meh, den fjärde var ju typ den mysigaste!! (förutom bristen på Bran) och den femte är jääättebra (fast jag orkade inte läsa klart hela så jag läste spoilers på internet istället, efter typ tre fjärdedelar av boken.....)GrönaSpindeln skrev:Mitchan skrev:ALLTSÅ game of thrones
Jag lyssnade faktiskt igenom de tre första böckerna på ljudbok men nånstans i mitten av fjärde gav jag upp.
+28
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
32 posters
Flumtråd
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 29
- Inlägg 101
Sv: Flumtråd
GrönaSpindeln- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 143
Tuffingpoäng : 13
Registreringsdatum : 16-05-30
- Inlägg 102
Mitchan skrev:meh, den fjärde var ju typ den mysigaste!! (förutom bristen på Bran) och den femte är jääättebra (fast jag orkade inte läsa klart hela så jag läste spoilers på internet istället, efter typ tre fjärdedelar av boken.....)GrönaSpindeln skrev:Mitchan skrev:ALLTSÅ game of thrones
Jag lyssnade faktiskt igenom de tre första böckerna på ljudbok men nånstans i mitten av fjärde gav jag upp.
Om det inte kommit en ny väldigt nyligen så var det nog dem femte jag gav upp i då. Det var den sista som fanns på storytel iaf :)
GoT känns som att det hade kunnat bli bra om det inte hade blivit just GoT.
- Status :
Online Offline
- Inlägg 103
hahaha jaha, ja då är det ju okej. den femte gav jag också upp i.... tydligen precis innan det skulle hända jättemycket jättespännande? men det hade vart supersegt ett tag, så... hahaGrönaSpindeln skrev:Mitchan skrev:meh, den fjärde var ju typ den mysigaste!! (förutom bristen på Bran) och den femte är jääättebra (fast jag orkade inte läsa klart hela så jag läste spoilers på internet istället, efter typ tre fjärdedelar av boken.....)GrönaSpindeln skrev:Mitchan skrev:ALLTSÅ game of thrones
Om det inte kommit en ny väldigt nyligen så var det nog dem femte jag gav upp i då. Det var den sista som fanns på storytel iaf :)
ja eller hur!!
GrönaSpindeln- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 143
Tuffingpoäng : 13
Registreringsdatum : 16-05-30
- Inlägg 104
Mitchan skrev:hahaha jaha, ja då är det ju okej. den femte gav jag också upp i.... tydligen precis innan det skulle hända jättemycket jättespännande? men det hade vart supersegt ett tag, så... hahaGrönaSpindeln skrev:Mitchan skrev:meh, den fjärde var ju typ den mysigaste!! (förutom bristen på Bran) och den femte är jääättebra (fast jag orkade inte läsa klart hela så jag läste spoilers på internet istället, efter typ tre fjärdedelar av boken.....)GrönaSpindeln skrev:Mitchan skrev:ALLTSÅ game of thrones
ja eller hur!!
Jag tror det var precis där jag också gav upp! Minns att det var jävligt segt iaf.
GoT har ju en hel del najs karaktärer och visst är det skönt med en bok som inte drar sig för att ha ihjäl folk, men jag började känna att den kanske gått lite för långt åt andra hållet och hade ihjäl typ allt och alla som var någon slags huvudkaraktär bara för att vara lite edgy. Till slut blev det ju för mycket folk att hålla reda på eftersom så många dog på vägen och det dök upp nya.
pitchfork- Mitchans Prins <3
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 429
Tuffingpoäng : 141
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 105
VASmurvel skrev: Möjligen iste, men det är rätt äckligt.
vi kan inte vara vänner längre
- Status :
Online Offline
- Inlägg 106
åh TACK nadineTDL skrev:VASmurvel skrev: Möjligen iste, men det är rätt äckligt.
vi hade en diskussion i chatten tidigare idag om det här
alla var anti-iste jag var typ den enda som gillade det???
pitchfork- Mitchans Prins <3
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 429
Tuffingpoäng : 141
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 107
VA nu blir jag uppriktigt upprörd på riktigtCOAX skrev:åh TACK nadineTDL skrev:VASmurvel skrev: Möjligen iste, men det är rätt äckligt.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 764
Tuffingpoäng : 91
Registreringsdatum : 16-05-29
Ålder : 32
- Inlägg 108
MEN är du OCKSÅ UPPRÖRD nu. Drick te!!! (Eller iste om du föredrar det, men det är alltid så förbannat sött?)pitchfork skrev:VA nu blir jag uppriktigt upprörd på riktigtCOAX skrev:åh TACK nadineTDL skrev:VASmurvel skrev: Möjligen iste, men det är rätt äckligt.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 109
Jag startade datorn för att skriva ut övningstentor, hamnade här, loggade ut och stängde av datorn. Sen kom jag på att jag glömt skriva ut tentorna, så då satte jag på datorn igen, och hamnade här, igen. Men den här gången ska jag minnas att skriva ut dem iaf!
- Status :
Online Offline
- Inlägg 110
omg titta vad mycket som har hänt här sen jag sov i en timme!!
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 111
Mer än vad som skulle ha hänt på d.n om du sovit i en vecka :Pmitchan skrev:omg titta vad mycket som har hänt här sen jag sov i en timme!!
