Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+29
Koltrast
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
33 posters

    Flumtråd

    lince
    lince
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 73
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ort : Västra Hälsingegötaland?

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  lince sön 25 sep 2016, 17:06

    jag fick en svart och vit katt som patronus, finns tydligen väldigt många olika katter? robin fick en igelkott, det var skoj
    lince
    lince
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 73
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ort : Västra Hälsingegötaland?

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  lince sön 25 sep 2016, 17:13

    RadioMoon skrev:
    lince skrev:
    RadioMoon skrev:Kom hit för att kolla om någon mer har problem med att komma in på djur.nu, vilket ni tydligen har :0 Undrar vad som blir av Tandlöse nu...

    Anyway, läste allas inlägg och ahhh jag önskar er alla lycka till med allt!! Själv har jag gått i högskola i två veckor nu och allt är awesome! Lite stressad är jag för jag måste börja jobba på allt nu, men jag har verkligen ingen ork haha. Men idag ska jag tvinga mig själv!

    Var i Stockholm i helgen och hälsade på min familj, det var väldigt trevligt! Jag var på Troye Sivan-konserten på Gröna Lund också, och köpte en tröja där med hans face på som jag aldrig nånsin kommer ta av. Har spammat hans album hela helgen :') Men jag har ett love/hate-relationship med hans album för jag älskar det, men det gör mig ledsen, såå har gått med gråten i halsen hela helgen hahah

    Vad tycker du om Skövde hittills då? :D

    Jag gillar Skövde en hel del! Det är så litet så det är typ omöjligt att tappa bort sig, och det är aslugnt område så man är basically för sig själv när man går genom stan :P Jag som är en väldigt introvert typ som har svårt för stress tycker det är väldigt mysigt. Dock tycker jag mycket om Stockholm också och försöker hälsa på så mycket som möjligt hehe
    Ja visst är det mysigt här ^^ för mig som kommer från en liten håla så är det ganska stort, haha, fast mer stort och kompakt, liksom allt finns inom en radie av några km :D Får jag fråga vilket område du bor på? :3 Vi bor vid boulognerskogen så jag brukar mest hänga där och promenerar med hunden runt östermalms gator, och snurra alla pokestop på högskolan och i centrum förstås ;)
    lince
    lince
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 73
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ort : Västra Hälsingegötaland?

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  lince sön 25 sep 2016, 17:35

    Vill tipsa alla om världens bästa investering som har förändrat mitt sätt att resa: köp en elcykel. Jag har förkortat min restid till sjukhuset med 5 minuter och jag slipper komma fram helt svettig. För det första var jag väldigt anti till att behöva ta bilen (leta parkering skrämmer mig mest och är miljöhjälte) när det bara är 6 km cykelväg, men för det andra är det inte en plan väg direkt, flera backar upp och ner och en lång sträcka som svagt sluttar upp med konstans motvind = jag får puls, blir varm i kontrast till kyligt väder = blir superröd om kinderna, och sen när man väl kommer fram ska man snabbt ner till omklädningsrummet, hämta kläder och byta om sen gå igenom halva sjukhuset till avdelningen = pinsamt svettig som kommer fortsätta i kall eftersvett och röd i fejset en bra bit in på passet. Allt detta slipper jag med elcykeln! Hoppas på en mild vinter så vi kan fortsätta gasa på. Det är också förbaskat roligt att cykla på den, förstår alla som insisterade på att ta moppen den kvarten det gick att promenera till högstadiet en gång i tiden.
    TNT
    TNT
    regnbågspojke


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 117
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 25

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TNT sön 25 sep 2016, 17:39

    jag har actually skaffat mig massa nya vänner wtf
    hur lyckades jag vara social??
    idek det hände
    och nu ska jag spela rollspel

    ayooooo
    livet är kul
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel mån 26 sep 2016, 15:30

    Sitter i labbet och gömmer mig för att det är fika utanför labbet så att jag inte kan gå och lämna mina plattor utan att behöva interagera med folk och be dem flytta på sig. Heja mig. Eller något.

