Kommer så väl ihåg gingaklubben och rollspelen vi hadde. Min Zhiro å Akira,,,, guu,,,,, och smurvel och ****?'s fäklubben med ulvar och fålar. Har en ofärdig fanart av mina fän.

Har typ 3 på deviantart/tumblr, en på facebook och en till på instagram (hennes pojkvän heter Robin och skrivit nå böcker han sålde på närcon). Kommer int ihåg deras dn namn tyvärr... vet att jag såg upp till rebecca å en till (hon hade en karaktär som hette lou och målade mycket vargar/hundar ) som jag såg upp till skitmycket för de va snälla mot mig och var jätteduktiga på att rita.

Sen kommer jag ihpg att jag irriterade Mitchan några tillfällen av min... blåsthet. Kommer starkt ihåg när jag skulle byta avatar, men såg inte det för att jag inte uppdaterat sidan. Klagade ganska länge i flumtråden, men läste inte någon respons. "DU HAR DIN JÄVLA SPRINGANDE SHERLOCK, TRYCK F5"
mitchan
Drottning över incestbyn

Status :

Antal inlägg : 883
Tuffingpoäng : 274
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 22

Inlägg  mitchan i fre 13 apr 2018, 10:51

Wolfy skrev:Sen kommer jag ihpg att jag irriterade Mitchan några tillfällen av min... blåsthet. Kommer starkt ihåg när jag skulle byta avatar, men såg inte det för att jag inte uppdaterat sidan. Klagade ganska länge i flumtråden, men läste inte någon respons. "DU HAR DIN JÄVLA SPRINGANDE SHERLOCK, TRYCK F5"
hahahahaha oj... japp, sounds like me..... whistle illa

Wolfy
kattvalp

Status :

Inlägg  Wolfy i fre 13 apr 2018, 11:28

mitchan skrev:
Wolfy skrev:Sen kommer jag ihpg att jag irriterade Mitchan några tillfällen av min... blåsthet. Kommer starkt ihåg när jag skulle byta avatar, men såg inte det för att jag inte uppdaterat sidan. Klagade ganska länge i flumtråden, men läste inte någon respons. "DU HAR DIN JÄVLA SPRINGANDE SHERLOCK, TRYCK F5"
hahahahaha oj... japp, sounds like me..... whistle illa
Jag förstår dig dock, jag var ganska tjockskallig på den tiden.... kanske är det fortfarande, cem vet?
Smurvel
Tefröken

Status :

Antal inlägg : 764
Tuffingpoäng : 89
Registreringsdatum : 16-05-29
Ålder : 25

Inlägg  Smurvel i fre 13 apr 2018, 11:54

Wolfy skrev:Inte för att jag tror många känner igen mig. Men gick som wolfy_98, men hade även Edmill innan det. Sen hade jag andra som jag inte kmr ihår riktigt (growly??felstavat dragon???tessan_***???) För att få det se ut som att jag hade vänner.

Men kommer ihåg grålle118(rebecca?? Eller blandar jag ihop med nån annan? Nån som hade typ 4 siffror), toveTuff(samma som tovesanatomy? michelle?) Wolvesloverlover?, datäpicpinkiwaeg (eller hurfann de stavade det, eeh),  tanlöse som nämndes förut, sen nån som hette typ Nils å stavade som en 7åring. Störde mig skitmycket på honom.

Sen käbbla jag med nån på klotterplanket mot slutet, typ -14?-15? Kommer tyvärr inte ihåg vad de hette. Alice? Alizia?

Kommer så väl ihåg gingaklubben och rollspelen vi hadde. Min Zhiro å Akira,,,, guu,,,,, och smurvel och ****?'s fäklubben med ulvar och fålar. Har en ofärdig fanart av mina fän.

Har typ 3 på deviantart/tumblr, en på facebook och en till på instagram (hennes pojkvän heter Robin och skrivit nå böcker han sålde på närcon). Kommer int ihåg deras dn namn tyvärr... vet att jag såg upp till rebecca å en till (hon hade en karaktär som hette lou och målade mycket vargar/hundar ) som jag såg upp till skitmycket för de va snälla mot mig och var jätteduktiga på att rita.

Sen kommer jag ihpg att jag irriterade Mitchan några tillfällen av min... blåsthet. Kommer starkt ihåg när jag skulle byta avatar, men såg inte det för att jag inte uppdaterat sidan. Klagade ganska länge i flumtråden, men läste inte någon respons. "DU HAR DIN JÄVLA SPRINGANDE SHERLOCK, TRYCK F5"

ÅH HEJ WOLFY_98!!!!

