Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+26
Aayla
Curryburry
Fridas_djurhem
Celine
Wolfy
iza
Wolfloverloverlover
TessyTheWolf
JustinDrewBieber
Tititina
Elon
J_J
Varg_Tass
skitunge
lince
TNT
Koltrast
Phantomrider
IntoFoxyFoxes
Sweet_Horse
TIGR
Donk
mitchan
pitchfork
Hund
Smurvel
30 posters

    Flumtråd

    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast tor 02 mar 2017, 10:28

    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:jag approvar namnet HeathFly especially!!! blue water high <3333
    HAHHAHA åh men jisses det kommer ju därifrån, hade jag aldrig kommit på, hahah okej nu var inte det namnet något mysterium längre hahah

    åh alltså blue water high det var länge sen <3
    och flyg 29 saknas och emblas hemlighet och sökandet efter skattkammarön
    hahha åh får sommarlovsmorgon feels nu <3
    Jag har alla tre säsonger av flyg29 saknas på dvd någonstans på vinden. Kom omgående och titta med mig, jag bjuder på te!
    Oj alla tre!? jag har bara första  cry
    åh det låter ju jättemysigt <3
    Jag kan ta med Emblas hemlighet
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel tor 02 mar 2017, 10:37

    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:jag approvar namnet HeathFly especially!!! blue water high <3333
    HAHHAHA åh men jisses det kommer ju därifrån, hade jag aldrig kommit på, hahah okej nu var inte det namnet något mysterium längre hahah

    åh alltså blue water high det var länge sen <3
    och flyg 29 saknas och emblas hemlighet och sökandet efter skattkammarön
    hahha åh får sommarlovsmorgon feels nu <3
    Jag har alla tre säsonger av flyg29 saknas på dvd någonstans på vinden. Kom omgående och titta med mig, jag bjuder på te!
    Oj alla tre!? jag har bara första  cry
    åh det låter ju jättemysigt <3
    Jag kan ta med Emblas hemlighet
    Jaa kom. Åh jag har eventuellt Emblas hemlighet inspelad förresten, den borde finnas på externa hårddisken vid närmare eftertanke.
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast tor 02 mar 2017, 10:41

    mitchan skrev:planen var att jag skulle till ikea idag.. men klockan är nästan 7am och jag har inte gått å lagt mig än så vi får se hur det går???
    alltså what hur orkar du vara uppe typ hela natten!? min gräns gick typ vid 03:30 på den tiden jag kunde afford att vara uppe halva natten (dvs innan jag började skriva examensarbetet...)

    Enda gången jag varit uppe hela natten var när jag skrev på en hemtenta i mark- och miljökemi och det var typ bland det hemskaste jag varit med om!?!? Kan iofs vara för att jag skrev tenta/hade panik över att jag inte fick fram några svar på tenta i typ 30 timmar i sträck men.. ah... ändå typ hemskaste ever

    Liksom vid 04-05 ville man bara lägga sig och gråta på golvet men man hade typ hälften av tentan kvar och så kändes det som att man hade feber och att kroppen var på väg att lägga av ughhh
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast tor 02 mar 2017, 11:03

    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:
    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:jag approvar namnet HeathFly especially!!! blue water high <3333
    HAHHAHA åh men jisses det kommer ju därifrån, hade jag aldrig kommit på, hahah okej nu var inte det namnet något mysterium längre hahah

    åh alltså blue water high det var länge sen <3
    och flyg 29 saknas och emblas hemlighet och sökandet efter skattkammarön
    hahha åh får sommarlovsmorgon feels nu <3
    Jag har alla tre säsonger av flyg29 saknas på dvd någonstans på vinden. Kom omgående och titta med mig, jag bjuder på te!
    Oj alla tre!? jag har bara första  cry
    åh det låter ju jättemysigt <3
    Jag kan ta med Emblas hemlighet
    Jaa kom. Åh jag har eventuellt Emblas hemlighet inspelad förresten, den borde finnas på externa hårddisken vid närmare eftertanke.
    Hade jag inte haft typ minst 3,5 h i transportväg till uppsala och ett examensarbete jag verkligen borde skriva på så hade jag gärna kommit :)
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan tor 02 mar 2017, 13:32

    Koltrast skrev:
    mitchan skrev:planen var att jag skulle till ikea idag.. men klockan är nästan 7am och jag har inte gått å lagt mig än så vi får se hur det går???
    alltså what hur orkar du vara uppe typ hela natten!? min gräns gick typ vid 03:30 på den tiden jag kunde afford att vara uppe halva natten (dvs innan jag började skriva examensarbetet...)

