Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+26
Aayla
Curryburry
Fridas_djurhem
Celine
Wolfy
iza
Wolfloverloverlover
TessyTheWolf
JustinDrewBieber
Tititina
Elon
J_J
Varg_Tass
skitunge
lince
TNT
Koltrast
Phantomrider
IntoFoxyFoxes
Sweet_Horse
TIGR
Donk
mitchan
pitchfork
Hund
Smurvel
30 posters

    Flumtråd

    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tis 28 feb 2017, 10:09

    Donk skrev:
    Smurvel skrev:
    Donk skrev:Haha, jag har aldrig skrivit personligt brev. Hoppas att jag aldrig behöver. Har glidit in på bananskal tidigare och nu ska jag snart bli statsanställd istället.
    Åh, jag skrev tre bara ikväll. Okej det var iofs väldigt liknande tjänster så jag skrev egentligen tre varianter av samma, men ändå. Jag borde skaffa mig relevanta kontakter att utnyttja i mitt liv eller något. Buhu. jag har typ halvpanik över att jag tar examen om 3 månader och inte alls vet vad jag ska ta vägen sen. sad44

    Hallå du ska ju bli crew på mitt och mitchans spel ju det är sjukt ansvarsfullt och betalar bra

    Hurra min framtid är räddad!!!!!! Kommer bli perfekt framtida referens när jag söker doktorandtjänster.
    Donk
    Donk
    Kung över DNR


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Donk tis 28 feb 2017, 13:49

    Smurvel skrev:
    Donk skrev:
    Smurvel skrev:
    Donk skrev:Haha, jag har aldrig skrivit personligt brev. Hoppas att jag aldrig behöver. Har glidit in på bananskal tidigare och nu ska jag snart bli statsanställd istället.
    Åh, jag skrev tre bara ikväll. Okej det var iofs väldigt liknande tjänster så jag skrev egentligen tre varianter av samma, men ändå. Jag borde skaffa mig relevanta kontakter att utnyttja i mitt liv eller något. Buhu. jag har typ halvpanik över att jag tar examen om 3 månader och inte alls vet vad jag ska ta vägen sen. sad44

    Hallå du ska ju bli crew på mitt och mitchans spel ju det är sjukt ansvarsfullt och betalar bra

    Hurra min framtid är räddad!!!!!! Kommer bli perfekt framtida referens när jag söker doktorandtjänster.

    "lång erfarenhet av genetiska simulationer"
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tis 28 feb 2017, 13:56

    Donk skrev:
    Smurvel skrev:
    Donk skrev:
    Smurvel skrev:
    Donk skrev:Haha, jag har aldrig skrivit personligt brev. Hoppas att jag aldrig behöver. Har glidit in på bananskal tidigare och nu ska jag snart bli statsanställd istället.
    Åh, jag skrev tre bara ikväll. Okej det var iofs väldigt liknande tjänster så jag skrev egentligen tre varianter av samma, men ändå. Jag borde skaffa mig relevanta kontakter att utnyttja i mitt liv eller något. Buhu. jag har typ halvpanik över att jag tar examen om 3 månader och inte alls vet vad jag ska ta vägen sen. sad44

    Hallå du ska ju bli crew på mitt och mitchans spel ju det är sjukt ansvarsfullt och betalar bra

    Hurra min framtid är räddad!!!!!! Kommer bli perfekt framtida referens när jag söker doktorandtjänster.

