...mitchan skrev:juste har inte ens sett hela gilmore girls HAHAHApitchfork skrev:se om gilmore girls baklänges.... lär dig steppa... se parks & rec...mitchan skrev:bra idé .................pitchfork skrev:se ikapp gmm....mitchan skrev:vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
men det går snabbt sen då
3 posters
privat roll
pitchfork- Mitchans Prins <3
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 429
Tuffingpoäng : 141
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 126
Sv: privat roll
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 29
- Inlägg 127
är lite ledsen över det pga borde vara mer finn i den säsongen.... + krysten ritter är med?? älskar krysten ritter!!!mitchan skrev:juste har inte ens sett hela gilmore girls HAHAHApitchfork skrev:se om gilmore girls baklänges.... lär dig steppa... se parks & rec...mitchan skrev:bra idé .................pitchfork skrev:se ikapp gmm....mitchan skrev:vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
men
vill ej se allt d hemska HATAR ALLT säsong 7 står för ...
- Status :
Online Offline
- Inlägg 128
asså är två brudar som sjunger en aströg låt nu
vill ha mer katy perry.......
aldrig brytt mig om henne innan två dagar sen
vill ha mer katy perry.......
aldrig brytt mig om henne innan två dagar sen
- Status :
Online Offline
- Inlägg 129
hårt..... se hela netflix bibliotekmitchan skrev:är lite ledsen över det pga borde vara mer finn i den säsongen.... + krysten ritter är med?? älskar krysten ritter!!!mitchan skrev:juste har inte ens sett hela gilmore girls HAHAHApitchfork skrev:se om gilmore girls baklänges.... lär dig steppa... se parks & rec...mitchan skrev:bra idé .................pitchfork skrev:se ikapp gmm....mitchan skrev:vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
men
- Status :
Online Offline
- Inlägg 130
HAHAHAHAHA för mig var poängen att ag ville ha mest inlägg igen å d e redan nått ..... <33333pitchfork skrev:MITCHAN HÅLL UT BERÄTTA INTE.... Det förstör literally hela poängen ju =(mitchan skrev:HAHAHA men =(pitchfork skrev:berätta för typ nordis eller nåt inte koltrast vänta en stund du är ju nästan ikapp mig nu d ser misstänkt ut d medmitchan skrev:HAHAHA men jag gråter också vill berätta :'(pitchfork skrev:nej det är hemligt låt dem gråtamitchan skrev:do we tell them det är ju ändå vår rättighet som moderatorer att fuska med siffror .....................mitchan skrev:HAHAHAHAHAHHAHA koltrast i flumtråden <33333333
- Status :
Online Offline
- Inlägg 131
pappa har nt betalat netflix den här månaden :---/pitchfork skrev:hårt..... se hela netflix bibliotekmitchan skrev:är lite ledsen över det pga borde vara mer finn i den säsongen.... + krysten ritter är med?? älskar krysten ritter!!!mitchan skrev:juste har inte ens sett hela gilmore girls HAHAHApitchfork skrev:se om gilmore girls baklänges.... lär dig steppa... se parks & rec...mitchan skrev:bra idé .................pitchfork skrev:se ikapp gmm....mitchan skrev:vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
men
- Status :
Online Offline
- Inlägg 132
HAHAHAAH du är det sämsta........ du måste öka marginalen så smurvel kommer och ba !!!!!!!!??????mitchan skrev:HAHAHAHAHA för mig var poängen att ag ville ha mest inlägg igen å d e redan nått ..... <33333pitchfork skrev:MITCHAN HÅLL UT BERÄTTA INTE.... Det förstör literally hela poängen ju =(mitchan skrev:HAHAHA men =(pitchfork skrev:berätta för typ nordis eller nåt inte koltrast vänta en stund du är ju nästan ikapp mig nu d ser misstänkt ut d medmitchan skrev:HAHAHA men jag gråter också vill berätta :'(pitchfork skrev:nej det är hemligt låt dem gråtamitchan skrev:do we tell them det är ju ändå vår rättighet som moderatorer att fuska med siffror .....................mitchan skrev:HAHAHAHAHAHHAHA koltrast i flumtråden <33333333
- Status :
Online Offline
- Inlägg 133
ok svtplay då.....mitchan skrev:pappa har nt betalat netflix den här månaden :---/pitchfork skrev:hårt..... se hela netflix bibliotekmitchan skrev:är lite ledsen över det pga borde vara mer finn i den säsongen.... + krysten ritter är med?? älskar krysten ritter!!!mitchan skrev:juste har inte ens sett hela gilmore girls HAHAHApitchfork skrev:se om gilmore girls baklänges.... lär dig steppa... se parks & rec...mitchan skrev:bra idé .................pitchfork skrev:se ikapp gmm....mitchan skrev:vad ska jag göra med mitt liv när jag har sett klart friends.......
men
- Status :
Online Offline
- Inlägg 134
sry har hållt mig i nästan en kvart nu jag måste berätta snart det är ju den roliga delen?????? det räknas inte som ett practical joke om ingen vet att det är ett practical joke berättandet e alltid d bästa =(
- Status :
Online Offline
- Inlägg 135
nu sjunger adele fastlove spoiler hon är i fel key och ber om att få börja om mitt i låten HAHAHAhahhhahh så går d....
