Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Join the forum, it's quick and easy

Du måste logga in för att kunna skriva i forumet och ha tillgång till din profil.

Är du inte redan medlem på djur.nu reloaded? Klicka på Bli medlem för att gå med i århundrandets community!

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

+36
maya_88
smulan3344
hanum
Wolfy
TIGR
Garzion
Garry!
Pocca
michaela
TheGiantWolf14
Smurvel
KennelLovely
JeromeXxJohn
Elon
Koltrast
snader_12_
dragon
Varg_Tass
skitunge
Funky
J_J
Puffy
HamsterHotellet
korn
pitchfork
Success
GrönaSpindeln
Matilda_Eli
TheHate
Muppen_96
Sweet_Horse
KiMlOvEr
Phantomrider
Dessi
Fli
mitchan
40 posters

djur.nuare vi minns!!

skitunge
    skitunge
    komododdovren vafan det nu är jävla hittepå conny

Status :

Antal inlägg : 28
    Tuffingpoäng : 2
    Registreringsdatum : 16-05-28

djur.nuare vi minns!! - Sida 4 Empty Sv: djur.nuare vi minns!!

Inlägg  skitunge ons 01 mar 2017, 14:12

mitchan skrev:
    skitunge skrev:LENA

lenas_hundar och lenas_katter och alla jävla användare hon hade
    vilken ikon hon var alltså
    hatade henne så djupt för hon och hennes OP jävla GM-djur vann alltid alla djurtävlingar :'^( är ärrad efter det tbh kommer aldrig mer kunna vara med i någon typ av tävling
    hahahah men hon fuskade ju.. fanns ju en aNLEDNING till att man bara kunde ha 1-2 djur i varje tävling, men hon hade ju typ 25st...
    eller hur............. men det hjälpte inte mig från att bli bummed out när en aldrig kunde vinna någonting

hon måste nog ha finansierat hela djur.nu med tanke på alla GM-användare hon hade......
    dragon
    regnbågsbarn

Status :

Antal inlägg : 2
    Tuffingpoäng : 0
    Registreringsdatum : 17-03-10

Inlägg  dragon fre 10 mar 2017, 22:58

Det sjunker i hjärtat att se djur.nu borta :( Tror inte folk kommer ihåg mig men brukade ha användernamnet dragon4 under ~2009-2011. Nån som kommer ihåg tompalompa? Han var en rätt så chill kille om jag minns rätt ^^
    Varg_Tass
    Varg_Tass

Status :

Antal inlägg : 43
    Registreringsdatum : 17-02-17
    Ålder : 28

Inlägg  Varg_Tass tis 14 mar 2017, 12:54

dragon skrev:Det sjunker i hjärtat att se djur.nu borta :( Tror inte folk kommer ihåg mig men brukade ha användernamnet dragon4 under ~2009-2011. Nån som kommer ihåg tompalompa? Han var en rätt så chill kille om jag minns rätt ^^

Tror jag minns någon Dragon därifrån. Har iaf ett svagt minne av det ;3
    dragon
    regnbågsbarn

Status :

Registreringsdatum : 17-03-10

Inlägg  dragon tis 14 mar 2017, 17:49

Varg_Tass skrev:
    dragon skrev:Det sjunker i hjärtat att se djur.nu borta :( Tror inte folk kommer ihåg mig men brukade ha användernamnet dragon4 under ~2009-2011. Nån som kommer ihåg tompalompa? Han var en rätt så chill kille om jag minns rätt ^^

Tror jag minns någon Dragon därifrån. Har iaf ett svagt minne av det ;3
    Dig kommer jag i alla fall ihåg här runt i forumen :p
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Antal inlägg : 909
    Tuffingpoäng : 278
    Registreringsdatum : 11-08-15
    Ålder : 29

Inlägg  mitchan tis 14 mar 2017, 18:01

dragon4 är tbh typ första namnet around here jag faktiskt inte riktigt minns/kan placera .... (det ringer en tiny klocka men typ väldigt vagt) och 2009-2011 var ändå min main tid :-O
    antar att du inte hängde i off topic så mycket?

