HAHAHAH insåg det senmitchan skrev:HAHAHAHAH jaha dom e ba bots jag menade användarnapitchfork skrev:.. jag syftade på gästernapitchfork skrev:pedofiler som letar offer bara inget att oroa sig förmitchan skrev:blir allvarligt concerned över hur många som e här utan å skriva???????
3 posters
privat roll
pitchfork- Mitchans Prins <3
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 429
Tuffingpoäng : 141
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 301
Sv: privat roll
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 29
- Inlägg 302
HAHAHAHAHA åh det hade jag också ett tag... men snarare XD för asså lets face it bara töntnoobs använde xDpitchfork skrev:när jag var mellanlitenmitchan skrev:vet men minns nt vad jag hade när jag var actually litenpitchfork skrev:HAHAH det kommer jag ihåg jag pratar om 2008 när jag använde två olika msnprogram samtidigt så folk var asförvirrad för jag var inloggad dubbelt med samma konto..... för att vanligt mac-msn inte hade alla funktionermitchan skrev:jag såg ut typ såhär oftastpitchfork skrev:jag var rosa comic sans ett tag..... med glittrande gif-smilies.. tänk digmitchan skrev:omg gråter irl fick världens gigantiskaste rasmusnostalgi nu...... det här är hur rasmus msn-font såg ut under ALLA ÅR literally från innan jag lärde känna honom 2007 tills msn lades ner.... gråååteeeermitchan skrev:titta jag är rasmus på msn
ps jag levde i alla de åren utan att få offlinemeddelanden så en gång hos farmor fick jag tusen stycken på en gång när jag loggade in på msn.... hAHAHAHHAAH ... ok... har nog nämnt det
aka sent 2008
så valde jag font enbart enligt att xD skulle se bra ut.....
- Status :
Online Offline
- Inlägg 303
jag minns det här för attpitchfork skrev:när jag var mellanlitenmitchan skrev:vet men minns nt vad jag hade när jag var actually litenpitchfork skrev:HAHAH det kommer jag ihåg jag pratar om 2008 när jag använde två olika msnprogram samtidigt så folk var asförvirrad för jag var inloggad dubbelt med samma konto..... för att vanligt mac-msn inte hade alla funktionermitchan skrev:jag såg ut typ såhär oftastpitchfork skrev:jag var rosa comic sans ett tag..... med glittrande gif-smilies.. tänk digmitchan skrev:omg gråter irl fick världens gigantiskaste rasmusnostalgi nu...... det här är hur rasmus msn-font såg ut under ALLA ÅR literally från innan jag lärde känna honom 2007 tills msn lades ner.... gråååteeeermitchan skrev:titta jag är rasmus på msn
ps jag levde i alla de åren utan att få offlinemeddelanden så en gång hos farmor fick jag tusen stycken på en gång när jag loggade in på msn.... hAHAHAHHAAH ... ok... har nog nämnt det
aka sent 2008
jag tyckte emmas xD såg bra ut
så jag frågade efter hennes font...
