+28
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
32 posters
Flumtråd
RadioMoon- kattvalp
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 18
Tuffingpoäng : 1
Registreringsdatum : 16-07-27
- Inlägg 551
Sv: Flumtråd
Flyttar på lördag :SSS
lince- kebabdjur
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 73
Registreringsdatum : 16-05-28
- Inlägg 552
Helt ofattbart men imorgon gör jag min sista dag för sommarviket! Känns ju inte som jag kan nånting, hur har jag tagit mig igenom 8 veckor? De patienter jag har haft ansvar över nu andra halvan, ca 36 st så har jag endast träffat typ en tredjedel av dem. I måndags hade jag 29 telefonsamtal, då villa jag bara kasta telefonen i väggen mot slutet av dagen... Imorgon är det över för den här gången, två veckor ledigt vankas där en kommer spenderas på Alcudia, Mallorca!
TIGR- något coolt specialgrejs
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 166
Tuffingpoäng : 29
Ålder : 27
- Inlägg 553
klarade uppkörningen idag och flyttar hemifrån imorgon.
så det verkar som allt som orsakat lite väl mycket ångest den här sommaren löste sig till slut.
så det verkar som allt som orsakat lite väl mycket ångest den här sommaren löste sig till slut.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 764
Tuffingpoäng : 91
Registreringsdatum : 16-05-29
Ålder : 32
- Inlägg 554
GRATTIS! Haha vad kul, jag klarade min uppkörning exakt 5 år tidigare. :)TIGR skrev:klarade uppkörningen idag och flyttar hemifrån imorgon.
- Status :
Online Offline
- Inlägg 555
Smurvel skrev:GRATTIS! Haha vad kul, jag klarade min uppkörning exakt 5 år tidigare. :)TIGR skrev:klarade uppkörningen idag och flyttar hemifrån imorgon.
grattis fem år i efterskott isåfall
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 556
Igår spontanmöblerade vi om halva köket. Vi har tidigare haft tre barstolar i kanins del, men i princip inte suttit på dem sedan vi flyttade in (för att det känns typ jätteslumpmässigt att sitta på en barstol på andra sidan köksbänken bredvid en kaninbur?). Så stolarna har mest använts för att ställa saker på, som kaninpellets, kattmat osv. Igår flyttade GS därför stolarna och ställde dem med stolsryggen mot väggen, varpå jag konstaterade att det vore mer praktiskt om vi skaffade en hylla. Sagt och gjort, vi åkte till Ikea och rusta för att köpa hylla och tyglådor och en tvättkorg att ha hö i (vi har tidigare haft hö i en Ikeapåse som stått på en av stolarna...). Det absolut största problemet var att hitta en FIN BURK att ha kaninpellets i. Vi ville helst ha en liknande som för kattmat (burk till vänster i bilden) men ö&b hade slutar sälja dem. :( Så det fick bli en tillfällig glasburk från rusta. Men det ser iaf avsevärt snyggare ut än tidigare!
Hund- Ladordedurr of Dogs
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 254
Tuffingpoäng : 10
- Inlägg 557
Smurvel skrev:Igår spontanmöblerade vi om halva köket. Vi har tidigare haft tre barstolar i kanins del, men i princip inte suttit på dem sedan vi flyttade in (för att det känns typ jätteslumpmässigt att sitta på en barstol på andra sidan köksbänken bredvid en kaninbur?). Så stolarna har mest använts för att ställa saker på, som kaninpellets, kattmat osv. Igår flyttade GS därför stolarna och ställde dem med stolsryggen mot väggen, varpå jag konstaterade att det vore mer praktiskt om vi skaffade en hylla. Sagt och gjort, vi åkte till Ikea och rusta för att köpa hylla och tyglådor och en tvättkorg att ha hö i (vi har tidigare haft hö i en Ikeapåse som stått på en av stolarna...). Det absolut största problemet var att hitta en FIN BURK att ha kaninpellets i. Vi ville helst ha en liknande som för kattmat (burk till vänster i bilden) men ö&b hade slutar sälja dem. :( Så det fick bli en tillfällig glasburk från rusta. Men det ser iaf avsevärt snyggare ut än tidigare!
Det ser jättefint ut!
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 558
Hund skrev:Det ser jättefint ut!
Tackar! Köket känns också mycket större utan alla stolar! (Enda som blev missnöjd är kanske kanin, hon gillade att gömma sig under stolarna, vi får gottgöra henne på något sätt)
Sweet_Horse- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 268
Tuffingpoäng : 9
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 559
Ah, det kommer gå bra! :DRadioMoon skrev:Flyttar på lördag :SSS
Sweet_Horse- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 560
Ska ha gäster här snart. :o
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 561
Min praktik börjar om 9 dagar. Hjälp.