    "lång erfarenhet av genetiska simulationer"

    Precis! "Expert på genmodifiering av gröna katter"
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast tis 28 feb 2017, 23:12

    Det här med att jag aldrig beställde någon tvättkräm som backup ifall den naturliga tvålen jag köpte skulle visa sig vara lika dålig för händerna som all annan tvål!?!? hur kom jag fram till den strålande idén whoco5

    Hittade ialf min allergi/eksemsalva idag MEN hur ska den hjälpa när jag måste tvätta händerna och det bara finns tvål!?!?! Rip mina händer :( undra om man kan använda olja istället..
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  pitchfork ons 01 mar 2017, 01:03

    Koltrast skrev:Det här med att jag aldrig beställde någon tvättkräm som backup ifall den naturliga tvålen jag köpte skulle visa sig vara lika dålig för händerna som all annan tvål!?!? hur kom jag fram till den strålande idén whoco5

    Hittade ialf min allergi/eksemsalva idag MEN hur ska den hjälpa när jag måste tvätta händerna och det bara finns tvål!?!?! Rip mina händer :( undra om man kan använda olja istället..
    åh har du hudproblem det har jag med vi kan bilda klubb ...... beer
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan ons 01 mar 2017, 06:17

    det tog över fem timmar att catcha upp på youtube....... började vid typ 01 och väntade mig att kunna se youtube i typ en timme och sen hinna med en film också... klockan är 6am...
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 01 mar 2017, 11:29

    pitchfork skrev:
    Koltrast skrev:Det här med att jag aldrig beställde någon tvättkräm som backup ifall den naturliga tvålen jag köpte skulle visa sig vara lika dålig för händerna som all annan tvål!?!? hur kom jag fram till den strålande idén whoco5

    Hittade ialf min allergi/eksemsalva idag MEN hur ska den hjälpa när jag måste tvätta händerna och det bara finns tvål!?!?! Rip mina händer :( undra om man kan använda olja istället..
    åh har du hudproblem det har jag med vi kan bilda klubb ...... beer

    ja :/ oftast är det dock ganska lugnt med händerna, bara jag håller mig borta från handtvål hahah så det var ju ganska dumt att köpa just tvål. Men den var eko, ganska naturlig, luktade clementine och gav pengar till BRIS så jag bara oj den måste ju vara bra :) :) :)

    Gillar inte dina händer handtvål heller?
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 01 mar 2017, 11:44

    Förresten provade jag min ekologiska ansiktstvätt som handtvål för den är baserad på oljor och inte tvål, vilket hittills tycks fungera väldigt bra så mina händer kanske överlever tills jag hittat en tvättkräm ändå :)
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 01 mar 2017, 13:31

    Jag. Är. Så. Trött. Seriöst det här är helt galet.

    I måndags labbade jag bara ca 7 h, men ägnade hela kvällen åt jobbsökande. Sov 5 h natten till tisdag. Igår var jag på labbet i 11 h och hade totalt typ en halvtimmes rast under dagen. Sov 3 h natten till idag. Och måste labba 10 h idag (kommer hem vid 18)... Jag är trött. Jag vill sova.
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  pitchfork ons 01 mar 2017, 17:44

    Koltrast skrev:
    pitchfork skrev:
    Koltrast skrev:Det här med att jag aldrig beställde någon tvättkräm som backup ifall den naturliga tvålen jag köpte skulle visa sig vara lika dålig för händerna som all annan tvål!?!? hur kom jag fram till den strålande idén whoco5

    Hittade ialf min allergi/eksemsalva idag MEN hur ska den hjälpa när jag måste tvätta händerna och det bara finns tvål!?!?! Rip mina händer :( undra om man kan använda olja istället..
    åh har du hudproblem det har jag med vi kan bilda klubb ...... beer

    ja :/ oftast är det dock ganska lugnt med händerna, bara jag håller mig borta från handtvål hahah så det var ju ganska dumt att köpa just tvål. Men den var eko, ganska naturlig, luktade clementine och gav pengar till BRIS så jag bara oj den måste ju vara bra :) :) :)