- Status :
Online Offline
- Inlägg 304
jag såg alltid ner på XD-användare.... gör det to this day...... alltså xD är PINSAMT men XD är ännu mer obnoxiöst....mitchan skrev:HAHAHAHAHA åh det hade jag också ett tag... men snarare XD för asså lets face it bara töntnoobs använde xDpitchfork skrev:när jag var mellanlitenmitchan skrev:vet men minns nt vad jag hade när jag var actually litenpitchfork skrev:HAHAH det kommer jag ihåg jag pratar om 2008 när jag använde två olika msnprogram samtidigt så folk var asförvirrad för jag var inloggad dubbelt med samma konto..... för att vanligt mac-msn inte hade alla funktionermitchan skrev:jag såg ut typ såhär oftastpitchfork skrev:jag var rosa comic sans ett tag..... med glittrande gif-smilies.. tänk digmitchan skrev:omg gråter irl fick världens gigantiskaste rasmusnostalgi nu...... det här är hur rasmus msn-font såg ut under ALLA ÅR literally från innan jag lärde känna honom 2007 tills msn lades ner.... gråååteeeermitchan skrev:titta jag är rasmus på msn
aka sent 2008
- Status :
Online Offline
- Inlägg 305
wtf hur är jag bff med en xD-person det är ju värre än nordis påhitt
- Status :
Online Offline
- Inlägg 306
men xd-personer förblir d värsta
- Status :
Online Offline
- Inlägg 307
....jag slutade använda xD i 2008 eller 2009 eller nån gång tidigt i livet när nån sa att det var fult/töntigt/något och sen dess har jag aldrig looked back nordis använder väl ändå sånt aktivt gråter varje gång du screenshottarmitchan skrev:wtf hur är jag bff med en xD-person det är ju värre än nordis påhitt
- Status :
Online Offline
- Inlägg 308
omg ja men x'd .....mitchan skrev:men xd-personer förblir d värsta
- Status :
Online Offline
- Inlägg 309
istället för att avslöja oss imorgon kan jag flytta den här tråden till off topic HAHAHHAHAHAHAHHAAHHA
..efter att ha tagit bort anything offensive vi might have sagt
Senast ändrad av mitchan den mån 13 feb 2017, 21:43, ändrad totalt 1 gång
- Status :
Online Offline
- Inlägg 310
..... nej vänta jag måste få vara med i rensningsprocessen isåfall... det här var 100% bara intended för mig å dig å eventuellt marc en dagmitchan skrev:istället för att avslöja oss imorgon kan jag flytta den här tråden till off topic HAHAHHAHAHAHAHHAAHHA
- Status :
Online Offline
- Inlägg 311
men also kan den låsas isåfall... d e ett work of art.. bara lås den å lämna den där klistrad utan kommentar
- Status :
Online Offline
- Inlägg 312
HAHAHAH d e lugnt ska intepitchfork skrev:..... nej vänta jag måste få vara med i rensningsprocessen isåfall... det här var 100% bara intended för mig å dig å eventuellt marc en dagmitchan skrev:istället för att avslöja oss imorgon kan jag flytta den här tråden till off topic HAHAHHAHAHAHAHHAAHHA
bättre å ba berätta
- Status :
Online Offline
- Inlägg 313
fast vore askul å ba visa tråden utan ett ord ..mitchan skrev:HAHAHAH d e lugnt ska intepitchfork skrev:..... nej vänta jag måste få vara med i rensningsprocessen isåfall... det här var 100% bara intended för mig å dig å eventuellt marc en dagmitchan skrev:istället för att avslöja oss imorgon kan jag flytta den här tråden till off topic HAHAHHAHAHAHAHHAAHHA
bättre å ba berätta
- Status :
Online Offline
- Inlägg 314
HAHAHAHA ja det låter underbart lets actually do thatpitchfork skrev:men also kan den låsas isåfall... d e ett work of art.. bara lås den å lämna den där klistrad utan kommentar
- Status :
Online Offline
- Inlägg 315
undrar bara
- Status :
Online Offline
- Inlägg 316
for sience
- Status :
Online Offline
- Inlägg 317
skojja
- Status :
Online Offline
- Inlägg 318
men ibland vill jag nästan redeschera folks inlägg och se om nån märker nåt
- Status :
Online Offline
- Inlägg 319
typ subtila typos och sär skrivningar.....
- Status :
Online Offline
- Inlägg 320
just to drive peeple mad
- Status :
Online Offline
- Inlägg 321
okmitchan skrev:HAHAHAHA ja det låter underbart lets actually do thatpitchfork skrev:men also kan den låsas isåfall... d e ett work of art.. bara lås den å lämna den där klistrad utan kommentar
- Status :
Online Offline
- Inlägg 322
HAHAHAHAHAHAHA insåg just att jag har min hundkiss-story här... aldrig berättat det för nån förut.... måste radera det innan vi outar tråden
- Status :
Online Offline
- Inlägg 323
whoa har du faktiskt raderat grejer från tråden den hade fler sidor nyss vill veta vad du raderar
vill också radera
vill också radera
- Status :
Online Offline
- Inlägg 324
okej om du ändå håller på
kan du radera min hundkiss-story och anything offensive i might have said
kan du radera min hundkiss-story och anything offensive i might have said
- Status :
Online Offline
- Inlägg 325
HAHAHAH tog bara bort en enda sak och sen råkade jag citera istället för att redigera once....