när du nämnde celine dion och ag försökte visualisera henne insåg jag att jag inte vet hur hon ser ut
så trodde jag hade glömt
så googlade
men nope
har aldrig vetat
det var 1000% nytt fejs för mig
Online |
Offline |
Online |
Offline |
ja men vill se friends snart så kan du CHILLApitchfork skrev:vi jobbar hårtmitchan skrev:på ba lite över 2hmitchan skrev:HAHAHHAHA vi har snart gjort 10 sidor...
Online |
Offline |
HAHAHAH wtf???!!!!!!! jag är väldigt bekant med hennes fejs för hon är bff med sia....... okmitchan skrev:wtf
när du nämnde celine dion och ag försökte visualisera henne insåg jag att jag inte vet hur hon ser ut
så trodde jag hade glömt
så googlade
men nope
har aldrig vetat
Online |
Offline |
se friends NU då bubban vi sover inte samtidigt du har plenty of tid imorgonmitchan skrev:ja men vill se friends snart så kan du CHILLApitchfork skrev:vi jobbar hårtmitchan skrev:på ba lite över 2hmitchan skrev:HAHAHHAHA vi har snart gjort 10 sidor...
Online |
Offline |
ok men du vet nt ens vem miles teller ärpitchfork skrev:HAHAHAH wtf???!!!!!!! jag är väldigt bekant med hennes fejs för hon är bff med sia....... okmitchan skrev:wtf
så trodde jag hade glömt
så googlade
men nope
har aldrig vetat
nu talar sias bff och sias andra bff och sias producerkompis..... hej adele
Online |
Offline |
Online |
Offline |
literally ingen aning vem det är men nu ska anderson paak uppträdamitchan skrev:ok men du vet nt ens vem miles teller ärpitchfork skrev:HAHAHAH wtf???!!!!!!! jag är väldigt bekant med hennes fejs för hon är bff med sia....... okmitchan skrev:wtf
så trodde jag hade glömt
så googlade
men nope
har aldrig vetat
Online |
Offline |
asså du skojar va pga jag berättar DAGLIGEN för dig vem miles teller epitchfork skrev:literally ingen aning vem det är men nu ska anderson paak uppträdamitchan skrev:ok men du vet nt ens vem miles teller ärpitchfork skrev:HAHAHAH wtf???!!!!!!! jag är väldigt bekant med hennes fejs för hon är bff med sia....... okmitchan skrev:wtf
så trodde jag hade glömt
så googlade
men nope
har aldrig vetat
Online |
Offline |
Online |
Offline |
har literally ingen aning vem han ärmitchan skrev:asså du skojar va pga jag berättar DAGLIGEN för dig vem miles teller epitchfork skrev:literally ingen aning vem det är men nu ska anderson paak uppträdamitchan skrev:ok men du vet nt ens vem miles teller ärpitchfork skrev:HAHAHAH wtf???!!!!!!! jag är väldigt bekant med hennes fejs för hon är bff med sia....... okmitchan skrev:wtf
så trodde jag hade glömt
så googlade
men nope
har aldrig vetat
och jag bryr mig nt ens om honom särskilt mkt
varför kommer han upp så ofta och vf minns du honom aldrig
och vaaa ååhhh paaaak
Online |
Offline |
VAD ÄR FEL PÅ DIGpitchfork skrev:har literally ingen aning vem han ärmitchan skrev:asså du skojar va pga jag berättar DAGLIGEN för dig vem miles teller epitchfork skrev:literally ingen aning vem det är men nu ska anderson paak uppträdamitchan skrev:ok men du vet nt ens vem miles teller ärpitchfork skrev:HAHAHAH wtf???!!!!!!! jag är väldigt bekant med hennes fejs för hon är bff med sia....... okmitchan skrev:wtf
så trodde jag hade glömt
så googlade
men nope
har aldrig vetat
och vaaa ååhhh paaaak
Online |
Offline |
Online |
Offline |
