Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+36
maya_88
smulan3344
hanum
Wolfy
TIGR
Garzion
Garry!
Pocca
michaela
TheGiantWolf14
Smurvel
KennelLovely
JeromeXxJohn
Elon
Koltrast
snader_12_
dragon
Varg_Tass
skitunge
Funky
J_J
Puffy
HamsterHotellet
korn
pitchfork
Success
GrönaSpindeln
Matilda_Eli
TheHate
Muppen_96
Sweet_Horse
KiMlOvEr
Phantomrider
Dessi
Fli
mitchan
40 posters

    djur.nuare vi minns!!

    avatar
    Pocca
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 1
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-02-28

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Pocca ons 28 feb 2018, 22:59

    ASSÅ OMG!! Saknar djur.nu.. känns helt sjukt att se alla användarnamn man kommer ihåg från den gamla goda tiden...
    Garry!
    Garry!
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 3
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-03-12
    Ålder : 26
    Ort : Finnjävel :)

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Garry! mån 12 mar 2018, 23:30

    J_J skrev:hehe kom nyss på jag minns en som var från finland jag rollade med mycket där :) Garry tror jag han/hon stavade sitt medlemsnamn med, vi hade bra roll vi ^^ Sen blev han/hon oaktiv och puff försvann.
    Puff, här är jag igen :) najs att se dig igen, det var en stund sen haha
    saknar nog våra roll :))
    avatar
    Garzion
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 1
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-03-14

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Garzion ons 14 mar 2018, 11:23

    omg var tvungen att bli medlem här alltså nostalgiiiiii!!!!

    vet inte om någon minns mig men jag minns er iaf <333
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 26

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  TIGR ons 14 mar 2018, 20:23

    Garzion skrev:omg var tvungen att bli medlem här alltså nostalgiiiiii!!!!

    vet inte om någon minns mig men jag minns er iaf <333

    minns inte direkt, men känner absolut igen ditt användarnamn! välkommen hit <3
    Wolfy
    Wolfy
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 12
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-04-12
    Ålder : 26
    Ort : Umeå

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Wolfy tor 12 apr 2018, 23:36

    I HAVE RETURNED
    Wolfy
    Wolfy
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 12
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-04-12
    Ålder : 26
    Ort : Umeå

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Wolfy fre 13 apr 2018, 08:59

    Inte för att jag tror många känner igen mig. Men gick som wolfy_98, men hade även Edmill innan det. Sen hade jag andra som jag inte kmr ihår riktigt (growly??felstavat dragon???tessan_***???) För att få det se ut som att jag hade vänner.

    Men kommer ihåg grålle118(rebecca?? Eller blandar jag ihop med nån annan? Nån som hade typ 4 siffror), toveTuff(samma som tovesanatomy? michelle?) Wolvesloverlover?, datäpicpinkiwaeg (eller hurfann de stavade det, eeh), tanlöse som nämndes förut, sen nån som hette typ Nils å stavade som en 7åring. Störde mig skitmycket på honom.

    Sen käbbla jag med nån på klotterplanket mot slutet, typ -14?-15? Kommer tyvärr inte ihåg vad de hette. Alice? Alizia?

    Kommer så väl ihåg gingaklubben och rollspelen vi hadde. Min Zhiro å Akira,,,, guu,,,,, och smurvel och ****?'s fäklubben med ulvar och fålar. Har en ofärdig fanart av mina fän.

    Har typ 3 på deviantart/tumblr, en på facebook och en till på instagram (hennes pojkvän heter Robin och skrivit nå böcker han sålde på närcon). Kommer int ihåg deras dn namn tyvärr... vet att jag såg upp till rebecca å en till (hon hade en karaktär som hette lou och målade mycket vargar/hundar ) som jag såg upp till skitmycket för de va snälla mot mig och var jätteduktiga på att rita.

