ok hur kom jag in i bildenmitchan skrev:nej av SAMHÄLLSEXPECTATIONSpitchfork skrev:arrangerat av ..... marc?mitchan skrev:arranged marriagepitchfork skrev:väntapitchfork skrev:det är jag helt ok med så länge jag inte är marcs son..............mitchan skrev:det är för jag är drottning och marc är kung och du är bara en liten PRINS i mitt matriarkatpitchfork skrev:jag hade inget säg i saken kan jag sägamitchan skrev:björne är det fulaste vem hittade ens på det
ok marc hittade på allt men vem godkände
nt jag minsann
är du gift med marc
......och av mig pga marc skapade forumet och är typ överadmin men jag vill också ha power så behövde ju gifta mig in i makten
3 posters
privat roll
pitchfork- Mitchans Prins <3
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 429
Tuffingpoäng : 141
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 101
Sv: privat roll
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 29
- Inlägg 102
vet väl nt jagpitchfork skrev:ok hur kom jag in i bildenmitchan skrev:nej av SAMHÄLLSEXPECTATIONSpitchfork skrev:arrangerat av ..... marc?mitchan skrev:arranged marriagepitchfork skrev:väntapitchfork skrev:det är jag helt ok med så länge jag inte är marcs son..............mitchan skrev:det är för jag är drottning och marc är kung och du är bara en liten PRINS i mitt matriarkatpitchfork skrev:jag hade inget säg i saken kan jag sägamitchan skrev:björne är det fulaste vem hittade ens på det
nt jag minsann
är du gift med marc
......och av mig pga marc skapade forumet och är typ överadmin men jag vill också ha power så behövde ju gifta mig in i makten
- Status :
Online Offline
- Inlägg 103
beyonce vann nåt och håller tal i tusen år d e nt rättvist alla andra blir avklippta knasigt knasigt
- Status :
Online Offline
- Inlägg 104
jag kanske behövde en juicy prins vid sidan om mitt olyckliga äktenskapmitchan skrev:vet väl nt jagpitchfork skrev:ok hur kom jag in i bildenmitchan skrev:nej av SAMHÄLLSEXPECTATIONSpitchfork skrev:arrangerat av ..... marc?mitchan skrev:arranged marriagepitchfork skrev:väntapitchfork skrev:det är jag helt ok med så länge jag inte är marcs son..............mitchan skrev:det är för jag är drottning och marc är kung och du är bara en liten PRINS i mitt matriarkatpitchfork skrev:jag hade inget säg i saken kan jag sägamitchan skrev:björne är det fulaste vem hittade ens på det
nt jag minsann
är du gift med marc
ingen har sagt att du e originally från samma kungarike som oss..
- Status :
Online Offline
- Inlägg 105
ok....mitchan skrev:vet väl nt jagpitchfork skrev:ok hur kom jag in i bildenmitchan skrev:nej av SAMHÄLLSEXPECTATIONSpitchfork skrev:arrangerat av ..... marc?mitchan skrev:arranged marriagepitchfork skrev:väntapitchfork skrev:det är jag helt ok med så länge jag inte är marcs son..............mitchan skrev:det är för jag är drottning och marc är kung och du är bara en liten PRINS i mitt matriarkatpitchfork skrev:jag hade inget säg i saken kan jag sägamitchan skrev:björne är det fulaste vem hittade ens på det
nt jag minsann
är du gift med marc
- Status :
Online Offline
- Inlägg 106
...det har inte jag sagt hellermitchan skrev:jag kanske behövde en juicy prins vid sidan om mitt olyckliga äktenskapmitchan skrev:vet väl nt jagpitchfork skrev:ok hur kom jag in i bildenmitchan skrev:nej av SAMHÄLLSEXPECTATIONSpitchfork skrev:arrangerat av ..... marc?mitchan skrev:arranged marriagepitchfork skrev:väntapitchfork skrev:det är jag helt ok med så länge jag inte är marcs son..............mitchan skrev:det är för jag är drottning och marc är kung och du är bara en liten PRINS i mitt matriarkatpitchfork skrev:jag hade inget säg i saken kan jag sägamitchan skrev:björne är det fulaste vem hittade ens på det
nt jag minsann
är du gift med marc
- Status :
Online Offline
- Inlägg 107
......nej jag bekräftade bara att du inte är marcs son ??????? i efterskottpitchfork skrev:...det har inte jag sagt hellermitchan skrev:jag kanske behövde en juicy prins vid sidan om mitt olyckliga äktenskapmitchan skrev:vet väl nt jagpitchfork skrev:ok hur kom jag in i bildenmitchan skrev:nej av SAMHÄLLSEXPECTATIONSpitchfork skrev:arrangerat av ..... marc?mitchan skrev:arranged marriagepitchfork skrev:väntapitchfork skrev:det är jag helt ok med så länge jag inte är marcs son..............mitchan skrev:det är för jag är drottning och marc är kung och du är bara en liten PRINS i mitt matriarkatpitchfork skrev:jag hade inget säg i saken kan jag sägamitchan skrev:björne är det fulaste vem hittade ens på det
nt jag minsann
är du gift med marc
- Status :
Online Offline
- Inlägg 108