    Gillar inte dina händer handtvål heller?
    jag har egentligen inte så stora problem med händerna, jag har mest allmänt känslig hud och får eksem kring underarmarna ibland. egentligen ska jag smörja in mig med mjukgörande kräm en-två gånger om dagen och varje gång jag varit i kontakt med vatten, och steroida ner mina eksem när de dyker upp, men det är jag på tok för lat för så det gör jag aldrig. jag kan inte använda normala schampo/balsam/duschtvål heller, måste ha typ tråkiga oparfymerade allergiprodukter, annars blir min hud helt röd och upprörd. men vanlig handtvål bryr jag mig inte så mycket om, det enda som händer av det är att mina händer blir lite torra och eksemen blir lite ledsna en stund. det kan jag leva med noexpression
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 01 mar 2017, 19:01

    pitchfork skrev:
    jag har egentligen inte så stora problem med händerna, jag har mest allmänt känslig hud och får eksem kring underarmarna ibland. egentligen ska jag smörja in mig med mjukgörande kräm en-två gånger om dagen och varje gång jag varit i kontakt med vatten, och steroida ner mina eksem när de dyker upp, men det är jag på tok för lat för så det gör jag aldrig. jag kan inte använda normala schampo/balsam/duschtvål heller, måste ha typ tråkiga oparfymerade allergiprodukter, annars blir min hud helt röd och upprörd. men vanlig handtvål bryr jag mig inte så mycket om, det enda som händer av det är att mina händer blir lite torra och eksemen blir lite ledsna en stund. det kan jag leva med noexpression
    åh nej vad jobbigt med eksem! Det har jag faktiskt klarat mig undan som tur är, skulle aldrig orka smörja in mig varje dag.. har också allmänt känslig hud och kan inte heller använda normala schampon eller duschtvål (fast innan jag insåg att det inte var bra använde jag alltid vanliga schampon.. men sen kliade och blödde hårbotten jämt också...) Men jag började använda naturliga schampon utan starka tensider, uttorkande ämnen och syntetiska doftämnen för ett par år sedan och sen dess har jag inte haft några problem med hårbotten :) Har några olika varav flera är i fasta kuber och de funkar som en mild duschtvål också.

    Hade inga problem med handtvål förr men för några år sedan började jag få typ kontaktallergi eller liknande reaktioner, så fingrarna sårade och flagnade och handflatorna blev oelastiska och tjocka för att nya hudlagren byggdes upp på död hud eller något!?!? insåg liksom inte att det var handtvål som var problemet innan det blev så dåligt, så blev ju bara värre och värre och sen dess gillar inte händerna regelbunden användning av handtvål :/ men tvättkrämer är så tråkiga så ibland (som nu) får jag för mig att det kanske är lugnt att använda tvål igen no
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 01 mar 2017, 19:11

    Alltså hittade ett dokument från 2012 idag där jag skrivit ner vilka olika användare jag haft på djur.nu och det var orimligt många varav de flesta jag helt glömt bort!?!? vissa av namnen känner jag inte igen alls!? var hittade jag liksom information till att sammanställa den listan.. (kanske på mail iofs...)

    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan ons 01 mar 2017, 19:22

    Koltrast skrev:Alltså hittade ett dokument från 2012 idag där jag skrivit ner vilka olika användare jag haft på djur.nu och det var orimligt många varav de flesta jag helt glömt bort!?!? vissa av namnen känner jag inte igen alls!? var hittade jag liksom information till att sammanställa den listan.. (kanske på mail iofs...)

    hahahaha jag har, no joke, antagligen haft över typ at least 200 dn-konton under åren...
    var iofs medlem mellan december 2004 och... i höstas(?) när djur.nu dog så hann med rätt mycket.. men.... överdriver inte ens at all
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel ons 01 mar 2017, 19:31

    Koltrast skrev:Alltså hittade ett dokument från 2012 idag där jag skrivit ner vilka olika användare jag haft på djur.nu och det var orimligt många varav de flesta jag helt glömt bort!?!? vissa av namnen känner jag inte igen alls!? var hittade jag liksom information till att sammanställa den listan.. (kanske på mail iofs...)

    Åh posta den här!!