    Sen kommer jag ihpg att jag irriterade Mitchan några tillfällen av min... blåsthet. Kommer starkt ihåg när jag skulle byta avatar, men såg inte det för att jag inte uppdaterat sidan. Klagade ganska länge i flumtråden, men läste inte någon respons. "DU HAR DIN JÄVLA SPRINGANDE SHERLOCK, TRYCK F5"
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  mitchan fre 13 apr 2018, 10:51

    Wolfy skrev:Sen kommer jag ihpg att jag irriterade Mitchan några tillfällen av min... blåsthet. Kommer starkt ihåg när jag skulle byta avatar, men såg inte det för att jag inte uppdaterat sidan. Klagade ganska länge i flumtråden, men läste inte någon respons. "DU HAR DIN JÄVLA SPRINGANDE SHERLOCK, TRYCK F5"
    hahahahaha oj... japp, sounds like me..... whistle illa
    Wolfy
    Wolfy
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 12
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-04-12
    Ålder : 26
    Ort : Umeå

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Wolfy fre 13 apr 2018, 11:28

    mitchan skrev:
    Wolfy skrev:Sen kommer jag ihpg att jag irriterade Mitchan några tillfällen av min... blåsthet. Kommer starkt ihåg när jag skulle byta avatar, men såg inte det för att jag inte uppdaterat sidan. Klagade ganska länge i flumtråden, men läste inte någon respons. "DU HAR DIN JÄVLA SPRINGANDE SHERLOCK, TRYCK F5"
    hahahahaha oj... japp, sounds like me..... whistle illa
    Jag förstår dig dock, jag var ganska tjockskallig på den tiden.... kanske är det fortfarande, cem vet?
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Smurvel fre 13 apr 2018, 11:54

    Wolfy skrev:Inte för att jag tror många känner igen mig. Men gick som wolfy_98, men hade även Edmill innan det. Sen hade jag andra som jag inte kmr ihår riktigt (growly??felstavat dragon???tessan_***???) För att få det se ut som att jag hade vänner.

    Men kommer ihåg grålle118(rebecca?? Eller blandar jag ihop med nån annan? Nån som hade typ 4 siffror), toveTuff(samma som tovesanatomy? michelle?) Wolvesloverlover?, datäpicpinkiwaeg (eller hurfann de stavade det, eeh),  tanlöse som nämndes förut, sen nån som hette typ Nils å stavade som en 7åring. Störde mig skitmycket på honom.

    Sen käbbla jag med nån på klotterplanket mot slutet, typ -14?-15? Kommer tyvärr inte ihåg vad de hette. Alice? Alizia?

    Kommer så väl ihåg gingaklubben och rollspelen vi hadde. Min Zhiro å Akira,,,, guu,,,,, och smurvel och ****?'s fäklubben med ulvar och fålar. Har en ofärdig fanart av mina fän.

    Har typ 3 på deviantart/tumblr, en på facebook och en till på instagram (hennes pojkvän heter Robin och skrivit nå böcker han sålde på närcon). Kommer int ihåg deras dn namn tyvärr... vet att jag såg upp till rebecca å en till (hon hade en karaktär som hette lou och målade mycket vargar/hundar ) som jag såg upp till skitmycket för de va snälla mot mig och var jätteduktiga på att rita.

    Sen kommer jag ihpg att jag irriterade Mitchan några tillfällen av min... blåsthet. Kommer starkt ihåg när jag skulle byta avatar, men såg inte det för att jag inte uppdaterat sidan. Klagade ganska länge i flumtråden, men läste inte någon respons. "DU HAR DIN JÄVLA SPRINGANDE SHERLOCK, TRYCK F5"



    ÅH HEJ WOLFY_98!!!!
    Wolfy
    Wolfy
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 12
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-04-12
    Ålder : 26
    Ort : Umeå

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Wolfy fre 13 apr 2018, 16:31

    Hej hej, Smirvel! :D
    Varg_Tass
    Varg_Tass
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 43
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 17-02-17
    Ålder : 27
    Ort : Sundsvall

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Varg_Tass lör 05 maj 2018, 22:46

    Garry! skrev:
    J_J skrev:hehe kom nyss på jag minns en som var från finland jag rollade med mycket där :) Garry tror jag han/hon stavade sitt medlemsnamn med, vi hade bra roll vi ^^ Sen blev han/hon oaktiv och puff försvann.
    Puff, här är jag igen :) najs att se dig igen, det var en stund sen haha
    saknar nog våra roll :))
    Jag minns också dig Garry. Tror vi hade startat ett rollspel eller skulle och jag minsa att jag var jätte taggad på det, men så försvann du lixom bara.
    Varg_Tass
    Varg_Tass
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 43
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 17-02-17
    Ålder : 27
    Ort : Sundsvall

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Varg_Tass lör 05 maj 2018, 22:56

