Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+28
JustinDrewBieber
skitunge
RadioMoon
Smurvel
lince
PonDiGaza
Puffy
Success
Woah
Matilda_Eli
Muppen_96
Fli
TheHate
KiMlOvEr
Dessi
GrönaSpindeln
DoctorOreo
korn
Hund
Feah
Batteri
Sweet_Horse
Phantomrider
TIGR
mitchan
pitchfork
Donk
TNT
32 posters

Flumtråd

Smurvel
    Smurvel
    Tefröken

Status :

Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 32

Flumtråd - Sida 36 Empty Sv: Flumtråd

Inlägg  Smurvel lör 04 feb 2017, 08:00

Kiwi skrev:Är det någon som vet hur man raderar sin profil?
    Men vaa vill du försvinna härifrån? :( :( :( :( Jag tycker om att ha dig här!
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 29

Inlägg  mitchan lör 04 feb 2017, 09:35

asså för 8 år sen fyllde jag 14??? och det var nyss?? liksom 2009?? hade nästan samma internet-kompisgäng då som jag har nu?? (okej TECHNICALLY inte..... nadine var knappt med 2009, och nu har sara och jennifer pretty much försvunnit.... men.... jag och emma har pratat basically varje dag sen sommaren 2009 iaf... och nadine joinade på fulltid 2011 aka inte långt därefter)
    ANYWAY min poäng är att 2009 är LITERALLY NYSS men det är 8 år sen och det är also 8 år kvar tills jag blir 30...................

................. sad44 sad44 sad44
    tiden går ju increasingly snabbare också?? om 2009 är igår så kommer ju 2025 vara om typ femton sekunder??

vad gammal jag är
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken

Status :

Inlägg  Smurvel lör 04 feb 2017, 12:57

För mig LÅTER 2008 nyss men det känns som väldigt länge sedan. 2008 slutade jag nian och började gymnasiet, blev crew på djur.nu och fyllde 16 år. Det var evigheter sen det där hände. Sedan dess har jag tagit studenten, flyttat hemifrån, helt bytt umgänge, tagit kandidatexamen i biologi och är snart färdig med min masterexamen. Det har typ hänt massor??

Edit: jaha du skrev om 2009 och inte 2008, men det är typ samma sak förutom att jag började tvåan på gymnasiet istället för att slutade nian.
    Gäst
    Gäst

Inlägg  Gäst lör 04 feb 2017, 13:14

Smurvel skrev:

Åh, vad snällt sagt! Verkligen!
    Men jag vill radera min profil och kommer kanske tillbaka igen med ett annat namn och allt.
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan lör 04 feb 2017, 13:25

Smurvel skrev:För mig LÅTER 2008 nyss men det känns som väldigt länge sedan. 2008 slutade jag nian och började gymnasiet, blev crew på djur.nu och fyllde 16 år. Det var evigheter sen det där hände. Sedan dess har jag tagit studenten, flyttat hemifrån, helt bytt umgänge, tagit kandidatexamen i biologi och är snart färdig med min masterexamen. Det har typ hänt massor??

Edit: jaha du skrev om 2009 och inte 2008, men det är typ samma sak förutom att jag började tvåan på gymnasiet istället för att slutade nian.
    oj okej om vi utgår ifrån hur mycket som har HÄNT sen 2009 så ser det kanske lite annorlunda ut, jag har börjat på gymnasiet minst tre gånger sen dess??? kanske fyra beroende på hur man ser det
    och bytt kompiskrets (förutom emma) typ tusen gånger ....

men KÄNNS ändå som nyss hahaha :--( asså brevväxlade med typ halva djur.nu 2009 och det var ju ca igår!!! minns jättetydligt mina brev med matilda/iza och alla mina vykort från typ... alla... <33 + skrivmaskinsskrivna brev från simone/miniatyrer och en sarkastisk mcr-pin från jozefin/muppen_96 som försvann från kuvertet påväg hit...
    all of this är ju jättenyss??!!
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan lör 04 feb 2017, 13:26

Kiwi skrev:
    Smurvel skrev:

Men jag vill radera min profil och kommer kanske tillbaka igen med ett annat namn och allt.
    om det är namnet du vill byta så kan jag fixa det utan att du behöver ta bort ditt konto :)
    Gäst
    Gäst

