TheHate skrev:Smurvel skrev:TheHate skrev:Smurvel skrev:OMG GJODDE DU?!!?!? Du är seriöst den första person jag stött på som överhuvudtaget känner till spelet <3 <3TheHate skrev:Smurvel skrev:Var det någon som spelade Laura och diamanten som liten? Jag älskade verkligen det spelet, men ingen annan verkar känna till det, haha. :(
Åhhh ja! Det spelade jag sååå mycket som liten
Jaaaaaa jag tänkte nämna det här i tråden förut men tänkte näää, ingen vet vad det är ändå hahaha..
Minns när jag gick och köpte spelet med mamma, den fina kartongen och att jag fick med en liten legofigur av Laura. Såå fint spel! Minns inte jättemycket men minns små saker i spelet jätteväl :O
Jag minns inte heller så mycket, minns mest när man gick in i trädet och hamnade någonstans där det fanns vatten och typ halvmagiska grejer?? Skulle jättegärna spela det igen, men de gamla spelen fungerar ju inte alls på nyare datorer :( Jättesorgligt.
Jaa och en papegoja och en nöt (?) och en gruva eller någonting i slutet? Eller är jag helt ute och cyklar? haha
Ja visst är det sorgligt, men jag har spelat om massor av gamla spel sedan jag var liten och det förstör känslan ganska mycket då spelen inte alls är bra nu som man minns dem :(
Åh Gud ja det minns jag också. Och den där galet långa clownen?? Jag tror hela poängen med spelet var typ att hitta en älva/fe/dylikt som hennes typ farfar eller något hade träffat och som fanns inne i den där gruvan?? Eller något sådant!!
Ja visst är det hemskt! Jag kollade ett typ mumindalen spel (fest i Mumindalen) på youtube för ett tag sen som jag tyckte var fint när jag var liten. Det var typ helt fruktansvärt, haha... :(