Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+14
Koltrast
Hund
RadioMoon
TIGR
Dessi
pitchfork
DoctorOreo
TNT
Sweet_Horse
TheHate
GrönaSpindeln
mitchan
Phantomrider
Smurvel
18 posters

    Ritade bilder-tråden!!

    TheHate
    TheHate
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 217
    Tuffingpoäng : 15
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  TheHate tor 02 jun 2016, 13:53

    GrönaSpindeln skrev:
    TheHate skrev:
    GrönaSpindeln skrev:
    TheHate skrev:
    Ja men precis, asbra ju! w00t
    Hahaha ja eller hur, min cintiq var dock mitt bästa köp, kostade nästan 9000kr men den har jag använt väldigt mycket trots att jag inte varit på så bra rit-humör!
    Sen har jag massa dyra Polychromos-pennor och grejer som bara ligger i ett skåp

    Åh, vad tufft, jag var tvungen att googla upp det för att ens veta vad det var haha. Men det verkar ju hur najs som helst!!! (och typ lätt värt pengarna???)
    Jag har en standard bamboo pen&touch-platta för 600 som jag fick i julklapp för något år sen. Sådan där äldre grön modell (om du har sett dem?). Funkar ändå helt tillfredställande för min nivå tycker jag :)

    Jag förköpte mig på pastellpennor. Till mitt försvar måste jag säga att pastellpennor är väldigt fascinerande i sitt sätt att kleta ihop sig och mixa!

    Ja dom är najs då man ritar direkt på skärmen liksom :)  kände att jag behövde den då min gamla bamboo one som jag haft i hundra år började bli sliten...
    Pastellpennor har jag också! Väldigt kul att rita med w00t

    Ja, det verkar väldigt händigt! Blir lite mer lik traditionell målning där man faktiskt tittar på det man målar :)

    OH ja! (tips: rita på färgat papper!) Och sen gillar jag också ritkol (alltså inte pennor, utan sådana där hela kolstycken) för det är så dramatiskt. Man kan liksom inte rita halvhjärtat med ritkol.
    Ja men precis, så kan man sitta med den uppvinklad i knät och rita istället för att luta sig framför datorskärmen thumbsup
    Kol använder jag alltid till mina djurporträtt, älskar kol! Det går så snabbt, går att smeta snyggt och är svartvitt. Såååå najs! Och billigt!
    Sweet_Horse
    Sweet_Horse
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 268
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 27

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Sweet_Horse tor 02 jun 2016, 14:08

    Det händer att jag ritar kläder till mina karaktärer... as well. Mer för att jämföra vad människorna har på sig och vad hybriderna har på sig. Borde dock rita mer vanliga hybrider-kläder också. :s

    Hybrid-prinsessan Noora Laniza's klänning
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 22e348
    Människo-drottningen Lily's klänning
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Xb9v15
    (Människo-skogspojke?) Mickoo Haned's kläder
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 2z5q0xs
    (Människa) Mickoo's mamma, Loma's kläder.
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 21470br
    TheHate
    TheHate
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 217
    Tuffingpoäng : 15
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  TheHate tor 02 jun 2016, 14:25

    Kläder är så sjukt svårt att rita tycker jag, men du lyckades superbra Sweet_Horse! Snyggt! thumbsup
    Sweet_Horse
    Sweet_Horse
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 268
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 27

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Sweet_Horse tor 02 jun 2016, 15:31

    TheHate skrev:Kläder är så sjukt svårt att rita tycker jag, men du lyckades superbra Sweet_Horse! Snyggt! thumbsup
    Thank you! :D
    Tycker bakgrunder är sjukt svåra men... det tycks definitivt inte vara ett hinder för dig. Du gör det för bra. :c :D
    TheHate
    TheHate
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 217
    Tuffingpoäng : 15
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  TheHate tor 02 jun 2016, 16:24

