Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+29
Koltrast
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
33 posters

    Flumtråd

    skitunge
    skitunge
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 28
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ort : sommarmånad á la pisskallt klimat

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  skitunge tis 30 aug 2016, 19:43

    hur fan skaffar en vänner mvh ensam gymnasieelev med cirka noll sociala färdigheter
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan ons 31 aug 2016, 04:45

    Smurvel skrev:Aftonbladet alltså. Detta har tydligen hänt medan jag sov:
    "Älgar lever rövare i tallskogen - Försvarar uppdelad gympa - Protester i Brasilien"

    Jag hoppas att det är en och samma nyhet, det låter ganska spännande med älgar som försvarar uppdelad gympa i tallskogen och möts av brasilianska protester.
    jag tror det är så faktiskt!!!
    speciellt kan jag tänka mig att älgar vill ha könsuppdelning i idrotten ärligt talat, känns jobbigt att idrotta med spralliga tonårspojkar med gigantiska horn om man själv inte har några horn att försvara sig med.
    jag kan även tänka mig att brasilianska hjortdjur inte är lika förstående för behovet av den typen av könsuppdelning i undervisningen, då tex pampashjortar och (speciellt!!) spetshjortar inte riktigt har samma problem med jättestora supertaggiga horn som älgarna här i norr... det kan bli en del upprörda protester minsann.
    "om vi kan leka hinderbana på idrotten utan att alla tjejer får ögonen utstuckna av pojkarna så KAN VÄL FÖR BÖVELEN DE SVENSKA ÄLGARNA OCKSÅ DET!!! så stor skillnad i hornstorlek är det faktiskt inte...."

    Flumtråd - Sida 25 Grey-brocket-portrait
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Phantomrider ons 31 aug 2016, 11:47

    skitunge skrev:hur fan skaffar en vänner mvh ensam gymnasieelev med cirka noll sociala färdigheter
    aww :( i feel you, var helt ensam under hela gymnasiet.. var dels rätt skönt med tanke på att vi var 10 pers i klassen bestående av två grupper som hela tiden snackade skit om varandra.. plus jag då som var helt neutral och höll mig undan för det mesta :p men mestadels så var det väldigt ensamt att bara ha sig själv. jag överlevde men gör helst inte om det xP (oops och så är det precis det jag gör nu på universitetet också attans rabarber)

    men ehm ja, har du lätt för att börja prata eller är du som jag som är helt stum och bara svarar kortfattat när man blir tilltalad? xP
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 31 aug 2016, 14:48

    mitchan skrev:
    Smurvel skrev:Aftonbladet alltså. Detta har tydligen hänt medan jag sov:
    "Älgar lever rövare i tallskogen - Försvarar uppdelad gympa - Protester i Brasilien"

    Jag hoppas att det är en och samma nyhet, det låter ganska spännande med älgar som försvarar uppdelad gympa i tallskogen och möts av brasilianska protester.
    jag tror det är så faktiskt!!!
    speciellt kan jag tänka mig att älgar vill ha könsuppdelning i idrotten ärligt talat, känns jobbigt att idrotta med spralliga tonårspojkar med gigantiska horn om man själv inte har några horn att försvara sig med.
    jag kan även tänka mig att brasilianska hjortdjur inte är lika förstående för behovet av den typen av könsuppdelning i undervisningen, då tex pampashjortar och (speciellt!!) spetshjortar inte riktigt har samma problem med jättestora supertaggiga horn som älgarna här i norr... det kan bli en del upprörda protester minsann.
    "om vi kan leka hinderbana på idrotten utan att alla tjejer får ögonen utstuckna av pojkarna så KAN VÄL FÖR BÖVELEN DE SVENSKA ÄLGARNA OCKSÅ DET!!! så stor skillnad i hornstorlek är det faktiskt inte...."