Inlägg  Gäst lör 04 feb 2017, 13:29

mitchan skrev:
    Kiwi skrev:
    Smurvel skrev:

om det är namnet du vill byta så kan jag fixa det utan att du behöver ta bort ditt konto :)

Snällt av dig! Känner bara att min dn tid!
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan lör 04 feb 2017, 14:18

Kiwi skrev:
    mitchan skrev:
    Kiwi skrev:
    Smurvel skrev:

Snällt av dig! Känner bara att min dn tid!
    nu förstår jag inte vad du försöker säga men ok! om det betyder att du vill byta namn är det bara säga vad du vill heta! :D
    Gäst
    Gäst

Inlägg  Gäst lör 04 feb 2017, 14:24

Oj, trodde jag hade skrivit mer men tydligen inte! Det jag skrev var väldigt förvirrande.
    Menar mer att jag vill radera profilen helt och hållet, hittade inget i inställningar så vet inte hur det ska gå till.
    Donk
    Donk
    Kung över DNR

Status :

Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

Inlägg  Donk lör 04 feb 2017, 14:59

Kiwi skrev:Oj, trodde jag hade skrivit mer men tydligen inte! Det jag skrev var väldigt förvirrande.
    Menar mer att jag vill radera profilen helt och hållet, hittade inget i inställningar så vet inte hur det ska gå till.

Flumtråd - Sida 36 But-why
    Gäst
    Gäst

Inlägg  Gäst lör 04 feb 2017, 15:42

Donk skrev:
    Kiwi skrev:Oj, trodde jag hade skrivit mer men tydligen inte! Det jag skrev var väldigt förvirrande.

Flumtråd - Sida 36 But-why

XD, är det Ryan Reynolds?

För jag var aldrig riktigt aktiv på djur.nu, det enda jag gjorde var att rolla. Jag orkar inte heller vara på en ny hemsida, inte just nu iaf när det är mycket plugg. Kan låta kontot vara och komma tillbaka men jag gillar att bli av med konton helt och hållet.
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan sön 05 feb 2017, 16:15

idag åkte jag hem till nån från blocket för att köpa + hämta en soffa till mitt blivande nya rum
    och jag hann komma säkert typ fem meter från deras hus innan jag tappade soffan i marken och tog sönder ena soffbenet whistle
    ...inte särskilt illa though, lätt att laga. men ändå ahahaha
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken

Status :

Inlägg  Smurvel mån 06 feb 2017, 20:14

Fick min nya dagbok idag!!! Den är faktiskt värd pengarna spontant iaf, den var väldigt trevlig. Och fin!
    Donk
    Donk
    Kung över DNR

Status :

Antal inlägg : 257
    Tuffingpoäng : 49
    Registreringsdatum : 11-08-14

Inlägg  Donk mån 06 feb 2017, 20:56

Smurvel skrev:Fick min nya dagbok idag!!! Den är faktiskt värd pengarna spontant iaf, den var väldigt trevlig. Och fin!

drunk
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken

Status :

Inlägg  Smurvel mån 06 feb 2017, 21:05

Donk skrev:
    Smurvel skrev:Fick min nya dagbok idag!!! Den är faktiskt värd pengarna spontant iaf, den var väldigt trevlig. Och fin!

drunk

Dessutom är den LILA. JÄTTELILA!!
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken

Status :

Inlägg  Smurvel tis 07 feb 2017, 11:59

OMG DET ÄR SOL UTE FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ EN HALV EVIGHET!!! Synd att jag inte lär ta mig utomhus förrän det mörkt, men ändå!
    Koltrast
    Koltrast
    björne

Status :

Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

Inlägg  Koltrast tis 07 feb 2017, 17:41

Åh vad mysigt med en lila skrivbok! Lila är en väldigt trevlig färg :)

Nu har jag också beställt en skrivbok, efter mycket letande! Det var nästan lite för mycket begärt att vilja ha en inbunden, olinjerad och mönstrad bok (allra helst med blommor eller andra växter). Hittade några fina blommönstrade på lite småsidor men det blev tillslut en paperblanks. Utbudet på svenska sidor är ju inte så stort tyvärr, men det fick bli Holly Rose tillslut. Jag hoppas den är trevlig :)
    Koltrast
    Koltrast
    björne

