Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
adblock?
Online |
Offline |
Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
Online |
Offline |
adblock? xDGrönaSpindeln skrev:Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
adblock?
Online |
Offline |
DET HAR JAG REDAN DIN SKINKSweet_Horse skrev:Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
WOAAAH GRATTIS SIS, får jag lite? Du vet, donera lite pengar till de mindre lyckligt lottade. xD
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Phantomrider skrev:adblock? xDGrönaSpindeln skrev:Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
adblock?
Online |
Offline |
Asså VAD är tuffingpoäng. jag fattar ingenting!!Phantomrider skrev:ERMAHGAWD JAG HAR TVÅ TUFFINGPOÄNG NÄR HÄNDE DETTA??
Online |
Offline |
haha tuffingpoäng är typ hur många gånger nån har klickat på den lilla gröna tumme upp-knappen under ens inlägg!!Muppen_96 skrev:Asså VAD är tuffingpoäng. jag fattar ingenting!!Phantomrider skrev:ERMAHGAWD JAG HAR TVÅ TUFFINGPOÄNG NÄR HÄNDE DETTA??
Online |
Offline |
Ahaaa jävlar vad avancerat!! Detta är verkligen djur.nu 2.0!mitchan skrev:haha tuffingpoäng är typ hur många gånger nån har klickat på den lilla gröna tumme upp-knappen under ens inlägg!!Muppen_96 skrev:Asså VAD är tuffingpoäng. jag fattar ingenting!!Phantomrider skrev:ERMAHGAWD JAG HAR TVÅ TUFFINGPOÄNG NÄR HÄNDE DETTA??
Online |
Offline |
mitchan skrev:haha tuffingpoäng är typ hur många gånger nån har klickat på den lilla gröna tumme upp-knappen under ens inlägg!!Muppen_96 skrev:Asså VAD är tuffingpoäng. jag fattar ingenting!!Phantomrider skrev:ERMAHGAWD JAG HAR TVÅ TUFFINGPOÄNG NÄR HÄNDE DETTA??
Online |
Offline |
Du menade...?:Phantomrider skrev:DET HAR JAG REDAN DIN SKINKSweet_Horse skrev:Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
WOAAAH GRATTIS SIS, får jag lite? Du vet, donera lite pengar till de mindre lyckligt lottade. xD
Online |
Offline |
omg vad smart thank youuuGrönaSpindeln skrev:Phantomrider skrev:adblock? xDGrönaSpindeln skrev:Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
adblock?
De flesta webbläsare kan man installera någon form av adblock i som gör inget annat än att blockera reklam på alla sidor man är inne i (tror det tom fungerar för reklam på youtube och spotify!!)
Jag kör chrome och använder den här: https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?hl=sv
Det är gratis och man installerar genom att bara trycka. Kör du inte chrome så får du googla på din webläsare + adblock och så hittar du garanterat en motsvarighet som är lika lätt :)
Online |
Offline |
nej, jag menar en skinkSweet_Horse skrev:Du menade...?:Phantomrider skrev:DET HAR JAG REDAN DIN SKINKSweet_Horse skrev:Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
Online |
Offline |
Meh. Jag är faktiskt ett kebabdjur ;____;Phantomrider skrev:nej, jag menar en skinkSweet_Horse skrev:Du menade...?:Phantomrider skrev:DET HAR JAG REDAN DIN SKINKSweet_Horse skrev:Phantomrider skrev:måste det finnas reklam på sidan :c jag råkar nämligen trycka på den hela tiden och har tydligen blivit miljonär några gånger
Online |
Offline |
Online |
Offline |
KiMlOvEr skrev:Imorgon ska jag hämta hem en till råtta!!! Astaggad :))
Online |
Offline |
GrönaSpindeln skrev:KiMlOvEr skrev:Imorgon ska jag hämta hem en till råtta!!! Astaggad :))
Oh vad najs! :D
Vad är det för en?
Online |
Offline |
OHMYGOD så söta jag vill också ha en :cKiMlOvEr skrev:GrönaSpindeln skrev:KiMlOvEr skrev:Imorgon ska jag hämta hem en till råtta!!! Astaggad :))
Vad är det för en?
