hahahaha asså detta är superkul?? har du svenskdialekt på engelskan<3Smurvel skrev:Alltså det var lite awkward idag för jag träffade en snubbe vid botaniska som frågade mig något och jag hörde inte riktigt vad han sa, så jag sa spontant "sorry?" varpå han såklart trodde att jag var engelsktalande. Så då började han fråga efter beskrivning på var slottet låg på engelska istället, och då vågade jag inte säga att jag egentligen kunde svenska (är 99,5% säker på att det han först sa var på svenska, jag hörde bara inte riktigt orden) så hela vår följande konversation blev på engelska. Haha....
+28
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
32 posters
Flumtråd
korn- kattvalp
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 13
Tuffingpoäng : 2
Registreringsdatum : 16-05-29
- Inlägg 426
Sv: Flumtråd
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 764
Tuffingpoäng : 91
Ålder : 32
- Inlägg 427
Haha ja förmodligen, jag sa inte så jättemycket dock (typ två meningar? Så vet inte hur mycket han hann fundera på om jag verkligen behövde prata engelska). Men hela situationen kändes ganska fail, haha....korn skrev:hahahaha asså detta är superkul?? har du svenskdialekt på engelskan<3Smurvel skrev:Alltså det var lite awkward idag för jag träffade en snubbe vid botaniska som frågade mig något och jag hörde inte riktigt vad han sa, så jag sa spontant "sorry?" varpå han såklart trodde att jag var engelsktalande. Så då började han fråga efter beskrivning på var slottet låg på engelska istället, och då vågade jag inte säga att jag egentligen kunde svenska (är 99,5% säker på att det han först sa var på svenska, jag hörde bara inte riktigt orden) så hela vår följande konversation blev på engelska. Haha....
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 428
Men va vad jobbigt :( När vi bodde i studentområde innan (där vi bor nu är det mest barnfamiljer och pensionärer) lyckades jag få min cykel stulen och GS sitt bakhjul stulet (!?) under samma månad. Det var väldigt frustrerande.TheHate skrev:Alltså min jävla skitgranne stjäl cyklar, och idag hade någon klippt av låset till min cykel och stulit den. Blir så jävla less. Är säker på att det var han, jag gick ner i cykelförrådet för han brukar ställa stulna cyklar där men det var någon där nere så jag vågade inte gå dit. Det var säkert han :@
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 429
Vad trevligt det låter! Min faster och farmor åkte hem till västkusten igår så nu har jag typ tre veckor helt ledigt utan besök :DHund skrev:Jag vill också ha...min dag blev jättebra! Mamma pappa och lillasyster åkte bort och jag blev ensam hemma heeeela dagen :DSmurvel skrev:Vilken väldigt seg dag det här blev.
Men jag har iaf bakat muffins.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 430
Har ni märkt att sidan faktiskt fortfarande lever såhär efter en månad? Inte lika mycket som de första dagarna såklart, men den är ju fortfarande avsevärt mer aktiv än djur.nu. Det är lite coolt.
TheHate- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 217
Tuffingpoäng : 15
Registreringsdatum : 16-05-31
Ålder : 29
- Inlägg 431
Smurvel skrev:Men va vad jobbigt :( När vi bodde i studentområde innan (där vi bor nu är det mest barnfamiljer och pensionärer) lyckades jag få min cykel stulen och GS sitt bakhjul stulet (!?) under samma månad. Det var väldigt frustrerande.TheHate skrev:Alltså min jävla skitgranne stjäl cyklar, och idag hade någon klippt av låset till min cykel och stulit den. Blir så jävla less. Är säker på att det var han, jag gick ner i cykelförrådet för han brukar ställa stulna cyklar där men det var någon där nere så jag vågade inte gå dit. Det var säkert han :@
Det är väldigt lugnt pensionärs/barnområde här med men den där grannen förstör allting. Tur att jag ska flytta snart, kanske lite bättre där!