    Jag har haft.. eh.
    Smurvelmurvelsmurfen
    Smurvel_murvel
    Namnlös
    Okänd

    Och kanske någon mer, eh. Smurvelmurvelsmurfen har dock alltid varit min huvudsakliga användare sedan jag blev medlem 2006, namnlös och okänd var vid tillfällen då jag ville hänga på klottret utan att var crewig, haha.
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 01 mar 2017, 19:56

    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:Alltså hittade ett dokument från 2012 idag där jag skrivit ner vilka olika användare jag haft på djur.nu och det var orimligt många varav de flesta jag helt glömt bort!?!? vissa av namnen känner jag inte igen alls!? var hittade jag liksom information till att sammanställa den listan.. (kanske på mail iofs...)

    Åh posta den här!!

    Jag har haft.. eh.
    Smurvelmurvelsmurfen
    Smurvel_murvel
    Namnlös
    Okänd

    Och kanske någon mer, eh. Smurvelmurvelsmurfen har dock alltid varit min huvudsakliga användare sedan jag blev medlem 2006, namnlös och okänd var vid tillfällen då jag ville hänga på klottret utan att var crewig, haha.

    Åh visst! det kan jag göra men loggade in på min gamla mail nu och har bara kollat en liten stund men har redan hittat ytterligare medlemmar som jag tydligen haft så ska nog komplettera min lista först... alltså har helt glömt bort/förträngt att jag haft så många olika. De kan inte ha funnits länge liksom..

    Med tanke på hur många jag tydligen haft så är det beundransvärt ur mitt perspektiv att någon lyckats ha så få som du!
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  pitchfork ons 01 mar 2017, 20:29

    Koltrast skrev:
    pitchfork skrev:
    jag har egentligen inte så stora problem med händerna, jag har mest allmänt känslig hud och får eksem kring underarmarna ibland. egentligen ska jag smörja in mig med mjukgörande kräm en-två gånger om dagen och varje gång jag varit i kontakt med vatten, och steroida ner mina eksem när de dyker upp, men det är jag på tok för lat för så det gör jag aldrig. jag kan inte använda normala schampo/balsam/duschtvål heller, måste ha typ tråkiga oparfymerade allergiprodukter, annars blir min hud helt röd och upprörd. men vanlig handtvål bryr jag mig inte så mycket om, det enda som händer av det är att mina händer blir lite torra och eksemen blir lite ledsna en stund. det kan jag leva med noexpression
    åh nej vad jobbigt med eksem! Det har jag faktiskt klarat mig undan som tur är, skulle aldrig orka smörja in mig varje dag.. har också allmänt känslig hud och kan inte heller använda normala schampon eller duschtvål (fast innan jag insåg att det inte var bra använde jag alltid vanliga schampon.. men sen kliade och blödde hårbotten jämt också...) Men jag började använda naturliga schampon utan starka tensider, uttorkande ämnen och syntetiska doftämnen för ett par år sedan och sen dess har jag inte haft några problem med hårbotten :) Har några olika varav flera är i fasta kuber och de funkar som en mild duschtvål också.

    Hade inga problem med handtvål förr men för några år sedan började jag få typ kontaktallergi eller liknande reaktioner, så fingrarna sårade och flagnade och handflatorna blev oelastiska och tjocka för att nya hudlagren byggdes upp på död hud eller något!?!? insåg liksom inte att det var handtvål som var problemet innan det blev så dåligt, så blev ju bara värre och värre och sen dess gillar inte händerna regelbunden användning av handtvål :/ men tvättkrämer är så tråkiga så ibland (som nu) får jag för mig att det kanske är lugnt att använda tvål igen no
    vad är det för schampon du använder? låter spännande med kuber ohmy  
    men hjälp, det låter asjobbigt!? och jag kan relatera till tråkigheten... ibland får jag för mig att använda normalt schampo som luktar mysigare men det får jag betala för genom att vara röd och känslig i ansiktet och på axlarna resten av dagen.. och den mjukgörande krämen jag har är klibbig och obehaglig och det fastnar katthår i den vilket bara kliar ännu mer så det hjälper inte så jättemycket. unsure
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 01 mar 2017, 21:04