    Sweet_Horse skrev:
    TheHate skrev:Kläder är så sjukt svårt att rita tycker jag, men du lyckades superbra Sweet_Horse! Snyggt! thumbsup
    Thank you! :D
    Tycker bakgrunder är sjukt svåra men... det tycks definitivt inte vara ett hinder för dig. Du gör det för bra. :c :D

    Bakgrunder är det enda jag är någorlunda ok på att rita :( Människor kunde jag lite om förut men nu kan jag inte alls rita människor haha
    Sweet_Horse
    Sweet_Horse
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 268
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 27

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Sweet_Horse tor 02 jun 2016, 19:00

    TheHate skrev:
    Sweet_Horse skrev:
    TheHate skrev:Kläder är så sjukt svårt att rita tycker jag, men du lyckades superbra Sweet_Horse! Snyggt! thumbsup
    Thank you! :D
    Tycker bakgrunder är sjukt svåra men... det tycks definitivt inte vara ett hinder för dig. Du gör det för bra. :c :D

    Bakgrunder är det enda jag är någorlunda ok på att rita :( Människor kunde jag lite om förut men nu kan jag inte alls rita människor haha
    Jag kunde rita djur förut... men nu kan jag inte det. Dessutom bakgrunder är mer avancerade, tror jag. Det finns så många "regler" att följa för att få det att bli rätt. Fast det finns det säkert med djur/människor också. Övar man tillräckligt mycket inom något specifikt så är det ju förstås inte så konstigt om man "glömmer" hur man ritar allt annat. :s

    Yes, what a shame! >:c
    Din karaktär Allan som är så söt, tycker du borde få straff för att du inte kan rita människor längre. Rita mer Allan, tack! c:
    TheHate
    TheHate
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 217
    Tuffingpoäng : 15
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  TheHate tor 02 jun 2016, 19:02

    Sweet_Horse skrev:
    TheHate skrev:
    Sweet_Horse skrev:
    TheHate skrev:Kläder är så sjukt svårt att rita tycker jag, men du lyckades superbra Sweet_Horse! Snyggt! thumbsup
    Thank you! :D
    Tycker bakgrunder är sjukt svåra men... det tycks definitivt inte vara ett hinder för dig. Du gör det för bra. :c :D

    Bakgrunder är det enda jag är någorlunda ok på att rita :( Människor kunde jag lite om förut men nu kan jag inte alls rita människor haha
    Jag kunde rita djur förut... men nu kan jag inte det. Dessutom bakgrunder är mer avancerade, tror jag. Det finns så många "regler" att följa för att få det att bli rätt. Fast det finns det säkert med djur/människor också. Övar man tillräckligt mycket inom något specifikt så är det ju förstås inte så konstigt om man "glömmer" hur man ritar allt annat. :s

    Yes, what a shame! >:c
    Din karaktär Allan som är så söt, tycker du borde få straff för att du inte kan rita människor längre. Rita mer Allan, tack! c:

    Ja det blir väl så, att man tappar lite det man kunde rita innan om man inte ritat det på ett tag :O
    Ja det var jättelängesedan jag ritade Allan! Gjorde ju ett dress-up spel och grejer med honom.. Kanske får börja öva på att rita ansikten igen till att börja med grin
    Sweet_Horse
    Sweet_Horse
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 268
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 27

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Sweet_Horse tor 02 jun 2016, 19:11

    TheHate skrev:
    Sweet_Horse skrev:
    TheHate skrev:
    Sweet_Horse skrev:
    TheHate skrev:Kläder är så sjukt svårt att rita tycker jag, men du lyckades superbra Sweet_Horse! Snyggt! thumbsup
    Thank you! :D
    Tycker bakgrunder är sjukt svåra men... det tycks definitivt inte vara ett hinder för dig. Du gör det för bra. :c :D