.... men vem bryr sig om miles teller har liksom ingen film eller serie eller nånting att koppla namnet till å minns inget fejs VEM ÄR DETmitchan skrev:VAD ÄR FEL PÅ DIGpitchfork skrev:har literally ingen aning vem han ärmitchan skrev:asså du skojar va pga jag berättar DAGLIGEN för dig vem miles teller epitchfork skrev:literally ingen aning vem det är men nu ska anderson paak uppträdamitchan skrev:ok men du vet nt ens vem miles teller ärpitchfork skrev:HAHAHAH wtf???!!!!!!! jag är väldigt bekant med hennes fejs för hon är bff med sia....... okmitchan skrev:wtf
så trodde jag hade glömt
så googlade
men nope
har aldrig vetat
och vaaa ååhhh paaaak
....klickade just caps så upprördly hårt att pappa reagerade
Online |
Offline |
Online |
Offline |
hälsa från mig he'll know who i am hela 2014watskykonserten var ett långt single ~MOMENT~ mellan mig å paak jag svärpitchfork skrev:han sjunger också
gulligt
Online |
Offline |
HAHAHAH visade min kompis en video från den konserten pga hon fangirlade när sia pratade med anderson paak..... hon har också accidentally använt en waxgif en gång skrattademitchan skrev:hälsa från mig he'll know who i am hela 2014watskykonserten var ett långt single ~MOMENT~ mellan mig å paak jag svärpitchfork skrev:han sjunger också
gulligt
Online |
Offline |
hoppas det var rich girl/strong as an oakpitchfork skrev:HAHAHAH visade min kompis en video från den konserten pga hon fangirlade när sia pratade med anderson paak..... hon har också accidentally använt en waxgif en gång skrattademitchan skrev:hälsa från mig he'll know who i am hela 2014watskykonserten var ett långt single ~MOMENT~ mellan mig å paak jag svärpitchfork skrev:han sjunger också
gulligt
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
HAHAH nej har den med trummormitchan skrev:hoppas det var rich girl/strong as an oakpitchfork skrev:HAHAHAH visade min kompis en video från den konserten pga hon fangirlade när sia pratade med anderson paak..... hon har också accidentally använt en waxgif en gång skrattademitchan skrev:hälsa från mig he'll know who i am hela 2014watskykonserten var ett långt single ~MOMENT~ mellan mig å paak jag svärpitchfork skrev:han sjunger också
gulligt
pga literally min favoritvideo i hela världen ever
Online |
Offline |
oj vilka dåmitchan skrev:vad många online nu
Online |
Offline |
både paak å george trummar i richgirlstrongasanoak :--(pitchfork skrev:HAHAH nej har den med trummormitchan skrev:hoppas det var rich girl/strong as an oakpitchfork skrev:HAHAHAH visade min kompis en video från den konserten pga hon fangirlade när sia pratade med anderson paak..... hon har också accidentally använt en waxgif en gång skrattademitchan skrev:hälsa från mig he'll know who i am hela 2014watskykonserten var ett långt single ~MOMENT~ mellan mig å paak jag svärpitchfork skrev:han sjunger också
gulligt
visade sarajevo pga var ett kort klipp m ba trummor aka syntes i thumbnailen
Online |
Offline |
Online |
Offline |
ja sarajevo med........mitchan skrev:både paak å george trummar i richgirlstrongasanoak :--(pitchfork skrev:HAHAH nej har den med trummormitchan skrev:hoppas det var rich girl/strong as an oakpitchfork skrev:HAHAHAH visade min kompis en video från den konserten pga hon fangirlade när sia pratade med anderson paak..... hon har också accidentally använt en waxgif en gång skrattademitchan skrev:hälsa från mig he'll know who i am hela 2014watskykonserten var ett långt single ~MOMENT~ mellan mig å paak jag svärpitchfork skrev:han sjunger också
gulligt
visade sarajevo pga var ett kort klipp m ba trummor aka syntes i thumbnailen
Online |
Offline |
HAHAHAHApitchfork skrev:vart kom alla från.... hörde de om inläggsbuggen eller
No user |