    pitchfork skrev:vad är det för schampon du använder? låter spännande med kuber ohmy  
    men hjälp, det låter asjobbigt!? och jag kan relatera till tråkigheten... ibland får jag för mig att använda normalt schampo som luktar mysigare men det får jag betala för genom att vara röd och känslig i ansiktet och på axlarna resten av dagen.. och den mjukgörande krämen jag har är klibbig och obehaglig och det fastnar katthår i den vilket bara kliar ännu mer så det hjälper inte så jättemycket. unsure

    Hah ja schampokuber är trevliga, de torkar inte ut hårbotten (dvs tensiderna är inte så starka så de tar bort de naturliga oljorna som hårbotten behöver) så hårbotten överproducerar inte oljor (vilket den ofta gör när man använder starka tensider) så man behöver inte tvätta det så ofta (gäller de flesta naturliga schampon, inte bara fasta). Och så räcker de väldigt länge :)

    För de mesta använder jag dessa (den gröna och den med morot funkar bäst för mig):
    http://www.marigold.n.nu/marigoldtvalen
    (de har mycket annat trevligt också!)

    Men min första kom från Källans:
    http://www.handelshusetkallan.se/39-harvard (det fanns en återförsäljare i vår stad men de har stängt nu tyvärr)

    Ja men precis, sakerna man inte borde använda luktar ju ofta så gott och de man ska använda luktar oftast ytterst omysigt! Nej vad jobbigt att den är klibbig!?!? låter som en väldigt otrevlig kräm, går den liksom inte in i huden? för sådant är ju jättejobbigt!
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 01 mar 2017, 21:26

    HAHHA okej så dessa är de namn jag minns/hittar mail om
    (alltså hur var jag ens så sämst på användarnamn!?!? dessa får Koltrast att verka bra ju)

    Okänt registreringsdatum:
    Baby_Girl (alltså usch vilket namn, detta var min första användare förmodligen någon gång 2005-2006 eller innan, forumet var jag nog inte ens medveten om då)
    Creepy_McCool - någon gång 2007-2008
    Jason_Dolley - början av 2008 kanske (kan vara den första jag skrev med på forumet)
    Lilly999 - förmodligen 2008
    Glada_Jag eller GladaJag, vet inte när men vet att den fanns
    (förutom Cansquiee är dessa minus Glada_Jag/GladaJag huvudkontona)

    2008:
    Jason_Dolley_Klotter, J_D, J_DDipp, xIna, Spooky, HeathFly, Jason_Dolley_Diplom3, JeeyyJee,

    2009:
    IvvioIshiLivingLife, Chicie, Kimechu, Litshie

    2010:
    Cansiie, Cansquiee, LadyYmIisSlEe, ThEsHadOwYhArdroCkeR, Ekbladsflikkan, EkbladsFlickan

    2011:
    Faelivrin

    2012
    Cinnamon, Havtorn  
    - efter detta finns det kanske inga fler, men runt den tiden skapade jag ytterligare en mail och det kan finnas fler där...

    Alltså vissa har jag helt glömt men kommer ihåg nu när jag ser namnen, men xIna och HeathFly känner jag inte igen på något sätt och vis!?!?

