Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+2
Dessi
mitchan
6 posters

    VÄLKOMSTTRÅD FÖR GAMLA FORUMARE

    GrönaSpindeln
    GrönaSpindeln
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 143
    Tuffingpoäng : 13
    Registreringsdatum : 16-05-30

    VÄLKOMSTTRÅD FÖR GAMLA FORUMARE - Sida 2 Empty Sv: VÄLKOMSTTRÅD FÖR GAMLA FORUMARE

    Inlägg  GrönaSpindeln tis 31 maj 2016, 22:38

    Phantomrider skrev:
    GrönaSpindeln skrev:
    Phantomrider skrev:
    GrönaSpindeln skrev:
    Phantomrider skrev:Vad har alla andra gjort under den här tiden?
    Jag har som sagt gått från att vara högstadieunge till universitetsnisse vars hylla i kylen alltid blir snodd av någon annan damn you grannar

    åhnej bor du i flogsta

    Det har typ inte hänt något alls med mig, jag studerade fysik och sen fick jag en depression och det sket sig och nu försöker jag typ avsluta min utbildning :)
    nope bor ej i flogsta, irriterande grannar kan man ha i uppsala centrum också :c

    ajdå :s fast fysik är väl rätt kul så länge inte hjärnan dör av det? :)

    ... och svårt haha. Det är jobbigt att plugga :)
    Åh jag har hört att folk har typ ringt polisen i flogsta på grund av att de snott varandras mat.
    det också x_x
    men oj? :o här har jag haft det ganska bra fram till att det flyttade in en ny snubbe som varken diskar eller kan låta bli att lägga saker på min kylkåpshylla :/ plus att jag tror att han nog har en inneboende eller något..?? har iaf varit en av hans kompisar här som aldrig verkar gå hem i och med att han är här konstant och typ står i köket och lagar mat och sånt.. men hursomhelst så får man inte ha en inneboende så wut wut wut är det här för en nisse

    vad asdryg han låter :C :C :C
    en av mina vänner som bor i korridor har en som stjäl mat (och småpengar ur någon slags fikapengarburk de hade i korridoren??), han är typ deras korridorskurk. Alla vet att det är han (för saker försvinner bara när han är där) men han låtsas som ingenting.
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    VÄLKOMSTTRÅD FÖR GAMLA FORUMARE - Sida 2 Empty Sv: VÄLKOMSTTRÅD FÖR GAMLA FORUMARE

    Inlägg  Phantomrider tis 31 maj 2016, 22:45

    GrönaSpindeln skrev:
    Phantomrider skrev:
    GrönaSpindeln skrev:
    Phantomrider skrev:
    GrönaSpindeln skrev:
    Phantomrider skrev:Vad har alla andra gjort under den här tiden?
    Jag har som sagt gått från att vara högstadieunge till universitetsnisse vars hylla i kylen alltid blir snodd av någon annan damn you grannar

    åhnej bor du i flogsta

    Det har typ inte hänt något alls med mig, jag studerade fysik och sen fick jag en depression och det sket sig och nu försöker jag typ avsluta min utbildning :)
    nope bor ej i flogsta, irriterande grannar kan man ha i uppsala centrum också :c

    ajdå :s fast fysik är väl rätt kul så länge inte hjärnan dör av det? :)

    ... och svårt haha. Det är jobbigt att plugga :)
    Åh jag har hört att folk har typ ringt polisen i flogsta på grund av att de snott varandras mat.
    det också x_x
    men oj? :o här har jag haft det ganska bra fram till att det flyttade in en ny snubbe som varken diskar eller kan låta bli att lägga saker på min kylkåpshylla :/ plus att jag tror att han nog har en inneboende eller något..?? har iaf varit en av hans kompisar här som aldrig verkar gå hem i och med att han är här konstant och typ står i köket och lagar mat och sånt.. men hursomhelst så får man inte ha en inneboende så wut wut wut är det här för en nisse

    vad asdryg han låter :C :C :C
    en av mina vänner som bor i korridor har en som stjäl mat (och småpengar ur någon slags fikapengarburk de hade i korridoren??), han är typ deras korridorskurk. Alla vet att det är han (för saker försvinner bara när han är där) men han låtsas som ingenting.
    isch :s stölder har jag som tur är sluppit iallafall, tur det för det hade jag verkligen inte orkat med

      Aktuell tid och datum: sön 19 maj 2024, 17:00