och tompa var inte alls särskilt chill, iallafall inte när jag var around..... men det är nog inte så konstigt IOFS, han var crew och jag var en asjobbig och ganska dryg barnunge som dessutom attackerade honom personligen några gånger eller så hahahaha ........
    snader_12_
    snader_12_
    kattvalp

Status :

Antal inlägg : 7
    Registreringsdatum : 17-01-30

Inlägg  snader_12_ sön 19 mar 2017, 20:06

skitunge skrev:
    mitchan skrev:

hatade henne så djupt för hon och hennes OP jävla GM-djur vann alltid alla djurtävlingar :'^( är ärrad efter det tbh kommer aldrig mer kunna vara med i någon typ av tävling
    hahahah men hon fuskade ju.. fanns ju en aNLEDNING till att man bara kunde ha 1-2 djur i varje tävling, men hon hade ju typ 25st...
    eller hur............. men det hjälpte inte mig från att bli bummed out när en aldrig kunde vinna någonting

hon måste nog ha finansierat hela djur.nu med tanke på alla GM-användare hon hade......

Oh jaaa L_e_n_a kommer jag ihåg :O det skummaste är att hon bor i timrå och min mamma känner henne, Hon blev helt paff när hon fick höra att hon hade djur.nu, xD minns oxå andra namn Reika( kompis Sara) sedan MoonMantis, Thehate... errhhh XD finns fler i skallen hade en egen grupp GingaKlubben eller var den hette :) hade velat kolla på min gamla sida bara för att se Nostalgin XD
    snader_12_
    snader_12_
    kattvalp

Status :

Antal inlägg : 7
    Registreringsdatum : 17-01-30

Inlägg  snader_12_ sön 19 mar 2017, 20:10

Omg kommer ihåg att jag skrev i Meddelandechatten: Har målat en ny bild i min dagbok, Kommentera gärna xD Omfg, bråkade med så många tjejer där, jag hade kalkylerat xD och jag *trakkaserade* alla hahah omg. vilken noob unge man va på den tiden,

bråkade asmkt med en tjej som hette Sandyy eller nåt?
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan sön 19 mar 2017, 22:08

åh moonmantis <333 saknar henne... fastän jag aldrig pratat med henne någonsin typ hahaha.... men det var typ en blandning mellan hennes coolhet och the brain scoop på youtube, som är anledningen till att jag har hela rummet fullt av döda djur by now....

edit: oj pinsamt nu när hon är medlem här HAHAHA... aja har redan sagt det här till henne via accidental internetstalking cool whistle

Senast ändrad av mitchan den tor 25 maj 2017, 21:48, ändrad totalt 1 gång
    Varg_Tass
    Varg_Tass

Status :

Inlägg  Varg_Tass tor 25 maj 2017, 21:34

Jag kmr ihåg många från DN, men skulle nog tro att jag minns dem hellre än att dem minns mig, för jag behöver inte ens ha skrivit med personen, utan bara kmr ihåg namnet för att jag sett det nån stans där! xD
    Koltrast
    Koltrast
    björne

Status :

Antal inlägg : 203
    Tuffingpoäng : 17
    Registreringsdatum : 16-10-22

Inlägg  Koltrast tor 25 maj 2017, 22:23

Varg_Tass skrev:Jag kmr ihåg många från DN, men skulle nog tro att jag minns dem hellre än att dem minns mig, för jag behöver inte ens ha skrivit med personen, utan bara kmr ihåg namnet för att jag sett det nån stans där! xD
    Jag minns dig! :)
    Varg_Tass
    Varg_Tass

Status :

Inlägg  Varg_Tass tor 25 maj 2017, 22:29

Koltrast skrev:
    Varg_Tass skrev:Jag kmr ihåg många från DN, men skulle nog tro att jag minns dem hellre än att dem minns mig, för jag behöver inte ens ha skrivit med personen, utan bara kmr ihåg namnet för att jag sett det nån stans där! xD
    Jag minns dig! :)
    Och jag minns dig! ;P
    J_J
    J_J

Status :

Antal inlägg : 47
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 16-09-15
    Ålder : 26