Jaaa!
Jag vet inte faktiskt... det står mellan två som jag och en till får slåss om typ haha! http://rebellionsrattery.weebly.com/aktuella-kullar.html hane 1 eller hane 4 kommer det bliiii. Ska bli spännande att se vem :D
Online |
Offline |
KiMlOvEr skrev:GrönaSpindeln skrev:KiMlOvEr skrev:Imorgon ska jag hämta hem en till råtta!!! Astaggad :))
Vad är det för en?
Jaaa!
Jag vet inte faktiskt... det står mellan två som jag och en till får slåss om typ haha! http://rebellionsrattery.weebly.com/aktuella-kullar.html hane 1 eller hane 4 kommer det bliiii. Ska bli spännande att se vem :D
Online |
Offline |
Alltså bara gör massa trådar, strunt i om folk diggar det eller inte, det är ju så man får fart på forumet! (btw jag tråden stenhårt, heheheuhreuheuhe)Sweet_Horse skrev:^
Borde nästan göra en tråd om stenar... lol.
Fast vet inte om någon är så direkt sugen på att prata om sten... men aja. xD
Online |
Offline |
Dessi skrev:Alltså bara gör massa trådar, strunt i om folk diggar det eller inte, det är ju så man får fart på forumet! (btw jag tråden stenhårt, heheheuhreuheuhe)Sweet_Horse skrev:^
Online |
Offline |
Jaaa, har inget som helst intresse av stenar, men älskade att kolla på alla andras stenar?!GrönaSpindeln skrev:Dessi skrev:Alltså bara gör massa trådar, strunt i om folk diggar det eller inte, det är ju så man får fart på forumet! (btw jag tråden stenhårt, heheheuhreuheuhe)Sweet_Horse skrev:^
Eller hur det är typ den sötaste tråden ever :D
ps vad är det din avatar har i munnen, en pensel???
Online |
Offline |
Dessi skrev:Jaaa, har inget som helst intresse av stenar, men älskade att kolla på alla andras stenar?!GrönaSpindeln skrev:Dessi skrev:Alltså bara gör massa trådar, strunt i om folk diggar det eller inte, det är ju så man får fart på forumet! (btw jag tråden stenhårt, heheheuhreuheuhe)Sweet_Horse skrev:^
Hahah, det är en kunai, typ ett vapen :') Har denna avatar av nostalgiska skäl, kändes som det enda rätta att ha något som jag fangirlade sönder typ sådär 08 till 2011!
Online |
Offline |
Online |
Offline |
MEN DET ÄR HAN FAKTISKT!!! Han gick alltid runt och pratade om sin jäkla konst hahah, däremot var det lerbomber som han höll på med.GrönaSpindeln skrev:Dessi skrev:Jaaa, har inget som helst intresse av stenar, men älskade att kolla på alla andras stenar?!GrönaSpindeln skrev:Dessi skrev:Alltså bara gör massa trådar, strunt i om folk diggar det eller inte, det är ju så man får fart på forumet! (btw jag tråden stenhårt, heheheuhreuheuhe)Sweet_Horse skrev:^
Hahah, det är en kunai, typ ett vapen :') Har denna avatar av nostalgiska skäl, kändes som det enda rätta att ha något som jag fangirlade sönder typ sådär 08 till 2011!
Åh, jag tyckte det såg lite ut som en pensel och föreställde mig att han var en badass artist av något slag???
Men ja jag tycker det är underbart med gamla profilbilder också, inte nog med att man känner igen folk på bilden det blir världens nostalgitripp också :D
Online |
Offline |
Hahaha så dålig... xDDessi skrev:Alltså bara gör massa trådar, strunt i om folk diggar det eller inte, det är ju så man får fart på forumet! (btw jag tråden stenhårt, heheheuhreuheuhe)Sweet_Horse skrev:^
GrönaSpindeln skrev:Eller hur det är typ den sötaste tråden ever :D
No user |