Så jag tänkte att vi kanske alla kan säga vilka vi var på djur.nu för oss som är nyfikna så slipper jag fråga smurvel hela tiden om "va vem är xxxx".
Jag var GrönaSpindeln på djur.nu också.
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
omg!!!! hej sofia!!soffana skrev:jag är samma soffana!! har blivit så gammal att jag just nu frostar av min frys :(
Online |
Offline |
hihi!! det är ett ganska spännande projekt faktiskt!! fast det har stått och droppat vatten jättehögt hela natten och min säng är 1 meter från frysen så har ej sovit bramitchan skrev:omg!!!! hej sofia!!soffana skrev:jag är samma soffana!! har blivit så gammal att jag just nu frostar av min frys :(
nån borde frosta av min frys också....
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, äntligen!Matilda_Eli skrev:2006-2007 var jag blue_river, senare IZA, Animalia, Tigertilda. Minns inte alla namn jag haft.
Online |
Offline |
Online |
Offline |
GrönaSpindeln skrev:De flesta heter som vi hette på gamla djur.nu men det finns en del som verkar ha bytt namn??? (PS jag tittar på dig Hund! Tror jag)
Så jag tänkte att vi kanske alla kan säga vilka vi var på djur.nu för oss som är nyfikna så slipper jag fråga smurvel hela tiden om "va vem är xxxx".
Online |
Offline |
Åh är du Hope! Men det användarnamnet känner jag ju faktiskt igen (även om vi aldrig pratade på sidan tror jag, haha). Men nice att veta vem du är. :DHund skrev:GrönaSpindeln skrev:De flesta heter som vi hette på gamla djur.nu men det finns en del som verkar ha bytt namn??? (PS jag tittar på dig Hund! Tror jag)
Oj...känner mig inte ett dugg utpekad GrönaSpindeln!
Jag är Hope iallafall :)
Innan Hope var jag många olika...tror inte någon kommer ihåg mig sen innan men Hope är under min "storhetstid" eller vad man ska kalla det?
No user |