HAHAHA??Smurvel skrev:Jag har just förklarat för min farmor att Ulrik Munther inte är med i Hobbit-filmerna.
+28
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
32 posters
Flumtråd
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 29
- Inlägg 401
Sv: Flumtråd
- Status :
Online Offline
- Inlägg 402
min bok skickades just finally .... hoppas det blir RÄTT bok den här gången, annars kommer någon DÖ
alltså jag beställde den samma dag som den kom ut (14 juni) och BETALADE EXTRA CASHMONEY för SNABB FRAKT............. och har den inte än... värdelöst bajsföretag
alltså jag beställde den samma dag som den kom ut (14 juni) och BETALADE EXTRA CASHMONEY för SNABB FRAKT............. och har den inte än... värdelöst bajsföretag
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 764
Tuffingpoäng : 91
Registreringsdatum : 16-05-29
Ålder : 32
- Inlägg 403
Filmen som han var med i hette tydligen Efterskalv, farmor tyckte att det var lika. Jag har lite svårt att se likheten får jag medge.mitchan skrev:HAHAHA??Smurvel skrev:Jag har just förklarat för min farmor att Ulrik Munther inte är med i Hobbit-filmerna.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 404
ja beställ från typ Bokus istället de brukar vara bra, särskilt om man beställer kurslitteratur för då lägger man i det i varukorgen och sen slutför man inte köpet utan väntar till nästa dag för då får man mail med "Åh hej du slutförde inte ditt köp om du gör det får du 5% rabatt nu när du beställde över 500 kr". Och om ens kurslitteratur kostar typ 1500 kr känns det liksom rätt värt med de där 5%...mitchan skrev:min bok skickades just finally .... hoppas det blir RÄTT bok den här gången, annars kommer någon DÖ
TIGR- något coolt specialgrejs
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 166
Tuffingpoäng : 29
Registreringsdatum : 16-05-28
Ålder : 27
- Inlägg 405
Smurvel skrev:ja beställ från typ Bokus istället de brukar vara bra, särskilt om man beställer kurslitteratur för då lägger man i det i varukorgen och sen slutför man inte köpet utan väntar till nästa dag för då får man mail med "Åh hej du slutförde inte ditt köp om du gör det får du 5% rabatt nu när du beställde över 500 kr". Och om ens kurslitteratur kostar typ 1500 kr känns det liksom rätt värt med de där 5%...mitchan skrev:min bok skickades just finally .... hoppas det blir RÄTT bok den här gången, annars kommer någon DÖ
vilket life hack, tack för den
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 406
Tror det är samma på adlibris btw! Så är värt att vänta en dag vid dyra beställningar ;)TIGR skrev:Smurvel skrev:ja beställ från typ Bokus istället de brukar vara bra, särskilt om man beställer kurslitteratur för då lägger man i det i varukorgen och sen slutför man inte köpet utan väntar till nästa dag för då får man mail med "Åh hej du slutförde inte ditt köp om du gör det får du 5% rabatt nu när du beställde över 500 kr". Och om ens kurslitteratur kostar typ 1500 kr känns det liksom rätt värt med de där 5%...mitchan skrev:min bok skickades just finally .... hoppas det blir RÄTT bok den här gången, annars kommer någon DÖ
vilket life hack, tack för den
TheHate- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 217
Tuffingpoäng : 15
Registreringsdatum : 16-05-31
- Inlägg 407
Jag måste sluta sova halva dagen.. Jag hinner ju inte med någonting
Hund- Ladordedurr of Dogs
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 254
Tuffingpoäng : 10
- Inlägg 408
Jag känner mig så oproduktiv efter igår...
Igår körde jag agility, lydnad, freestyle och sällskapade med en f.d. klasskamrat...idag sitter jag i soffan och latar mig; något som jag gjort i princip hela sommaren so far...
Igår körde jag agility, lydnad, freestyle och sällskapade med en f.d. klasskamrat...idag sitter jag i soffan och latar mig; något som jag gjort i princip hela sommaren so far...
- Status :
Online Offline
- Inlägg 409
wooohooooo jag fick RÄTT BOK nu!! och dessutom ner i brevlådan så jag inte behövde gå och hämta ut paketet :D :D
GrönaSpindeln- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 143
Tuffingpoäng : 13
Registreringsdatum : 16-05-30
- Inlägg 410
Smurvel skrev:Filmen som han var med i hette tydligen Efterskalv, farmor tyckte att det var lika. Jag har lite svårt att se likheten får jag medge.mitchan skrev:HAHAHA??Smurvel skrev:Jag har just förklarat för min farmor att Ulrik Munther inte är med i Hobbit-filmerna.
...det är med alv i bägge?
GrönaSpindeln- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 143
Tuffingpoäng : 13
Registreringsdatum : 16-05-30
- Inlägg 411
alltså det är skitjobbigt att passa djur när dom ska bo så jävla långt bort. man tillbringar halva sitt liv på cykeln liksom :(
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 412
Hahahaha ja det var nog det hon syftade på. <3GrönaSpindeln skrev:Smurvel skrev:Filmen som han var med i hette tydligen Efterskalv, farmor tyckte att det var lika. Jag har lite svårt att se likheten får jag medge.mitchan skrev:HAHAHA??Smurvel skrev:Jag har just förklarat för min farmor att Ulrik Munther inte är med i Hobbit-filmerna.
