Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+29
Koltrast
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
33 posters

    Flumtråd

    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 01 feb 2017, 07:30

    Donk skrev:
    Smurvel skrev:
    Oj vad snällt och ambitiöst av dig att kolla runt lite. Tack!! Jag gillade faktiskt dina förslag. Den enfärgade såg också helt okej ut för att vara enfärgad måste jag säga! Men ja visst är det jättejättesvårt att hitta något?!? Jag tycke att det var lite drygt!

    (PS Du förtjänar te om du vill ha te, men i så fall får du skicka din adress i privat meddelande. Jag lovar att inte typ bryta mig in hos dig och färga dina kuddar rosa eller något).

    Jag har blivit en sucker för papper och pennor(hur började jag ens med det?) så nu ligger här en massa skrivböcker med olika papperssorter och fiberpennor och ballografer och allt möjligt. I alla fall, om du vill lägga lite mer så är Leuchtturm 1917s anteckningsböcker rätt ok. Kostar inte svinmycket(typ 150 för ett A5-block på 250(?) sidor) och papperet är helt ok(inte fabriano liksom men det är ju knappast kollegieblock.) Tänkte kanske roligare att spara än det billigaste man hittar.
    Tack för ditt tips, det låter rätt värt egentligen. Min 60 kr-gräns är främst baserad på anteckningsböcker med ca 80 - 90 blad, så jag kan tänka mig att betala mer för en tjockare dagbok, särskilt om jag faktiskt kan få något av ok kvalitet (vill mest inte betala 99 kr för 80 sidor av kollegieblockstyp fastsatta i en hård pärm, vilket jag dessvärre rätt ofta hittat). Sen är väl orsaken  till att jag letar efter billigaste är också lite för att jag alltid inser att "vänta har jag bara sidor kvar för 1-2 veckor?!" så då blir det blir någon spontaninköpt billig nödlösning. Jag kanske skulle ta mig i kragen och ha lite framförhållning. För ja, det kan nog vara roligare att spara en anteckningsbok av lite högre kvalitet, och uppenbarligen använder jag ju dagböckerna jag köper så den lär ju knappast bara bli liggande oanvänd. Jag ska helt klart överväga ditt förslag, tack!
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Donk ons 01 feb 2017, 14:53

    Smurvel skrev:
    Donk skrev:
    Smurvel skrev:
    Oj vad snällt och ambitiöst av dig att kolla runt lite. Tack!! Jag gillade faktiskt dina förslag. Den enfärgade såg också helt okej ut för att vara enfärgad måste jag säga! Men ja visst är det jättejättesvårt att hitta något?!? Jag tycke att det var lite drygt!

    (PS Du förtjänar te om du vill ha te, men i så fall får du skicka din adress i privat meddelande. Jag lovar att inte typ bryta mig in hos dig och färga dina kuddar rosa eller något).

    Jag har blivit en sucker för papper och pennor(hur började jag ens med det?) så nu ligger här en massa skrivböcker med olika papperssorter och fiberpennor och ballografer och allt möjligt. I alla fall, om du vill lägga lite mer så är Leuchtturm 1917s anteckningsböcker rätt ok. Kostar inte svinmycket(typ 150 för ett A5-block på 250(?) sidor) och papperet är helt ok(inte fabriano liksom men det är ju knappast kollegieblock.) Tänkte kanske roligare att spara än det billigaste man hittar.
    Tack för ditt tips, det låter rätt värt egentligen. Min 60 kr-gräns är främst baserad på anteckningsböcker med ca 80 - 90 blad, så jag kan tänka mig att betala mer för en tjockare dagbok, särskilt om jag faktiskt kan få något av ok kvalitet (vill mest inte betala 99 kr för 80 sidor av kollegieblockstyp fastsatta i en hård pärm, vilket jag dessvärre rätt ofta hittat). Sen är väl orsaken  till att jag letar efter billigaste är också lite för att jag alltid inser att "vänta har jag bara sidor kvar för 1-2 veckor?!" så då blir det blir någon spontaninköpt billig nödlösning. Jag kanske skulle ta mig i kragen och ha lite framförhållning. För ja, det kan nog vara roligare att spara en anteckningsbok av lite högre kvalitet, och uppenbarligen använder jag ju dagböckerna jag köper så den lär ju knappast bara bli liggande oanvänd. Jag ska helt klart överväga ditt förslag, tack!