    PS jag har huvudvärk och ont i halsen och är halvdöd. Det suger.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tis 27 sep 2016, 13:02

    Har jag nämnt att förkylningar suger. Fast det är iofs praktiskt att jag är så pass frisk att jag orkar skriva lite rapport mellan vilostunderna. Annars hade jag ägnat hela dagen åt att beklaga mig över att jag inte hade tid att vara sjuk. (Det har jag iofs inte ändå men det är mest labbandet som blir lidande)
    TNT
    TNT
    regnbågspojke


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 117
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 25

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TNT tis 27 sep 2016, 13:23

    det är snart fredag guys

    jag ska spela dark heresy på fredag

    aaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
    avatar
    RadioMoon
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 18
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-07-27

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  RadioMoon tis 27 sep 2016, 18:27

    lince skrev:
    RadioMoon skrev:
    lince skrev:
    RadioMoon skrev:Kom hit för att kolla om någon mer har problem med att komma in på djur.nu, vilket ni tydligen har :0 Undrar vad som blir av Tandlöse nu...

    Anyway, läste allas inlägg och ahhh jag önskar er alla lycka till med allt!! Själv har jag gått i högskola i två veckor nu och allt är awesome! Lite stressad är jag för jag måste börja jobba på allt nu, men jag har verkligen ingen ork haha. Men idag ska jag tvinga mig själv!

    Var i Stockholm i helgen och hälsade på min familj, det var väldigt trevligt! Jag var på Troye Sivan-konserten på Gröna Lund också, och köpte en tröja där med hans face på som jag aldrig nånsin kommer ta av. Har spammat hans album hela helgen :') Men jag har ett love/hate-relationship med hans album för jag älskar det, men det gör mig ledsen, såå har gått med gråten i halsen hela helgen hahah

    Vad tycker du om Skövde hittills då? :D

    Jag gillar Skövde en hel del! Det är så litet så det är typ omöjligt att tappa bort sig, och det är aslugnt område så man är basically för sig själv när man går genom stan :P Jag som är en väldigt introvert typ som har svårt för stress tycker det är väldigt mysigt. Dock tycker jag mycket om Stockholm också och försöker hälsa på så mycket som möjligt hehe
    Ja visst är det mysigt här ^^ för mig som kommer från en liten håla så är det ganska stort, haha, fast mer stort och kompakt, liksom allt finns inom en radie av några km :D Får jag fråga vilket område du bor på? :3 Vi bor vid boulognerskogen så jag brukar mest hänga där och promenerar med hunden runt östermalms gator, och snurra alla pokestop på högskolan och i centrum förstås ;)

    Jaadu jag bor typ nära partaj, om du vet vart det ligger?? Anyway det är typ 20 min till skolan för mig om jag går, vilket jag gör varje dag så :P Vad har du för hund?? Kanske ser dig nån dag så kan jag komma fram och hälsa hahah
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR tor 29 sep 2016, 15:19

    beställde posters den 13e september och de har fortfarande inte kommit fram. mailade leveransföretaget och antagligen har mitt paket kommit bort.

    rip dom 400 kronorna antar jag sad44

    det som suger mest är att jag kommer vara jättenojig över att beställa saker nu men samtidigt är det jättejobbigt att gå till riktiga affärer och inte få så lång tid på sig att tänka på vad man vill ha och det är folk där och buhu
    lince
    lince
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 73
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ort : Västra Hälsingegötaland?

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  lince fre 30 sep 2016, 10:41

    RadioMoon skrev:
    lince skrev:
    RadioMoon skrev:
    lince skrev:
    RadioMoon skrev:Kom hit för att kolla om någon mer har problem med att komma in på djur.nu, vilket ni tydligen har :0 Undrar vad som blir av Tandlöse nu...

    Anyway, läste allas inlägg och ahhh jag önskar er alla lycka till med allt!! Själv har jag gått i högskola i två veckor nu och allt är awesome! Lite stressad är jag för jag måste börja jobba på allt nu, men jag har verkligen ingen ork haha. Men idag ska jag tvinga mig själv!