- Status :
Online Offline
- Inlägg 112
HAHAHA ja verkligenSmurvel skrev:Mer än vad som skulle ha hänt på d.n om du sovit i en vecka :Pmitchan skrev:omg titta vad mycket som har hänt här sen jag sov i en timme!!
Dessi- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 101
Tuffingpoäng : 9
Registreringsdatum : 16-05-31
- Inlägg 113
Ooooooooooh damn, du la den!Smurvel skrev:Mer än vad som skulle ha hänt på d.n om du sovit i en vecka :Pmitchan skrev:omg titta vad mycket som har hänt här sen jag sov i en timme!!
Dessi- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 114
Men seriöst, är det så pass kass? Försökte göra en medlem där nu </3Dessi skrev:Ooooooooooh damn, du la den!Smurvel skrev:Mer än vad som skulle ha hänt på d.n om du sovit i en vecka :Pmitchan skrev:omg titta vad mycket som har hänt här sen jag sov i en timme!!
- Status :
Online Offline
- Inlägg 115
HAHA alltså gud det är verkligen kassare än så. man kan inte ens bli medlem längre (och har inte kunnat på minst ett år tror jag?).... är typ 3-4 halvaktiva medlemmar kvar, skrivs kanske fem inlägg i veckan om man har turDessi skrev:Men seriöst, är det så pass kass? Försökte göra en medlem där nu </3Dessi skrev:Ooooooooooh damn, du la den!Smurvel skrev:Mer än vad som skulle ha hänt på d.n om du sovit i en vecka :Pmitchan skrev:omg titta vad mycket som har hänt här sen jag sov i en timme!!
Dessi- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 116
Holy shit min barndom </3mitchan skrev:HAHA alltså gud det är verkligen kassare än så. man kan inte ens bli medlem längre (och har inte kunnat på minst ett år tror jag?).... är typ 3-4 halvaktiva medlemmar kvar, skrivs kanske fem inlägg i veckan om man har turDessi skrev:Men seriöst, är det så pass kass? Försökte göra en medlem där nu </3Dessi skrev:Ooooooooooh damn, du la den!Smurvel skrev:Mer än vad som skulle ha hänt på d.n om du sovit i en vecka :Pmitchan skrev:omg titta vad mycket som har hänt här sen jag sov i en timme!!
Dessi- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 117
Nu har jag också en helt fantastisk avatar hahaha, for old times' sake!
KiMlOvEr- kattvalp
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 11
Tuffingpoäng : 0
Ålder : 31
- Inlägg 118
Ja visst hade du den där förut Dessi?? Jag har verkligen inget minne av vad jag haft för avatarer, kommer ihåg andras men inte mina :(
TheHate- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 217
Tuffingpoäng : 15
- Inlägg 119
Det borde vara förbjudet att jobba när det är såhär fint väder..
Dessi- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 120
Ingen aning, men ville ändå ha Deidara där <3 Minns inte heller vad jag hade så fick bli den ehhe. Hade inte du typ.. ett får någon gång?KiMlOvEr skrev:Ja visst hade du den där förut Dessi?? Jag har verkligen inget minne av vad jag haft för avatarer, kommer ihåg andras men inte mina :(
Phantomrider- kebabdjur
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 93
Tuffingpoäng : 5
- Inlägg 121
Vaaaaarmt
KiMlOvEr- kattvalp
- Status :
Online Offline
- Inlägg 122
Den känns så sjukt bekant så jag tror det ?Dessi skrev:Ingen aning, men ville ändå ha Deidara där <3 Minns inte heller vad jag hade så fick bli den ehhe. Hade inte du typ.. ett får någon gång?KiMlOvEr skrev:Ja visst hade du den där förut Dessi?? Jag har verkligen inget minne av vad jag haft för avatarer, kommer ihåg andras men inte mina :(
Hahaha det känns typ som jag <3 var ju helt galen i får där ett tag
Dessi- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 123
Jaaa, ååh då minns jag rätt!! Har en bild av ett tecknat får som typ.. sitter ner? Jag hade någon Hidan-avatar(också narutogubbe).KiMlOvEr skrev:Den känns så sjukt bekant så jag tror det ?Dessi skrev:Ingen aning, men ville ändå ha Deidara där <3 Minns inte heller vad jag hade så fick bli den ehhe. Hade inte du typ.. ett får någon gång?KiMlOvEr skrev:Ja visst hade du den där förut Dessi?? Jag har verkligen inget minne av vad jag haft för avatarer, kommer ihåg andras men inte mina :(
KiMlOvEr- kattvalp
- Status :
Online Offline
- Inlägg 124
Jag också!?! Fast jag tror den är stående/springande ? Tror jag ritade den själv i paint hahahaDessi skrev:Jaaa, ååh då minns jag rätt!! Har en bild av ett tecknat får som typ.. sitter ner? Jag hade någon Hidan-avatar(också narutogubbe).KiMlOvEr skrev:Den känns så sjukt bekant så jag tror det ?Dessi skrev:Ingen aning, men ville ändå ha Deidara där <3 Minns inte heller vad jag hade så fick bli den ehhe. Hade inte du typ.. ett får någon gång?KiMlOvEr skrev:Ja visst hade du den där förut Dessi?? Jag har verkligen inget minne av vad jag haft för avatarer, kommer ihåg andras men inte mina :(
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 125
Ja det är typ helt fruktansvärt. :( Jag förstår inte grejen med att det ska bli så varmt ute såhär års.Phantomrider skrev:Vaaaaarmt
» Flumtråd