    Såg att jag skrev fel pris men de kostar typ 250 för hardcover-varianten. Värt oavsett.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 01 feb 2017, 16:11

    Donk skrev:
    Smurvel skrev:
    Donk skrev:
    Smurvel skrev:


    Såg att jag skrev fel pris men de kostar typ 250 för hardcover-varianten. Värt oavsett.

    Penstore verkar ha A5 med hård pärm för 169 kr+ 39 kr i frakt, om det var sådana här du syftade på:

    https://www.penstore.se/leuchtturm/notebook-a5-medium-linjerad
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Donk ons 01 feb 2017, 18:01

    Smurvel skrev:
    Donk skrev:


    Såg att jag skrev fel pris men de kostar typ 250 för hardcover-varianten. Värt oavsett.

    Penstore verkar ha A5 med hård pärm för 169 kr+ 39 kr i frakt, om det var sådana här du syftade på:

    https://www.penstore.se/leuchtturm/notebook-a5-medium-linjerad

    Åfan
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 01 feb 2017, 20:16

    Donk skrev:
    Smurvel skrev:
    Donk skrev:


    Såg att jag skrev fel pris men de kostar typ 250 för hardcover-varianten. Värt oavsett.

    Penstore verkar ha A5 med hård pärm för 169 kr+ 39 kr i frakt, om det var sådana här du syftade på:

    https://www.penstore.se/leuchtturm/notebook-a5-medium-linjerad

    Åfan

    Okej efter att ha ägnat min dag (...eller åtminstone mina 4 h väntetid mellan cellräkningar) åt att läsa om Leuchtturm 1917, så beslutade jag mig faktiskt slutligen för att beställa en sådan som min nästa dagbok. Det kändes ärligt talat värt det, jag menar; I dagsläget brukar jag betala ca 40 - 50 kr för typ 80 sidor av kass kvalitet som sedan räcker i knappt 3 månader. Så även om jag nu betalade ungefär 200 kr totalt inklusive frakt så blir nog papperskostnaden ungefär den samma, och den ser galet mycket snyggare ut än slumpmässiga anteckningsböcker från Ö&B (Dessutom vore det galet nice att slippa leta efter en ny dagbok igen om två-tre månader, haha). Så jag hoppas på att jag blir nöjd, men det blir jag nog. Tack! :D (PS jag står fast vid mitt erbjudande att skicka ett kaffefilter med gott te om du vill ha, haha)
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Donk ons 01 feb 2017, 21:59

    Smurvel skrev:

    Okej efter att ha ägnat min dag (...eller åtminstone mina 4 h väntetid mellan cellräkningar) åt att läsa om Leuchtturm 1917, så beslutade jag mig faktiskt slutligen för att beställa en sådan som min nästa dagbok. Det kändes ärligt talat värt det, jag menar; I dagsläget brukar jag betala ca 40 - 50 kr för typ 80 sidor av kass kvalitet som sedan räcker i knappt 3 månader. Så även om jag nu betalade ungefär 200 kr totalt inklusive frakt så blir nog papperskostnaden ungefär den samma, och den ser galet mycket snyggare ut än slumpmässiga anteckningsböcker från Ö&B (Dessutom vore det galet nice att slippa leta efter en ny dagbok igen om två-tre månader, haha). Så jag hoppas på att jag blir nöjd, men det blir jag nog. Tack! :D (PS jag står fast vid mitt erbjudande att skicka ett kaffefilter med gott te om du vill ha, haha)

    Hoppas bara vi inte kommer behöva skicka dig på rehab. unsure

    Tycker bara te smakar smutsigt vatten, men jag kanske bara har druckit dåligt te. Sori
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR ons 01 feb 2017, 22:11

    jag fick brev från dig smurvel <3
    tack så mycket, jag gillar dom jättemycket
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 01 feb 2017, 22:59

    Donk skrev:
    Smurvel skrev:

    Okej efter att ha ägnat min dag (...eller åtminstone mina 4 h väntetid mellan cellräkningar) åt att läsa om Leuchtturm 1917, så beslutade jag mig faktiskt slutligen för att beställa en sådan som min nästa dagbok. Det kändes ärligt talat värt det, jag menar; I dagsläget brukar jag betala ca 40 - 50 kr för typ 80 sidor av kass kvalitet som sedan räcker i knappt 3 månader. Så även om jag nu betalade ungefär 200 kr totalt inklusive frakt så blir nog papperskostnaden ungefär den samma, och den ser galet mycket snyggare ut än slumpmässiga anteckningsböcker från Ö&B (Dessutom vore det galet nice att slippa leta efter en ny dagbok igen om två-tre månader, haha). Så jag hoppas på att jag blir nöjd, men det blir jag nog. Tack! :D (PS jag står fast vid mitt erbjudande att skicka ett kaffefilter med gott te om du vill ha, haha)

    Hoppas bara vi inte kommer behöva skicka dig på rehab. unsure

    Tycker bara te smakar smutsigt vatten, men jag kanske bara har druckit dåligt te. Sori
    Haha, din temobbare, då behåller jag mitt te själv!
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 01 feb 2017, 23:00

    TIGR skrev:jag fick brev från dig smurvel <3
    tack så mycket, jag gillar dom jättemycket

    Vad bra! :D :D
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan ons 01 feb 2017, 23:14

    asså.... den senaste veckan har det skrivits 58 inlägg på djurpunktnu .... whAT?????


    ps jag har bara gjort 1 av dessa verkar det som

    EDIT: ok 2 nu
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tor 02 feb 2017, 07:12

    mitchan skrev:asså.... den senaste veckan har det skrivits 58 inlägg på djurpunktnu .... whAT?????


    ps jag har bara gjort 1 av dessa verkar det som

    EDIT: ok 2 nu
    Jag skaffade Google chrome på mobilen så att jag kan skriva här igen utan att behöva sitta vid datorn!!! (Det är typ 90% av orsaken till mitt ökade antal inlägg, haha)
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tor 02 feb 2017, 07:16

    Koltrast skrev:Åh vad bra att du gilla dem! Ja men verkligen, tycker liksom det finns så himla mycket olika anteckningsböcker men sen hittar man verkligen knappt någonting! Alltså känns ju konstigt att få något för det där, men te är ju så mysigt så det vore ju o andra sidan dumt att säga nej :)

    Angående att det är svårt att hitta något när man har lite krav så var det som för några veckor sedan när jag skulle köpa en ny sådan där liten kalender man kan anteckna saker i, för upptäckte att den jag hade bara räckte till 2016 och jag gick till tre olika bokhandlar i två olika städer utan att hitta en som passade!? Liksom antingen var det fel storlek, fel utseende, fel sorts pärm eller fel sorts upplägg inuti! Tillslut fick jag kompromissa och välja en som egentligen var alldeles för knallröd för mitt tycke men som åtminstone hade rätt pärm, storlek och innehåll.  
    Åh titta jag missade visst att du svarat, vad sämst av mig. Jag delar gärna med mig av lite gott te så om du vill ha är det bara att skicka din adress i privat meddelande. :) (du kan trycka på den lilla pilen bredvid namnet och sen välja "personligt meddelande")

    Jag hade precis samma problem i somras med kalendrar! Men hittade faktiskt en jag tyckte bra om till slut, som egentligen kostade lite mer än vad jag tänkt mig men det var den enda som jag faktiskt ville ha.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tor 02 feb 2017, 07:22

    Koltrast skrev:När jag leta runt efter anteckningsblock hitta jag det här fina: http://www.ahlens.se/Inredning/kontor-papper/block-anteckningsbocker-92918/ahlens-skrivbok-vaxter-56-blad-a5-gron-89092295/ och jag känner att jag måste införskaffa det..