    Var i Stockholm i helgen och hälsade på min familj, det var väldigt trevligt! Jag var på Troye Sivan-konserten på Gröna Lund också, och köpte en tröja där med hans face på som jag aldrig nånsin kommer ta av. Har spammat hans album hela helgen :') Men jag har ett love/hate-relationship med hans album för jag älskar det, men det gör mig ledsen, såå har gått med gråten i halsen hela helgen hahah

    Vad tycker du om Skövde hittills då? :D

    Jag gillar Skövde en hel del! Det är så litet så det är typ omöjligt att tappa bort sig, och det är aslugnt område så man är basically för sig själv när man går genom stan :P Jag som är en väldigt introvert typ som har svårt för stress tycker det är väldigt mysigt. Dock tycker jag mycket om Stockholm också och försöker hälsa på så mycket som möjligt hehe
    Ja visst är det mysigt här ^^ för mig som kommer från en liten håla så är det ganska stort, haha, fast mer stort och kompakt, liksom allt finns inom en radie av några km :D Får jag fråga vilket område du bor på? :3 Vi bor vid boulognerskogen så jag brukar mest hänga där och promenerar med hunden runt östermalms gator, och snurra alla pokestop på högskolan och i centrum förstås ;)

    Jaadu jag bor typ nära partaj, om du vet vart det ligger?? Anyway det är typ 20 min till skolan för mig om jag går, vilket jag gör varje dag så :P Vad har du för hund?? Kanske ser dig nån dag så kan jag komma fram och hälsa hahah

    ahaaja där borta :) en liten svart krullig pudelblandning, har henne oftast i ett midjeband så det är nog på det jag känns igen, och en blå idrottsjacka :P
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel fre 30 sep 2016, 17:20

    TIGR skrev:beställde posters den 13e september och de har fortfarande inte kommit fram. mailade leveransföretaget och antagligen har mitt paket kommit bort.

    rip dom 400 kronorna antar jag sad44

    det som suger mest är att jag kommer vara jättenojig över att beställa saker nu men samtidigt är det jättejobbigt att gå till riktiga affärer och inte få så lång tid på sig att tänka på vad man vill ha och det är folk där och buhu

    Men va vad hemskt det låter, jag köpte ett halsband med en uggla idag på Guldfynd som jag blev mycket belåten med. http://www.guldfynd.se/article/halsband_6007538
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR fre 30 sep 2016, 20:22

    Smurvel skrev:
    TIGR skrev:beställde posters den 13e september och de har fortfarande inte kommit fram. mailade leveransföretaget och antagligen har mitt paket kommit bort.

    rip dom 400 kronorna antar jag sad44

    det som suger mest är att jag kommer vara jättenojig över att beställa saker nu men samtidigt är det jättejobbigt att gå till riktiga affärer och inte få så lång tid på sig att tänka på vad man vill ha och det är folk där och buhu

    Men va vad hemskt det låter, jag köpte ett halsband med en uggla idag på Guldfynd som jag blev mycket belåten med. http://www.guldfynd.se/article/halsband_6007538

    vad fin!
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 01 okt 2016, 13:34

    TIGR skrev:
    Smurvel skrev:
    TIGR skrev:beställde posters den 13e september och de har fortfarande inte kommit fram. mailade leveransföretaget och antagligen har mitt paket kommit bort.

    rip dom 400 kronorna antar jag sad44

    det som suger mest är att jag kommer vara jättenojig över att beställa saker nu men samtidigt är det jättejobbigt att gå till riktiga affärer och inte få så lång tid på sig att tänka på vad man vill ha och det är folk där och buhu

    Men va vad hemskt det låter, jag köpte ett halsband med en uggla idag på Guldfynd som jag blev mycket belåten med. http://www.guldfynd.se/article/halsband_6007538

    vad fin!
    Jaa det kändes som att det passade mig rätt bra, jag är nöjd smile1
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan mån 03 okt 2016, 18:27

    varför är det så kul att måla med vattenfärger
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel mån 03 okt 2016, 19:25

    mitchan skrev:varför är det så kul att måla med vattenfärger
    För att det är BÄST EVER. Jag älskar akvarell (...det har inte alls framgått de senaste åren osv).
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel mån 03 okt 2016, 20:02

    Jag beställde just en klänning (!). Dock verkade det vara jättestruligt med huruvida den typ... fanns eller inte för först fanns den i min storlek och sen när jag kom tillbaka en stund senare fanns inte i min storlek längre och sen fanns den visst och då beställde jag den och fick bekräftelse av kappahl på att jag beställt den iaf. Ni kan väl typ.. hålla en tumme för att den kommer fram och passar???
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan mån 03 okt 2016, 20:42

