Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+29
Koltrast
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
33 posters

    Flumtråd

    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR mån 24 okt 2016, 23:58

    Koltrast skrev:
    TIGR skrev:minns cansquiee men jag kanske inte hette tigr på den tiden

    kul att du hittade hit i alla fall :)

    Nej då hette du GulaTigern (och gillade bl.a. punk/trallpunk? om jag inte blandar ihop dig med någon, sorry i så fall) Typ Lilla björn och lilla tiger av Charta 77 ialf? Och Dia Psalma och Radioaktiva Räkor kanske? (varför minns jag ens det)

    Det är typ bara dig, liger (tror jag hon hette) och stundtals Sweet_Horse som jag minns att jag skrivit med "regelbundet" (under tiden som Cansquiee) Så ja, roligt att återse dig :)

    jaa jag var GulaTigern, kul att du också kommer ihåg det <3
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tis 25 okt 2016, 17:21

    Oj vad typ mycket folk skrivit de senaste dagarna.

    Jag har hängt med föräldrar i göteborg och börjat mitt masterprojekt och går på föreläsningar i en infektionskurs på doktorandnivå och är typ halvdöd. Men jag börjar nog leva snart.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tis 25 okt 2016, 17:55

    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:
    Koltrast skrev:Alltså åh det är så fint att denna sida finns!

    Är orimligt sentimental över att djur.nu är borta, har saknat att sporadiskt gå in på forumet och se vad som pågår (och mina pixeldjur!?)

    Nu har ju mina senaste år på djur.nu varit att bevaka läget lite då och då från ett avstånd (är ju inte young och edgy längre så jag vågade inte skriva men var fast ändå...)  Hade tänkt stanna i bakgrunden nu med men det verkar ju vara lite halvdött här så jag kan ju ialf säga hej

    Så hej folk, kul att ni finns här :)
    ojdå välkommen!! får man fråga vem du är/var/hette på djur.nu/whatever? innocent Flumtråd - Sida 30 2219075029


    för övrigt så är ingen här särskilt edgy så det är helt ok asså

    Aa juste, det kan ju var trevligt att tala om, minns knappt vilka av alla mina medlemmar jag skrev med på forumet men tror det var Jason_Dolley och senare Cansquiee (tror jag stavningen var?) dvs inga namn som man väldigt gärna använder igen om man får chansen  whistle
    Vet inte om någon minns de användarnamnen men ah, det var jag ialf

    Hah ja jag märker att det är lite lugnare här, så här kan nog till och med jag skriva utan oro :)

    Åh jag känner också igen båda dina användare tror jag!
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast tor 27 okt 2016, 16:30

    mitchan skrev:
    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:oj jag minns både cansquiee och jason_dolley (inte särskilt detaljerat men ändå), visste inte att det var samma person
    jason_dolley var ju jättelängesen... varför är mitt djur.nu-minne så bra :( lite pinsamt

    haha jaha där ser man, vad har du för superminne egentligen?
    Knappt så jag minns tiden med jason_dolley ju..  

    Tror jag växlade mellan jason_dolley och cansquiee under en övergångsperiod innan det blev cansquiee, och skrev ju aldrig något om att jag bytte + att jag blev mindre aktiv (tror jag), så inte jättekonstigt att man inte kopplar ihop dem
    admittedly minns jag endast jason_dolley för att det var under tiden jag var maximalt superdryg och asjobbig på djur.nu men minns att jag typ made a point of being nice to you once för att jag nyligen hade haft en weird halvsarkastisk disney channel-period och vart småkär i jason dolley ...... och jag tror du kan ha sagt att nåt jag ritade var nice också
    och
    det var väldigt ovanligt att jag var snäll mot någon alls på djur.nu som inte typ hade visat sin egen coolhet och förtjänat min respekt (antagligen genom att vara dryg mot småbarn, ELLER vara snygg och ha coola kläder.... hahahahha alltså) på den tiden

    det fastnade på minnet


    hahahah alltså .........
    i can't say this enough: är SÅ glad att djur.nu är nerlagt nu så alla pinsamma spår av mina dryghetstider är borta

    hahaha du menar att det där uschliga användarnamnet till viss del faktiskt var till min fördel? hahah, där ser man!