    Enda gången jag varit uppe hela natten var när jag skrev på en hemtenta i mark- och miljökemi och det var typ bland det hemskaste jag varit med om!?!? Kan iofs vara för att jag skrev tenta/hade panik över att jag inte fick fram några svar på tenta i typ 30 timmar i sträck men.. ah... ändå typ hemskaste ever

    Liksom vid 04-05 ville man bara lägga sig och gråta på golvet men man hade typ hälften av tentan kvar och så kändes det som att man hade feber och att kroppen var på väg att lägga av ughhh
    hahahaha oj 7 var inte ens särskilt sent för mig, men det kan ju ha "hjälpt" att jag vaknade vid 16-17 igår......
    vänder på dygnet helt och håller väldigt ofta :--D det är lite halvjobbigt dom gångerna jag får för mig att det bästa sättet att lösa en screwed up dygnsrytm är att vara vaken typ 36 timmar though, men... det händer så ofta att jag är rätt bra på det nu
    fast jag blir lite typ konstig i huvudet och smått yr och darrig när det händer HAHAHAHA hälsosamt
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan fre 03 mar 2017, 22:48

    varför har ni alla dött igen sad44
    Hund
    Hund
    Ladordedurr of Dogs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 254
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ort : Finspång

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hund fre 03 mar 2017, 23:23

    Jag har inte dött...jag har bara inget vettigt att säga xD
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan lör 04 mar 2017, 08:15

    ok känner att det är dags att samla alla serier jag måste hålla koll på .... hittar aldrig dokument på datorn så ni får ta del av det också :----) varsågoda

    baby daddy säsong 6 börjar finaLLY 13 mars

    lucifer kom just tillbaka efter en paus mitt i säsongen och nu är det en till paus mitt i säsongen och nästa avsnitt kommer inte förrän 1 maj, wtf's up with that???

    elementary fortsätter imorgon 5 mars

    supernatural kommer det nya episoder av all the time känns det som och jag å emma ligger flera ep efter.....

    nästa episod new girl kommer 14 mars

    jag borde börja på nya säsongen av the 100 också i guess fastän den senaste säsongen var sämst.....

    4 april börjar izombie säsong 3!!!!!

    unbreakable kimmy schmidt 19 maj

    iron fist börjar 17 mars!!! taggad

    måste catcha upp på vad jag missat av broadchurch (säsong 3 började i måndags och jag har inte ens sett halva säsong 2 än), brooklyn nine-nine (nästa ep kommer 11 april, tror jag har about en hel säsong att se), hannibal (tydligen är det snart ett år sen serien LADES NER och jag har inte märkt nåt pga slutade se i början av säsong 3 och inte hängt på tumblr... aja har en säsong att se iaf), och... fortsätta se penny dreadful i guess... och mr robot.. och x files..
    men först måste jag se om firefly och new girl :--) och kanske wilfred och jessica jones och första säsongen av izombie och hela gravity falls och säsong 1-2 av angel och .. kanske don't trust the b in apt 23?? ...och vill se om lucifer också pga SÅ LÄNGE ATT VÄNTA TILL NÄSTA AVSNITT?!?! och constantine var längesen och det finns bara en säsong så det är lätt att se om så i'll probably do that

    ...vill sort of börja på criminal minds också?? pga matthew gray gubler är bäst I VÄRLDEN och hans karaktär är allas #1 exempel på en typisk intp så jag är rätt säker på att jag kommer älska honom forever.. men....... 12 säsonger... and counting... och långa avsnitt.. (såg just friends och det gick på typ två veckor pga avsnitten är bara 20 minuter.... men då såg jag non stop dygnet runt nästan.. tänk ÖVER EN MÅNAD STRAIGHT med inget annat i mitt liv än en stereotypisk crime drama???? guuuud......)



    AJA
    vi får se vad som händer

    är det weird att jag vill se om serier jag redan sett 30 gånger hellre än att börja på nya.......
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan lör 04 mar 2017, 08:16

    fgvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvn uuuuuuuuuuuuuuuuuuujggggggggggggggggggggggggggg
    ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg




    min katt hälsar
    Sweet_Horse
    Sweet_Horse
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 268
    Tuffingpoäng : 9
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 27

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Sweet_Horse lör 04 mar 2017, 09:53

    Ugh. Jag kommer hinna ha fyra olika rumskompisar innan jag återvänder till Sverige. Den första var från Ecuador, den andra från Venezuela och den tredje kommer vara fån Tyskland...

