+28
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
32 posters
Flumtråd
pitchfork- Mitchans Prins <3
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 429
Tuffingpoäng : 141
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 951
Sv: Flumtråd
Ursäkta men vad betyder 'ge bågar' det är en viktig obesvarad fråga här du kan inte fly från det smurvel
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 29
- Inlägg 952
nää varför ändrade du ditt inlägg från "Ge bågar du eller något?!" till det här??? :--(Smurvel skrev:Men vaaa du har ju gått om mig asmycket nu mitchan!!?!!? Hur ökade du slumpmässigt till typ 100 inlägg mer än mig???
jag förstod inte alls vad du menade med ge bågar men jag gick till google och hittade en jättefin bild på några glasögon för att ge dig bågar :D
- Status :
Online Offline
- Inlägg 953
och jag vet inte hur det hände det där med postcounten asså..... :)
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 764
Tuffingpoäng : 91
Registreringsdatum : 16-05-29
Ålder : 32
- Inlägg 954
mitchan skrev:nää varför ändrade du ditt inlägg från "Ge bågar du eller något?!" till det här??? :--(Smurvel skrev:Men vaaa du har ju gått om mig asmycket nu mitchan!!?!!? Hur ökade du slumpmässigt till typ 100 inlägg mer än mig???
jag förstod inte alls vad du menade med ge bågar men jag gick till google och hittade en jättefin bild på några glasögon för att ge dig bågar :D
Hahaha för att det där på slutet inte ens skulle stå där, min telefon muppade. Trodde inte du hunnit se det <3 <3
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 955
Hahahahaha, du får nog fråga min telefon. Jag blev typ allmänt konfunderad över vad som ens stod på slutet. Den kanske spökar och ville säga mig något????pitchfork skrev:Ursäkta men vad betyder 'ge bågar' det är en viktig obesvarad fråga här du kan inte fly från det smurvel
PS jag skaffade nyss nya bågar till mina glasögon så den kan inte syfta på dem, det är säkert en djup metafor eller något.
- Status :
Online Offline
- Inlägg 956
...behöll du själva glasen? kan man göra så!!???!?Smurvel skrev:Hahahahaha, du får nog fråga min telefon. Jag blev typ allmänt konfunderad över vad som ens stod på slutet. Den kanske spökar och ville säga mig något????pitchfork skrev:Ursäkta men vad betyder 'ge bågar' det är en viktig obesvarad fråga här du kan inte fly från det smurvel
PS jag skaffade nyss nya bågar till mina glasögon så den kan inte syfta på dem, det är säkert en djup metafor eller något.
ps jag behöver nya glasögon.... men det är så jobbigt att gå till optikern och att sen dessutom lägga halva sin förmögenhet på något som ändrar ens utseende fundamentalt
- Status :
Online Offline
- Inlägg 957
.....gjorde jag en pun av misstag
ut-seende
ok...... jag har van ärat min familj
ut-seende
ok...... jag har van ärat min familj
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 958
pitchfork skrev:...behöll du själva glasen? kan man göra så!!???!?Smurvel skrev:Hahahahaha, du får nog fråga min telefon. Jag blev typ allmänt konfunderad över vad som ens stod på slutet. Den kanske spökar och ville säga mig något????pitchfork skrev:Ursäkta men vad betyder 'ge bågar' det är en viktig obesvarad fråga här du kan inte fly från det smurvel
ps jag behöver nya glasögon.... men det är så jobbigt att gå till optikern och att sen dessutom lägga halva sin förmögenhet på något som ändrar ens utseende fundamentalt
Haha nej jag fick faktiskt nya glas med annan styrka också så det var lite fusk eller något. Jaaa jag vet det är därför jag hade samma glasögon från 2010 till för en månad sedan. <3
- Status :
Online Offline
- Inlägg 959
åh jaha det förklarar sakerSmurvel skrev:pitchfork skrev:...behöll du själva glasen? kan man göra så!!???!?Smurvel skrev:Hahahahaha, du får nog fråga min telefon. Jag blev typ allmänt konfunderad över vad som ens stod på slutet. Den kanske spökar och ville säga mig något????pitchfork skrev:Ursäkta men vad betyder 'ge bågar' det är en viktig obesvarad fråga här du kan inte fly från det smurvel
Haha nej jag fick faktiskt nya glas med annan styrka också så det var lite fusk eller något. Jaaa jag vet det är därför jag hade samma glasögon från 2010 till för en månad sedan. <3
jag har haft samma par glasögon sen jag insåg att jag var blind typ 2009 eller nåt .......... mina stackars bågar faller isär totalt och jag ser knappt folks ansikten längre. det är hårt att vara jag.