    Flumtråd - Sida 25 Grey-brocket-portrait

    HAHAHAHAHA ja men det låter rimligt!! Vi kör på att det var en och samma nyhet!
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 31 aug 2016, 14:55

    På tal om sociala grejer osv. Jag brukar i normala fall typ gömma mig (när jag läser teorikurser), brukar sällan interagera sådär jättemycket med folk och äta lunch på ganska tomma platser osv. Och nu har jag börjat min forskningspraktik på ett riktigt labb... Och folk pratar JÄTTEMYCKET med varandra, och ibland med mig och jag känner mig typ helt mentalt utmattad efter lunchrasterna eftersom jag måste tillbringa dem i ett lunchrum med ANDRA MÄNNISKOR. Alltså hur orkar normala människor med att interagera en massa med folk varje dag. Kanske lättare när man lär känna dem iofs, nu är ju (nästan) alla okända för mig.
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  pitchfork ons 31 aug 2016, 17:05

    skitunge skrev:hur fan skaffar en vänner mvh ensam gymnasieelev med cirka noll sociala färdigheter
    du beskriver mitt liv skamsen
    börja i min klass så kan vi hänga tillsammans thumbsup
    Hund
    Hund
    Ladordedurr of Dogs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 254
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ort : Finspång

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hund tor 01 sep 2016, 10:58

    Jag fick inte hunddagisjobbet i Stockholm :)
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan fre 02 sep 2016, 05:37

    i förmiddags när jag sov (jag är för edgy för att sova om nätterna såklart) så hade jag typ en dröm om att jag sprang på en stig i skogen eller whatever, och plötsligt insåg jag att what the hell, jag brukar inte MOTIONERA?? vad är det här??
    så jag tittade ner på mina fötter och såg att jag hade utsvängda jeans och typ chunky vita sneakers... och ba "va, det här skulle jag aldrig ha på mig, jag äger inte ens dessa kläder... det här måste vara en DRÖM"
    så jag typ tittade mig omkring lite och established att japp, det är definitivt en dröm. liksom wow nice häftigt en lucid dröm, vilken spännande ny upplevelse!!!! so many opportunities!!
    nä, det enda jag faktiskt gjorde med mitt nyupptäckta state of mind var att tänka "woooow coolt, måste berätta det här för nadine sen"
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel fre 02 sep 2016, 16:39

    JAG HAR HELG!!! Och jag har överlevt min första vecka på praktiken utan några större missöden (lite gråt bara men det är sånt som händer eller något och jag tror inte någon märkte det).
    Hund
    Hund
    Ladordedurr of Dogs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 254
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ort : Finspång

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hund fre 02 sep 2016, 17:31

    Igår åkte jag för att hämta de två hundar som jag ska vara hundvakt för. Idag stod träning på schemat.
    Bilträning, spår och "lydnad". Men vi hann bara två av dessa.
    Under lydnadspasset hade jag bundit upp min hund och den stora av de jag vaktar, och tränade lilla sheltien i inkallning (för jag vet att det inte sitter). Under träningen använde jag en spårlina ca 15m lång. Jag tog för kort avstånd mellan Doris och Lily/Love(bundna) och Doris kom för nära min hund (som blir frustrerad av att sitta bunden och se matte leka/träna någon annan).

    Så. Lily högg. Jag drog i linan. Doris blödde. Love undrade vad vi höll på med.
    Jag släppte de stora hundarna, plockade upp den lilla och i princip sprang hem (700m).
    I panik stängde jag in oss i köket och fick mamma (utbildad undersköterska med nästan 10års erfarenhet inom vård och omsorg) att hjälpa mig...hon är alltså inte utbildad inom hund, som JAG är, utan bara om människor...