    Alltså, jag hoppas hon är trevlig osv men jag vill typ inte att min roomie ska gå även om jag ibland bara önskat att den dagen hon skulle åka hem kunde komma.
    Hund
    Hund
    Ladordedurr of Dogs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 254
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ort : Finspång

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hund lör 04 mar 2017, 10:27

    Idag ska jag vara produktiv och jobba på min svenska rapport som ska vara 15-20 sidor lång... w000t
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 04 mar 2017, 13:09

    Minns ni den där tråden med "Bilder på dig då och nu" typ??? Där folk la upp bilder på sig själva i olika åldrar. Den var jättegosig.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 04 mar 2017, 13:10

    Hund skrev:Idag ska jag vara produktiv och jobba på min svenska rapport som ska vara 15-20 sidor lång... w000t
    Åh jag borde följa ditt goda exempel och jobba på mitt masterarbete... som förmodligen blir sisådär 40 sidor... minst. Hittills har jag skrivit ett halvt stycke. Heja mig.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 31

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Smurvel lör 04 mar 2017, 13:12

    Var det bara jag som fullkomligt älskade den här sången varje gång jag såg bröderna lejonhjärta som liten???
    https://www.youtube.com/watch?v=z16f6v2jLFI
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast lör 04 mar 2017, 13:37

    Smurvel skrev:Var det bara jag som fullkomligt älskade den här sången varje gång jag såg bröderna lejonhjärta som liten???
    https://www.youtube.com/watch?v=z16f6v2jLFI
    Nej du är inte ensam, älskar Törnrosdalens frihetssång! så himla mysig
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast lör 04 mar 2017, 13:41

    Smurvel skrev:
    Hund skrev:Idag ska jag vara produktiv och jobba på min svenska rapport som ska vara 15-20 sidor lång... w000t
    Åh jag borde följa ditt goda exempel och jobba på mitt masterarbete... som förmodligen blir sisådär 40 sidor... minst. Hittills har jag skrivit ett halvt stycke. Heja mig.
    Jag borde också vara produktiv idag och skriva på mitt examensarbete.. men har inte skrivit ett dugg på det idag :/ kom på för några dagar sen när jag sorterade bland det jag skrivit att jag förmodligen skrivit 9 sidor med irrelevant information (dvs slösat massor av tid jag egentligen inte har) tänkte försöka jobba igen lite av det nu i helgen men går ju minst sagt dåligt whoco5 sad44
    Hund
    Hund
    Ladordedurr of Dogs


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 254
    Tuffingpoäng : 10
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ort : Finspång

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Hund lör 04 mar 2017, 14:56

    Koltrast skrev:
    Smurvel skrev:
    Hund skrev:Idag ska jag vara produktiv och jobba på min svenska rapport som ska vara 15-20 sidor lång... w000t
    Åh jag borde följa ditt goda exempel och jobba på mitt masterarbete... som förmodligen blir sisådär 40 sidor... minst. Hittills har jag skrivit ett halvt stycke. Heja mig.
    Jag borde också vara produktiv idag och skriva på mitt examensarbete.. men har inte skrivit ett dugg på det idag :/ kom på för några dagar sen när jag sorterade bland det jag skrivit att jag förmodligen skrivit 9 sidor med irrelevant information (dvs slösat massor av tid jag egentligen inte har) tänkte försöka jobba igen lite av det nu i helgen men går ju minst sagt dåligt whoco5 sad44