    Känns som Faelivrin, Cinnamon och Havtorn var typ bevaka läget medlemmar hahah

    Havtorn är döpt efter ett te <3
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan ons 01 mar 2017, 21:45

    jag approvar namnet HeathFly especially!!! blue water high <3333
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 01 mar 2017, 21:53

    mitchan skrev:jag approvar namnet HeathFly especially!!! blue water high <3333
    HAHHAHA åh men jisses det kommer ju därifrån, hade jag aldrig kommit på, hahah okej nu var inte det namnet något mysterium längre hahah

    åh alltså blue water high det var länge sen <3
    och flyg 29 saknas och emblas hemlighet och sökandet efter skattkammarön
    hahha åh får sommarlovsmorgon feels nu <3
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan ons 01 mar 2017, 22:09

    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:jag approvar namnet HeathFly especially!!! blue water high <3333
    HAHHAHA åh men jisses det kommer ju därifrån, hade jag aldrig kommit på, hahah okej nu var inte det namnet något mysterium längre hahah

    åh alltså blue water high det var länge sen <3
    och flyg 29 saknas och emblas hemlighet och sökandet efter skattkammarön
    hahha åh får sommarlovsmorgon feels nu <3
    och unge greve dracula!!!
    sommarlovsmorgon var bäst hahaha <3<3 rewatchade blue water high för bara några månader sen.... whistle
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast ons 01 mar 2017, 22:19

    mitchan skrev:
    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:jag approvar namnet HeathFly especially!!! blue water high <3333
    HAHHAHA åh men jisses det kommer ju därifrån, hade jag aldrig kommit på, hahah okej nu var inte det namnet något mysterium längre hahah

    åh alltså blue water high det var länge sen <3
    och flyg 29 saknas och emblas hemlighet och sökandet efter skattkammarön
    hahha åh får sommarlovsmorgon feels nu <3
    och unge greve dracula!!!
    sommarlovsmorgon var bäst hahaha <3<3 rewatchade blue water high för bara några månader sen.... whistle
    jaa verkligen <3
    hah ja förstod nästan det, ditt minne hade ju varit läskigt bra annars om du hade kopplat den referensen utan att ha sett blue water high sen sommarlovsmorgon
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  pitchfork tor 02 mar 2017, 00:49

    Koltrast skrev:Hah ja schampokuber är trevliga, de torkar inte ut hårbotten (dvs tensiderna är inte så starka så de tar bort de naturliga oljorna som hårbotten behöver) så hårbotten överproducerar inte oljor (vilket den ofta gör när man använder starka tensider) så man behöver inte tvätta det så ofta (gäller de flesta naturliga schampon, inte bara fasta). Och så räcker de väldigt länge :)

    För de mesta använder jag dessa (den gröna och den med morot funkar bäst för mig):
    http://www.marigold.n.nu/marigoldtvalen
    (de har mycket annat trevligt också!)

    Men min första kom från Källans:
    http://www.handelshusetkallan.se/39-harvard (det fanns en återförsäljare i vår stad men de har stängt nu tyvärr)

    Ja men precis, sakerna man inte borde använda luktar ju ofta så gott och de man ska använda luktar oftast ytterst omysigt! Nej vad jobbigt att den är klibbig!?!? låter som en väldigt otrevlig kräm, går den liksom inte in i huden? för sådant är ju jättejobbigt!
    nice!!! ska undersöka det där thumbsup
    haha ja det är vanlig canoderm och den gör ju vad den ska egentligen men det är klibbigt i början. krämer är inte värt besväret alltså no
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tor 02 mar 2017, 06:13

    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:jag approvar namnet HeathFly especially!!! blue water high <3333
    HAHHAHA åh men jisses det kommer ju därifrån, hade jag aldrig kommit på, hahah okej nu var inte det namnet något mysterium längre hahah

    åh alltså blue water high det var länge sen <3
    och flyg 29 saknas och emblas hemlighet och sökandet efter skattkammarön
    hahha åh får sommarlovsmorgon feels nu <3
    Jag har alla tre säsonger av flyg29 saknas på dvd någonstans på vinden. Kom omgående och titta med mig, jag bjuder på te!
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan tor 02 mar 2017, 06:50

    planen var att jag skulle till ikea idag.. men klockan är nästan 7am och jag har inte gått å lagt mig än så vi får se hur det går???

    Sponsored content


    Flumtråd - Sida 11 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: mån 20 maj 2024, 16:42