    Nu ligger lillan och sover/vilar och mamma och pappa åkte för att köpa mig en ny telefon.
    (Någonstans mitt i hamnade min telefon i bråket och den är nu oanvändbar...)
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Phantomrider fre 02 sep 2016, 19:33

    Smurvel skrev:JAG HAR HELG!!! Och jag har överlevt min första vecka på praktiken utan några större missöden (lite gråt bara men det är sånt som händer eller något och jag tror inte någon märkte det).
    om det är till någon tröst så grät jag också lite på min praktik heh.
    men det kändes liksom bara inte som en bra idé att låta praktikanten som varit där i en dag stå uppe på en stege och byta vatten till pirayorna samtidigt som handledaren står bredvid och säger att "spill inte för då blir det översvämning på våningen under och då blir folk arga" och "trilla inte ner för en annan praktikant gjorde det och bröt benet och välte akvariet så det gick sönder" ...
    ..... så då grät jag en liten skvätt för att slippa :s and it worked, puh
    skitunge
    skitunge
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 28
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ort : sommarmånad á la pisskallt klimat

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  skitunge fre 02 sep 2016, 20:17

    Phantomrider skrev:
    aww :( i feel you, var helt ensam under hela gymnasiet.. var dels rätt skönt med tanke på att vi var 10 pers i klassen bestående av två grupper som hela tiden snackade skit om varandra.. plus jag då som var helt neutral och höll mig undan för det mesta :p men mestadels så var det väldigt ensamt att bara ha sig själv. jag överlevde men gör helst inte om det xP (oops och så är det precis det jag gör nu på universitetet också attans rabarber)

    men ehm ja, har du lätt för att börja prata eller är du som jag som är helt stum och bara svarar kortfattat när man blir tilltalad? xP

    Är någonstans mittemellan; är för det mesta mycket tyst, men när jag blir nervös kan jag knappt hålla käft. är lite för stel för de flesta sociala sammanhang tbh whoco5


    pitchfork skrev:
    du beskriver mitt liv skamsen
    börja i min klass så kan vi hänga tillsammans thumbsup

    ahh, hade gladeligen gjort det för typ??? några dagar sen men sen blev jag introducerad till skoldatorn och blev alltför girig oops
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel fre 02 sep 2016, 20:53

    Phantomrider skrev:
    Smurvel skrev:JAG HAR HELG!!! Och jag har överlevt min första vecka på praktiken utan några större missöden (lite gråt bara men det är sånt som händer eller något och jag tror inte någon märkte det).
    om det är till någon tröst så grät jag också lite på min praktik heh.
    men det kändes liksom bara inte som en bra idé att låta praktikanten som varit där i en dag stå uppe på en stege och byta vatten till pirayorna samtidigt som handledaren står bredvid och säger att "spill inte för då blir det översvämning på våningen under och då blir folk arga" och "trilla inte ner för en annan praktikant gjorde det och bröt benet och välte akvariet så det gick sönder" ...
    ..... så då grät jag en liten skvätt för att slippa :s and it worked, puh
    Åh jag kan förstå att du grät där, eh. Jag var lite mesigare och helt fri från pirayor. I mitt fall var det mer så att min handledare på labbet har en tendens att förklara något jag typ.. halvt hänger med på (sådär så att jag inte direkt förstår men ändå inte alls vet vad jag egentligen ska fråga för att förstå mer) och sen säger hon typ "I really expect that you understand this"... och då känner jag mig jättekorkad när jag inte alls förstått. Och efter att jag suttit och känt mig jättekorkad lite för många gånger igår så blev jag typ ledsen och började fundera en massa på om jag typ var för dum för att klara av det här osv. Men eh ja, det gick bättre idag iaf?
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Phantomrider fre 02 sep 2016, 21:06

