dom som kom undan i tid
speciellt såna som inte är medlemmar här (än)!!
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Punk_kitty också, obviouslymitchan skrev:gick vidare till 2007 också <33 här är folk från 2007 jag minns (och minns-ish)
kennellovely, HÄHÄ, hunter, kiszemisz, amyidol95, dammie, snöbrand, molly666, lenaPHheart, solangie, iloveyouflipp, yammi, kimlover, webproffs, LINNEA, molly200, amy_lee, exotic, znurp, elviralundin, lolitaamme, mitsy_ägaren, jeoli, louise76, rödklint, caaroliinee, maldowa, li1ac, zweet, aryzz, marrinice, achatina, lillalinden, andola, puffy, sandyy, catha_välkommen, crippyz, jelsa, soffana
....vissa personer står med flera gånger med olika konton ok
Online |
Offline |
hahahaha såklart babe <3 tog bara dom som kom upp som senast inloggade eller senast skrivit i trådar på internet archive/wayback machine ok.....Dessi skrev:Punk_kitty också, obviouslymitchan skrev:gick vidare till 2007 också <33 här är folk från 2007 jag minns (och minns-ish)
kennellovely, HÄHÄ, hunter, kiszemisz, amyidol95, dammie, snöbrand, molly666, lenaPHheart, solangie, iloveyouflipp, yammi, kimlover, webproffs, LINNEA, molly200, amy_lee, exotic, znurp, elviralundin, lolitaamme, mitsy_ägaren, jeoli, louise76, rödklint, caaroliinee, maldowa, li1ac, zweet, aryzz, marrinice, achatina, lillalinden, andola, puffy, sandyy, catha_välkommen, crippyz, jelsa, soffana
....vissa personer står med flera gånger med olika konton ok
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Online |
Offline |
TheSnow känns det som att jag borde känna till! Vem fasen var det?!mitchan skrev:manduss har nämnts flera gånger redan fast med andra namn hahaha, både i 2006 och 2007-listorna :D
men omg hade glömt thesnow/snåvi/whatever
fett längesen
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Men vaaa? Storytime!!mitchan skrev:ååhh och Liza/_spanien_ vars mamma blev ringd av Conny och hon aldrig återvände till djur.nu ever
Online |
Offline |
Online |
Offline |
alice = funky!!!Dessi skrev:Men vaaa? Storytime!!mitchan skrev:ååhh och Liza/_spanien_ vars mamma blev ringd av Conny och hon aldrig återvände till djur.nu ever
Minns även de som typ fejkade bilder av sig själv och typ tog bilder av Audrey Kitching. Och Zarau. Och en brud som irl heter Alice, minns ej vad hon hette på dn!
Online |
Offline |
haha nä det var inte så sent faktiskt. ganska längesen båda två!!Phantomrider skrev:Fanns det inte någon som hette juicy också? Och cluedo i think fast det är nog senare
Online |
Offline |
Online |
Offline |
+1Phantomrider skrev:Mitchan du ÄR djur.nu
Online |
Offline |
haha ja jag börjar misstänka det med ... :--(Phantomrider skrev:Mitchan du ÄR djur.nu
Online |
Offline |
Online |
Offline |
Ååh, men du var väl också rätt bra vän med Nina aka ChellaSweet, har inte alls hört av henne sen typ 08.KiMlOvEr skrev:Alltså jag har ändå rätt bra koll på gaanska många fd d.n:are men har glömt bort vad många hette :)) har kvar lite för många på fb som man inte ens pratat med sedan den tiden haha
Finns några som jag fortfarande har kontakt med men de känns ju mer som irl vänner <3 men ändå synd att man tappat kontakten med så många
Online |
Offline |
Ja, men samma här hon tog väl bort sin användare och det var det typ.Dessi skrev:Ååh, men du var väl också rätt bra vän med Nina aka ChellaSweet, har inte alls hört av henne sen typ 08.KiMlOvEr skrev:Alltså jag har ändå rätt bra koll på gaanska många fd d.n:are men har glömt bort vad många hette :)) har kvar lite för många på fb som man inte ens pratat med sedan den tiden haha
Finns några som jag fortfarande har kontakt med men de känns ju mer som irl vänner <3 men ändå synd att man tappat kontakten med så många
Online |
Offline |
Online |
Offline |
No user |