    För övrigt minns jag att jag brukade hänga i ritade bilder-tråden och fascinerades över hur fint alla ritade och att jag typ älskade allt du la in där för att det var så himla fint och din tecknarstil var så mysig! (tycker förresten fortfarande väldigt mycket om din tecknarstil) Så det kan mycket väl vara så att jag någon gång skrev att jag gillade något du lagt in! :)
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast tor 27 okt 2016, 16:33

    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:
    Koltrast skrev:Alltså åh det är så fint att denna sida finns!

    Är orimligt sentimental över att djur.nu är borta, har saknat att sporadiskt gå in på forumet och se vad som pågår (och mina pixeldjur!?)

    Nu har ju mina senaste år på djur.nu varit att bevaka läget lite då och då från ett avstånd (är ju inte young och edgy längre så jag vågade inte skriva men var fast ändå...)  Hade tänkt stanna i bakgrunden nu med men det verkar ju vara lite halvdött här så jag kan ju ialf säga hej

    Så hej folk, kul att ni finns här :)
    ojdå välkommen!! får man fråga vem du är/var/hette på djur.nu/whatever? innocent Flumtråd - Sida 30 2219075029


    för övrigt så är ingen här särskilt edgy så det är helt ok asså

    Aa juste, det kan ju var trevligt att tala om, minns knappt vilka av alla mina medlemmar jag skrev med på forumet men tror det var Jason_Dolley och senare Cansquiee (tror jag stavningen var?) dvs inga namn som man väldigt gärna använder igen om man får chansen  whistle
    Vet inte om någon minns de användarnamnen men ah, det var jag ialf

    Hah ja jag märker att det är lite lugnare här, så här kan nog till och med jag skriva utan oro :)

    Åh jag känner också igen båda dina användare tror jag!

    Hah åh vad roligt! Trodde typ ingen skulle känna igen mina användare/komma ihåg mig, kul att jag inte verkar gått helt obemärkt förbi! :)
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast fre 28 okt 2016, 10:56

    Åt kiwi i morse och då kom jag på att det var p.g.a. djur.nu jag började äta kiwi med skal! För att någon skrev att hen åt kiwi med skal på och någon annan att man fick mindre ont i tungan av att äta kiwi med skal på? Fanns det inte till och med en "Hur äter du din kiwi"-tråd eller något?

    Hur som helst så kunde jag inte äta kiwi förut för att jag fick så ont i tungan och gommen men på grund av tipset att äta med skal kan jag äta kiwi nu :) :) så tack vem/vilka det nu än var som sa det
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan fre 28 okt 2016, 12:14

    Koltrast skrev:Åt kiwi i morse och då kom jag på att det var p.g.a. djur.nu jag började äta kiwi med skal! För att någon skrev att hen åt kiwi med skal på och någon annan att man fick mindre ont i tungan av att äta kiwi med skal på? Fanns det inte till och med en "Hur äter du din kiwi"-tråd eller något?

    Hur som helst så kunde jag inte äta kiwi förut för att jag fick så ont i tungan och gommen men på grund av tipset att äta med skal kan jag äta kiwi nu :) :) så tack vem/vilka det nu än var som sa det
    hahaahaha åh det var nog jag <333 jag gjorde en tråd med omröstning över hur folk äter sin kiwi efter att JÄTTEMÅNGA i flumtråden sa att jag var galen när jag postade en bild på en kiwi med ett bett i...
    kiwi med skal är bäst!!
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast fre 28 okt 2016, 17:27

    mitchan skrev:
    Koltrast skrev:Åt kiwi i morse och då kom jag på att det var p.g.a. djur.nu jag började äta kiwi med skal! För att någon skrev att hen åt kiwi med skal på och någon annan att man fick mindre ont i tungan av att äta kiwi med skal på? Fanns det inte till och med en "Hur äter du din kiwi"-tråd eller något?