Inlägg  J_J lör 27 maj 2017, 09:21

hehe kom nyss på jag minns en som var från finland jag rollade med mycket där :) Garry tror jag han/hon stavade sitt medlemsnamn med, vi hade bra roll vi ^^ Sen blev han/hon oaktiv och puff försvann.
    Elon
    Elon
    kattvalp

Status :

Antal inlägg : 11
    Tuffingpoäng : 1
    Registreringsdatum : 17-05-31

Inlägg  Elon tor 01 jun 2017, 09:26

Minns sweetie123, vi rollspelade så länge ;_;

Sen fanns det andra såsom Mystic"..." (ugh, mitt minne), lollotrollet, ridiculousness, Onepiece (tror jag?), och en massa andra, men som jag glömt.
    JeromeXxJohn
    JeromeXxJohn
    kattvalp

Status :

Antal inlägg : 14
    Registreringsdatum : 17-01-22
    Ålder : 27

Inlägg  JeromeXxJohn ons 14 jun 2017, 16:12

snader_12_ skrev:
    skitunge skrev:
    mitchan skrev:

Oh jaaa L_e_n_a kommer jag ihåg :O det skummaste är att hon bor i timrå och min mamma känner henne, Hon blev helt paff när hon fick höra att hon hade djur.nu, xD minns oxå andra namn Reika( kompis Sara) sedan MoonMantis, Thehate... errhhh XD finns fler i skallen hade en egen grupp GingaKlubben eller var den hette :) hade velat kolla på min gamla sida bara för att se Nostalgin XD

DIG KOMMER JAG IHÅG! Rollspelade i din Ginga klubb rätt mycket under en period :) Det var där jag träffade en hel del rollspelare, faktiskt, så tack för det!

Själv minns jag link, en väldigt populär rollspelare (och bästa vän). Samt LollyPopkennel och de rollspelarna som var i hennes hundgrupp. Hade en hel del vänner där som jag har ett svagt minne av vad de hette...
    skitunge
    skitunge

Status :

Antal inlägg : 28
    Registreringsdatum : 16-05-28

Inlägg  skitunge ons 14 jun 2017, 19:44

JeromeXxJohn skrev:
    snader_12_ skrev:
    skitunge skrev:
    mitchan skrev:

DIG KOMMER JAG IHÅG! Rollspelade i din Ginga klubb rätt mycket under en period :) Det var där jag träffade en hel del rollspelare, faktiskt, så tack för det!

Själv minns jag link, en väldigt populär rollspelare (och bästa vän). Samt LollyPopkennel och de rollspelarna som var i hennes hundgrupp. Hade en hel del vänner där som jag har ett svagt minne av vad de hette...
    shit jag kommer ihåg dig??? främst för att jag typ hjälpte dig i forumet nån gång och kände mig som en jävla hjälte eller nåt lmao men troR att vi har rollat nån gång för länge sen???

minns link också!! hade dem på msn om jag kommer ihåg rätt haha
    JeromeXxJohn
    JeromeXxJohn
    kattvalp

Status :

Antal inlägg : 14
    Registreringsdatum : 17-01-22
    Ålder : 27

Inlägg  JeromeXxJohn fre 16 jun 2017, 00:06

Jo, tror också vi rollat, nu när du säger det. Var ett ta sedan man var på djur.nu, after all.

Har link på Facebook, så vi skriver en hel del xD
    KennelLovely
    kattvalp

Status :

Antal inlägg : 5
    Registreringsdatum : 17-06-29

Inlägg  KennelLovely tor 29 jun 2017, 09:52

Herregud vilket geni som startat denna sida. Varför hittade jag denna först nu.

Känner igen många användarnamn här. Mår dåligt över tanken på att majoriteten av er kände till mig under min pinsammaste period i livet. Tider då jag trodde jag var riktigt, riktigt tuff.