TheHate- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 432
Jaa! Vart tog Dessi vägen? :(Smurvel skrev:Har ni märkt att sidan faktiskt fortfarande lever såhär efter en månad? Inte lika mycket som de första dagarna såklart, men den är ju fortfarande avsevärt mer aktiv än djur.nu. Det är lite coolt.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 433
Jag vet inte men hon borde komma hit igen. Alla borde komma hit igen!! :(TheHate skrev:Jaa! Vart tog Dessi vägen? :(Smurvel skrev:Har ni märkt att sidan faktiskt fortfarande lever såhär efter en månad? Inte lika mycket som de första dagarna såklart, men den är ju fortfarande avsevärt mer aktiv än djur.nu. Det är lite coolt.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 434
Drygt med grannen :( Våra grannar har inte gjort så mycket dumheter, mest satt upp en galet arg lapp om att folk vattnade sina blommor för dramatiskt.TheHate skrev:Smurvel skrev:Men va vad jobbigt :( När vi bodde i studentområde innan (där vi bor nu är det mest barnfamiljer och pensionärer) lyckades jag få min cykel stulen och GS sitt bakhjul stulet (!?) under samma månad. Det var väldigt frustrerande.TheHate skrev:Alltså min jävla skitgranne stjäl cyklar, och idag hade någon klippt av låset till min cykel och stulit den. Blir så jävla less. Är säker på att det var han, jag gick ner i cykelförrådet för han brukar ställa stulna cyklar där men det var någon där nere så jag vågade inte gå dit. Det var säkert han :@
Det är väldigt lugnt pensionärs/barnområde här med men den där grannen förstör allting. Tur att jag ska flytta snart, kanske lite bättre där!
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 435
OJ jag har 31 tuffingpoäng??!??!?! Hur fick jag så många. Säkert för att jag är så tuff! (Varför finns det ingen grej så att man kan se vilka inlägg folk gett en tuffingpoäng för?)
PS älskar att min telefon nu tycker att tuffingpoäng är ett ord att autokorrekta till.
PS älskar att min telefon nu tycker att tuffingpoäng är ett ord att autokorrekta till.
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
- Inlägg 436
jag åker till gotland om typ en månad men jag har typ ca inga pengar (jag trodde jag skulle ha pengar men jag hade glömt att min kompis betalade vår Gotlandresa till mig innan jag betalade Gotlandresan till resebolaget.. så jag råkade betala min tatuering med min kompis gotlandspengar HAHAHAHA....)
så fick just mina födelsedagspengar i förskott och betalade mobilräkning + gotlandsresa
och
har bara typ en tusenlapp kvar nu, lite mer
så min plan är att inte röra en enda krona förrän i augusti och typ leva på gräs och matrester när jag väl är på gotland .. så jag har råd att köpa coola saker där
:--)
önska mig lycka till
technically har jag gett bort en iPhone till min kompis som hon fortfarande inte har betalat för att jag aldrig typ .. kommit fram till vad jag vill ha för den HAHA... så kan få henne att köpa coola saker till mig på Gotland istället
så fick just mina födelsedagspengar i förskott och betalade mobilräkning + gotlandsresa
och
har bara typ en tusenlapp kvar nu, lite mer
så min plan är att inte röra en enda krona förrän i augusti och typ leva på gräs och matrester när jag väl är på gotland .. så jag har råd att köpa coola saker där
:--)
önska mig lycka till
technically har jag gett bort en iPhone till min kompis som hon fortfarande inte har betalat för att jag aldrig typ .. kommit fram till vad jag vill ha för den HAHA... så kan få henne att köpa coola saker till mig på Gotland istället
lince- kebabdjur
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 73
Tuffingpoäng : 1
Registreringsdatum : 16-05-28
- Inlägg 437
Nån snodde vårat altanbord för någon helg sedan, medan vi satt alldeles innanför i soffan men märkte inget för vakthunden har semester hos mamma ;_;Smurvel skrev:Drygt med grannen :( Våra grannar har inte gjort så mycket dumheter, mest satt upp en galet arg lapp om att folk vattnade sina blommor för dramatiskt.TheHate skrev:Smurvel skrev:Men va vad jobbigt :( När vi bodde i studentområde innan (där vi bor nu är det mest barnfamiljer och pensionärer) lyckades jag få min cykel stulen och GS sitt bakhjul stulet (!?) under samma månad. Det var väldigt frustrerande.TheHate skrev:Alltså min jävla skitgranne stjäl cyklar, och idag hade någon klippt av låset till min cykel och stulit den. Blir så jävla less. Är säker på att det var han, jag gick ner i cykelförrådet för han brukar ställa stulna cyklar där men det var någon där nere så jag vågade inte gå dit. Det var säkert han :@
Och för flera år sedan under första veckan efter inflytt tog någon en av stolarna som vi hade på altan då... Folk kan inte skilja på mitt och ditt.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 438
Men va var det INGEN som skrev här igår?!!? Vad hemskt. :(
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 439
Jag var ute på en morgonpromenad imorse och såg två steglitser (heter de ens så i flertal? Två fåglar av arten steglits iaf!!). De var söta!!