    Hur som helst så kunde jag inte äta kiwi förut för att jag fick så ont i tungan och gommen men på grund av tipset att äta med skal kan jag äta kiwi nu :) :) så tack vem/vilka det nu än var som sa det
    hahaahaha åh det var nog jag <333 jag gjorde en tråd med omröstning över hur folk äter sin kiwi efter att JÄTTEMÅNGA i flumtråden sa att jag var galen när jag postade en bild på en kiwi med ett bett i...
    kiwi med skal är bäst!!

    Ååh ja! Blev det inte världens uppror i den tråden också? Med livliga diskussioner kring huruvida man skulle äta med skal eller inte hahaha och vissa var så orimligt upprörda över att du åt kiwi med skal hahah åååh alltså <3
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR fre 28 okt 2016, 20:18

    åh jag minns kiwi-tråden <3
    TNT
    TNT
    regnbågspojke


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 117
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 25

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TNT fre 28 okt 2016, 22:53

    TompaLompas evil alt - TrumpaRumpa
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 29 okt 2016, 07:59

    Jag skrev om kinaser (en typ av enzymer), mobilen rättade till kineser. En kedjereaktion med en mängd olika kineser alltså. Spännande.
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR lör 29 okt 2016, 16:50

    asså efter att ha pluggat (matte) i några timmar får jag alltid jätteont i huvudet, har ni också så? vad gör man åt det?

    speciellt om det är helt nya grejer
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 29 okt 2016, 19:33

    TIGR skrev:asså efter att ha pluggat (matte) i några timmar får jag alltid jätteont i huvudet, har ni också så? vad gör man åt det?

    speciellt om det är helt nya grejer
    Du kanske ska testa att typ ta mer små pauser oftare? För att vila huvudet lite emellanåt.
    Sweet_Horse
    Sweet_Horse
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 268
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Sweet_Horse sön 30 okt 2016, 15:50

    Jordbävningar, f*cking uuuusch piss, det är söndag, åh vad jag hatar söndagar, har aldrig något att göra på söndagar, allting är stängt på söndagar, har inte fått någon läxa, fattar inte särskilt mycket av vad min värdfamilj säger, de frågar tusen frågor och jag kan inte svara på dem, uuugh, orkar inte med mig själv, så himla ljadflknaljfnkjdffkmfajfajer, dumma franska snubbe som tror att jag inte fattar någonting så han måste förklara samma sak i minst 10 minuter och tror att jag måste vara helt hjärndöd fast jag har sagt att jag förstår men han tror att jag inte har det och så kan han inte engelska så han fattar inte att jag fattar... U;KJSNDNJ:SC:NSSLKSAKMSACJBCDHBCCDD!!!!!!!!!!!!!!

    Har varit förkyld nästan hela tiden som jag bott i Rom nu, alltså VARFÖR GÅR DET INTE ÖVER?????? sover inte så bra, äter inte så bra, fryser konstant, vädret är helt fjcjusjdnfkjsd så alltingen är det super mega duper varmt eller så är det så fricking kallt och man vet aldrig hur man ska klä sig och UGHHHHGHGHGHGHGHHHHHH

    Dumma jordbävning som väckte mig i morse orkar inte!!!!
    Dumma halloween fest som är imorgon och dumma rumskompis som inte vill gå med mig och dumma test som gjorde så jag steg en level och DUMMA ALLTING!!! URRRRRRRGHHHHHHH FRUSTRATION PÅ 9348327851973472485842052765716387427386526345 hundra billioners level. UGH.








