har huvudvärk nu ...
+26
Aayla
Curryburry
Fridas_djurhem
Celine
Wolfy
iza
Wolfloverloverlover
TessyTheWolf
JustinDrewBieber
Tititina
Elon
J_J
Varg_Tass
skitunge
lince
TNT
Koltrast
Phantomrider
IntoFoxyFoxes
Sweet_Horse
TIGR
Donk
mitchan
pitchfork
Hund
Smurvel
30 posters
Flumtråd
mitchan- Drottning över incestbyn
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 909
Tuffingpoäng : 278
Registreringsdatum : 11-08-15
Ålder : 29
- Inlägg 76
Sv: Flumtråd
jag målade just i flera timmar och använde min allra minsta pensel (1km) HELA TIDEN
har huvudvärk nu ...
har huvudvärk nu ...
- Status :
Online Offline
- Inlägg 77
nadine jag vet att jag skrev 1000000mm sluta grisa dig
Koltrast- björne
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 203
Tuffingpoäng : 17
Registreringsdatum : 16-10-22
- Inlägg 78
vad målade du för någonting? :)
pitchfork- Mitchans Prins <3
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 429
Tuffingpoäng : 141
Registreringsdatum : 11-08-16
Ålder : 28
- Inlägg 79
vad pratar du ommitchan skrev:nadine jag vet att jag skrev 1000000mm sluta grisa dig
Koltrast- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 80
förresten skrev smurvel att hon var less på tumvantar eller ändrade ni det också!?!?
- Status :
Online Offline
- Inlägg 81
jaaaaag ..... traceade min kompis lineart och färglade den med akvarell. det är en illustration till vår twilightfanfic, som föreställer två av huvudkaraktärerna (som.. råkar vara mig och said kompis..) och en shady kriminell räv som heter vincentKoltrast skrev:vad målade du för någonting? :)
- Status :
Online Offline
- Inlägg 82
jag är ganska säker på att hon skrev det själv... men det kanske var autocorrect eller nåt, vem vetKoltrast skrev:förresten skrev smurvel att hon var less på tumvantar eller ändrade ni det också!?!?
- Status :
Online Offline
- Inlägg 83
NADINE JAG SKREV BARNBOK INTE TWILIGHTFANFIC SLUTA VARA EN SÅN LITEN TÖNT ANNARS TAR JAG BORT DIG SOM BESTHEST :'(mitchan skrev:jaaaaag ..... traceade min kompis lineart och färglade den med akvarell. det är en illustration till vår twilightfanfic, som föreställer två av huvudkaraktärerna (som.. råkar vara mig och said kompis..) och en shady kriminell räv som heter vincentKoltrast skrev:vad målade du för någonting? :)
- Status :
Online Offline
- Inlägg 84
HAHAHAHahahah ok förlåt det var sista gången jag lovarmitchan skrev:NADINE JAG SKREV BARNBOK INTE TWILIGHTFANFIC SLUTA VARA EN SÅN LITEN TÖNT ANNARS TAR JAG BORT DIG SOM BESTHEST :'(mitchan skrev:jaaaaag ..... traceade min kompis lineart och färglade den med akvarell. det är en illustration till vår twilightfanfic, som föreställer två av huvudkaraktärerna (som.. råkar vara mig och said kompis..) och en shady kriminell räv som heter vincentKoltrast skrev:vad målade du för någonting? :)
- Status :
Online Offline
- Inlägg 85
vad är det för fel med vissa katter som gör att dom är oförmögna att stå emot frestelsen att SITTA PÅ PLATTA SAKER???? asså inga datorer, böcker, block, papper, kartonger eller nåt liknande är safe från tjocka rumpor när min katt är around
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 764
Tuffingpoäng : 91
Registreringsdatum : 16-05-29
Ålder : 32
- Inlägg 86
Vaaa jag är inte leds på tumvantar var står det???Koltrast skrev:förresten skrev smurvel att hon var less på tumvantar eller ändrade ni det också!?!?
