Sweet_Horse sön 30 okt 2016, 15:50
Jordbävningar, f*cking uuuusch piss, det är söndag, åh vad jag hatar söndagar, har aldrig något att göra på söndagar, allting är stängt på söndagar, har inte fått någon läxa, fattar inte särskilt mycket av vad min värdfamilj säger, de frågar tusen frågor och jag kan inte svara på dem, uuugh, orkar inte med mig själv, så himla ljadflknaljfnkjdffkmfajfajer, dumma franska snubbe som tror att jag inte fattar någonting så han måste förklara samma sak i minst 10 minuter och tror att jag måste vara helt hjärndöd fast jag har sagt att jag förstår men han tror att jag inte har det och så kan han inte engelska så han fattar inte att jag fattar... U;KJSNDNJ:SC:NSSLKSAKMSACJBCDHBCCDD!!!!!!!!!!!!!!
Har varit förkyld nästan hela tiden som jag bott i Rom nu, alltså VARFÖR GÅR DET INTE ÖVER?????? sover inte så bra, äter inte så bra, fryser konstant, vädret är helt fjcjusjdnfkjsd så alltingen är det super mega duper varmt eller så är det så fricking kallt och man vet aldrig hur man ska klä sig och UGHHHHGHGHGHGHGHHHHHH
Dumma jordbävning som väckte mig i morse orkar inte!!!!
Dumma halloween fest som är imorgon och dumma rumskompis som inte vill gå med mig och dumma test som gjorde så jag steg en level och DUMMA ALLTING!!! URRRRRRRGHHHHHHH FRUSTRATION PÅ 9348327851973472485842052765716387427386526345 hundra billioners level. UGH.
Nu känns det lite bättre. Åh ja, hej!