okmitchan skrev:......nej jag bekräftade bara att du inte är marcs son ??????? i efterskottpitchfork skrev:...det har inte jag sagt hellermitchan skrev:jag kanske behövde en juicy prins vid sidan om mitt olyckliga äktenskapmitchan skrev:vet väl nt jagpitchfork skrev:ok hur kom jag in i bildenmitchan skrev:nej av SAMHÄLLSEXPECTATIONSpitchfork skrev:arrangerat av ..... marc?mitchan skrev:arranged marriagepitchfork skrev:väntapitchfork skrev:det är jag helt ok med så länge jag inte är marcs son..............mitchan skrev:det är för jag är drottning och marc är kung och du är bara en liten PRINS i mitt matriarkatpitchfork skrev:jag hade inget säg i saken kan jag sägamitchan skrev:björne är det fulaste vem hittade ens på det
nt jag minsann
är du gift med marc
- Status :
Online Offline
- Inlägg 109
[warn]sluta citera så långt nu ungar annars anmäler jag er till crew !!! [/warn]
- Status :
Online Offline
- Inlägg 110
saknar iwan rheon <333333333
- Status :
Online Offline
- Inlägg 111
borde se om misfits......... gråter pga finns typ två säsonger jag inte har sett men 0% av originalcasten är med =) =) =) vill EJ SE utan dommitchan skrev:saknar iwan rheon <333333333
vem gör ens så
byter ut alla skådisar å karaktärer man älskar å väntar sig att nån kmr fortsätta se
nope
aldrig
- Status :
Online Offline
- Inlägg 112
var illa nog att se typ två säsonger utan min favoritkaraktär........ ok kanske enmitchan skrev:borde se om misfits......... gråter pga finns typ två säsonger jag inte har sett men 0% av originalcasten är med =) =) =) vill EJ SE utan dommitchan skrev:saknar iwan rheon <333333333
vem gör ens så
byter ut alla skådisar å karaktärer man älskar å väntar sig att nån kmr fortsätta se
nope
aldrig
vet inte hur många säsonger det finns eller hur många ag har sett
men jag och nordis såg en och en halv säsong på typ ett par dagar tsm irl och vi var jättekära i en karaktär och SEN FÖRSVANN HAN gråter fortfarande
- Status :
Online Offline
- Inlägg 113
HAHAHAHAHAHHAHA koltrast i flumtråden <33333333
- Status :
Online Offline
- Inlägg 114
do we tell them det är ju ändå vår rättighet som moderatorer att fuska med siffror .....................mitchan skrev:HAHAHAHAHAHHAHA koltrast i flumtråden <33333333
- Status :
Online Offline
- Inlägg 115
HAHAHAHAHA asså
- Status :
Online Offline
- Inlägg 116
vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
- Status :
Online Offline
- Inlägg 117
nej det är hemligt låt dem gråtamitchan skrev:do we tell them det är ju ändå vår rättighet som moderatorer att fuska med siffror .....................mitchan skrev:HAHAHAHAHAHHAHA koltrast i flumtråden <33333333
- Status :
Online Offline
- Inlägg 118
se ikapp gmm....mitchan skrev:vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
- Status :
Online Offline
- Inlägg 119
HAHAHA men jag gråter också vill berätta :'(pitchfork skrev:nej det är hemligt låt dem gråtamitchan skrev:do we tell them det är ju ändå vår rättighet som moderatorer att fuska med siffror .....................mitchan skrev:HAHAHAHAHAHHAHA koltrast i flumtråden <33333333
- Status :
Online Offline
- Inlägg 120
bra idé .................pitchfork skrev:se ikapp gmm....mitchan skrev:vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
men det går snabbt sen då
- Status :
Online Offline
- Inlägg 121
berätta för typ nordis eller nåt inte koltrast vänta en stund du är ju nästan ikapp mig nu d ser misstänkt ut d medmitchan skrev:HAHAHA men jag gråter också vill berätta :'(pitchfork skrev:nej det är hemligt låt dem gråtamitchan skrev:do we tell them det är ju ändå vår rättighet som moderatorer att fuska med siffror .....................mitchan skrev:HAHAHAHAHAHHAHA koltrast i flumtråden <33333333
- Status :
Online Offline
- Inlägg 122
se om gilmore girls baklänges.... lär dig steppa... se parks & rec...mitchan skrev:bra idé .................pitchfork skrev:se ikapp gmm....mitchan skrev:vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
- Status :
Online Offline
- Inlägg 123
HAHAHA men =(pitchfork skrev:berätta för typ nordis eller nåt inte koltrast vänta en stund du är ju nästan ikapp mig nu d ser misstänkt ut d medmitchan skrev:HAHAHA men jag gråter också vill berätta :'(pitchfork skrev:nej det är hemligt låt dem gråtamitchan skrev:do we tell them det är ju ändå vår rättighet som moderatorer att fuska med siffror .....................mitchan skrev:HAHAHAHAHAHHAHA koltrast i flumtråden <33333333
- Status :
Online Offline
- Inlägg 124
juste har inte ens sett hela gilmore girls HAHAHApitchfork skrev:se om gilmore girls baklänges.... lär dig steppa... se parks & rec...mitchan skrev:bra idé .................pitchfork skrev:se ikapp gmm....mitchan skrev:vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
- Status :
Online Offline
- Inlägg 125
MITCHAN HÅLL UT BERÄTTA INTE.... Det förstör literally hela poängen ju =(mitchan skrev:HAHAHA men =(pitchfork skrev:berätta för typ nordis eller nåt inte koltrast vänta en stund du är ju nästan ikapp mig nu d ser misstänkt ut d medmitchan skrev:HAHAHA men jag gråter också vill berätta :'(pitchfork skrev:nej det är hemligt låt dem gråtamitchan skrev:do we tell them det är ju ändå vår rättighet som moderatorer att fuska med siffror .....................mitchan skrev:HAHAHAHAHAHHAHA koltrast i flumtråden <33333333