    Egentligen har jag alldeles för många anteckningsblock (men vem har inte det) men jag är svag för motiv med växter, träd och blommor. Och just sådana anteckningsblock har jag typ inga av? Och även om jag inte skulle kunna skriva dagbok i den så skulle jag ju kunna skriva mina dagliga att göra listor i den istället för massa lösa papper som nu. Och om jag sen skulle kunna få in dagens positiva i alla fall vore det ju härligt, för det lät som en väldigt bra idé!
    Alltså dagens positiva är ganska nice faktiskt! Det är nästan värt att bara skriva den även om man inte skriver vanlig dagbok. Jag brukar alltid störa mig på folk som hävdar att man måste vara mer positiv osv, men det passar mig ärligt talat väldigt bra att bara försöka skriva någonting bra som hänt under dagen. Även om det i många fall inte är något jättestort. Jag menar, i förrgår var det att jag kände mig nöjd med att jag vågade prata lite i lunchrummet (jag brukar oftast sitta tyst och lyssna på de andras diskussioner) och halva vintern var det typ "DET SNÖADE IDAG!!!", haha. Men ändå! Det är rätt nice och iaf jag blev lite gladare av det.  :) Du kan lätt ha det som skäl till att köpa fin anteckningsbok med växter på!! (Den var faktiskt väldigt snygg btw!)
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tor 02 feb 2017, 11:22

    Hatar när man råkat skicka massa korkade onödiga frågor till sin handledare som är på semester för att man blev tillfälligt förvirrad efter att ha sovit i 2 h i natt och först inte alls förstod vad hon menade. Så nu sitter jag och är grinig på mig själv över att jag misslyckades med mina planer på att inte fråga så mycket (och funderar på om jag gjorde saken ännu värre av att jag skickade ett  "jag förstod just vad du menade förresten så du behöver inte förklara igen och förlåt för alla mina onödiga mail den senaste halvtimmen  jag har bara sovit två timmar i natt och är förvirrad så ha en bra resa tillbaka till Sverige vi ses nästa vecka hejdå"-mail, fast med lite mer skiljetecken, men eh ja.)

    Update: hennes främsta budskap i svaret på alla mina förvirrade mail var att jag skulle ta hand om mig <3 Jag gillar min handledare.
    Hgfy
    Hgfy
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 11
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-02-02
    Ålder : 30
    Ort : Helsingborg

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hgfy tor 02 feb 2017, 18:34

    Hejhå! Jag har hittat hit, Phantomraider lotsade mig :D Har saknat djur.nu massor och blev påmind om ett gammalt roll som försvann för flera år sen... Kollar på Zoo, rätt fräck och intense serie måste jag säga x)
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan tor 02 feb 2017, 18:50

    vill se episoderna av elementary jag har kvar att catch up on, men vill also fortsätta se om torchwood, och vill börja på penny dreadful, och vill börja se om firefly, och vill fortsätta se om doctor who, och ..... så vidare ...

    ...men borde söka jobb???? men orkar inte söka jobb?? :--///
    Hgfy
    Hgfy
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 11
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-02-02
    Ålder : 30
    Ort : Helsingborg

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hgfy tor 02 feb 2017, 18:57

    mitchan skrev:vill se episoderna av elementary jag har kvar att catch up on, men vill also fortsätta se om torchwood, och vill börja på penny dreadful, och vill börja se om firefly, och vill fortsätta se om doctor who, och ..... så vidare ...

    ...men borde söka jobb???? men orkar inte söka jobb?? :--///

    rolleyes Jag har väntat på mail från Viktiga Personer sedan i måndags så jag har bestämt att jag får kolla på hur mycket serier jag vill bara jag lagar lite riktig mat och rastar hunden mellan varven :3 Fick lust att se om Buffy igår men...det är så många avsnitt sad
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan tor 02 feb 2017, 19:16

    Hgfy skrev:
    mitchan skrev:vill se episoderna av elementary jag har kvar att catch up on, men vill also fortsätta se om torchwood, och vill börja på penny dreadful, och vill börja se om firefly, och vill fortsätta se om doctor who, och ..... så vidare ...