lince- kebabdjur
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 73
Tuffingpoäng : 1
Registreringsdatum : 16-05-28
- Inlägg 440
Jag har 30k i månadslön, ägnar den här dagen till att skriva packlista för mallorca! Välförtjänta pengar.
TheHate- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 441
Gott med kall smoothie när det är sommar! Gjorde precis en med fryst mango, frysta blandade bär, fryst banan, jordgubbskvarg och mjölk. Mumma!
TheHate- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 442
Ingen har skrivit i forumet på hela dagen :(
- Status :
Online Offline
- Inlägg 443
haha alltså pga att jag skolkade så mkt från praktiken så får jag bara 120kr i lunchersättning, hade kunnat få typ 800
Hund- Ladordedurr of Dogs
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 254
Tuffingpoäng : 10
- Inlägg 444
Jag jobbade för första gången igår, 12-19 (80kr/h)
Igår fick jag även ett nytt jobb, på ett lager i Söderköping som hanterar hundmat...typ dröm kanske? Jobba med hund, ena änden istället för andra (Annars är det ju plocka avföring...)
Det nya jobbet börjar eventuellt nästa vecka. Dock är jag timanställd fortfarande på första jobbet?
Sen har jag ett tredje jobb som vill hyra in mig i Augusti ett tag.
Där får jag 99kr/h (då jag är 19) + 21kr obekväm arbetstid (oftast blir det så xD)
Så 120kr/h och jag jobbar kanske 10-12h /dag isåfall...lättförtjänta pengar mjoorå!
Igår fick jag även ett nytt jobb, på ett lager i Söderköping som hanterar hundmat...typ dröm kanske? Jobba med hund, ena änden istället för andra (Annars är det ju plocka avföring...)
Det nya jobbet börjar eventuellt nästa vecka. Dock är jag timanställd fortfarande på första jobbet?
Där får jag 99kr/h (då jag är 19) + 21kr obekväm arbetstid (oftast blir det så xD)
Så 120kr/h och jag jobbar kanske 10-12h /dag isåfall...lättförtjänta pengar mjoorå!
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 445
Hund skrev:Jag jobbade för första gången igår, 12-19 (80kr/h)
Haha alltså du verkar ha väldigt mycket hundjobb på G :P
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 446
Vad jobbigt :Cmitchan skrev:haha alltså pga att jag skolkade så mkt från praktiken så får jag bara 120kr i lunchersättning, hade kunnat få typ 800
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 447
Jag borde typ skaffa en keps eller något, min hårbotten är inte kompis med solen. Men det är så svårt att hitta någon jag gillar (och så blir håret så jobbigt platt efteråt).
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 448
Jag har tråkigt och borde gå till tvättstugan om en kvart. Tänkte att ni säkert ville veta det.
VARFÖR ÄR INGEN HÄR? :(
VARFÖR ÄR INGEN HÄR? :(
- Status :
Online Offline
- Inlägg 449
technically kanske man skulle kunna ta i och vrida lite på det för att hävda att jag får skylla mig själv som skolkadeSmurvel skrev:Vad jobbigt :Cmitchan skrev:haha alltså pga att jag skolkade så mkt från praktiken så får jag bara 120kr i lunchersättning, hade kunnat få typ 800
men
det är ju såklart ganska långsökt :---)
det är universums fel att jag bara fick 120 kronor
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 450
Ja lätt!mitchan skrev:technically kanske man skulle kunna ta i och vrida lite på det för att hävda att jag får skylla mig själv som skolkadeSmurvel skrev:Vad jobbigt :Cmitchan skrev:haha alltså pga att jag skolkade så mkt från praktiken så får jag bara 120kr i lunchersättning, hade kunnat få typ 800
men
det är ju såklart ganska långsökt :---)
det är universums fel att jag bara fick 120 kronor
» Flumtråd