Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

3 posters

På jakt efter Hunter

KennelLovely
    kattvalp

Status :

Antal inlägg : 5
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-06-29

På jakt efter Hunter Empty På jakt efter Hunter

Inlägg  KennelLovely tor 29 jun 2017, 09:59

Hej alla gamla vänner och ovänner. wink
    Jag har anammat mitt gamla alias. Inte för att jag tycker det är ett särskilt coolt namn, men för att det åtminstone återspeglar 13-åriga mig ganska bra. rolleyes

Jag söker iallafall febrilt efter en gammal god vän härifrån. Hunter, hette han på den tiden. Även en del av vårt då extremt coola gäng - XXL. (???????) whoco5

Ifall någon har kontaktuppgifter till honom så får den gärna skicka detta till mig. Hade varit så kul att höra vad han har för sig nu, såhär många år senare.

Annars - fantastiskt initiativ mitchan. Gud vad roligt!
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 29

På jakt efter Hunter Empty Sv: På jakt efter Hunter

Inlägg  mitchan tor 29 jun 2017, 11:01

hahaha heeej KL!! :')

jag hittade hans adress men inget telefonnummer eller så hehe. sugen på att skriva brev? cool

du kanske kan fråga hans syster annars? hon är iaf way lättare att track down på typ facebook och så haha..
    KennelLovely
    kattvalp

Status :

Antal inlägg : 5
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-06-29

Inlägg  KennelLovely tor 29 jun 2017, 12:02

Tack för ditt svar!
    Haha, min creep-gräns går nog vid handskrivna brev till 10 år gamla internetvänner. lol

Bra tips. Jag har faktiskt skrivit till Vic en gång i tiden och frågat just detta på Facebook. Såg nu att hon gett mig en e-postadress. Provar att få napp där.

mitchan skrev:hahaha heeej KL!! :')

jag hittade hans adress men inget telefonnummer eller så hehe. sugen på att skriva brev? cool

du kanske kan fråga hans syster annars? hon är iaf way lättare att track down på typ facebook och så haha..
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken

Status :

Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 32

Inlägg  Smurvel ons 30 aug 2017, 23:02

Alltså varje gång jag ser den här tråden tror jag att det är min katt du är på jakt efter.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: tor 21 nov 2024, 11:11