    ...men borde söka jobb???? men orkar inte söka jobb?? :--///

    rolleyes Jag har väntat på mail från Viktiga Personer sedan i måndags så jag har bestämt att jag får kolla på hur mycket serier jag vill bara jag lagar lite riktig mat och rastar hunden mellan varven :3 Fick lust att se om Buffy igår men...det är så många avsnitt sad
    oj buffy vill jag också se om all day every day!!! ju fler avsnitt desto bättre <33 (men man kan ju alltid hoppa säsong 1....... inte the strongest vad gäller buffy asså...)
    TIGR
    TIGR
    något coolt specialgrejs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 166
    Tuffingpoäng : 29
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TIGR tor 02 feb 2017, 20:34

    Hgfy skrev:Hejhå! Jag har hittat hit, Phantomraider lotsade mig :D Har saknat djur.nu massor och blev påmind om ett gammalt roll som försvann för flera år sen... Kollar på Zoo, rätt fräck och intense serie måste jag säga x)

    Välkommen hit! thumbsup
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tor 02 feb 2017, 21:45

    mitchan skrev:vill se episoderna av elementary jag har kvar att catch up on, men vill also fortsätta se om torchwood, och vill börja på penny dreadful, och vill börja se om firefly, och vill fortsätta se om doctor who, och ..... så vidare ...

    ...men borde söka jobb???? men orkar inte söka jobb?? :--///
    Vill också se elementary och borde söka jobb och faktiskt börja skriva på examensarbetet, men hinner inte med något av det för att jag redan är på labbet ca 60 h/vecka och sedan är rätt död. blä på världen. unsure confused confused noexpression
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan fre 03 feb 2017, 14:11

    asså...
    why am i like this...................
    varför kan jag aldrig få njuta av serier som alla andra
    (men also varför fortsätter folk som gör serier att anta att dom kan göra massa faktafel och tro att ingen bryr sig :@ JAG BRYR MIG!!! rant )



    Flumtråd - Sida 35 Tumblr_oksuzeKNqR1sppe1to1_400
    Flumtråd - Sida 35 Tumblr_oksuzeKNqR1sppe1to2_400
    Flumtråd - Sida 35 Tumblr_oksuzeKNqR1sppe1to3_400
    Hgfy
    Hgfy
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 11
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-02-02
    Ålder : 30
    Ort : Helsingborg

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hgfy fre 03 feb 2017, 19:11

    mitchan skrev:
    Hgfy skrev:
    mitchan skrev:vill se episoderna av elementary jag har kvar att catch up on, men vill also fortsätta se om torchwood, och vill börja på penny dreadful, och vill börja se om firefly, och vill fortsätta se om doctor who, och ..... så vidare ...

    ...men borde söka jobb???? men orkar inte söka jobb?? :--///

    rolleyes Jag har väntat på mail från Viktiga Personer sedan i måndags så jag har bestämt att jag får kolla på hur mycket serier jag vill bara jag lagar lite riktig mat och rastar hunden mellan varven :3 Fick lust att se om Buffy igår men...det är så många avsnitt sad
    oj buffy vill jag också se om all day every day!!! ju fler avsnitt desto bättre <33 (men man kan ju alltid hoppa säsong 1....... inte the strongest vad gäller buffy asså...)

    Jag har så många andra serier jag har påbörjat så blir helt stressad av tanken på att börja se en till liksom ^^'
    Hgfy
    Hgfy
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 11
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-02-02
    Ålder : 30
    Ort : Helsingborg

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hgfy fre 03 feb 2017, 19:18

    mitchan skrev:asså...
    why am i like this...................
    varför kan jag aldrig få njuta av serier som alla andra
    (men also varför fortsätter folk som gör serier att anta att dom kan göra massa faktafel och tro att ingen bryr sig :@ JAG BRYR MIG!!! rant )

    Alltså, jag känner igen mig här! lol Visserligen inom andra områden men vissa filmer går mig riktigt på nerverna! Tex så tycker jag inte alls om Spirit, den överdrivna mängden gnäggningar förstörde filmen för mig cry visserligen en Disneyfilm, för barn, så kan väl ha lite överseende, men det finns ju andra filmer, filmer som tillochmed ska vara lite så...utbildande, som FORTFARANDE HAR FEL??? Gah... Vissa saker är så enkla, nån detalj i en replik tex, men ICKE unsure
    avatar
    Kiwi
    kattvalp


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 20
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-01-25

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Kiwi fre 03 feb 2017, 22:01

    Är det någon som vet hur man raderar sin profil?
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Donk fre 03 feb 2017, 23:35

    Kiwi skrev:Är det någon som vet hur man raderar sin profil?

    Vad är det för dumheter? rant

    Sponsored content


    Flumtråd - Sida 35 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: tor 09 maj 2024, 15:32