- Status :
Online Offline
- Inlägg 136
wtf.....pitchfork skrev:nu sjunger adele fastlove spoiler hon är i fel key och ber om att få börja om mitt i låten HAHAHAhahhhahh så går d....
- Status :
Online Offline
- Inlägg 137
mitchan............. det är inte kul om bara EN PERSON hinner bli förvirrad.... sluta.... håll ut... i två sekunder............ d e illa nog att du tog upp d i off topic från början HAHAHAHmitchan skrev:sry har hållt mig i nästan en kvart nu jag måste berätta snart det är ju den roliga delen?????? det räknas inte som ett practical joke om ingen vet att det är ett practical joke berättandet e alltid d bästa =(
- Status :
Online Offline
- Inlägg 138
om ja nt hade tagit upp det hade ju INGEN märkt vem kollar ens toppförfattarepitchfork skrev:mitchan............. det är inte kul om bara EN PERSON hinner bli förvirrad.... sluta.... håll ut... i två sekunder............ d e illa nog att du tog upp d i off topic från början HAHAHAHmitchan skrev:sry har hållt mig i nästan en kvart nu jag måste berätta snart det är ju den roliga delen?????? det räknas inte som ett practical joke om ingen vet att det är ett practical joke berättandet e alltid d bästa =(
- Status :
Online Offline
- Inlägg 139
men ok berättar imorgon
- Status :
Online Offline
- Inlägg 140
alltså förra året på grammygalan var det nåt knas med en mic som ramlade ner i ett piano så adeles framträdande lät fruktansvärt men hon fortsatt sjunga ändåmitchan skrev:wtf.....pitchfork skrev:nu sjunger adele fastlove spoiler hon är i fel key och ber om att få börja om mitt i låten HAHAHAhahhhahh så går d....
det här året gjorde hon en tribute till george michael men sjöng surt så en minut in i låten sa hon ba sry tänker inte göra som förra året igen VI GÖR OM
d va fint
- Status :
Online Offline
- Inlägg 141
HAHAHAHmitchan skrev:om ja nt hade tagit upp det hade ju INGEN märkt vem kollar ens toppförfattarepitchfork skrev:mitchan............. det är inte kul om bara EN PERSON hinner bli förvirrad.... sluta.... håll ut... i två sekunder............ d e illa nog att du tog upp d i off topic från början HAHAHAHmitchan skrev:sry har hållt mig i nästan en kvart nu jag måste berätta snart det är ju den roliga delen?????? det räknas inte som ett practical joke om ingen vet att det är ett practical joke berättandet e alltid d bästa =(
- Status :
Online Offline
- Inlägg 142
du har nästan 100 inöägg idag
- Status :
Online Offline
- Inlägg 143
tackmitchan skrev:men ok berättar imorgon
obs subtila spratt som folk kanske inte ens märker är min favorit
- Status :
Online Offline
- Inlägg 144
ojdå bra jobbat av migmitchan skrev:du har nästan 100 inöägg idag
- Status :
Online Offline
- Inlägg 145
d e kul i vissa sammanhang men alltid roligare med osubtila spratt som folk blir chockade avpitchfork skrev:tackmitchan skrev:men ok berättar imorgon
- Status :
Online Offline
- Inlägg 146
HAHAHAH men de blir ju inte chockade om de inte hinner få bli förvirrade överhuvudtaget innan det revealas <333 du kan göra ett stort reveal imorgon när smurvel varit inne och ba ojdå va i hela världen hände här och du har 800 inläggmitchan skrev:d e kul i vissa sammanhang men alltid roligare med osubtila spratt som folk blir chockade avpitchfork skrev:tackmitchan skrev:men ok berättar imorgon
- Status :
Online Offline
- Inlägg 147
vill koma ikapp dig
- Status :
Online Offline
- Inlägg 148
komma...mitchan skrev:vill koma ikapp dig
- Status :
Online Offline
- Inlägg 149
hahahaha tänk å KOMA ikappmitchan skrev:komma...mitchan skrev:vill koma ikapp dig
- Status :
Online Offline
- Inlägg 150
ba zzZzZZzZzzzzmitchan skrev:hahahaha tänk å KOMA ikappmitchan skrev:komma...mitchan skrev:vill koma ikapp dig