    Nu känns det lite bättre.
    Åh ja, hej!
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Phantomrider tis 01 nov 2016, 18:19

    jag är här. jag har en bok om statistik. började statistik-kursen idag, har bara bläddrat lite snabbt i boken och bilderna ser ytterst skrämmande ut. hjälp. hoppas det är lättare än vad det ser ut att vara, var ju ett tag sedan man hade matte senast heheh
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan tor 03 nov 2016, 10:22

    buhuhuhuhu ska på surprise gruppintervju för nåt montörsjobb snart..... gick på mitt intromöte med min jobbcoach idag och hon ba "juste det är gruppintervju om en timme dom vill anställa en ung tjej och vi har ingen i gruppen förutom du såååå be there or be square" så gick just därifrån men ska tillbaka om typ 4 sekunder.........
    är ej redo för gruppintervju vaf kmr dom ens fråga vad ska jag svara wtffffffff
    Hund
    Hund
    Ladordedurr of Dogs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 254
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ort : Finspång

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hund tor 03 nov 2016, 10:55

    mitchan skrev:buhuhuhuhu ska på surprise gruppintervju för nåt montörsjobb snart..... gick på mitt intromöte med min jobbcoach idag och hon ba "juste det är gruppintervju om en timme dom vill anställa en ung tjej och vi har ingen i gruppen förutom du såååå be there or be square" så gick just därifrån men ska tillbaka om typ 4 sekunder.........
    är ej redo för gruppintervju vaf kmr dom ens fråga vad ska jag svara wtffffffff

    De kommer fråga det vanliga, bara att man måste nu känna den sociala pressen att överträffa de andra i gruppen...
    Så ta det bara lugnt och svara så gott du kan på det de nu frågar.
    (Och grattis till intervjun btw)
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel fre 04 nov 2016, 11:07

    Det är jättesvårt att försöka hitta en manuell cellräknare sad Världen är så sorgligt oanpassad för slemsvampar cry cry sad44
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR fre 04 nov 2016, 15:53

    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan fre 04 nov 2016, 20:28

    TIGR skrev:ser det ut såhär för er också?
    https://2img.net/h/s18.postimg.cc/xocyrggqh/what.png
    japp jag kanske kan laga, men minns inte hur bakgrunden brukar se ut if i have tog fixa ny heheh.... var den bara en ljusblå gradient?
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR fre 04 nov 2016, 23:10

    mitchan skrev:
    TIGR skrev:ser det ut såhär för er också?
    https://2img.net/h/s18.postimg.cc/xocyrggqh/what.png
    japp jag kanske kan laga, men minns inte hur bakgrunden brukar se ut if i have tog fixa ny heheh.... var den bara en ljusblå gradient?


    minns faktiskt inte men det låter rimligt
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  pitchfork lör 05 nov 2016, 04:15

    äsch svart är väl fint det matchar min själ
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 05 nov 2016, 08:02

    Smurvel skrev:Det är jättesvårt att försöka hitta en manuell cellräknare sad  Världen är så sorgligt oanpassad för slemsvampar cry cry sad44
    ... Men det var ganska lätt att hitta en manuell räknare på Clas Ohlsson. Det blev på något sätt mycket lättare när jag inte sökte på att den skulle vara en CELLräknare. Min handledare skulle försöka köpa en på stan i helgen. Yay!
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR ons 09 nov 2016, 17:43

    åh herregud usa

    herre fucking gud cry
    Hund
    Hund
    Ladordedurr of Dogs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 254
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ort : Finspång

    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hund ons 09 nov 2016, 17:57

    Förstår inte hur Trump kunde vinna...och nu är jag inte ens politiskt insatt när jag säger detta.
    Å andra sidan vet jag inte om Hillary skulle blivit särskilt bra heller, för jag har faktiskt noll koll, däremot praktiskt taget vet jag att Trump inte blir bra som president.

    Avskaffa lagen där det är max 8 år och sätt tills lämplig ersättare hittas.

    Sponsored content


    Flumtråd - Sida 30 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: tor 02 maj 2024, 09:18