mitchan skrev:hahaHAHAHA det var en underdriftDonk skrev:
Okej vi byter ut alina hon gör ju ingenting
men ja
så
ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
Ja någon måste ju hålla ordning på oss.
Online |
Offline |
mitchan skrev:hahaHAHAHA det var en underdriftDonk skrev:
men ja
så
Online |
Offline |
HAHAHAHHAH ja det är ganska apparent <33Donk skrev:mitchan skrev:hahaHAHAHA det var en underdriftDonk skrev:
men ja
så
Ja någon måste ju hålla ordning på oss.
Online |
Offline |
menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
Online |
Offline |
nej REGLER tillåter jag EJ förrän saker blir så out of hand (från någon annans håll än ledningens) att det faktiskt krävs.......pitchfork skrev:menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
och kanske till och med regler
det är ju helt absurt
Online |
Offline |
Va vem har sagt något om regler det hade vi ju knappt ens på djur.nu?? Jag menar det enda som stod var typ "var snäll hejdå"pitchfork skrev:menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
det är ju helt absurt
Online |
Offline |
mitchan skrev:nej REGLER tillåter jag EJ förrän saker blir så out of hand (från någon annans håll än ledningens) att det faktiskt krävs.......pitchfork skrev:menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
det är ju helt absurt
men
vore rätt praktiskt med en mod/admin som inte immediately skrämmer och förvirrar nya medlemmar ......
smurvel will you accept this honor när vi har fixat vår nya hemsida?!?!?!? eller kanske nu också men is that really necessary vi har typ 4 medlemmar
Online |
Offline |
Smurvel skrev:Va vem har sagt något om regler det hade vi ju knappt ens på djur.nu?? Jag menar det enda som stod var typ "var snäll hejdå"pitchfork skrev:menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
det är ju helt absurt
PS Jag ändrade från ven till vem. Det var en viktig ändring.
Insåg förresten att jag sagt massor om regler men det hel inte hit såklart.
Online |
Offline |
Online |
Offline |
...fast det var fortfarande ganska mycket på nivån att man kunnat byta ut allt med "bete dig snällt och spamma inte annars blir du tillsagd och sen varnad och sen eventuellt avstängd om du inte är mitchan då blir du avstängd omgående" ungefär.Donk skrev:Smurvel skrev:Va vem har sagt något om regler det hade vi ju knappt ens på djur.nu?? Jag menar det enda som stod var typ "var snäll hejdå"pitchfork skrev:menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
det är ju helt absurt
Va det var ju jättemycket regler om snusk och knark och kedjebrev typ
Online |
Offline |
jag bröt bara mot samma regler om och om igenTIGR skrev:reglerna för saker man inte fick göra på dn var ju typ min bucket list på grejer jag absolut skulle göra (hah förlåt)
Online |
Offline |
HUR lyckades du hinna ändra tre gångerSmurvel skrev:Va vem har sagt något om regler det hade vi ju knappt ens på djur.nu?? Jag menar det enda som stod var typ "var snäll hejdå"pitchfork skrev:menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
det är ju helt absurt
Insåg förresten att jag sagt massor om regler men det hör inte hit såklart.
PPS jag ändrade från hel till hör! Älskar min autkorrekt och min stavning i allmänhet.
Online |
Offline |
Smurvel skrev:...fast det var fortfarande ganska mycket på nivån att man kunnat byta ut allt med "bete dig snällt och spamma inte annars blir du tillsagd och sen varnad och sen eventuellt avstängd om du inte är mitchan då blir du avstängd omgående" ungefär.Donk skrev:Smurvel skrev:Va vem har sagt något om regler det hade vi ju knappt ens på djur.nu?? Jag menar det enda som stod var typ "var snäll hejdå"pitchfork skrev:menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
det är ju helt absurt
Online |
Offline |
jag tror att en regel var på grund av mig ???? fast not in the way one would expectTIGR skrev:reglerna för saker man inte fick göra på dn var ju typ min bucket list på grejer jag absolut skulle göra (hah förlåt)
Online |
Offline |
pitchfork skrev:HUR lyckades du hinna ändra tre gångerSmurvel skrev:Va vem har sagt något om regler det hade vi ju knappt ens på djur.nu?? Jag menar det enda som stod var typ "var snäll hejdå"pitchfork skrev:menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
det är ju helt absurt
Insåg förresten att jag sagt massor om regler men det hör inte hit såklart.
PPS jag ändrade från hel till hör! Älskar min autkorrekt och min stavning i allmänhet.
jag är imponerad
Online |
Offline |
Donk skrev:Smurvel skrev:...fast det var fortfarande ganska mycket på nivån att man kunnat byta ut allt med "bete dig snällt och spamma inte annars blir du tillsagd och sen varnad och sen eventuellt avstängd om du inte är mitchan då blir du avstängd omgående" ungefär.Donk skrev:Smurvel skrev:Va vem har sagt något om regler det hade vi ju knappt ens på djur.nu?? Jag menar det enda som stod var typ "var snäll hejdå"pitchfork skrev:menar du att vi ska ha actual ansvarsfull ledningmitchan skrev: ska smurvel vara crew i vårt nya slott??? jag röstar ja iallafall
det är ju helt absurt
Jag blev bannad för jag ångrade mig ang. min rubrik på en tråd bara. Det är ju hela anledningen till att detta forumet finns.
Online |
Offline |
marc jag tror du utelämnar några major detaljer här men jag är inte helt säker asså.........Donk skrev:Jag blev bannad för jag ångrade mig ang. min rubrik på en tråd bara. Det är ju hela anledningen till att detta forumet finns.
Online |
Offline |
mitchan skrev:jag tror att en regel var på grund av mig ???? fast not in the way one would expectTIGR skrev:reglerna för saker man inte fick göra på dn var ju typ min bucket list på grejer jag absolut skulle göra (hah förlåt)
tror jag FÖRESLOG en regel som nån (det kan inte ha vart conny va.. måste ha vart typ.. dom första "nya ägarna"...) tyckte var bra och tog med i reglerna
men
jag minns inte vad det var för regel nu
så
who knows really
:---(
Online |
Offline |
mitchan skrev:jag tror att en regel var på grund av mig ???? fast not in the way one would expectTIGR skrev:reglerna för saker man inte fick göra på dn var ju typ min bucket list på grejer jag absolut skulle göra (hah förlåt)
tror jag FÖRESLOG en regel som nån (det kan inte ha vart conny va.. måste ha vart typ.. dom första "nya ägarna"...) tyckte var bra och tog med i reglerna
men
jag minns inte vad det var för regel nu
så
who knows really
:---(
Online |
Offline |
Smurvel skrev:
Jag har en svag aning om att det eventuellt inte var ditt första regelbrott någonsin.
mitchan skrev:
marc jag tror du utelämnar några major detaljer här men jag är inte helt säker asså.........
Online |
Offline |
Smurvel skrev:
Conny (...) han var het
Online |
Offline |
HAHAHAHADonk skrev:Smurvel skrev:
Conny (...) han var het
You heard it here first folks!
Online |
Offline |
Donk skrev:Smurvel skrev:
Conny (...) han var het
Online |
Offline |
Smurvel skrev:Donk skrev:Smurvel skrev:
Conny (...) han var het
Hahahaha allgå jag hatar min autkorrekt.....
Online |
Offline |
alltså baserat på det här låter det ju snarare som att du inte har autocorrect påslaget alls vad är sanningenSmurvel skrev:Donk skrev:Smurvel skrev:
Conny (...) han var het
Hahahaha allgå jag hatar min autkorrekt.....
Online |
Offline |
No user |