Status :

Inlägg  Koltrast tis 07 feb 2017, 17:43

Dagens positiva är definitivt att få se solen igen! Känns som det varit mulet i en månad nu? unsure

Förresten, är det bara jag som haft problem med att logga in här/skriva inlägg idag?
    J_J
    J_J
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny

Status :

Antal inlägg : 47
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-09-15
    Ålder : 26

Inlägg  J_J tis 07 feb 2017, 19:51

Koltrast skrev:Dagens positiva är definitivt att få se solen igen! Känns som det varit mulet i en månad nu? unsure

Förresten, är det bara jag som haft problem med att logga in här/skriva inlägg idag?
    Jag hade problem att komma in på sidan ;) fick att sidan ej gick att komma åt så du är inte ensam. antagligen e uppdatering
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken

Status :

Inlägg  Smurvel tis 07 feb 2017, 20:41

Koltrast skrev:Dagens positiva är definitivt att få se solen igen! Känns som det varit mulet i en månad nu? unsure

Ja jag blev jättepositivt överraskad när jag vaknade imorse och fick se att solen fortfarande existerade i världen!!! Hoppas på mer sol! Jag tycker om sol. Och snö. Gärna samtidigt.
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken

Status :

Inlägg  Smurvel tis 07 feb 2017, 20:42

Koltrast skrev:Åh vad mysigt med en lila skrivbok! Lila är en väldigt trevlig färg :)

Nu har jag också beställt en skrivbok, efter mycket letande! Det var nästan lite för mycket begärt att vilja ha en inbunden, olinjerad och mönstrad bok (allra helst med blommor eller andra växter). Hittade några fina blommönstrade på lite småsidor men det blev tillslut en paperblanks. Utbudet på svenska sidor är ju inte så stort tyvärr, men det fick bli Holly Rose tillslut. Jag hoppas den är trevlig :)

Åh visa bild sen!
    Koltrast
    Koltrast
    björne

Status :

Inlägg  Koltrast ons 08 feb 2017, 16:17

Smurvel skrev:

Ja jag blev jättepositivt överraskad när jag vaknade imorse och fick se att solen fortfarande existerade i världen!!! Hoppas på mer sol! Jag tycker om sol. Och snö. Gärna samtidigt.
    Ja! Det var ett varm välkomnande besök! Idag är det tyvärr mulet igen (ialf här), men det känns som det är lite ljusare än förut? Inte lika mulet kanske?

Jag hoppas solen tittar in snart igen och att snön blir lite bättre, jag vill hinna åka långskidor innan vintern är slut. Och det är mysigare att åka långskidor om solen tittar förbi ibland.
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan ons 08 feb 2017, 16:22

buhu jag sökte tre jobb igår och ingen har svarat än :@@@
    första gången jag var på arbetsintervju ringde dom typ några timmar efter jag skickade ansökan, och ba "heej kom hit nästa vecka" ....... good times....
    Koltrast
    Koltrast
    björne

Status :

Inlägg  Koltrast ons 08 feb 2017, 16:24

Dagens positiva (tror jag): Jag vågade/lyckades maila min handledare för examensarbetet idag efter att ha skjutit upp det allt för länge. Jag är nästan imponerande dålig på att ringa/maila/kontakta folk när jag behöver det (speciellt ringa, det är jätteläskigt :( ) . Men maila är också svårt, speciellt när jag inte vet riktigt hur jag ska skriva, jag är rent allmänt oerhört dålig på att skriva något när jag inte vet exakt hur och vad. Uhhh. Förresten borde jag verkligen skriva på mitt examensarbete nu.

Dagens positiva är en bra grej! Jag väntar ivrigt på min skrivbok och skriver det här så länge. Vi kanske borde skapa en dagens positiva tråd här, det känns som en bra grej :)
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan ons 08 feb 2017, 16:28

Koltrast skrev:Dagens positiva är en bra grej! Jag väntar ivrigt på min skrivbok och skriver det här så länge. Vi kanske borde skapa en dagens positiva tråd här, det känns som en bra grej :)
    jaaaaa vad mysigt att få läsa bra saker om er och få fundera över bra saker som hänt en själv, gå och starta tråden instantly!!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Liknande ämnen

-

Aktuell tid och datum: fre 22 nov 2024, 18:10