känner mig jätteduktig faktiskt
orkade inte moppa övervåningen dock
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Jag gav dig en tuffingpoäng för din duktighet!!TIGR skrev:jag har städat hela huset fast det är så varmt
känner mig jätteduktig faktiskt
orkade inte moppa övervåningen dock
Online |
Offline |
Sidan är så blomstrande att jag skapat en tråd om växter!!!Sweet_Horse skrev:Oj, här blomstrar det! Sidan har blivit jättesnygg! En massa medlemmar är det här också! I'm so happy I can cry.... /(;__;)\
Online |
Offline |
ÅH. :OSmurvel skrev:Sidan är så blomstrande att jag skapat en tråd om växter!!!Sweet_Horse skrev:Oj, här blomstrar det! Sidan har blivit jättesnygg! En massa medlemmar är det här också! I'm so happy I can cry.... /(;__;)\
Online |
Offline |
ELLER HUR, visst blev det snyggare när marc lät mig göra sidan istället för hans fula paint-headerSweet_Horse skrev:Oj, här blomstrar det! Sidan har blivit jättesnygg! En massa medlemmar är det här också! I'm so happy I can cry.... /(;__;)\
Online |
Offline |
mitchan skrev:ELLER HUR, visst blev det snyggare när marc lät mig göra sidan istället för hans fula paint-headerSweet_Horse skrev:Oj, här blomstrar det! Sidan har blivit jättesnygg! En massa medlemmar är det här också! I'm so happy I can cry.... /(;__;)\
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
mitchan skrev:ELLER HUR, visst blev det snyggare när marc lät mig göra sidan istället för hans fula paint-headerSweet_Horse skrev:Oj, här blomstrar det! Sidan har blivit jättesnygg! En massa medlemmar är det här också! I'm so happy I can cry.... /(;__;)\
Online |
Offline |
Sweet_Horse skrev:Det åskar här.... Var är min Thunder buddy???:c
Online |
Offline |
Tack! ^^GrönaSpindeln skrev:Sweet_Horse skrev:Det åskar här.... Var är min Thunder buddy???:c
Jag kan vara din åskkompis!!!
Online |
Offline |
Sweet_Horse skrev:Tack! ^^GrönaSpindeln skrev:Sweet_Horse skrev:Det åskar här.... Var är min Thunder buddy???:c
Bara för det så slutade det. :o
Online |
Offline |
Det Var det säkert. (>^-^)> <(^-^<)GrönaSpindeln skrev:Sweet_Horse skrev:Tack! ^^GrönaSpindeln skrev:Sweet_Horse skrev:Det åskar här.... Var är min Thunder buddy???:c
Bara för det så slutade det. :o
Det var säkert min förtjänst :D
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
GrönaSpindeln skrev:Vad fint det låter! Jag har varit sugen på att försöka göra egna smycken med ståltråd och grejs så jag har hållit ögonen öppna efter slumpmässiga fina stenar... inte för att jag har hittat några haha, vi är långt från närmaste kust.
Online |
Offline |
Ehhhhm, jag har ett vagt minne om snigel-grejen. But alright, I fixed one anyway! :DGrönaSpindeln skrev:Klart vi kan ha en tråd om stenar, det blir säkert jättepoppis med stenar då! Jag menar, minns du när vi hade en tråd om sniglar och sen skaffade hela djurpunktnu sniglar???
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
No user |