(jag borde snart våga maila min handledare och fråga när jag egentligen ska komma osv)
(jag borde snart våga maila min handledare och fråga när jag egentligen ska komma osv)
- Status :
Online Offline
- Inlägg 562
Jag är arbetslös nu! Förhoppningsvis hittar jag snart något xD
Lycka till alla som gör något! :D
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 29
- Inlägg 563
oj hade inte du typ 12 jobb nyss?Hund skrev:Jag är arbetslös nu! Förhoppningsvis hittar jag snart något xD
jag är också arbetslös woohoo
- Status :
Online Offline
- Inlägg 564
mitchan skrev:oj hade inte du typ 12 jobb nyss?Hund skrev:Jag är arbetslös nu! Förhoppningsvis hittar jag snart något xD
jag är också arbetslös woohoo
3 har jag haft i sommar XD
Ett hunddagis, ett lager och ett servitris xD
Kom hem igår från den sistnämnda xD
Sweet_Horse- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 565
Har gnuggat skrivbordet och byrån med lite medel så nu är de fina och blanka igen. Gamla möbler behöver underhållas. :D
Sweet_Horse- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 566
En av två gäster dök upp. :/
Lite trist kanske... men det var ändå mysigt. Vi hade inte setts på mer än ett år så det var ändå ganska trevligt. c:
Lite trist kanske... men det var ändå mysigt. Vi hade inte setts på mer än ett år så det var ändå ganska trevligt. c:
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 567
Vad sjukt mycket tråkigare väder det var idag än igår :(
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 568
Varför är det alltid så galet fruktansvärt jättesegt när man ska försöka börja plugga igen efter nästan tre månader...
lince- kebabdjur
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 73
- Inlägg 569
Packat och klart på nytt! Ikväll dar vi till Arlanda! Om ett dygn börjar nog transferbussen närma sig hotellet :3
- Status :
Online Offline
- Inlägg 570
Skickat iväg mamma och pappa på kryssning nu. Ikväll lämnar jag lillasyster hos mummo och så slipper jag henne resten av tis och ons.
Idag ska jag städa lite och handla ingredienser för att baka...mamma förväntar sig bullar och munkar till Sallys kalas men jag har lite annat i huvudet!
Idag ska jag städa lite och handla ingredienser för att baka...mamma förväntar sig bullar och munkar till Sallys kalas men jag har lite annat i huvudet!
RadioMoon- kattvalp
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 16-07-27
- Inlägg 571
Har flyttat och har träffat två av mina rumskompisar (de två andra har inte flyttat in än) och de är båda jättesnälla! Phew! Nu ska jag ut och spela Pokemon Go, tvivlar på att det finns så mycket pokemon här men vi märker :P
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 572
Yay! snälla rumskompisar är nice!RadioMoon skrev:Har flyttat och har träffat två av mina rumskompisar (de två andra har inte flyttat in än) och de är båda jättesnälla! Phew! Nu ska jag ut och spela Pokemon Go, tvivlar på att det finns så mycket pokemon här men vi märker :P
Sweet_Horse- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 573
Det här kommer bli grymt! :DSmurvel skrev:Yay! snälla rumskompisar är nice!RadioMoon skrev:Har flyttat och har träffat två av mina rumskompisar (de två andra har inte flyttat in än) och de är båda jättesnälla! Phew! Nu ska jag ut och spela Pokemon Go, tvivlar på att det finns så mycket pokemon här men vi märker :P
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 574
Jag vågade just maila min handledare. Hoppas han inte typ hatar mig (okej jag mailade och frågade vilken tid jag borde komma på måndag så det borde finnas typ gränser för hur mycket han kan börja hata mig för det men man vet ju aldrig osv).
- Status :
Online Offline
- Inlägg 575
i skolan sju-åtta varje dag och hem 12 timmar senare
minus 2h föreläsning
minus nån timme för lunch och korta pauser
är ändå runt 9 timmar aktivt pluggande om dagen
ofta lite mer för man fortsätter när man kommer hem
det är ju inte rimligt att det ska vara så mycket eller?
men nu har det varit så i tre dagar, och ändå ligger vi efter
hjälp mig
nej okej jag ska inte klaga jag har hittat två ingenjörer och en annan mattelärare och vi hjälps åt så allt går jätteeffektivt, herregud tänk om man haft denna studieteknik på gymnasiet vad snabbt allt skulle gått. men jösses vad mycket det är.
jag är trots allt glad att alla här faktiskt är intresserade av att plugga och jag gillar det redan väldigt mycket mer än gymnasiet.
minus 2h föreläsning
minus nån timme för lunch och korta pauser
är ändå runt 9 timmar aktivt pluggande om dagen
ofta lite mer för man fortsätter när man kommer hem
det är ju inte rimligt att det ska vara så mycket eller?
men nu har det varit så i tre dagar, och ändå ligger vi efter
hjälp mig
nej okej jag ska inte klaga jag har hittat två ingenjörer och en annan mattelärare och vi hjälps åt så allt går jätteeffektivt, herregud tänk om man haft denna studieteknik på gymnasiet vad snabbt allt skulle gått. men jösses vad mycket det är.
jag är trots allt glad att alla här faktiskt är intresserade av att plugga och jag gillar det redan väldigt mycket mer än gymnasiet.
» Flumtråd