Wolfy
kattvalp

Status :

Inlägg  Wolfy i fre 13 apr 2018, 16:31

Hej hej, Smirvel! :D
Varg_Tass
komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny

Status :

Antal inlägg : 43
Tuffingpoäng : 1
Registreringsdatum : 17-02-17

Inlägg  Varg_Tass i lör 05 maj 2018, 22:46

Garry! skrev:
J_J skrev:hehe kom nyss på jag minns en som var från finland jag rollade med mycket där :) Garry tror jag han/hon stavade sitt medlemsnamn med, vi hade bra roll vi ^^ Sen blev han/hon oaktiv och puff försvann.
Jag minns också dig Garry. Tror vi hade startat ett rollspel eller skulle och jag minsa att jag var jätte taggad på det, men så försvann du lixom bara.

komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny

Status :

Antal inlägg : 43
Tuffingpoäng : 1
Registreringsdatum : 17-02-17

Inlägg  Varg_Tass i lör 05 maj 2018, 22:56

Det var många som bara försvann. Minns bla en som gjorde nya medlemmar lite nu och då. Hon hette bla Catta, Caaatttaaa och massa andra namn som kretsade kring det. Hennes sista namn var dock TheLastWolf. Hon var Dessutom den allra första jag rollspelade med. Saknar henne och många andra också.
Toppmenty var också en bra vän, ElinF, Pia_hästar, Marsvin4Ever elr nått sånt som jag tror bytte namn till Puppyangel senare, men jag kan ha fel.

regnbågsbarn

Status :

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 18-03-12

Inlägg  Garry! i fre 29 jun 2018, 05:17

Varg_Tass skrev:
Garry! skrev:
Jag minns också dig Garry. Tror vi hade startat ett rollspel eller skulle och jag minsa att jag var jätte taggad på det, men så försvann du lixom bara.
Förlåt! Livet hände, som det brukar :(

I'm a vampire again and I'm coming for you, open up your window, cause I'm about to sail in
You can call for Mama, but she won't know what to do
I'm a vampire again

hanum
kattvalp

Status :

Antal inlägg : 11

Inlägg  hanum Idag på 07:37

Är ditte och nåmi (tvillingarna som färgade håret hela tiden) kvar här?
Jag minns jag älskade typ alla på djur.nu och va jätteglad att jag hade vänner, även dom som störde sig på mig haha. Chattade med dom två på msn varje dag i flera timmar nonstop. Sen bestämde mig att skicka fanbrev hem till dom för fanbrevet till mitchan va kul. Men de anmälde mig till polisen och hennes mamma hittade mitt nummer på nåt sätt och ringde mig och pratade med mig om hur de har sagt till polisen och att de vill ta kontakt med min mamma men jag typ grät så hon ba ok.
mitchan
Drottning över incestbyn

Status :

Antal inlägg : 883
Tuffingpoäng : 274

Inlägg  mitchan Idag på 22:21

hanum skrev:Är ditte och nåmi (tvillingarna som färgade håret hela tiden) kvar här?
Jag minns jag älskade typ alla på djur.nu och va jätteglad att jag hade vänner, även dom som störde sig på mig haha. Chattade med dom två på msn varje dag i flera timmar nonstop. Sen bestämde mig att skicka fanbrev hem till dom för fanbrevet till mitchan va kul. Men de anmälde mig till polisen och hennes mamma hittade mitt nummer på nåt sätt och ringde mig och pratade med mig om hur de har sagt till polisen och att de vill ta kontakt med min mamma men jag typ grät så hon ba ok.
hahahahaha VA ?? på riktigt? jag förstår inte varför skulle dom anmäla dig till polisen om ni pratade på msn varje dag ni måste väl ha vart kompisar då?? och hur visste dom att det var du som skickade brevet, i mitt fanbrev undertecknade du bara med "hemlig beundrare" och jag MISSTÄNKTE att det var du men du erkände inte förrän typ en månad senare hahahah
VARFÖR POLISANMÄLDE DOM är så förvirrad

djur.nu var fullt av drama hela tiden, dör hahaha...

tur för dig att du bara fick polishot av andra medlemmars föräldrar, mvh en av dom som fick polishot av literally conny....... !!!!
en gång sa han åt mig att jag måste ge honom min mammas telefonnummer så han kan ringa henne annars skulle han polisanmäla mig......... han fick inte mitt nummer och polisanmälde aldrig :-) gött
hahah en annan gång sa han att han hade hittat vilken skola jag går på och sa att om jag inte ~SKÖTER MIG~ så skulle han ringa min skola?????
tycker faktiskt lite synd om honom asså he never signed up för att behöva hantera världens jobbigaste skitunge (mig) på sin fritid över SEVERAL YEARS, he never saw that one coming när han startade en töntig liten hemsida
måste vart gött när han sålde det

also: throwback till när han gav liza aka _spanien_ samma polishot (ge mig din mammas nummer så jag får prata med henne annars ringer jag polisen) och she did it och HAN RINGDE ACTUALLY HENNES MAMMA och efter det hörde ingen från djur.nu alls av henne på FLERA ÅR ...... :-(((

men to answer your questions nej jag tror inte dom är medlemmar här :-/

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

• Skapa nytt ämne
  • Svara på ämnet

Aktuell tid och datum: lör 21 jul 2018, 23:27