mitchan lör 04 mar 2017, 08:15
ok känner att det är dags att samla alla serier jag måste hålla koll på .... hittar aldrig dokument på datorn så ni får ta del av det också :----) varsågoda
baby daddy säsong 6 börjar finaLLY 13 mars
lucifer kom just tillbaka efter en paus mitt i säsongen och nu är det en till paus mitt i säsongen och nästa avsnitt kommer inte förrän 1 maj, wtf's up with that???
elementary fortsätter imorgon 5 mars
supernatural kommer det nya episoder av all the time känns det som och jag å emma ligger flera ep efter.....
nästa episod new girl kommer 14 mars
jag borde börja på nya säsongen av the 100 också i guess fastän den senaste säsongen var sämst.....
4 april börjar izombie säsong 3!!!!!
unbreakable kimmy schmidt 19 maj
iron fist börjar 17 mars!!! taggad
måste catcha upp på vad jag missat av broadchurch (säsong 3 började i måndags och jag har inte ens sett halva säsong 2 än), brooklyn nine-nine (nästa ep kommer 11 april, tror jag har about en hel säsong att se), hannibal (tydligen är det snart ett år sen serien LADES NER och jag har inte märkt nåt pga slutade se i början av säsong 3 och inte hängt på tumblr... aja har en säsong att se iaf), och... fortsätta se penny dreadful i guess... och mr robot.. och x files..
men först måste jag se om firefly och new girl :--) och kanske wilfred och jessica jones och första säsongen av izombie och hela gravity falls och säsong 1-2 av angel och .. kanske don't trust the b in apt 23?? ...och vill se om lucifer också pga SÅ LÄNGE ATT VÄNTA TILL NÄSTA AVSNITT?!?! och constantine var längesen och det finns bara en säsong så det är lätt att se om så i'll probably do that
...vill sort of börja på criminal minds också?? pga matthew gray gubler är bäst I VÄRLDEN och hans karaktär är allas #1 exempel på en typisk intp så jag är rätt säker på att jag kommer älska honom forever.. men....... 12 säsonger... and counting... och långa avsnitt.. (såg just friends och det gick på typ två veckor pga avsnitten är bara 20 minuter.... men då såg jag non stop dygnet runt nästan.. tänk ÖVER EN MÅNAD STRAIGHT med inget annat i mitt liv än en stereotypisk crime drama???? guuuud......)
AJA
vi får se vad som händer
är det weird att jag vill se om serier jag redan sett 30 gånger hellre än att börja på nya.......