Smurvel skrev:Nu har jag också skaffat mig en avatar! En tekanneakvarell som jag målade i höstas eller så tror jag? Det kändes passande. Te är bäst.
Den är så fin, älskar färgerna <3 känner för att måla något nu själv
Online |
Offline |
Smurvel skrev:Nu har jag också skaffat mig en avatar! En tekanneakvarell som jag målade i höstas eller så tror jag? Det kändes passande. Te är bäst.
Online |
Offline |
Tack! Gör det!! Sen kan du lägga in den i ritade bilder-tråden :D :DFeah skrev:Smurvel skrev:Nu har jag också skaffat mig en avatar! En tekanneakvarell som jag målade i höstas eller så tror jag? Det kändes passande. Te är bäst.
Den är så fin, älskar färgerna <3 känner för att måla något nu själv
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
du skriver tillräckligt tuffa saker för att folk ska ge dig thumbs up hehekorn skrev:hur får man tuffingpoäng
Online |
Offline |
.... nu råkade jag ge dig ett till poäng för jag trodde att det kunde ge mig ettMitchan skrev:du skriver tillräckligt tuffa saker för att folk ska ge dig thumbs up hehekorn skrev:hur får man tuffingpoäng
Online |
Offline |
hahahahha ägd <3korn skrev:.... nu råkade jag ge dig ett till poäng för jag trodde att det kunde ge mig ettMitchan skrev:du skriver tillräckligt tuffa saker för att folk ska ge dig thumbs up hehekorn skrev:hur får man tuffingpoäng
Online |
Offline |
Online |
Offline |
jag tror det var din hundbild i djurtråden som var tuffHund skrev:....vad skrev jag ens för tufft? Hur lyckades jag få en tuffingpoäng? O_O
Online |
Offline |
Mitchan skrev:jag tror det var din hundbild i djurtråden som var tuffHund skrev:....vad skrev jag ens för tufft? Hur lyckades jag få en tuffingpoäng? O_O
Online |
Offline |
Online |
Offline |
korn skrev:wow du är så naturligt tuff att du inte ens behöver försöka
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
verkligen inteDoctorOreo skrev:"Tillräckligt tuffa saker"
Får jag tuffingpoäng nu??
Online |
Offline |
Mitchan skrev:verkligen inteDoctorOreo skrev:"Tillräckligt tuffa saker"
Får jag tuffingpoäng nu??
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Vad argt det låter, drick te! Det hjälper mot (nästan) allt besväligt!Mitchan skrev:vet inte varför men är FETT ARG ! ! ! !
...utan anledning
rip
Online |
Offline |
haha, jag kom på sen att det antagligen var värmen som gjorde mig på oprovocerat dåligt humör, tror inte te skulle ha hjälpt vid exakt det här tillfället....Smurvel skrev:Vad argt det låter, drick te! Det hjälper mot (nästan) allt besväligt!Mitchan skrev:vet inte varför men är FETT ARG ! ! ! !
...utan anledning
rip
Online |
Offline |
...okej kanske inte. Möjligen iste, men det är rätt äckligt.Mitchan skrev:haha, jag kom på sen att det antagligen var värmen som gjorde mig på oprovocerat dåligt humör, tror inte te skulle ha hjälpt vid exakt det här tillfället....Smurvel skrev:Vad argt det låter, drick te! Det hjälper mot (nästan) allt besväligt!Mitchan skrev:vet inte varför men är FETT ARG ! ! ! !
...utan anledning
rip
Online |
Offline |
Mitchan skrev:ALLTSÅ game of thrones
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Jag lurade hit henne helt själv!!TIGR skrev:VA GS FINNS DU VAD ROLIGT
oj den formuleringen. men du fattar <3
Online |