    Smurvel skrev:
    Phantomrider skrev:
    Smurvel skrev:JAG HAR HELG!!! Och jag har överlevt min första vecka på praktiken utan några större missöden (lite gråt bara men det är sånt som händer eller något och jag tror inte någon märkte det).
    om det är till någon tröst så grät jag också lite på min praktik heh.
    men det kändes liksom bara inte som en bra idé att låta praktikanten som varit där i en dag stå uppe på en stege och byta vatten till pirayorna samtidigt som handledaren står bredvid och säger att "spill inte för då blir det översvämning på våningen under och då blir folk arga" och "trilla inte ner för en annan praktikant gjorde det och bröt benet och välte akvariet så det gick sönder" ...
    ..... så då grät jag en liten skvätt för att slippa :s and it worked, puh
    Åh jag kan förstå att du grät där, eh. Jag var lite mesigare och helt fri från pirayor. I mitt fall var det mer så att min handledare på labbet har en tendens att förklara något jag typ.. halvt hänger med på (sådär så att jag inte direkt förstår men ändå inte alls vet vad jag egentligen ska fråga för att förstå mer) och sen säger hon typ "I really expect that you understand this"... och då känner jag mig jättekorkad när jag inte alls förstått. Och efter att jag suttit och känt mig jättekorkad lite för många gånger igår så blev jag typ ledsen och började fundera en massa på om jag typ var för dum för att klara av det här osv. Men eh ja, det gick bättre idag iaf?
    aww :( jag hade också blivit ledsen om det hänt mig :(
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel fre 02 sep 2016, 21:07

    Phantomrider skrev:
    Smurvel skrev:
    Phantomrider skrev:
    Smurvel skrev:JAG HAR HELG!!! Och jag har överlevt min första vecka på praktiken utan några större missöden (lite gråt bara men det är sånt som händer eller något och jag tror inte någon märkte det).
    om det är till någon tröst så grät jag också lite på min praktik heh.
    men det kändes liksom bara inte som en bra idé att låta praktikanten som varit där i en dag stå uppe på en stege och byta vatten till pirayorna samtidigt som handledaren står bredvid och säger att "spill inte för då blir det översvämning på våningen under och då blir folk arga" och "trilla inte ner för en annan praktikant gjorde det och bröt benet och välte akvariet så det gick sönder" ...
    ..... så då grät jag en liten skvätt för att slippa :s and it worked, puh
    Åh jag kan förstå att du grät där, eh. Jag var lite mesigare och helt fri från pirayor. I mitt fall var det mer så att min handledare på labbet har en tendens att förklara något jag typ.. halvt hänger med på (sådär så att jag inte direkt förstår men ändå inte alls vet vad jag egentligen ska fråga för att förstå mer) och sen säger hon typ "I really expect that you understand this"... och då känner jag mig jättekorkad när jag inte alls förstått. Och efter att jag suttit och känt mig jättekorkad lite för många gånger igår så blev jag typ ledsen och började fundera en massa på om jag typ var för dum för att klara av det här osv. Men eh ja, det gick bättre idag iaf?
    aww :( jag hade också blivit ledsen om det hänt mig :(

    Alltså min handledare på labbet är snäll och förklarar för det mesta helt okej, det känns bara ibland som om hon typ glömmer delar av förklaringen som borde vara "uppenbara" men som eh.. inte riktigt är det för mig eller vad man ska säga.
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan lör 03 sep 2016, 01:04

    om tre månader har jag vart medlem på djur.nu i 12 år..........................
    sad44 sad44 sad44
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 03 sep 2016, 07:51

    mitchan skrev:om tre månader har jag vart medlem på djur.nu i 12 år..........................
    sad44 sad44 sad44

    Hjälp. Och jag som var stolt över att jag har varit medlem i 10 år den 21/9.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 03 sep 2016, 07:57

    Hund skrev:Igår åkte jag för att hämta de två hundar som jag ska vara hundvakt för. Idag stod träning på schemat.
    Bilträning, spår och "lydnad". Men vi hann bara två av dessa.
    Under lydnadspasset hade jag bundit upp min hund och den stora av de jag vaktar, och tränade lilla sheltien i inkallning (för jag vet att det inte sitter). Under träningen använde jag en spårlina ca 15m lång. Jag tog för kort avstånd mellan Doris och Lily/Love(bundna) och Doris kom för nära min hund (som blir frustrerad av att sitta bunden och se matte leka/träna någon annan).