Koltrast- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 87
Hah nej tyckte det var konstigt för passar inte in i sammahanget!?Smurvel skrev:Vaaa jag är inte leds på tumvantar var står det???Koltrast skrev:förresten skrev smurvel att hon var less på tumvantar eller ändrade ni det också!?!?
Här står det:
Smurvel skrev:Du anar inte hur leds jag är på tumvantar.Hund skrev:Smurvel skrev:Jag har tre timmars väntetid innan jag ska lyssna på en föreläsning om t-RNA fragment. Jag är inte jättepepp ärligt talat.
Yay?
Koltrast- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 88
hahah alltså min handledare sa åt mig att ringa nån snubbe som är expert på insekter för två veckor sen och jag har fortfarande inte ringt honom!?!? uggghhh jag gillar inte att ringa folk, speciellt inte folk jag inte känner... och extra speciellt inte när jag inte vet vad jag ska säga!?!?
ska försöka maila honom nu istället
för ska träffa min handledare nästa vecka
och vore väldigt jobbigt om jag inte kontaktat snubben än då hahhaha :( :(
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 89
Koltrast skrev:Hah nej tyckte det var konstigt för passar inte in i sammahanget!?Smurvel skrev:Vaaa jag är inte leds på tumvantar var står det???Koltrast skrev:förresten skrev smurvel att hon var less på tumvantar eller ändrade ni det också!?!?
Här står det:Smurvel skrev:Du anar inte hur leds jag är på tumvantar.Hund skrev:Smurvel skrev:Jag har tre timmars väntetid innan jag ska lyssna på en föreläsning om t-RNA fragment. Jag är inte jättepepp ärligt talat.
Yay?
...Jag skrev typ "att vänta" eller "väntetid" eller dylikt, tumvantar har någon ändrat till i efterhand.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 90
Åh är det för ditt exjobb? Vad gör du för något egentligen som kräver insektsexpertis?Koltrast skrev:hahah alltså min handledare sa åt mig att ringa nån snubbe som är expert på insekter för två veckor sen och jag har fortfarande inte ringt honom!?!? uggghhh jag gillar inte att ringa folk, speciellt inte folk jag inte känner... och extra speciellt inte när jag inte vet vad jag ska säga!?!?
Donk- Kung över DNR
- Status :
Online Offline
Antal inlägg : 257
Tuffingpoäng : 49
Registreringsdatum : 11-08-14
- Inlägg 91
Smurvel skrev:Åh är det för ditt exjobb? Vad gör du för något egentligen som kräver insektsexpertis?Koltrast skrev:hahah alltså min handledare sa åt mig att ringa nån snubbe som är expert på insekter för två veckor sen och jag har fortfarande inte ringt honom!?!? uggghhh jag gillar inte att ringa folk, speciellt inte folk jag inte känner... och extra speciellt inte när jag inte vet vad jag ska säga!?!?
Statliga investeringskarteller har ju slagit stort för att vi ska äta insekter det senaste. Kanske är något sådant?
- Status :
Online Offline
- Inlägg 92
jag HÅLLER MED det är dags för världen att embracea entomofagi/entoveganismDonk skrev:Statliga investeringskarteller har ju slagit stort för att vi ska äta insekter det senaste. Kanske är något sådant?
- Status :
Online Offline
- Inlägg 93
på tal om att äta insekter så borde jag köpa fler snart, det var kul
smörstekta gräshoppor är jättegott och torkade syrsor smakar som sånadär sjögrässnacks (obs det är gott)
rekommenderar inte mullvadssyrsor dock ...
silkesmaskpuppor smakar som jordnötter
och har hört att myror är gott men såna har jag inte ätit själv
mums
smörstekta gräshoppor är jättegott och torkade syrsor smakar som sånadär sjögrässnacks (obs det är gott)
rekommenderar inte mullvadssyrsor dock ...
silkesmaskpuppor smakar som jordnötter
och har hört att myror är gott men såna har jag inte ätit själv
mums
Koltrast- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 94
Smurvel skrev:Åh är det för ditt exjobb? Vad gör du för något egentligen som kräver insektsexpertis?Koltrast skrev:hahah alltså min handledare sa åt mig att ringa nån snubbe som är expert på insekter för två veckor sen och jag har fortfarande inte ringt honom!?!? uggghhh jag gillar inte att ringa folk, speciellt inte folk jag inte känner... och extra speciellt inte när jag inte vet vad jag ska säga!?!?