    Smurvel skrev:
    mitchan skrev:varför är det så kul att måla med vattenfärger
    För att det är BÄST EVER. Jag älskar akvarell (...det har inte alls framgått de senaste åren osv).
    hahaha nejdå, inte alls :D
    jag kommer dock antagligen tröttna om typ en vecka så jag kommer aldrig hinna bli ens typ hälften så bra som du =( ganska sorgligt ändå
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel mån 03 okt 2016, 20:47

    mitchan skrev:
    Smurvel skrev:
    mitchan skrev:varför är det så kul att måla med vattenfärger
    För att det är BÄST EVER. Jag älskar akvarell (...det har inte alls framgått de senaste åren osv).
    hahaha nejdå, inte alls :D
    jag kommer dock antagligen tröttna om typ en vecka så jag kommer aldrig hinna bli ens typ hälften så bra som du =( ganska sorgligt ändå
    neej tröttna inte. Det är typ bästa avkopplingen någonsin att sitta och kladda med vatten och färger!!!
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan ons 05 okt 2016, 23:19

    [23:14:17] mitchan: men wtf
    [23:14:27] mitchan: försöker hitta fler bilder från första gången ja snaggade huvudet
    [23:14:32] mitchan: googlar mitt namn
    [23:14:34] mitchan: kmr näsblodbilder
    [23:14:37] mitchan: vad var fel på mig
    [23:14:44] mitchan: om jag hade näsblod nu skulle jag definitivt inte ta selfies
    [23:14:55] mitchan: skulle samla blodet i en mugg och måla med det


    varför är jag inte komiker än
    (men also: 100% sant)
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tor 06 okt 2016, 19:00

    Ät inte saker som gör sönder tråd bakom tänderna efter tandställning. Det är sjukt opraktiskt. Och äckligt dyrt att fixa.

    Jag skaffade mig erfarenhet av detta idag. (och igår när jag insåg att den var sönder och behövde ringa massa läskiga tandläkarsamtal för att höra om det gick att fixa någonstans)
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Phantomrider tor 06 okt 2016, 19:52

    varför kommer jag inte in på skype
    hjälp
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Phantomrider tor 06 okt 2016, 20:22

    okej allihopa, nu ska jag skicka en vänförfrågan till min crush på fb.. eller snart iallafall.. när jag vågar. måste äta min sallad först. och måste sluta frysa också först.

    okej så nu har jag bytt om till pyjamas och har lindat in mig i en filt. nu kanske jag blir varm snart. och kanske salladen blir uppäten också. alltså nej buhu jag vågar inte. jag kanske inte ens kan skicka en vänförfrågan, visst finns det säkerhetsinställningar för sånt
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Phantomrider tor 06 okt 2016, 20:56

    Phantomrider skrev:okej allihopa, nu ska jag skicka en vänförfrågan till min crush på fb.. eller snart iallafall.. när jag vågar. måste äta min sallad först. och måste sluta frysa också först.

    okej så nu har jag bytt om till pyjamas och har lindat in mig i en filt. nu kanske jag blir varm snart. och kanske salladen blir uppäten också. alltså nej buhu jag vågar inte. jag kanske inte ens kan skicka en vänförfrågan, visst finns det säkerhetsinställningar för sånt

    I DID IT OCH JAG ÖVERLEVDE och gosh jag har inte ens ätit upp min sallad ännu, oops
    JustinDrewBieber
    JustinDrewBieber
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 9
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-07-02

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  JustinDrewBieber sön 09 okt 2016, 14:20

    Paniken som uppstod när jag varit ute och rest i 6 veckor, kommer tillbaka och dn är nedlagt och kommer inte på vad denna sida hette.. Kändes som hela min barndom försvann där för en sekund asså
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Phantomrider sön 09 okt 2016, 14:47

    JustinDrewBieber skrev:Paniken som uppstod när jag varit ute och rest i 6 veckor, kommer tillbaka och dn är nedlagt och kommer inte på vad denna sida hette.. Kändes som hela min barndom försvann där för en sekund asså
    hahaha aw, välkommen tillbaka iallafall xD

    Sponsored content


    Flumtråd - Sida 28 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: mån 20 maj 2024, 14:36