    Det var många som bara försvann. Minns bla en som gjorde nya medlemmar lite nu och då. Hon hette bla Catta, Caaatttaaa och massa andra namn som kretsade kring det. Hennes sista namn var dock TheLastWolf. Hon var Dessutom den allra första jag rollspelade med. Saknar henne och många andra också.
    Toppmenty var också en bra vän, ElinF, Pia_hästar, Marsvin4Ever elr nått sånt som jag tror bytte namn till Puppyangel senare, men jag kan ha fel.
    Garry!
    Garry!
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 3
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 18-03-12
    Ålder : 26
    Ort : Finnjävel :)

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Garry! fre 29 jun 2018, 05:17

    Varg_Tass skrev:
    Garry! skrev:
    J_J skrev:hehe kom nyss på jag minns en som var från finland jag rollade med mycket där :) Garry tror jag han/hon stavade sitt medlemsnamn med, vi hade bra roll vi ^^ Sen blev han/hon oaktiv och puff försvann.
    Puff, här är jag igen :) najs att se dig igen, det var en stund sen haha
    saknar nog våra roll :))
    Jag minns också dig Garry. Tror vi hade startat ett rollspel eller skulle och jag minsa att jag var jätte taggad på det, men så försvann du lixom bara.
    Förlåt! Livet hände, som det brukar :(
    avatar
    hanum
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 13
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 26
    Ort : Stockholm

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  hanum lör 21 jul 2018, 07:37

    Är ditte och nåmi (tvillingarna som färgade håret hela tiden) kvar här?
    Jag minns jag älskade typ alla på djur.nu och va jätteglad att jag hade vänner, även dom som störde sig på mig haha. Chattade med dom två på msn varje dag i flera timmar nonstop. Sen bestämde mig att skicka fanbrev hem till dom för fanbrevet till mitchan va kul. Men de anmälde mig till polisen och hennes mamma hittade mitt nummer på nåt sätt och ringde mig och pratade med mig om hur de har sagt till polisen och att de vill ta kontakt med min mamma men jag typ grät så hon ba ok.
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  mitchan lör 21 jul 2018, 22:21

    hanum skrev:Är ditte och nåmi (tvillingarna som färgade håret hela tiden) kvar här?
    Jag minns jag älskade typ alla på djur.nu och va jätteglad att jag hade vänner, även dom som störde sig på mig haha. Chattade med dom två på msn varje dag i flera timmar nonstop. Sen bestämde mig att skicka fanbrev hem till dom för fanbrevet till mitchan va kul. Men de anmälde mig till polisen och hennes mamma hittade mitt nummer på nåt sätt och ringde mig och pratade med mig om hur de har sagt till polisen och att de vill ta kontakt med min mamma men jag typ grät så hon ba ok.
    hahahahaha VA ?? på riktigt? jag förstår inte varför skulle dom anmäla dig till polisen om ni pratade på msn varje dag ni måste väl ha vart kompisar då?? och hur visste dom att det var du som skickade brevet, i mitt fanbrev undertecknade du bara med "hemlig beundrare" och jag MISSTÄNKTE att det var du men du erkände inte förrän typ en månad senare hahahah
    VARFÖR POLISANMÄLDE DOM är så förvirrad


    djur.nu var fullt av drama hela tiden, dör hahaha...

    tur för dig att du bara fick polishot av andra medlemmars föräldrar, mvh en av dom som fick polishot av literally conny....... !!!!
    en gång sa han åt mig att jag måste ge honom min mammas telefonnummer så han kan ringa henne annars skulle han polisanmäla mig......... han fick inte mitt nummer och polisanmälde aldrig :-) gött
    hahah en annan gång sa han att han hade hittat vilken skola jag går på och sa att om jag inte ~SKÖTER MIG~ så skulle han ringa min skola?????
    tycker faktiskt lite synd om honom asså he never signed up för att behöva hantera världens jobbigaste skitunge (mig) på sin fritid över SEVERAL YEARS, he never saw that one coming när han startade en töntig liten hemsida
    måste vart gött när han sålde det

    also: throwback till när han gav liza aka _spanien_ samma polishot (ge mig din mammas nummer så jag får prata med henne annars ringer jag polisen) och she did it och HAN RINGDE ACTUALLY HENNES MAMMA och efter det hörde ingen från djur.nu alls av henne på FLERA ÅR ...... :-(((


    men to answer your questions nej jag tror inte dom är medlemmar här :-/
    avatar
    hanum
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 13
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 26
    Ort : Stockholm