- Status :
Online Offline
- Inlägg 960
är upprörd över att ingen märkt nått än
- Status :
Online Offline
- Inlägg 961
mitchan skrev:är upprörd över att ingen märkt nått än
- Status :
Online Offline
- Inlägg 962
............var det du som redigerade in typon i min post eller am i going mad right knowpitchfork skrev:mitchan skrev:är upprörd över att ingen märkt nått än
- Status :
Online Offline
- Inlägg 963
vad pratar du om...mitchan skrev:............var det du som redigerade in typon i min post eller am i going mad right knowpitchfork skrev:mitchan skrev:är upprörd över att ingen märkt nått än
- Status :
Online Offline
- Inlägg 964
hAHAHAHAH ok bra göttpitchfork skrev:vad pratar du om...mitchan skrev:............var det du som redigerade in typon i min post eller am i going mad right knowpitchfork skrev:mitchan skrev:är upprörd över att ingen märkt nått än
- Status :
Online Offline
- Inlägg 965
snart får du inte vara besthest längre du förstör mitt liv ... MED MIN EGNA ONNDA PLAN
- Status :
Online Offline
- Inlägg 966
HAHAHAH ok förlåt ska sluta göra det på dig...mitchan skrev:snart får du inte vara besthest längre du förstör mitt liv ... MED MIN EGNA ONNDA PLAN
- Status :
Online Offline
- Inlägg 967
gött men gör det gärna på andrapitchfork skrev:HAHAHAH ok förlåt ska sluta göra det på dig...mitchan skrev:snart får du inte vara besthest längre du förstör mitt liv ... MED MIN EGNA ONNDA PLAN
- Status :
Online Offline
- Inlägg 968
din önskan är min lagmitchan skrev:gött men gör det gärna på andrapitchfork skrev:HAHAHAH ok förlåt ska sluta göra det på dig...mitchan skrev:snart får du inte vara besthest längre du förstör mitt liv ... MED MIN EGNA ONNDA PLAN
- Status :
Online Offline
- Inlägg 969
ps mitchan min post i bildkänslotråden var dedikerad till dig. bara så du vet. du borde kolla på det grammyframträdandet det är mitt liv
- Status :
Online Offline
- Inlägg 970
ps jag vet inte varför jag inte smsade det härpitchfork skrev:ps mitchan min post i bildkänslotråden var dedikerad till dig. bara så du vet. du borde kolla på det grammyframträdandet det är mitt liv
- Status :
Online Offline
- Inlägg 971
för att du vill höja din postcount utan att bumpa den hemligt announcade tråden som ingen har upptäckt änpitchfork skrev:ps jag vet inte varför jag inte smsade det härpitchfork skrev:ps mitchan min post i bildkänslotråden var dedikerad till dig. bara så du vet. du borde kolla på det grammyframträdandet det är mitt liv
- Status :
Online Offline
- Inlägg 972
HAHAHAHAHA .......mitchan skrev:för att du vill höja din postcount utan att bumpa den hemligt announcade tråden som ingen har upptäckt änpitchfork skrev:ps jag vet inte varför jag inte smsade det härpitchfork skrev:ps mitchan min post i bildkänslotråden var dedikerad till dig. bara så du vet. du borde kolla på det grammyframträdandet det är mitt liv
- (:
- de kanske bara inte tyckte det var intressant nog att kommentera har du funderat på det
Koltrast- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 203
Tuffingpoäng : 17
Registreringsdatum : 16-10-22
- Inlägg 973
Hhahahah alltså jag märkte den nyss och wtf hur såg jag det inte igår kväll!?!?
hur orkade ni ens skriva så mycket!? hahah kudos
- Status :
Online Offline
- Inlägg 974
hahahaha vi gömde den i vårt dolda admin-forum tills idag <333Koltrast skrev:Hhahahah alltså jag märkte den nyss och wtf hur såg jag det inte igår kväll!?!?
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 975
Haha men vaaaa, om det inte vore för att sidan saknar regler och ni är annons skulle jag lätt säga att det där var emot reglerna!!!!
Mvh,
Uråldrig djur.nu-crew.
Mvh,
Uråldrig djur.nu-crew.
» Flumtråd