Smurvel skrev:Rensade ut tehyllan idag, så nu har jag bara 34 smaker kvar.
Den är seriöst jättetom!
wait what du har väl inte kastat te!?
eller!? hur har du rensat tehyllan?
Online |
Offline |
Smurvel skrev:Rensade ut tehyllan idag, så nu har jag bara 34 smaker kvar.
Den är seriöst jättetom!
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Koltrast skrev:Smurvel skrev:Rensade ut tehyllan idag, så nu har jag bara 34 smaker kvar.
Den är seriöst jättetom!
wait what du har väl inte kastat te!?
eller!? hur har du rensat tehyllan?för det är väl minsann inte värdigt en Tefröken att kasta te?
Online |
Offline |
hahah tack!!!Koltrast skrev:Förresten, grattis till att du kom in på den där taxidermilärling-grejen mitchan, det var ju himla roligt, hurra för dig! :)
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Alltså jag får träningsvärk varje gång jag köper 8,5 kg kattmat och bär den totalt typ 100 - 150 meter eller så till/från busshållsplatserna... och varje gång jag bakar kanelbullar för att jag knådar deg i en kvart typKoltrast skrev:Har världens träningsvärk i min högra underarm för att jag spelade badminton en stund i förrgår!? hur otränade armmuskler kan man ha liksom
Online |
Offline |
Online |
Offline |
TIGR skrev:jag är kall.
det första jag tänkte på när jag insåg detta var att gå hit och berätta hur kall jag är. är inte det skumt.
nu är det tedags.
Online |
Offline |
Online |
Offline |
hahahah va det låter hemskt??? hade dött. är glad att alla intervjuer jag vart på har vart ganska chill ändå (och har vart på så många att det inte ens är läskigt längre.. dvs typ 5st hahaha)Smurvel skrev:Arbetsintervjuer alltså. Jag överlevde iofs osv men alltså nej usch. Liksom "beskriv en utmanande händelse i ditt liv och hur du hanterade den" ... "vad skulle du säga är det svåraste du gjort"...
Fascinerade iofs att han inte nöjde sig med inscannade kopior av examensbevis och studieintyg från universitetet utan ville se mitt examensbevis i original.
Online |
Offline |
Han inledde typ "om du börjar med att gå igenom hela din utbildning och arbetslivserfarenhet och vid varje del berättar vad du lärde dig av dem, vilka utmaningar du stötte på, hur du hanterade dem och hur detta fick dig att utvecklas som person"mitchan skrev:hahahah va det låter hemskt??? hade dött. är glad att alla intervjuer jag vart på har vart ganska chill ändå (och har vart på så många att det inte ens är läskigt längre.. dvs typ 5st hahaha)Smurvel skrev:Arbetsintervjuer alltså. Jag överlevde iofs osv men alltså nej usch. Liksom "beskriv en utmanande händelse i ditt liv och hur du hanterade den" ... "vad skulle du säga är det svåraste du gjort"...
Fascinerade iofs att han inte nöjde sig med inscannade kopior av examensbevis och studieintyg från universitetet utan ville se mitt examensbevis i original.
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Smurvel skrev:Hej världen jag har ytterligare en intervju om 3 timmar. Hoppas jag hittar dit osv.
Online |
Offline |
Smurvel skrev:Alltså jag får träningsvärk varje gång jag köper 8,5 kg kattmat och bär den totalt typ 100 - 150 meter eller så till/från busshållsplatserna... och varje gång jag bakar kanelbullar för att jag knådar deg i en kvart typKoltrast skrev:Har världens träningsvärk i min högra underarm för att jag spelade badminton en stund i förrgår!? hur otränade armmuskler kan man ha liksom
Online |
Offline |
TIGR skrev:Smurvel skrev:Hej världen jag har ytterligare en intervju om 3 timmar. Hoppas jag hittar dit osv.
hej från världen, hoppas du hittar och att det går bra
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Grön biologi (naturvård etc.) eller vit biologi (molekylärbiologi) ? Jag har ju främst pluggat molekylärbiologi även om det ingår ett par gröna kurser också under kandidaten. Men ja det var trevligt, rätt kass arbetsmarknad tyvärr. Är det något mer specifikt du undrar över? :PKoltrast skrev:SMURVEL hur är det att läsa biologiprogrammet? :)
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Smurvel skrev:Grön biologi (naturvård etc.) eller vit biologi (molekylärbiologi) ? Jag har ju främst pluggat molekylärbiologi även om det ingår ett par gröna kurser också under kandidaten. Men ja det var trevligt, rätt kass arbetsmarknad tyvärr. Är det något mer specifikt du undrar över? :PKoltrast skrev:SMURVEL hur är det att läsa biologiprogrammet? :)
No user |