    Så. Lily högg. Jag drog i linan. Doris blödde. Love undrade vad vi höll på med.
    Jag släppte de stora hundarna, plockade upp den lilla och i princip sprang hem (700m).
    I panik stängde jag in oss i köket och fick mamma (utbildad undersköterska med nästan 10års erfarenhet inom vård och omsorg) att hjälpa mig...hon är alltså inte utbildad inom hund, som JAG är, utan bara om människor...

    Nu ligger lillan och sover/vilar och mamma och pappa åkte för att köpa mig en ny telefon.
    (Någonstans mitt i hamnade min telefon i bråket och den är nu oanvändbar...)

    Vad jättejobbigt det låter! :( Jag hoppas Doris mår bra!
    Phantomrider
    Phantomrider
    kebabdjur


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 93
    Tuffingpoäng : 5
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 30

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Phantomrider lör 03 sep 2016, 19:12

    det känns som att det numera bor någon ovanför mig som gillar att sjunga och spela gitarr. fast hon sjunger hellre än bra om man säger så
    Hund
    Hund
    Ladordedurr of Dogs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 254
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ort : Finspång

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hund lör 03 sep 2016, 21:51

    Smurvel skrev:
    Hund skrev:Igår åkte jag för att hämta de två hundar som jag ska vara hundvakt för. Idag stod träning på schemat.
    Bilträning, spår och "lydnad". Men vi hann bara två av dessa.
    Under lydnadspasset hade jag bundit upp min hund och den stora av de jag vaktar, och tränade lilla sheltien i inkallning (för jag vet att det inte sitter). Under träningen använde jag en spårlina ca 15m lång. Jag tog för kort avstånd mellan Doris och Lily/Love(bundna) och Doris kom för nära min hund (som blir frustrerad av att sitta bunden och se matte leka/träna någon annan).

    Så. Lily högg. Jag drog i linan. Doris blödde. Love undrade vad vi höll på med.
    Jag släppte de stora hundarna, plockade upp den lilla och i princip sprang hem (700m).
    I panik stängde jag in oss i köket och fick mamma (utbildad undersköterska med nästan 10års erfarenhet inom vård och omsorg) att hjälpa mig...hon är alltså inte utbildad inom hund, som JAG är, utan bara om människor...

    Nu ligger lillan och sover/vilar och mamma och pappa åkte för att köpa mig en ny telefon.
    (Någonstans mitt i hamnade min telefon i bråket och den är nu oanvändbar...)

    Vad jättejobbigt det låter! :( Jag hoppas Doris mår bra!

    Det VA jättejobbigt. Men Doris mår nu bra, lite avvaktande mot Lily men det kan man ju förstå :)
    PS. Lily och jag vann agility Large ^^ (Dock ej klubbmästare men jaja xD)
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan sön 04 sep 2016, 00:30

    [mod]varför har jag aldrig använt dom här knapparna[/mod]
    [warn]det är ju superkul[/warn]
    [mod]undrar om jag är den enda som kan göra såhär........... kan inte ni också testa[/mod]
    [warn]obs vet att ni inte har knapparna men ni kan ju skriva bbcoden iaf[/warn]
    TNT
    TNT
    regnbågspojke


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 117
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 25

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TNT sön 04 sep 2016, 00:57

    [mod]funkar det[/mod]
    [warn]det funkar omg[/warn]
    skitunge
    skitunge
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 28
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ort : sommarmånad á la pisskallt klimat

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  skitunge sön 04 sep 2016, 01:03

    [mod]shit
    det här är så roande omg
    kan låtsas vara mod och whatever[/mod]
    TNT
    TNT
    regnbågspojke


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 117
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 25

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TNT sön 04 sep 2016, 01:03

    [mod]alla barnen måste lyssna på måjje måjst nu
    - totally en moderator[/mod]
    TNT
    TNT
    regnbågspojke


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 117
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-28
    Ålder : 25

    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  TNT sön 04 sep 2016, 01:06

    [warn]Varning: denna tråden blev väldigt måjst nu, se upp för halkrisken![/warn]

    Sponsored content


    Flumtråd - Sida 25 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: ons 08 maj 2024, 19:40