Ja det är det! Sa försöka återställa ett förorenat område så att det kan ge mervärde för djur och natur (och sekundärt för människor). Så ska försöka skapa öar av kreotoper/liknande på platsen för att skapa någon sorts ekopark/insektspark/fjärilspark. Men behöver hans expertis för att veta vilka material som behövs i öarna och hur de ska utformas för att bäst locka dit t.ex. hotade arter (vill stötta den biologiska mångfalden så långt det är möjligt). Och hur man ska tänka för att hindra invasiva arter av flora och fauna från att komma dit och ta över. Och typ hur man ska göra för att det ska hålla långsiktigt. Han ska vara superexpert på bin också tydligen och bin vill man ju gärna stötta :)
- Status :
Online Offline
- Inlägg 95
[mod][/mod]Smurvel skrev: ...Jag skrev typ "att vänta" eller "väntetid" eller dylikt, tumvantar har någon ändrat till i efterhand.
Koltrast- björne
- Status :
Online Offline
- Inlägg 96
pitchfork skrev:[mod][/mod]Smurvel skrev: ...Jag skrev typ "att vänta" eller "väntetid" eller dylikt, tumvantar har någon ändrat till i efterhand.
Var rätt säker på att det var du, men fanns ju en liten liten chans att smurvel bara ville ge uttryck för ett tumvants förakt helt plötsligt också, så skada ju inte att fråga :)
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 97
pitchfork skrev:[mod][/mod]Smurvel skrev: ...Jag skrev typ "att vänta" eller "väntetid" eller dylikt, tumvantar har någon ändrat till i efterhand.
Kokosbollsglass på dig!
Var tog glassen med smak av delikatobollar vägen btw?!?!!?? Den var typ bäst ever?!!??!?! Jag saknar den.
- Status :
Online Offline
- Inlägg 98
...är du säker på att du inte hittar på det här för jag har aldrig hört talas om nåt såntSmurvel skrev: Kokosbollsglass på dig!
Var tog glassen med smak av delikatobollar vägen btw?!?!!?? Den var typ bäst ever?!!??!?! Jag saknar den.
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 99
Åh, vad coolt det låter!! Jag ändrar gener i slemsvampar, det är också häftigt! Vad pluggar du? :)Koltrast skrev:Smurvel skrev:Åh är det för ditt exjobb? Vad gör du för något egentligen som kräver insektsexpertis?Koltrast skrev:hahah alltså min handledare sa åt mig att ringa nån snubbe som är expert på insekter för två veckor sen och jag har fortfarande inte ringt honom!?!? uggghhh jag gillar inte att ringa folk, speciellt inte folk jag inte känner... och extra speciellt inte när jag inte vet vad jag ska säga!?!?
Ja det är det! Sa försöka återställa ett förorenat område så att det kan ge mervärde för djur och natur (och sekundärt för människor). Så ska försöka skapa öar av kreotoper/liknande på platsen för att skapa någon sorts ekopark/insektspark/fjärilspark. Men behöver hans expertis för att veta vilka material som behövs i öarna och hur de ska utformas för att bäst locka dit t.ex. hotade arter (vill stötta den biologiska mångfalden så långt det är möjligt). Och hur man ska tänka för att hindra invasiva arter av flora och fauna från att komma dit och ta över. Och typ hur man ska göra för att det ska hålla långsiktigt. Han ska vara superexpert på bin också tydligen och bin vill man ju gärna stötta :)
Smurvel- Tefröken
- Status :
Online Offline
- Inlägg 100
Vaaaa hur kan du ha missat den, du gick miste om något fantastiskt. Såhär såg den ut!pitchfork skrev:...är du säker på att du inte hittar på det här för jag har aldrig hört talas om nåt såntSmurvel skrev: Kokosbollsglass på dig!
» Flumtråd