Kul att se så många bekanta "ansikten" iallafalll. thumbsup

mitchan skrev:gick vidare till 2007 också <33 här är folk från 2007 jag minns (och minns-ish)

kennellovely, HÄHÄ, hunter, kiszemisz, amyidol95, dammie, snöbrand, molly666, lenaPHheart, solangie, iloveyouflipp, yammi, kimlover, webproffs, LINNEA, molly200, amy_lee, exotic, znurp, elviralundin, lolitaamme, mitsy_ägaren, jeoli, louise76, rödklint, caaroliinee, maldowa, li1ac, zweet, aryzz, marrinice, achatina, lillalinden, andola, puffy, sandyy, catha_välkommen, crippyz, jelsa, soffana

....vissa personer står med flera gånger med olika konton ok
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan tor 29 jun 2017, 11:17

KennelLovely skrev:Mår dåligt över tanken på att majoriteten av er kände till mig under min pinsammaste period i livet. Tider då jag trodde jag var riktigt, riktigt tuff.
    haha relaterar, men tbh, är nog typ samma sak för alla... är bara glad att djur.nu dog in the end så mina pinsamma perioder äntligen raderades från internet för alltid <333

är iaf kul att "se" dig, det var längesen!! what you up to now?
    KennelLovely
    kattvalp

Status :

Inlägg  KennelLovely tor 29 jun 2017, 11:59

Haha det känns sååå skönt att höra! We are in this together. wink Och jag kan bara hålla med. Sorgligt att läsa ens provocerande inlägg en skrev som fjortis. Jag gjorde verkligen allt i min makt för att reta upp andra..

I skrivande stund är jag nyexaminerad från min utbildning. Jobbar med evenemang, nu som projektanställd på en av Skånes största festivaler. Flyttar upp till Stockholm i augusti med min kära sambo och börjar jobba på en agentur där på heltid.

Dudå? smile1

mitchan skrev:
    KennelLovely skrev:Mår dåligt över tanken på att majoriteten av er kände till mig under min pinsammaste period i livet. Tider då jag trodde jag var riktigt, riktigt tuff.
    haha relaterar, men tbh, är nog typ samma sak för alla... är bara glad att djur.nu dog in the end så mina pinsamma perioder äntligen raderades från internet för alltid <333

är iaf kul att "se" dig, det var längesen!! what you up to now?
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan tor 29 jun 2017, 13:51

KennelLovely skrev:Haha det känns sååå skönt att höra! We are in this together.  wink Och jag kan bara hålla med. Sorgligt att läsa ens provocerande inlägg en skrev som fjortis. Jag gjorde verkligen allt i min makt för att reta upp andra..

I skrivande stund är jag nyexaminerad från min utbildning. Jobbar med evenemang, nu som projektanställd på en av Skånes största festivaler. Flyttar upp till Stockholm i augusti med min kära sambo och börjar jobba på en agentur där på heltid.

Dudå?  smile1
    haha jaa.. ganska illa ändå att det var coolt att vara dryg och elak HAHA :--/

oj det låter spännande!! häftigt :D
    jag pluggade djurvård på gymnasiet, tog studenten förra året dvs femtio år efter alla andra i min ålder hehe.. från början ville jag plugga djurvård för att kunna starta en egen djuraffär sen.. dummaste planen någonsin, skulle aldrig orka eller vilja driva djuraffär längre hahaha, sååååå tråkigt.
    har chillat det senaste året, hängt framför netflix istället för att söka jobb hehe, men nu jobbar jag lite briefly på ett ascoolt naturhistoriskt museum, och i höst ska jag börja plugga som lärling för att bli.. taxidermist... :---) hehe. spännande turn på mitt djurintresse
    KennelLovely
    kattvalp

Status :

Inlägg  KennelLovely fre 30 jun 2017, 10:55

mitchan skrev:
    KennelLovely skrev:Haha det känns sååå skönt att höra! We are in this together.  wink Och jag kan bara hålla med. Sorgligt att läsa ens provocerande inlägg en skrev som fjortis. Jag gjorde verkligen allt i min makt för att reta upp andra..

