Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

2 posters

    Jag har skaffat en eltandborste

    avatar
    Fridas_djurhem
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 63
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 19-10-19

    Jag har skaffat en eltandborste Empty Jag har skaffat en eltandborste

    Inlägg  Fridas_djurhem sön 29 dec 2019, 22:17

    För första gången i mitt liv upplever jag lena tandrader både morgon och kväll. Jag är mycket nöjd och tror att denna pryl kommer förlänga mitt liv.

    Diskutera eltandborstar, eller vanliga tandborstar, eller munhälsa överlag. Hur föredrar ni att ta hand om era tänder om ni nu gör det? Är dålig andedräkt provocerande? Hur ser era tänder ut?

    Vad gäller mig har jag dragit ut 14 tänder i mitt liv och haft tandställning i tre år och det sög. Jag hatar för övrigt tandtråd.
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Jag har skaffat en eltandborste Empty Sv: Jag har skaffat en eltandborste

    Inlägg  Donk sön 29 dec 2019, 23:12

    Filmen visar en kvinna hos tandhygienisten. Hon sitter i en behandlingsstol och säger ”Jag trodde mina tänder var rena, men min tand­hygienist sa – nej det finns plack mellan tänder och tandkött”. Därefter säger hon ”Jag har bytt från en sån här borste” samtidigt som hon vänder huvudet och tittar mot en tandborste. Filmen klipps och kvinnan säger som en fortsättning på föregående mening ”till en med ett runt borst­huvud” sam­tidigt som hon med vänster hand pekar mot en eltandborste som hon håller i den högra handen.

    Därefter visas ett roterande borsthuvud tillsammans med texten ”Borsta professionellt med Oral-B Power” i ver­saler. Därefter visas en eltandborste från Oral-B under ett kort ögonblick. I nästa sekvens syns hur en eltand­borste borstar en digital underkäke tillsammans med texten ”Tar bort upp till 100 % mer plack” i ver­sal­er samt texten ”*Jämfört med en vanlig manuell tandborste”. Kvinnan visas på nytt i bild. Hon för tungan över tänderna i överkäken och ler därefter. Filmen avslutas med att en eltandborste visas i bild tillsammans med logotyper från Sveriges Tandhygienist­förening och Sveriges Tandläkarförbund. Under logotyperna står i versaler att ”Tandhyg­ienistföreningen och Tandläkarförbundet rekommenderar eltandborste”. Beskrivningen i ovanstående stycke presenteras med en berättarröst som säger ”Oral-B Powers runda borsthuvud kommer åt mellan tänder och tandkött och tar varsamt bort plack för ett friskare tandkött. Tandhygienist­föreningen och Tandläkarförbundet rekommenderar eltand­borste. Oral-B, borsta professionellt”.
    avatar
    Fridas_djurhem
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 63
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 19-10-19

    Jag har skaffat en eltandborste Empty Sv: Jag har skaffat en eltandborste

    Inlägg  Fridas_djurhem sön 29 dec 2019, 23:19

    Donk skrev:Filmen visar en kvinna hos tandhygienisten. Hon sitter i en behandlingsstol och säger ”Jag trodde mina tänder var rena, men min tand­hygienist sa – nej det finns plack mellan tänder och tandkött”. Därefter säger hon ”Jag har bytt från en sån här borste” samtidigt som hon vänder huvudet och tittar mot en tandborste. Filmen klipps och kvinnan säger som en fortsättning på föregående mening ”till en med ett runt borst­huvud” sam­tidigt som hon med vänster hand pekar mot en eltandborste som hon håller i den högra handen.

    Därefter visas ett roterande borsthuvud tillsammans med texten ”Borsta professionellt med Oral-B Power” i ver­saler. Därefter visas en eltandborste från Oral-B under ett kort ögonblick. I nästa sekvens syns hur en eltand­borste borstar en digital underkäke tillsammans med texten ”Tar bort upp till 100 % mer plack” i ver­sal­er samt texten ”*Jämfört med en vanlig manuell tandborste”. Kvinnan visas på nytt i bild. Hon för tungan över tänderna i överkäken och ler därefter. Filmen avslutas med att en eltandborste visas i bild tillsammans med logotyper från Sveriges Tandhygienist­förening och Sveriges Tandläkarförbund. Under logotyperna står i versaler att ”Tandhyg­ienistföreningen och Tandläkarförbundet rekommenderar eltandborste”.  Beskrivningen i ovanstående stycke presenteras med en berättarröst som säger ”Oral-B Powers runda borsthuvud kommer åt mellan tänder och tandkött och tar varsamt bort plack för ett friskare tandkött. Tandhygienist­föreningen och Tandläkarförbundet rekommenderar eltand­borste. Oral-B, borsta professionellt”.

    .......... va
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Jag har skaffat en eltandborste Empty Sv: Jag har skaffat en eltandborste

    Inlägg  Donk sön 29 dec 2019, 23:27

    Fridas_djurhem skrev:
    Donk skrev:Filmen visar en kvinna hos tandhygienisten. Hon sitter i en behandlingsstol och säger ”Jag trodde mina tänder var rena, men min tand­hygienist sa – nej det finns plack mellan tänder och tandkött”. Därefter säger hon ”Jag har bytt från en sån här borste” samtidigt som hon vänder huvudet och tittar mot en tandborste. Filmen klipps och kvinnan säger som en fortsättning på föregående mening ”till en med ett runt borst­huvud” sam­tidigt som hon med vänster hand pekar mot en eltandborste som hon håller i den högra handen.

    Därefter visas ett roterande borsthuvud tillsammans med texten ”Borsta professionellt med Oral-B Power” i ver­saler. Därefter visas en eltandborste från Oral-B under ett kort ögonblick. I nästa sekvens syns hur en eltand­borste borstar en digital underkäke tillsammans med texten ”Tar bort upp till 100 % mer plack” i ver­sal­er samt texten ”*Jämfört med en vanlig manuell tandborste”. Kvinnan visas på nytt i bild. Hon för tungan över tänderna i överkäken och ler därefter. Filmen avslutas med att en eltandborste visas i bild tillsammans med logotyper från Sveriges Tandhygienist­förening och Sveriges Tandläkarförbund. Under logotyperna står i versaler att ”Tandhyg­ienistföreningen och Tandläkarförbundet rekommenderar eltandborste”.  Beskrivningen i ovanstående stycke presenteras med en berättarröst som säger ”Oral-B Powers runda borsthuvud kommer åt mellan tänder och tandkött och tar varsamt bort plack för ett friskare tandkött. Tandhygienist­föreningen och Tandläkarförbundet rekommenderar eltand­borste. Oral-B, borsta professionellt”.

    .......... va

    Jaha trodde detta var en eltandborstereklam, my bad

    Sponsored content


    Jag har skaffat en eltandborste Empty Sv: Jag har skaffat en eltandborste

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: fre 19 apr 2024, 13:32