    Bakgrunder är det enda jag är någorlunda ok på att rita :( Människor kunde jag lite om förut men nu kan jag inte alls rita människor haha
    Jag kunde rita djur förut... men nu kan jag inte det. Dessutom bakgrunder är mer avancerade, tror jag. Det finns så många "regler" att följa för att få det att bli rätt. Fast det finns det säkert med djur/människor också. Övar man tillräckligt mycket inom något specifikt så är det ju förstås inte så konstigt om man "glömmer" hur man ritar allt annat. :s

    Yes, what a shame! >:c
    Din karaktär Allan som är så söt, tycker du borde få straff för att du inte kan rita människor längre. Rita mer Allan, tack! c:

    Ja det blir väl så, att man tappar lite det man kunde rita innan om man inte ritat det på ett tag :O
    Ja det var jättelängesedan jag ritade Allan! Gjorde ju ett dress-up spel och grejer med honom.. Kanske får börja öva på att rita ansikten igen till att börja med grin

    Haha, sounds like plan!
    Yeees, minns att Allan var rätt omtyckt också. Så gå och öva på bara. :D
    Sweet_Horse
    Sweet_Horse
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 268
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 27

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Sweet_Horse tor 02 jun 2016, 19:21

    Har en mapp på datorn med digitala bilder jag ritat... har inte ritat digitalt sedan... förra året? Skulle gärna velat rita om dessa två karaktärer för att se skillnaden.  Men ah, vi får väl se hur det blir med det. :s

    Prince Milo of Moonfrost Vale (Människa)
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 72ucgk

    Crown Prince Erik of Moonfrost Vale (Människa)
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 21k9qti


    Ska ha en halvfärdig bild på prinsessan också... någonstans. :c
    Never mind... found it.

    Princess Iris of Moonfrost Vale
    (Människa)
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 258wcpz

    DoctorOreo
    DoctorOreo
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 11
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 26

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  DoctorOreo tor 02 jun 2016, 20:22

    Smurvel skrev:
    DoctorOreo skrev:
    GrönaSpindeln skrev:
    DoctorOreo skrev:*bild*
    *bild*

    Är inte jättebra på att rita eller måla, men har bland annat gjort dessa på bilden .3.

    Vilka söta! :D

    Smurvel skrev:Snyggt Oreo :) Jag gillar färgvalet på krukan!

    Tack :D
    Det ska stå kyrkan förresten, inte krukan, min telefon autokorrektade.

    Förstod det nästan :P
    GrönaSpindeln
    GrönaSpindeln
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 143
    Tuffingpoäng : 13
    Registreringsdatum : 16-05-30

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  GrönaSpindeln fre 03 jun 2016, 08:35

    TheHate skrev:
    Ja men precis, så kan man sitta med den uppvinklad i knät och rita istället för att luta sig framför datorskärmen  thumbsup
    Kol använder jag alltid till mina djurporträtt, älskar kol! Det går så snabbt, går att smeta snyggt och är svartvitt. Såååå najs! Och billigt!

    Ja, jag var/är väldigt imponerad av dina djurporträtt! Tycker hundar är svåra att få till geometrin på (och katter likaså), men dina porträtt brukar kännas helt rätt och vara en glädje att se :)

    Ska se om jag inte lyckas ta mig lite tid att måla idag!
    GrönaSpindeln
    GrönaSpindeln
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 143
    Tuffingpoäng : 13
    Registreringsdatum : 16-05-30

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  GrönaSpindeln fre 03 jun 2016, 08:39

    Sweet_Horse skrev:Har en mapp på datorn med digitala bilder jag ritat... har inte ritat digitalt sedan... förra året? Skulle gärna velat rita om dessa två karaktärer för att se skillnaden.  Men ah, vi får väl se hur det blir med det. :s

    Åh, stiligt!! Det märks att du lade ned en hel del tanke i dina karaktärer, de känns som riktiga människor på nått sätt :)
    Det vore skoj att se dem omritade om du har tid/lust nån gång!
    TheHate
    TheHate
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 217
    Tuffingpoäng : 15
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  TheHate fre 03 jun 2016, 08:44

    GrönaSpindeln skrev:
    TheHate skrev:
    Ja men precis, så kan man sitta med den uppvinklad i knät och rita istället för att luta sig framför datorskärmen  thumbsup
    Kol använder jag alltid till mina djurporträtt, älskar kol! Det går så snabbt, går att smeta snyggt och är svartvitt. Såååå najs! Och billigt!