    Jag kan ju uppdatera och berätta att jag än så länge inte varit produktiv, men ska däremot börja nu när halva familjen försvann till min syrras sambos kalas som jag inte är bjuden till... thumbsup
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  pitchfork sön 05 mar 2017, 18:54

    jag tappade mina hörlurar i golvet och de gick sönder sad44
    har beställt nya men måste leva utan musik aka i total misär tills de kommer fram... cry
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast sön 05 mar 2017, 23:25

    alltså har haft sådan panik denna vecka för jag insett att jag skrivit massor av irrelevant på mitt exjobb och att jag skulle träffa min handledare nu på onsdag och det borde vara ganska mer färdigt än vad det är!?!? men kollade datumet nu och det är inte nu på onsdag det är nästa onsdag! Jag har alltså en vecka mer än jag trodde hahahhaha jag är så lättad! woho nu kan jag slappna av lite! så glaaaad :)
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast sön 05 mar 2017, 23:28

    pitchfork skrev:jag tappade mina hörlurar i golvet och de gick sönder sad44
    har beställt nya men måste leva utan musik aka i total misär tills de kommer fram... cry

    nej vad hemskt cry hoppas de kommer fram fort fort fort!
    ser alltid till att ha ett extra par hemma för man vet aldrig när de går sönder och jag kan typ inte fungera utan hörlurar
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast mån 06 mar 2017, 22:07

    "En kreotop är ett färdigt habitatkoncept baserad på en eller flera strukturer där den unika konstruktionen medför funktioner som gynnar biologisk mångfald"

    "Kreotoper kan fungera som stiliserade förslag
    på hur olika ekologiska strukturer kan kombineras till en naturvårdsbiotop"

    hur hade jag inte hört talas om kreotoper innan jag började skriva på mitt exjobb!?!?! det är ju typ det mysigaste jag hört talas om på länge
    en anlagd naturvårdsbiotop <3.
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast mån 06 mar 2017, 22:11

    varför läser jag om mark och föroreningar när jag borde läsa om ekologi och biodiversitet!?! (visste inte att min utbildning var så himla inriktad på föroreningar utan trodde den skulle vara mer bred inom miljö... och skulle aldrig klara att plugga på universitet, that's why)

    men ekologi och biodiversitet är ju typ det bästa som finns sad44
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  mitchan tis 07 mar 2017, 02:06

    ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

    mvh min katt
    pitchfork
    pitchfork
    Mitchans Prins <3


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 429
    Tuffingpoäng : 141
    Registreringsdatum : 11-08-16
    Ålder : 28

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  pitchfork tis 07 mar 2017, 16:09

    Koltrast skrev:
    pitchfork skrev:jag tappade mina hörlurar i golvet och de gick sönder sad44
    har beställt nya men måste leva utan musik aka i total misär tills de kommer fram... cry

    nej vad hemskt cry hoppas de kommer fram fort fort fort!  
    ser alltid till att ha ett extra par hemma för man vet aldrig när de går sönder och jag kan typ inte fungera utan hörlurar
    de kom fram idag thumbsup och jag har ju iphonehörlurar såklart men de är rätt dåliga och inte de bevkämaste för långa stunder confused

    titta vilken knasig gigantisk (syns inte så bra på bilden men den är över 80cm bred????) produktposter som följde med lurarna...... jag satte upp den på väggen för det är lätt det vackraste jag sett i mitt liv.
    Flumtråd - Sida 12 Img_5361_58becbfaddf2b32b24145e88
    Koltrast
    Koltrast
    björne


    Status :
    Online
    Offline

    Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Koltrast tis 07 mar 2017, 18:41

    pitchfork skrev:
    Koltrast skrev:
    pitchfork skrev:jag tappade mina hörlurar i golvet och de gick sönder sad44
    har beställt nya men måste leva utan musik aka i total misär tills de kommer fram... cry

    nej vad hemskt cry hoppas de kommer fram fort fort fort!  
    ser alltid till att ha ett extra par hemma för man vet aldrig när de går sönder och jag kan typ inte fungera utan hörlurar
    de kom fram idag thumbsup och jag har ju iphonehörlurar såklart men de är rätt dåliga och inte de bevkämaste för långa stunder confused

    titta vilken knasig gigantisk (syns inte så bra på bilden men den är över 80cm bred????) produktposter som följde med lurarna...... jag satte upp den på väggen för det är lätt det vackraste jag sett i mitt liv.
    finposter(ochkatt).jpg

    Härligt att de kom idag! :)

    Hahah alltså va, känns väldigt stort för att vara en reklamposter typ!? har aldrig ens varit med om att man får en poster!?!? tycker mest det är små bilder i vykortsstorlek som brukar följa med

    fler borde skicka med stora posters, de kan man ju använda som presentpapper rolleyes

    vilken mysig katt förresten :)

    Sponsored content


    Flumtråd - Sida 12 Empty Sv: Flumtråd

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: fre 10 maj 2024, 01:48