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  hanum ons 25 jul 2018, 22:58

    mitchan skrev: hahahahaha VA ?? på riktigt? jag förstår inte varför skulle dom anmäla dig till polisen om ni pratade på msn varje dag ni måste väl ha vart kompisar då?? och hur visste dom att det var du som skickade brevet, i mitt fanbrev undertecknade du bara med "hemlig beundrare" och jag MISSTÄNKTE att det var du men du erkände inte förrän typ en månad senare hahahah
    VARFÖR POLISANMÄLDE DOM är så förvirrad
    Vet inte, deras mamma ringde och sa att de va jätterädda att gå ut o sånt hahah:(( Jag tror jag skrev i brevet att det va jag, och att jag älskade att prata med dom o sånt.. eller så skrev jag till henne att jag skickade brevet så hon visste de va jag. För vi skrev typ 10 timmar varje dag på msn jag va jätteglad men de tog allt fel och jag va liten så grät när hennes mamma ringde mig haha trodde jag skulle till fängelset :(

    HAHAHHAAHHAH HEMLIG BEUNDRARE HAHAHAHAH DÖÖÖÖR FÖRLÅT jag hade precis upptäckt hur man söker på folks adresser så blev blev o skickade brev till alla <3333
    JeromeXxJohn
    JeromeXxJohn
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 13
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-01-22
    Ålder : 26
    Ort : Det du

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  JeromeXxJohn sön 18 nov 2018, 22:12

    Wolfy skrev:Inte för att jag tror många känner igen mig. Men gick som wolfy_98, men hade även Edmill innan det. Sen hade jag andra som jag inte kmr ihår riktigt (growly??felstavat dragon???tessan_***???) För att få det se ut som att jag hade vänner.

    Men kommer ihåg grålle118(rebecca?? Eller blandar jag ihop med nån annan? Nån som hade typ 4 siffror), toveTuff(samma som tovesanatomy? michelle?) Wolvesloverlover?, datäpicpinkiwaeg (eller hurfann de stavade det, eeh),  tanlöse som nämndes förut, sen nån som hette typ Nils å stavade som en 7åring. Störde mig skitmycket på honom.

    Sen käbbla jag med nån på klotterplanket mot slutet, typ -14?-15? Kommer tyvärr inte ihåg vad de hette. Alice? Alizia?

    Kommer så väl ihåg gingaklubben och rollspelen vi hadde. Min Zhiro å Akira,,,, guu,,,,, och smurvel och ****?'s fäklubben med ulvar och fålar. Har en ofärdig fanart av mina fän.

    Har typ 3 på deviantart/tumblr, en på facebook och en till på instagram (hennes pojkvän heter Robin och skrivit nå böcker han sålde på närcon). Kommer int ihåg deras dn namn tyvärr... vet att jag såg upp till rebecca å en till (hon hade en karaktär som hette lou och målade mycket vargar/hundar ) som jag såg upp till skitmycket för de va snälla mot mig och var jätteduktiga på att rita.

    Sen kommer jag ihpg att jag irriterade Mitchan några tillfällen av min... blåsthet. Kommer starkt ihåg när jag skulle byta avatar, men såg inte det för att jag inte uppdaterat sidan. Klagade ganska länge i flumtråden, men läste inte någon respons. "DU HAR DIN JÄVLA SPRINGANDE SHERLOCK, TRYCK F5"

    DIG KOMMER JAG VÄL IHÅG!!
    JeromeXxJohn
    JeromeXxJohn
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 13
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-01-22
    Ålder : 26
    Ort : Det du

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  JeromeXxJohn sön 18 nov 2018, 22:17

    Kommer ihåg snader_12, som ägde Ginga gruppen jag var med i. Samt LollypopKennel (tror jag hon hette) och några rpare i hennes grupp vars namn jag glömt (tror en hette kira?).

    Saknar djur.nu så otroligt mycket. Alla minnen man hade där.