    Ja, jag var/är väldigt imponerad av dina djurporträtt! Tycker hundar är svåra att få till geometrin på (och katter likaså), men dina porträtt brukar kännas helt rätt och vara en glädje att se :)

    Ska se om jag inte lyckas ta mig lite tid att måla idag!

    Åh tack! Ja det är lite knepigt, speciellt om dom har lång päls att få till så att det inte ser ut som chewbacca... lol
    TheHate
    TheHate
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 217
    Tuffingpoäng : 15
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  TheHate fre 03 jun 2016, 12:38

    Eftersom det är perfekt väder så ska jag sätta mig på balkongen, dricka saft och rita i min fina målarbok som jag inte ritat i ännu, kanske kan få mig på bättre kreativt humör?
    Och använda mina Polychromos dessutom!

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 SIWTlda
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  pitchfork fre 03 jun 2016, 16:39

    Jag lägger upp några flera år gamla bilder som redan fanns uppe på djur.nu för jag har inte ritat ordentligt på evigheter
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Katt4x3_575193ab9606ee311ba62bb8
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Nosbjornhund3x2_575193ae2a6b2252a4979ab5

    När jag ritar saker "nuförtiden" (knappt ritat något alls sen nyår) är det mest med bläck för att öva på att inte sudda osv... det blir inte lika "fint" men det är typ poängen (färgen här är akvarellpennor)
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Elefantshrewar_575193e3e087c329fb593503
    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Img_3203_575193e9e087c329dec3a805

    Och så gav jag mig på att rita med blyerts igen för första gången på evigheter idag men det länkar jag bara för den är jätteofärdig och jag skäms lite skamsen

    ... och ja jag inser att en väldigt stor andel av sakerna jag ritar är djur. pinigt
    Dessi
    Dessi
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 101
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Dessi fre 03 jun 2016, 17:48

    Men herregud, vilken dröm! Har verkligen funderat på en sådan där målarbok, bara för att jag inte ritat eller gjort någonting kreativt på år! Så mysigt det såg ut, lite te och/eller vin på det då!

    Och mitchan, damn! Hur fint?!
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  mitchan fre 03 jun 2016, 17:51

    Dessi skrev:Och mitchan, damn! Hur fint?!
    taaaaack jag håller med men jag tror du menar nadine <333

    ingen fara though, lätt misstag att göra faktiskt vi är practically samma person

    lol
    GrönaSpindeln
    GrönaSpindeln
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 143
    Tuffingpoäng : 13
    Registreringsdatum : 16-05-30

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  GrönaSpindeln fre 03 jun 2016, 18:06

    Stiligt pitch! Jag gillar nosbjörnssaken och den underliga regnbågsfärgade näbbmusen :D
    Du är bra på att få till textur/päls på kreaturen!

    Jag tog mig i kragen och kluddade löst idag tills jag fick ont i handen (det tog kring 1 h 20 min att döma av min spellista). Det blev en tofsvipa som flyger över en dal i morgonsolen.

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 3jun%20tofsvipa%20red

    Någon dag ska jag lära mig måla morgondimma och moln haha.
    Dessi
    Dessi
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 101
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Dessi fre 03 jun 2016, 18:38

    mitchan skrev:
    Dessi skrev:Och mitchan, damn! Hur fint?!
    taaaaack jag håller med men jag tror du menar nadine <333

    ingen fara though, lätt misstag att göra faktiskt vi är practically samma person

    lol
    hahahaha oj vafan, ja, nadine såklart!! svårt att hålla koll när jag minns henne som TDL :') Men ja, gillade speciellt elefanten och färgen på den! Riktigt fint gjort!
    TheHate
    TheHate
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 217
    Tuffingpoäng : 15
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  TheHate fre 03 jun 2016, 19:53

    Dessi skrev:
    Men herregud, vilken dröm! Har verkligen funderat på en sådan där målarbok, bara för att jag inte ritat eller gjort någonting kreativt på år! Så mysigt det såg ut, lite te och/eller vin på det då!