Dudå?  smile1
    haha jaa.. ganska illa ändå att det var coolt att vara dryg och elak HAHA :--/

oj det låter spännande!! häftigt :D
    jag pluggade djurvård på gymnasiet, tog studenten förra året dvs femtio år efter alla andra i min ålder hehe.. från början ville jag plugga djurvård för att kunna starta en egen djuraffär sen.. dummaste planen någonsin, skulle aldrig orka eller vilja driva djuraffär längre hahaha, sååååå tråkigt.
    har chillat det senaste året, hängt framför netflix istället för att söka jobb hehe, men nu jobbar jag lite briefly på ett ascoolt naturhistoriskt museum, och i höst ska jag börja plugga som lärling för att bli.. taxidermist... :---) hehe. spännande turn på mitt djurintresse

Haha, ja det är intressant att se hur ens framtidsplaner förändras genom åren. Skönt med ett chill-år! Jag måste säga att taxidermist var oväntat. Det vet jag ingen som jobbar med - men spännande! Lycka till! thumbsup
    Smurvel
    Smurvel
    Tefröken

Status :

Antal inlägg : 764
    Tuffingpoäng : 91
    Registreringsdatum : 16-05-29
    Ålder : 32

Inlägg  Smurvel fre 30 jun 2017, 21:52

Det här med att ändra framtidsplaner alltså... när jag var typ 6 ville jag "uppfinna mediciner", när jag var 15 ville jag "arbeta med något naturvetenskapligt", nu har jag en masterexamen i molekylärbiologi. Ehm. Ja.

(Okej jag har velat lite annat också, som 17-åring hade jag några månader då jag i smyg ville plugga grafisk design efter gymnasiet)
    mitchan
    mitchan
    Drottning över incestbyn

Status :

Inlägg  mitchan lör 01 jul 2017, 00:14

Smurvel skrev:Det här med att ändra framtidsplaner alltså... när jag var typ 6 ville jag "uppfinna mediciner", när jag var 15 ville jag "arbeta med något naturvetenskapligt", nu har jag en masterexamen i molekylärbiologi. Ehm. Ja.

(Okej jag har velat lite annat också, som 17-åring hade jag några månader då jag i smyg ville plugga grafisk design efter gymnasiet)
    hahaha åh vad mysigt <33

när jag var jätteliten ville jag bli veterinär för det var enda djurrelaterade yrket jag visste fanns hahaha. alla mina andra framtidsplaner har vart djurrelaterade också (iofs har most of them vart typ "ok jag tänker vinna på lotto och bli dödsrik och köpa ett hus och skaffa massa djur och hänga med dom istället för att jobba"..), och i mean.... taxidermi är ju inte INTE djurrelaterat..... :--D

okej när jag var typ 14 hade jag en period då min djupa vilja att vara annorlunda satte mig i the mindset att jag istället ville vara smärtsamt average istället. mina planer var suddenly att bo ensam i en liten lägenhet i en semistorstad och ha ett standard kontorsjobb och lyssna på tråkig musik och jag var en self proclaimed hufflepuff to the extent att jag målade mitt rum gult........
    men.. det var bara en blandning mellan belle&sebastian-låtar som romantiserar tråkiga liv och att vara 35 och jättemesig (hahahha sry.......), och typ..... tidigare nämnda need att vara KONSTIG. like. ingen annan har actually som MÅL att vara en average hufflepuff med ett tråkigt jobb....... antar att jag innerst inne tyckte jag var jättequirky som var (eller försökte vara...) så inte-quirky.....

tur att jag ska bli taxidermist nu
    min need 2 be konstig är still going strong asså
    hahahahahah......
    TheGiantWolf14
    TheGiantWolf14
    regnbågsbarn

Status :

Antal inlägg : 4
    Registreringsdatum : 18-02-11
    Ålder : 22

Inlägg  TheGiantWolf14 sön 11 feb 2018, 17:29

Någon som känner igen mitt konto? Det hette Dolly112 och var typ aktiv runt 2011-2012 om jag minns rätt.
    michaela
    regnbågsbarn

Status :

Registreringsdatum : 11-08-22

Inlägg  michaela tor 15 feb 2018, 00:07

Haha åååh känner igen flera av dom nicken från 2007-2009! Mig borde åtminstone ni gamla rävar komma ihåg, det va ett jävla hat mot mig i varje tråd. Nu i efterhand kan jag ju säga att det var helt rimligt då jag va en liten skitunge. Är 20 år nu så borde ha mognat en aning sen dess ;)

//musse05

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: tor 21 nov 2024, 11:53