    Minns också att jag tjafsade med rätt många där
    avatar
    smulan3344
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 1
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 19-02-02
    Ålder : 25

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  smulan3344 lör 02 feb 2019, 22:55

    alltså fan va sjukt det här är, minns jättemånga gamla användare från den här tråden!! kul att folk sökt sig tillbaka hahah
    JeromeXxJohn
    JeromeXxJohn
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 13
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-01-22
    Ålder : 26
    Ort : Det du

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  JeromeXxJohn ons 20 mar 2019, 01:14

    Wolfy skrev:I HAVE RETURNED

    WOLFY!!! <3

    Kommer så väl ihåg dig från gingaklubben! Har för mig att vi rollade i flera rpn tillsammans också
    avatar
    maya_88
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 2
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 19-08-01
    Ort : Finland

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  maya_88 tor 01 aug 2019, 20:23

    Men guuuu alla eju här!! Djur.nu var typ hela mitt liv från att jag var 9 tills jag var typ 13-14 (inte lika länge som ni andra men jag skyller på att jag blev född för sent...) Jag minns så många härifrån, även om jag tror att det är få som faktiskt minns mig haha, jag tror att jag mest var en bakgrundskaraktär som nusomdå publicerade teckningar gjorda i paint i Ritade bilder-tråden d-:
    livarvidson
    livarvidson
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 2
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 19-10-14

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  livarvidson mån 14 okt 2019, 09:10

    JeromeXxJohn skrev:Kommer ihåg snader_12, som ägde Ginga gruppen jag var med i. Samt LollypopKennel (tror jag hon hette) och några rpare i hennes  grupp vars namn jag glömt (tror en hette kira?).

    Saknar djur.nu så otroligt mycket. Alla minnen man hade där.

    Minns också att jag tjafsade med rätt många där
    Wow, okej, kommer inte ihåg vad jag hette på djur.nu men vi hade rejält med beef HAHAHHAHA
    livarvidson
    livarvidson
    regnbågsbarn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 2
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 19-10-14

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Lol

    Inlägg  livarvidson mån 14 okt 2019, 09:18

    Minns verkligen inte vad jag hette.
    Var med i jättemånga vargroll och skapade nya karaktärer typ en gång i veckan eftersom jag aldrig kom in i rollet. Fick lite skäll pga mitt karaktärspawnande. whistle
    Minns att jag var med i ett väldigt stort vargroll, någon varg där hette Skeill och någon Eevie får jag för mig..

    Wow vilka minnen. Jag spenderade så mycket tid på djur.nu haha. Var inte så gammal och var nog en ganska irriterande spelare eftersom jag för det första inte förstod att man gjorde egna karaktärer, en gång hoppade jag in i det där Hunger games vargrollet och rollade med karaktärer som inte var mina thumbsup

    Nej men haha, saknar djur.nu och alla man träffade där. Väntade så länge på att webbsidan skulle komma tillbaka, men well, det hände aldrig rant
    avatar
    Fridas_djurhem
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 63
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 19-10-19

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Fridas_djurhem lör 19 okt 2019, 17:19

    Jag orkar inte läsa igenom hela tråden. Måste skriva här alltså. Jag vetninte vad jag ska säga. Denna sidan var min uppväxt. Jag skäms över mina inlägg och allt jag var då men det gör alla väl. Jag hette Fridas_djurhem nån enstaka själ kanske minns mig.

    Hur hamnade jag här. Sen djur.nu lades ner har jag inte haft en tanke på att försöka kolla om det fanns nåt alternativt community eller nåt ställe där gamla medlemmar höll till. Sökte och hamnade här nu idag. Jag är alldeles darrig det är så mycket känslor i detta.

    Så mycket så mycket. Alla gamlingar. Är det nån som vill bli min vän? ;_; fan vad hemskt att djur.nu är borta för alltid. Alla ni människor här som fanns på 2008-nånting talet är så... ni har blivit legender i mitt minne. Det finns massa att säga. Är det nån som vill chatta som var med på den tiden? Fyfan detta är smärtsamt och olidligt och underbart på samma gång.

    :(

    Hoppas nån minns mig, jag minns er så jävla väl.

    EDIT: Jag har gjort närmare efterforskningar och det rörde sig nog snarare om 2009-2010 eller så som jag va aktiv där. Snälla svara snabbt om nån ser detta.
    avatar
    Fridas_djurhem
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 63
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 19-10-19

    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Fridas_djurhem lör 19 okt 2019, 18:40

    För att hålla mina känslor i schack fokuserar jag just nu på att göra en lista på alla medlemmar som jag minns från djur.nu om så bara till namnet. Lägger upp den här sen.

    Sponsored content


    djur.nuare vi minns!! - Sida 5 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tis 19 mar 2024, 08:43