...det är med alv i bägge?
Sweet_Horse- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 268
Tuffingpoäng : 9
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 413
Jag borde planera och greja men är sååå TRÖTT.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 414
DET SURRAR RUNT EN GETING HÄR.
- Status :
Online Offline
- Inlägg 415
Jag borde sätta fart med jobbsökningen...min handläggare sa att jag skulle söka allt överallt...
Även i Stockholm där det är i princip omöjligt att få en bostad...
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 416
Vad jobbigt det låter. Alltså jag vill bara typ flumma runt och plugga forever. :(Hund skrev:Jag borde sätta fart med jobbsökningen...min handläggare sa att jag skulle söka allt överallt...
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 417
Alltså det var lite awkward idag för jag träffade en snubbe vid botaniska som frågade mig något och jag hörde inte riktigt vad han sa, så jag sa spontant "sorry?" varpå han såklart trodde att jag var engelsktalande. Så då började han fråga efter beskrivning på var slottet låg på engelska istället, och då vågade jag inte säga att jag egentligen kunde svenska (är 99,5% säker på att det han först sa var på svenska, jag hörde bara inte riktigt orden) så hela vår följande konversation blev på engelska. Haha....
- Status :
Online Offline
- Inlägg 418
Min dag har varit hemsk...mamma och pappa är respektlösa mot mig och därför ignorerar jag dem nu. Sedan visade det sig att pappa tagit min choklad...när jag var sugen på det...utan att han sagt att han tagit den heller...(så jag åkte ner och köpte FEM (5) chokladkakor, 2 läsk och 2 påsar skittles.
Under tiden jag varit på ica kom hunden på att hon hade skadat sig i framtassarna, så hon kunde inte stå eller gå, jag blir arg frustrerad ledsen och får skam- och skyldighetskänslor...
Jag gav instruktioner till min familj: RÖR inte hunden eller sakerna som är mina i kylen, Ja hon får slicka sig under tassarna, Nej prata inte med mig.
Nu sitter jag och tjurar på rummet med Lilla Lily
DUM DAG!!!
Under tiden jag varit på ica kom hunden på att hon hade skadat sig i framtassarna, så hon kunde inte stå eller gå, jag blir arg frustrerad ledsen och får skam- och skyldighetskänslor...
Jag gav instruktioner till min familj: RÖR inte hunden eller sakerna som är mina i kylen, Ja hon får slicka sig under tassarna, Nej prata inte med mig.
DUM DAG!!!
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 419
Det låter jobbigt, föräldrar suger ibland. Vill du ha en kopp tröst-te?Hund skrev:Min dag har varit hemsk...mamma och pappa är respektlösa mot mig och därför ignorerar jag dem nu. Sedan visade det sig att pappa tagit min choklad...när jag var sugen på det...utan att han sagt att han tagit den heller...(så jag åkte ner och köpte FEM (5) chokladkakor, 2 läsk och 2 påsar skittles.
DUM DAG!!!
- Status :
Online Offline
- Inlägg 420
Det skulle vara mycket välkommet...Smurvel skrev:Det låter jobbigt, föräldrar suger ibland. Vill du ha en kopp tröst-te?Hund skrev:Min dag har varit hemsk...mamma och pappa är respektlösa mot mig och därför ignorerar jag dem nu. Sedan visade det sig att pappa tagit min choklad...när jag var sugen på det...utan att han sagt att han tagit den heller...(så jag åkte ner och köpte FEM (5) chokladkakor, 2 läsk och 2 påsar skittles.
DUM DAG!!!
TNT- regnbågspojke
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 117
Registreringsdatum : 16-05-28
Ålder : 25
- Inlägg 421
vi har aldrig någon mat hemma >: (
längtar tills jag flyttar så jag faktiskt kan slippa gå hungrig hela jävla tiden
längtar tills jag flyttar så jag faktiskt kan slippa gå hungrig hela jävla tiden
- Status :
Online Offline
- Inlägg 422
Jag längtar också tills jag ens KAN flytta hemifrån...men först behöver jag ett jobb och sen så kan man börja fundera på att flytta...TNT skrev:vi har aldrig någon mat hemma >: (
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 423
Vilken väldigt seg dag det här blev.
Men jag har iaf bakat muffins.
- Status :
Online Offline
- Inlägg 424
Jag vill också ha...min dag blev jättebra! Mamma pappa och lillasyster åkte bort och jag blev ensam hemma heeeela dagen :DSmurvel skrev:Vilken väldigt seg dag det här blev.
TheHate- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 217
Tuffingpoäng : 15
Registreringsdatum : 16-05-31
- Inlägg 425
Alltså min jävla skitgranne stjäl cyklar, och idag hade någon klippt av låset till min cykel och stulit den. Blir så jävla less. Är säker på att det var han, jag gick ner i cykelförrådet för han brukar ställa stulna cyklar där men det var någon där nere så jag vågade inte gå dit. Det var säkert han :@
» Flumtråd