Varg_Tass skrev:Hahaha!
Alla dina drömmar är ju skitroliga. Tror jag gillar den sista mest!
hahahaha åh vad bra att du gillar dom <3
hittade en till gammal dröm som jag skrivit ner. tror jag skrev det här i en facebookchatt till mina kompisar så om något är formulerat konstigt eller om det står "du" eller "ni" nånstans så är det därför.. orkar inte ändra...
drömde att vår skola var på en djurpark och att det fanns typ en inhägnad på en kulle där det för många år sen brukade vara lejon men nu hade det inte vart nåt där på ett tag
och
game of thrones spelades in på skolan/djurparken samtidigt och jag var tydligen med och spelade typ nån kompis till arya
så jag hängde med maisie williams hela tiden
och typ den här dagen så skulle dom inviga det där hägnet på kullen dit dom just hade flyttat surikater, lejon och vårtsvin, för att Erica gillar lejonkungen...
men innan invigningen så typ smög jag och maisie in bakvägen och tittade på lejonen, via manvarg-hägnet
men en manvarg försökte äta oss så vi sprang därifrån, och typ satte oss vid kullen nedanför hägnstaketet och väntade på invigningen..
men då kom hästklassen på en traktor och började dansa och spela musik... inne i hägnet... dom visste inte att det var lejon and stuff där nu för det brukade ju inte vara det...
så vi var tvungna att typ rädda dom
och vi sprang in i hägnet
men
det enda vi räddade var ett par kaninungar
..vi sket i hästklassen
....jag smsade även Jennifer för att skryta om att jag är på en first name basis med maisie williams
och precis innan det så drömde jag även att jag och folk från klassen + maisie + mina kompisar nadine och Emma var på nån typ gammal gård med en sjukt skum och lite läskig familj och hjälpte dom tvätta och laga mat och sköta djuren och sånt där...
och vid frukosten skulle nadine, jag och Emma hjälpa Red från orange is the new black med frukosten, men innan vi började så tog hon fram en chokladpaj (det var ba en kladdkaka men alla sa paj..) som egentligen var till hela klassen men hon sa att vi fick förtur
så vi åt upp hela
och så blev Red ledsen
och vi typ ah men vi kan ju baka fler chokladpajer medan du gör resten av frukosten!!!
så började vi baka
men mitt i bakandet bestämde jag och Emma oss för att gå till Hemköp och köpa snickers???
så vi gjorde det
men kön var aslång och det tog typ 2000 år för mig att betala för skärmen där man skriver kortkoden var typ en tiny tiny touchskärm och jag kom åt fel knappar hela tiden
så han i kassan sa att jag skulle lägga min mobil på en platta så aktiverar den min skrivare hemma så får jag en faktura direkt dit
och det tog också lite tid
(also han i kassan typ tog ett bett från min snickers???)
och så skulle vi gå tillbaka till gården men möttes på vägen av Julia och Mattias som spelade fotboll med ett gäng mexikaner, och vi blev distraherade av det också
sen till slut kom vi tillbaka till nadine och Red och dom satt och grät för det inte blev nån chokladpaj för vi var så sena.......
....och sen skulle jag slänga morotsskal och blommor i komposten men fick leta aslänge och typ klättra upp till vinden med en stege och hitta en asläskig gubbe som satt på en gungstol i mörkret och sa creepy saker...