    Och mitchan, damn! Hur fint?!

    Köpte den på akademibokhandeln, den heter Animorphia och omslaget är svart och har en vit leopard på sig om du ville ha just den!
    Drack faktiskt te till haha, sen blev det för varmt att sitta i solen så hann inte rita jättemycket.. Men mysigt var det w00t
    Sweet_Horse
    Sweet_Horse
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 268
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 27

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Sweet_Horse fre 03 jun 2016, 20:54

    GrönaSpindeln skrev:
    Sweet_Horse skrev:Har en mapp på datorn med digitala bilder jag ritat... har inte ritat digitalt sedan... förra året? Skulle gärna velat rita om dessa två karaktärer för att se skillnaden.  Men ah, vi får väl se hur det blir med det. :s

    Åh, stiligt!! Det märks att du lade ned en hel del tanke i dina karaktärer, de känns som riktiga människor på nått sätt :)
    Det vore skoj att se dem omritade om du har tid/lust nån gång!
    Tack så mycket, ja, det vore intressant att kunna jämföra skillnader med gamla och nya teckningar. :D
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  pitchfork fre 03 jun 2016, 21:52

    Dessi skrev:
    mitchan skrev:
    Dessi skrev:Och mitchan, damn! Hur fint?!
    taaaaack jag håller med men jag tror du menar nadine <333

    ingen fara though, lätt misstag att göra faktiskt vi är practically samma person

    lol
    hahahaha oj vafan, ja, nadine såklart!! svårt att hålla koll när jag minns henne som TDL :') Men ja, gillade speciellt elefanten och färgen på den! Riktigt fint gjort!
    hahahaha tack <333 borde byta namn till TDL nästan

    GrönaSpindeln skrev: Stiligt pitch! Jag gillar nosbjörnssaken och den underliga regnbågsfärgade näbbmusen :D
    Du är bra på att få till textur/päls på kreaturen!

    Jag tog mig i kragen och kluddade löst idag tills jag fick ont i handen (det tog kring 1 h 20 min att döma av min spellista). Det blev en tofsvipa som flyger över en dal i morgonsolen.
    tack vad söt du är grin jag gillar din tofsvipa!! det är jättemysiga färger och det ser allmänt gosigt ut Like
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Smurvel sön 05 jun 2016, 06:24

    Älskar fortfarande näsbjörnen och hunden Nad! Ja alltså de andra är också awesome!
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Smurvel sön 05 jun 2016, 06:43

    Jag tror att jag ska kladda med akvarell idag.
    TheHate
    TheHate
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 217
    Tuffingpoäng : 15
    Registreringsdatum : 16-05-31
    Ålder : 28

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  TheHate sön 05 jun 2016, 14:21

    GrönaSpindeln skrev:Stiligt pitch! Jag gillar nosbjörnssaken och den underliga regnbågsfärgade näbbmusen :D
    Du är bra på att få till textur/päls på kreaturen!

    Jag tog mig i kragen och kluddade löst idag tills jag fick ont i handen (det tog kring 1 h 20 min att döma av min spellista). Det blev en tofsvipa som flyger över en dal i morgonsolen.

    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 3jun%20tofsvipa%20red

    Någon dag ska jag lära mig måla morgondimma och moln haha.

    Åhhh jättefin ju!

    Sponsored content


    Ritade bilder-tråden!! - Sida 3 Empty Sv: Ritade bilder-tråden!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor 02 maj 2024, 13:53